Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

7E010-80000 arasını ve Oyundaki Tüm Boş Bölümleri Kullanma[Efsane Paylaşım]

Bu konu; 25 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : bakgal
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Arkadaşlar Efsane bir paylaşımla daha karşınızdayım.Bu paylaştığım dokumanla birlikte 7E010-80000 arasını ve Oyundaki Tüm Boş Bölümleri kullanabiliyoruz.7E010-80000 arasını yer gösterme yaparak kullanacağız.Diğer tüm boş alanları ise farklı bir yolla kullanacağız.Paylaştığım dokumandaki yapılması gerekenleri yaptıktan sonra açıklama kısmında her türlü bilgi var.Bu paylaşımla birlikte 4CC0,C600,F010 vs. adına bile sayamadığım tüm boş bolümleri kullanabileceksiniz.Arkadaşlar bu anlattığımın daha sonra patchini yapacağım.Bunun patchini yapmak çok uzun sürüyor.Onu henüz yapamadım.Neyse yaptığım zaman zaten paylaşırım.İhtiyaç duyacağınız her türlü bilgi paylaştığım dokumanda mevcuttur.

Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler

Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
Artık paylaşımlarını gördükçe ????? moduna giriyorum.

Helal valla, devam. Süper
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
4CC0 ve diğer boş bölümler için girdiğimiz o kodlardan sonra bu tarz kodları kullanarak her özellik için yer gösterip istediğimiz boş yere girebilir miyiz diye baya düşündüm. Boş ofsetler için bu oluyor ama normal özellikler için olacağından emin değildim ama bir yandan da senin bunu da çözebileceğini düşünüyordum. Eline sağlık. Çok önemli bir paylaşım bu. Artık boş yerlerim baya azalmıştı ve son dönemde bulduğumuz birçok özelliği eklemeyip, ara sahneler ve müzikler bittikten sonra boş yer kalırsa, bu durumda daha önemli olanları ekleyecektim artık ama sen tam zamanında yetiştin. Çok önemli bir sıkıntıdan kurtardın beni. Çok sağol.

Her bölüm için 80 ve 90 lı yer göstermeleri kullanıyoruz. Bu iyi olmuş. Kafa karışıklığını önler.

Şimdi kadro kodlarını 379A0, 278A0 ve 13B20 gibi boş bölümlerde denedim ve sorun çıkmadı. Yalnız diğer özellikleri denediğim zaman bu yolla düzgün çalışmadı.

Mesela her maçta oyuncu tipi değiştirme konusundan yer göstermeleri aynı yolla yaptım ama oyun başladığı gibi hata verdi. Sonra 3 maçta zaman süresi girdim ama tüm maçlarda zaman göstergesi anlaşılmayacak bir yazıyı ile tuhaf şekillere büründü.

Şimdi kadro yer göstermesinde bu kodları kullandın; 85 2B 48 A0 90 A2 99 A9 1B 20 E7 C5 68 60


Kadro kodları içinde bunları;

379A0 : AD 85 2B 48 A5 26 C9 00 D0 18 A2 00 A9 0B 85 ED
379B0 : A0 00 BD 20 FD 99 00 03 E8 98 18 69 0C A8 C9 84
379C0 : 90 F0 68 60

3FD30 : 21 1B 1C 20 1D 17 18 11 01 1A 15


Şimdi ilk yer gösterme kodlarında normalde 85 2B 48 olan o özelliğin başlangıç kodlarından ikisini alıp 85 2B olarak girmişsin. Şimdi bu durumda mesela her maçta oyuncu tipi değiştirme konusunda BD F0 olarak mı gireceğiz. Yada BD F0 88 48 A0 90 A2 99 A9 1B 20 E7 C5 68 60 bu şekilde mi olması gerekiyor?


kadro kodları içinde 379A0 ofsetine bu kodları girdik; AD 85 2B 48 A5 26 C9 00 D0 18 A2 00 A9 0B 85 ED


Yani başında AD zorunlu kod olacak ve sonra o özelliğin orijinal yerindeki kodları gireceğiz sanırım. Bu durumda böyle mi olması gerekiyor?


AD BD F0 88 A5 26 C9 20 D0 11 A0 00 B1 34 C9 63
D0 09 A2 00 BD C5 FD 4C 73 82 68 A5 26 C9 1F D0
11 A0 00 B1 34 C9 75 D0 09 A2 00 BD C6 FD 4C 73
82 68 BD F0 88 4C 73 82 68 02 00

Bu arada o 2 maçtaki oyuncu tipleri için yer göstermeleri o yeni bölüm için ayarladım.

Şimdi dediğim gibi takım kadroları dışında diğer özelliklerde yer gösterim ve gösterdiği yere girdiğimiz o özelliğin kodlarının başına hangi kodları girmek gerekiyor? Dediğim gibi kadro dışındaki özelliklere hata veriyor.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
(11-03-2017, Saat: 15:56)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 4CC0 ve diğer boş bölümler için girdiğimiz o kodlardan sonra bu tarz kodları kullanarak her özellik için yer gösterip istediğimiz boş yere girebilir miyiz diye baya düşündüm. Boş ofsetler için bu oluyor ama normal özellikler için olacağından emin değildim ama bir yandan da senin bunu da çözebileceğini düşünüyordum. Eline sağlık. Çok önemli bir paylaşım bu. Artık boş yerlerim baya azalmıştı ve son dönemde bulduğumuz birçok özelliği eklemeyip, ara sahneler ve müzikler bittikten sonra boş yer kalırsa, bu durumda daha önemli olanları ekleyecektim artık ama sen tam zamanında yetiştin. Çok önemli bir sıkıntıdan kurtardın beni. Çok sağol.

Her bölüm için 80 ve 90 lı yer göstermeleri kullanıyoruz. Bu iyi olmuş. Kafa karışıklığını önler.

Şimdi kadro kodlarını 379A0, 278A0 ve 13B20 gibi boş bölümlerde denedim ve sorun çıkmadı. Yalnız diğer özellikleri denediğim zaman bu yolla düzgün çalışmadı.

Mesela her maçta oyuncu tipi değiştirme konusundan yer göstermeleri aynı yolla yaptım ama oyun başladığı gibi hata verdi. Sonra 3 maçta zaman süresi girdim ama tüm maçlarda zaman göstergesi anlaşılmayacak bir yazıyı ile tuhaf şekillere büründü.

Şimdi kadro yer göstermesinde bu kodları kullandın; 85 2B 48 A0 90 A2 99 A9 1B 20 E7 C5 68 60


Kadro kodları içinde bunları;

379A0 : AD 85 2B 48 A5 26 C9 00 D0 18 A2 00 A9 0B 85 ED
379B0 : A0 00 BD 20 FD 99 00 03 E8 98 18 69 0C A8 C9 84
379C0 : 90 F0 68 60

3FD30 : 21 1B 1C 20 1D 17 18 11 01 1A 15


Şimdi ilk yer gösterme kodlarında normalde 85 2B 48 olan o özelliğin başlangıç kodlarından ikisini alıp 85 2B olarak girmişsin. Şimdi bu durumda mesela her maçta oyuncu tipi değiştirme konusunda BD F0 olarak mı gireceğiz. Yada BD F0 88 48 A0 90 A2 99 A9 1B 20 E7 C5 68 60 bu şekilde mi olması gerekiyor?


kadro kodları içinde 379A0 ofsetine bu kodları girdik; AD 85 2B 48 A5 26 C9 00 D0 18 A2 00 A9 0B 85 ED


Yani başında AD zorunlu kod olacak ve sonra o özelliğin orijinal yerindeki kodları gireceğiz sanırım. Bu durumda böyle mi olması gerekiyor?


AD BD F0 88 A5 26 C9 20 D0 11 A0 00 B1 34 C9 63
D0 09 A2 00 BD C5 FD 4C 73 82 68 A5 26 C9 1F D0
11 A0 00 B1 34 C9 75 D0 09 A2 00 BD C6 FD 4C 73
82 68 BD F0 88 4C 73 82 68 02 00

Bu arada o 2 maçtaki oyuncu tipleri için yer göstermeleri o yeni bölüm için ayarladım.

Şimdi dediğim gibi takım kadroları dışında diğer özelliklerde yer gösterim ve gösterdiği yere girdiğimiz o özelliğin kodlarının başına hangi kodları girmek gerekiyor? Dediğim gibi kadro dışındaki özelliklere hata veriyor.

Kadro dışında başka bir özellikte hiç denemedim.Ama denediğimde hata veriyor.Sanırım başka bölümler için farklı bir şeyler yazmamız gerekiyor.
Biraz daha uğraşacağım.Bir şey bulursam yazarım.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
85 2B 48 A0 90 A2 99 A9 1B 20 E7 C5 68 60

Buradaki kodlarla alakalı olabilir. Mesela hiç 60000 ve 80000 arası kodları girmeden bu kodlarla yer gösterim yaptığımız zaman kadroda dahil hiçbir boş bölümde bunları kullanamıyoruz. Dolayısıyla 3C5F7 ofsetindeki kodlar bunu sağlıyor sanırım. Düşündüm de her bir özellik için 3C590 lardaki kodlarla ilişki kurulması gerekiyor olabilir.

Bu cayosa hackte bu tür kodlarla 4CC0 lı bölümlerde yakın görünüm kodları gösteriliyor ya birde yakın görünüm forma renkleri içinde F100 lü bölümlerde forma renk kodları sanırım aynı yolla gösteriliyor. Orayı gösteren kodlar nerede bilmiyorum ama onu da araştıralım. Orayı gösteren yukarıdaki gibi yer gösterme kodlarını bulabilirsek bir başka özellikte hangi kodlar kullanılıyor bunu da anlamış oluruz.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
(11-03-2017, Saat: 18:28)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 85 2B 48 A0 90 A2 99 A9 1B 20 E7 C5 68 60

Buradaki kodlarla alakalı olabilir. Mesela hiç 60000 ve 80000 arası kodları girmeden bu kodlarla yer gösterim yaptığımız zaman kadroda dahil hiçbir boş bölümde bunları kullanamıyoruz. Dolayısıyla 3C5F7 ofsetindeki kodlar bunu sağlıyor sanırım. Düşündüm de her bir özellik için 3C590 lardaki kodlarla ilişki kurulması gerekiyor olabilir.

Bu cayosa hackte bu tür kodlarla 4CC0 lı bölümlerde yakın görünüm kodları gösteriliyor ya birde yakın görünüm forma renkleri içinde F100 lü bölümlerde forma renk kodları sanırım aynı yolla gösteriliyor. Orayı gösteren kodlar nerede bilmiyorum ama onu da araştıralım. Orayı gösteren yukarıdaki gibi yer gösterme kodlarını bulabilirsek bir başka özellikte hangi kodlar kullanılıyor bunu da anlamış oluruz.
Tüm özelliklerde bu yer gösterme işe yaramıyor sanırım.Yoksa Cayosa 7E010-80000 arasını tamamen kullanmazdı.Kodları Diğer bölümlere dağıtması gerekirdi
Bazı kodlarda oluyor bazılarında olmuyor.Mesela bu kalecilere özel kurtarış eklemede işe yarıyor.Bu her maç farklı tipte işe yaramıyor.

Bu arada Cayosa yakın görünüm eklemek için oyuna 20089 ofsetine 4C 10 FD Gibi bir kod yazıyor.3FD20 e geliyor.

8D 28 05 48 A0 00 A2 8D A9 02 20 E7 C5 68 60 68

Yazarak 4D10 Ofsetini gösteriyor.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
CT2 Türkçe Yama Uyumlu Portre Paketi by Bakgal [EFSANE PAYLAŞIM] bakgal 65 1,445 15-03-2024, Saat: 17:59
Son Yorum: Hiena 2
Tüm Boş Kod Bölümleri Hiena 16 1,370 20-02-2024, Saat: 00:45
Son Yorum: hb1998q
4CC0 ve Diğer Boş Bölümleri Birlikte Kullanma Hiena 14 1,253 20-02-2024, Saat: 00:32
Son Yorum: hb1998q
CT2 Oyuna Ekstra Yakın görünüm ve Animasyon Ekleme[Efsane Paylaşım] bakgal 69 4,538 09-02-2024, Saat: 16:51
Son Yorum: Ysy56
Her Maç Oyunculara Farklı Teknikler Verme[EFSANE] bakgal 16 1,382 29-01-2024, Saat: 01:14
Son Yorum: Lenib180

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi