Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

4CC0 ve Diğer Boş Bölümleri Birlikte Kullanma

Bu konu; 14 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Arkadaşlar biliyorsunuz daha önce C600 - F010 ve 119C0 lı bölümleri aktifleştirme kodlarını paylaşmıştım. Yalnız 4CC0 lı bölümün yaması farklı olduğu için o bölüm içinde farklı bir yerde kodlar oluşuyordu ve buranın yer gösterme kodları C600 lü bölümün tamamı ve F010 bölümünde yarısı ile çakışıyordu.  

Yani 50 63 kodu ile C600 lü bölüme yer gösterme yapmak istediğimizde bu 50 63 aynı zamanda 4CC0 lı bölümde 5010 ofsetine denk geliyordu.

F010 lu bölüme 60 6D ile yer gösterme yapmak isteğimizde buda 5A20 ofsetine denk geliyordu ve ilk önce bu 4CC0 - 6000 arası bölüm aktif oluyordu ve dediğim gibi C600 - D000 arasını kullanamıyorduk. F010 - F600 arasını da aynı şekilde kullanamıyorduk. İşteb u soruna çözüm buldum..  

Farklı oyunlar üzerinde biraz araştıra yaptım ve farklı kodlar deneyerek artık 48C7 ofsetine kod girmeden 4CC0 ve diğer 3 boş bölümleri bir arada kullanabileceğimiz kodları buldum.  

Artık 4CC0 lı bölüm 00 50 ile başlayacak ve 40 63 ile bitecek ve bu bittikten sonra C600 lü böümde 50 63 ile başlayacak ve bu 4 bölüm arasında çakışma olmayacak.


Link içerisinde 4 bölüme ait tek tek tüm ofsetler ve o bölümleri gösteren yer gösterme kodları mevcut. Ayrıca içerisinde o boş bölümlerin yer gösterme kodlarının kendi yerlerinde tek tek girişini yaptığım hazır bir rom da mevcut.

İşte bu sayede artık tüm bu boş bölümleri bir arada kullanabilecek ve oyunlarınız için boş ofset sıkıntısı çekmeyeceksiniz. Zira bu sayede 3000 e yakın boş ofset bloğuna sahip olacaksınız


Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler

Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
Eline sağlık abiGülümseme Güzel paylaşım bu sayede boş ofset sıkıntısı azalıcak.
CT-2 Hack Nasıl Yapılır?

TsubasaTR Hackleri


TR.Net'i Youtube semalarına taşımış bulunmaktayız 
tsubasatr.net Her yerde peki ya sen nerdesin?
[img][Resim: mkVGaR.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
Aynen öyle. Her farklı yama ile farklı bölümlerde farklı kodlar oluşuyor.

Diğer oyunları da incelerim, belki bu sayede 60000 sonrası kodları oluşturan diğer yamalarda da 66000 - 68000 arası 2000 kod bloğu oluyor ya, işte onlarında kodlarını bunlardan etkilenmeden ayrı kodlarla hepsini bir arada kullanabileceğimiz kodlarını bulurum umarım.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
(29-10-2016, Saat: 12:09)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar biliyorsunuz daha önce C600 - F010 ve 119C0 lı bölümleri aktifleştirme kodlarını paylaşmıştım. Yalnız 4CC0 lı bölümün yaması farklı olduğu için o bölüm içinde farklı bir yerde kodlar oluşuyordu ve buranın yer gösterme kodları C600 lü bölümün tamamı ve F010 bölümünde yarısı ile çakışıyordu.

Yani 50 63 kodu ile C600 lü bölüme yer gösterme yapmak istediğimizde bu 50 63 aynı zamanda 4CC0 lı bölümde 5010 ofsetine denk geliyordu.

F010 lu bölüme 60 6D ile yer gösterme yapmak isteğimizde buda 5A20 ofsetine denk geliyordu ve ilk önce bu 4CC0 - 6000 arası bölüm aktif oluyordu ve dediğim gibi C600 - D000 arasını kullanamıyorduk. F010 - F600 arasını da aynı şekilde kullanamıyorduk. İşteb u soruna çözüm buldum..

Farklı oyunlar üzerinde biraz araştıra yaptım ve farklı kodlar deneyerek artık 48C7 ofsetine kod girmeden 4CC0 ve diğer 3 boş bölümleri bir arada kullanabileceğimiz kodları buldum.

Artık 4CC0 lı bölüm 00 50 ile başlayacak ve 40 63 ile bitecek ve bu bittikten sonra C600 lü böümde 50 63 ile başlayacak ve bu 4 bölüm arasında çakışma olmayacak.


Link içerisinde 4 bölüme ait tek tek tüm ofsetler ve o bölümleri gösteren yer gösterme kodları mevcut. Ayrıca içerisinde o boş bölümlerin yer gösterme kodlarının kendi yerlerinde tek tek girişini yaptığım hazır bir rom da mevcut.

İşte bu sayede artık tüm bu boş bölümleri bir arada kullanabilecek ve oyunlarınız için boş ofset sıkıntısı çekmeyeceksiniz. Zira bu sayede 3000 e yakın boş ofset bloğuna sahip olacaksınız



Link: http://dosya.pro/download.php?file=45d52...ea60b410ee

Emegne saglk abi
[Resim: ZOQ4Xa.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
Arkadaşlar her ne kadar artık bu 4 bölümü bir arada kullanıyor olsak da daha önceden 48C7 ofsetine 4C 38 A1 kodlarını girerek 4CC0 lı bölümleri 00 60 ve 40 73 arası yer gösterme olarak kullanmışsanız eğer veya eski oyunlarınızda güncelleme yaparak eklemek istediğiniz şeyler olması durumunda biliyorsunuz ki bu yer gösterme kodları C600 lü boş bölümlerin tamamıyla ve F010 ile F600 arası boş bölümlerle de çakışma yaşar ve o bölümleri bu yüzden kullanamayız. İşte şimdi size vereceğim bazı yer gösterme kod ayarlarıyla bu sorunu çözebilirsiniz.

Şimdi 3C513 ofsetine 4C 81 C5 yazıp 3C591 ofsetini gösteriyoruz ya, işte burada bu kodlar yer alır;

3C590 = CF 48 A9 06 8D 00 80 A9 09 8D 01 80 20 10 9E 68
3C5A0 = 4C 4E C6

ve buradaki 20 10 9E kodları 13E20 ofsetini gösterir.

Şimdi asıl işimiz 13E20 ofsetinde oluşan kodlarla...

13E20 = 48 A9 07 8D 00 80 A9 02 8D 01 80 A9 B0 85 D0 A9
13E30 = AC 85 D1 A9 00 85 D2 A9 50 85 D3 B1 D0 91 D2 A5
13E40 = D0 C9 FF D0 09 A5 D1 C9 BF D0 03 68 D0 0E E6 D0
13E50 = D0 02 E6 D1 E6 D2 D0 02 E6 D3 D0 DF 48 A9 07 8D
13E60 = 00 80 A9 06 8D 01 80 A9 F0 85 D0 A9 A5 85 D1 A9
13E70 = 50 85 D2 A9 63 85 D3 B1 D0 91 D2 A5 D0 C9 FF D0
13E80 = 09 A5 D1 C9 AF D0 03 68 D0 0E E6 D0 D0 02 E6 D1
13E90 = E6 D2 D0 02 E6 D3 D0 DF 48 A9 07 8D 00 80 A9 07
13EA0 = 8D 01 80 A9 00 85 D0 A9 B0 85 D1 A9 60 85 D2 A9
13EB0 = 6D 85 D3 B1 D0 91 D2 A5 D0 C9 FF D0 09 A5 D1 C9
13EC0 = BF D0 03 68 D0 0E E6 D0 D0 02 E6 D1 E6 D2 D0 02
13ED0 = E6 D3 D0 DF 48 A9 07 8D 00 80 A9 08 8D 01 80 A9
13EE0 = B0 85 D0 A9 B9 85 D1 A9 60 85 D2 A9 7D 85 D3 B1
13EF0 = D0 91 D2 A5 D0 C9 4F D0 08 A5 D1 C9 BC D0 02 68
14F00 = 60 E6 D0 D0 02 E6 D1 E6 D2 D0 02 E6 D3 D0 E0 FF

Burada mavi ile gösterdiğim kodlar o 4 boş bölümün yer gösterme kodları oluyor.

Pembe ile gösterdiğim kodlarda o 4 bölümün ofset olarak nerede başlayıp nerede biteceğini gösteriyor.

13E34 ofsetindeki 00 kodu ve 13E38 ofsetindeki 50 kodları 4CC0 lı bölümler için yer gösterme başlangıç kodları oluyor ve bu şekilde 40 63 kodlarıyla 6000 e kadar devam eder.

Şimdi burada birde pembe renkli kodlarımız vardı... Bu kodlarda 13E42 ofsetindeki FF kodu ve 13E48 ofsetindeki BF kodları oluyor. İlk FF kodu 600F ye kadar kullanıldığı için FF olarak yer alır. Sonraki BF kodu da 4CC0 lı bölümlerde 4 kodu B ile ifade edildiği için BF olarak burada yer alır.


Sonrasında C600 lü bölümde de 13E70 ve 13E74 deki 50 63 kodları da C600 lü bölümlerin yer gösterme kodları oluyor.

Pembe renkli FF kodu da yine aynı şekilde D00F ye kadar gittiği için FF ile ifade edilir. AF kodu da C600 lü bölümlerde C başlangıç kodu A ile ifade edildiği için AF olarak geçer.

Bilirsiniz C li başlangıçlar A ile ifade edilir, D li başlangıçlar B ile, sonrasında E' li başlangıçlar yine A ile ve F' li başlangıçlarda B ile... Bunu müzik kodlarının bulunduğu 1A000 ve 1F000 lı bölümlerde de böyle olduğunu hatırlarsınız. Orada 1C000 lı bölümler A ile ifade edilir. 00 A0 ile 1C010 ofsetini göstermek gibi...


Sonra 3. boş bölümümüz olan F010 - 10000 arası boş bölümler içinde 60 6D kodları yer gösterme başlangıç kodları oluyor ve pembe ile belirttiğim FF BF kodları da 4CC0 lı bölümlerde olduğu gibi F010 ve 1000F arasını belirleyen kodlar oluyor.


4. bölümde 119C0 ve 11C52 arası oluyor. Şimdi burada da 60 7D kodları yer gösterme başlangıç kodları oluyor. Pembe renkli 4F BC kodları da 119C0 ve 11C5F arasındaki bölümleri kullanabilmemizi sağlıyor.

Şimdi biliyorsunuz 11C50 den sonra 12000' e kadar boş bölüm mevcuttur ama buraları kullanamıyoruz. Zira 1. neden 00 50 ve F0 7F arasındaki kodlarla yer gösterme olur ve 00 80 veya 00 40 gibi önceki kodları kullanamıyoruz.

2.nedeni de en alttaki son kodlarımız olan pembe ile belirttiğim 4F BC kodları da 11C5F ofsetine kadar olan bölümleri belirttiği için buradan aşağısını kullanamıyoruz. Ama şunu yaparsak mesela 4F yerine FF yazarsak ve BC kodu yerine de BF yazarsak 12000 lere kadar tüm boş bölümleri kullanabiliriz. Tabi bu arada yer gösterme olarak diyelim burayı 00 50 ile veya 50 63 gibi kodlarla başlatırsak 12000 lere kadar gidebiliriz. Zira 11C50 de F0 7F ile yer gösterme kodlarımız bitiyordu ve 00 80 ve sonrası yer gösterme falan kullanamıyoruz biliyorsunuz.

Sonuç olarak dediğim gibi önceki oyunlarınızda 4CC0 lı bölümleri diğer yöntemle 48C7 ofsetine 4C 38 A1 kodlarını girip 00 60 ile başlatmışsanız eğer C600 ve F010 lu bölümlerle çakışma yaşamaması için o bölümleri 00 50 ile başlatabilirsiniz.

Mesela C600 için 13E70 ofsetine 00 ve 13E74 ofsetinede 50 kodlarını girerseniz C600 bölüm için yer gösterme başlangıç kodlarınız 00 50 olur D000 kadar 00 5A yer gösterme kodları olarak devam eder.

Sonra 119C0 içinde 13EE8 ofsetine 10 kodunu ve 13EEC ofsetine de 5A kodlarını girdiğiniz zaman 119C0 ve 11FA0 arası boş bölümler için yer gösterme kodları 10 5A ve F0 5F olacak şekilde kullanabilirsiniz.

Bu şekilde zaten normalde 4CC0 lı bölümler 00 60 ve 40 73 arası kodlarla ifade edilir ve ayrıca F600 den 10000' e kadar olan bölümlerde 50 73 ve 50 7D arasındaki kodlar kullanılır. Geriye sadece 60 7D ve F0 7F arası yer gösterme kodlarımız kalmış oluyor. Bunlar içinde 4CC0 lı bölümlerle çakışan F010 - F600 arası bölümlerden de F010 ve F2AF arasını kullanabilirsiniz. Bunun içinde 5. yer gösterme kod gurubunu oluşturmamız gerekiyor.

Yapmanız gerekende sadece 13E20 ile 134FB arasına bu aşağıdaki kodları girmek...

13E20 = 48 A9 07 8D 00 80 A9 02 8D 01 80 A9 B0 85 D0 A9
13E30 = AC 85 D1 A9 00 85 D2 A9 50 85 D3 B1 D0 91 D2 A5
13E40 = D0 C9 FF D0 09 A5 D1 C9 BF D0 03 68 D0 0E E6 D0
13E50 = D0 02 E6 D1 E6 D2 D0 02 E6 D3 D0 DF 48 A9 07 8D
13E60 = 00 80 A9 06 8D 01 80 A9 F0 85 D0 A9 A5 85 D1 A9
13E70 = 00 85 D2 A9 50 85 D3 B1 D0 91 D2 A5 D0 C9 FF D0
13E80 = 09 A5 D1 C9 AF D0 03 68 D0 0E E6 D0 D0 02 E6 D1
13E90 = E6 D2 D0 02 E6 D3 D0 DF 48 A9 07 8D 00 80 A9 07
13EA0 = 8D 01 80 A9 00 85 D0 A9 B0 85 D1 A9 60 85 D2 A9
13EB0 = 6D 85 D3 B1 D0 91 D2 A5 D0 C9 FF D0 09 A5 D1 C9
13EC0 = BF D0 03 68 D0 0E E6 D0 D0 02 E6 D1 E6 D2 D0 02
13ED0 = E6 D3 D0 DF 48 A9 07 8D 00 80 A9 07 8D 01 80 A9
13EE0 = 00 85 D0 A9 B0 85 D1 A9 60 85 D2 A9 7D 85 D3 B1
13EF0 = D0 91 D2 A5 D0 C9 9F D0 09 A5 D1 C9 B2 D0 03 68
13F00 = D0 0E E6 D0 D0 02 E6 D1 E6 D2 D0 02 E6 D3 D0 DF
13F10 = 48 A9 07 8D 00 80 A9 08 8D 01 80 A9 B0 85 D0 A9
13F20 = B9 85 D1 A9 10 85 D2 A9 5A 85 D3 B1 D0 91 D2 A5
13F30 = D0 C9 FF D0 08 A5 D1 C9 BF D0 02 68 60 E6 D0 D0
13F40 = 02 E6 D1 E6 D2 D0 02 E6 D3 D0 E0

Her bir bölümün başlangıç kodları 48 kodu ile başlar ve bir sonraki bölümün 48 koduna kadar devam eder. Ben burada F010 ve F600 arası için 5. kodu grubunu oluşturdum. Bunu da 13ED4 ofseti ile 13F10 arasına girdiğim kod grubuyla sağlamış oldum.

Link içerisindeki dökümanda da benim son oyunumda önceden 4CC0 lı bölümler için diğer yöntemi kullandığım için bu verdiğim yöntemle oluşturduğum tüm bölümlere ait yer gösterme kodlarının listesi mevcut.


Download:
http://www.mediafire.com/file/b77xjajn55...-_F010.doc
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
güzel konu abi ellerine sağlık
[Resim: RRLN9l.jpg]
                            ~Hayalin Ötesinde~ 
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Şutların ve Diğer Tüm Tekniklerin Güç Değeri Hiena 57 2,555 3 saat önce
Son Yorum: Cnyt76
Misugi Girince Diğer Oyuncuların Sinirlenmesini Birden Fazla Oyuncuya Uygulama bakgal 15 1,594 24-03-2024, Saat: 02:41
Son Yorum: Mohamad ibrahim
CT 2 - Tüm Şutların ve Diğer Özel Hareketlerin Kodları (Asıl İçerik) Hiena 63 3,827 18-03-2024, Saat: 13:21
Son Yorum: Erdem75
Mach Şutun İlk Vuruşundaki Kaleci Şaşırmasını Diğer Şutlara Uygulama Hiena 19 1,908 21-02-2024, Saat: 21:16
Son Yorum: tobi
Tüm Boş Kod Bölümleri Hiena 16 1,331 20-02-2024, Saat: 00:45
Son Yorum: hb1998q

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi