Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Bir Şutu Her Oyuncuya Kendi Yakın Görünümü Ekleme

Bu konu; 71 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 4 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Uzun bir zamandan sonra önemli ve gerekli bir paylaşımla açılış yapalım. Bahsettiğim üzere bu ve bunun gibi birçok yeni özelliğe ait kod bilgisi var elimde ve bunları sizlerle paylaşma vakti geldi.

Şimdi arkadaşlar bu başlıktan da anlaşılacağı gibi bir şutu birden fazla oyuncuya ekleyebilme ile beraber her oyuncuda kendi yakın görünümü çıkacak ve bununla beraber her birinin şut sahnesini yani hem vuruş anı hemde kaleye gidiş sahnesini birbirinden bağımsız olarak ayarlaya bileceksiniz.

Şimdi Öncelikle Schneider nikli arkadaşımızın paylaşmış olduğu Şut editlemedeki kodlar ne işe yarar adlı konuya bir göz atın. Orada yakın görünüm ve şut vuruş anı gibi sahnelerin kod düzeni nedir, nasıldır, onu bu alttaki linkten inceleyin;

http://www.tsubasatr.net/konu-Sut-Editle...Yarar.html


Bu konuyla beraber bu özelliğe ait her bir kodun ne işe yaradığını öğrendiniz ya işte şimdi ilgili şutta her bir oyuncuya kendi yakın görünümünü eklemeyi ve o oyuncuya ait farklı bir şut tasarlamaya anlatayım.

Biliyorsunuz ki şutların genel animasyonunu yani asıl içeriği gösteren 2 koddan oluşan bir bölüm vardır. Buna şuta vuruş anı diyoruz. Şimdi öncelikle bu şuta vuruş anına bakın.

(LINK KONU SONUNDADIR)


Orada gördüğünüz üzere Drive şutun ofseti 21D0C ofsetidir ve o ofsetteki kodlar da 4C AB kodlarıdır. Şimdi bu şutu oyunda Tsubasa ve Diaz ile birlikte Toninho ve Jetorio isimli oyuncular vuruyor. Şut animasyonları tamamen aynıdır ama Tsubasa ve Diaz'ın şutlarında kendi yakın görünümleri çıkar. İşte bu şutu bu oyuncular dışında daha fazla özel oyuncuya eklemeye bakalım.

Öncelikle 21D0C ofsetindeki 4C AB yerine yerine boş bir bölümün ofsetini gösterin. Mesela 10 FD yazın ve daha sonra 3FD20 ofsetine gidip şut kodları yazın:

F3 40 (bu 2 kod şut vuruş ve gidiş animasyonlarında kullanacağımız zorunlu kodumuzdur) şimdi bundan sonra ne kadar oyuncuya ekleyecekseniz onların belli bir sıraya göre giden kodlarını yazıyoruz.

F3 40 dan sonra eğer sıradan oyunculara bu şutu ekleyeceksek Toninho ve diğer oyuncular gibilerine bu şutun orijinal kodu olan 4C AB kodunu gireceksiniz. (bu arada yakın görünümü olmayan tüm sıradan oyuncuların şut sahneleri birdir. Yani özel oyunculardaki gibi farklı sahneler, efektler veremezsiniz)

Sonrasında oyuncu sırlamasına göre Tsubasa' nın kodu (bölümü) gelir. Tsubasa' da bu şut olacaksa ona da 4C AB yazacaksınız. Sonrasında şu sıralama ile diğer özel oyuncular gelir;


- 3FD22
Yakın görünümü olmayan oyuncular:

0- 3FD24,
Tsubasa (91)

1- 3FD26,
Misaki (96 Japonya)

2- 3FD28
Misaki (97 Nankatsu)

3- 3FD2A
HYUGA ( 9E JAPONYA)

4- 3FD2C
HYUGA ( B0 TOHO)

5- 3FD2E
MİSUGİ (A3 JAPONYA)

6- 3FD30
MİSUGİ ( AE MUSASHİ)

7- 3FD32
MATSUYAMA ( A1 JAPONYA)

8- 3FD34
MATSUYAMA ( AF FURANO)

9- 3FD36
İSHİZAKİ (98 NANKATSU)

10- 3FD38
İSHİZAKİ (99 JAPONYA)

11- 3FD3A
SOUDA ( 9F JAPONYA)

12- 3FD3C
SOUDA ( AD Tatsunami)

13- 3FD3E
JITOU (A0 JAPONYA)

14- 3FD40
JITOU (AA KUNİMİ)

15- 3FD42
TACHİBANA (9C JAPONYA)

16- 3FD44
TACHIBANA ( AB AKİTA)

17- 3FD46
NITTA (9A NANKATSU)

18- 3FD48
NITTA (9B JAPONYA)

19- 3FD4A
SAWADA (A2 JAPONYA)

20- 3FD4C
SAWADA (B1 TOHO)

30- 3FD4E
COIMBRA ( BC BREZİLYA)

31- 3FD50
CARLOS ( A9 FLAMENGO)

32- 3FD52
CARLOS ( BB BREZİLYA)

33- 3FD54
SCHNEİDER ( B8 ALMANYA)

34- 3FD56
KALTZ (B3 HAMBURG)

35- 3FD58
SCHESTER (BA ALMANYA)

36- 3FD5A
DİAZ (B7 ARJANTİN)

37- 3FD5C
PASCAL (B6 ARJANTİN)


38- 3FD5E
PİERRE ( B5 FRANSA)

39- 3FD60
NAPOLEON ( B4 FRANSA)

40- 3FD62
VICTORINO (B2 URUGUAY)

41- 3FD64
KALTZ ( B9 ALMANYA)



Şimdi bu duruma göre orijinalindeki gibi Tsubasa, Diaz ve Toninho' ya ekleyelim, sonra da bunlar dışındaki oyunculara eklemek için gerekli bölümleri ve kodları görelim.


3FD20: F3 40 4C AB 4C AB 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
3FD30: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
3FD40: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
3FD50: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 4C AB 00 00 00 00
3FD60: 00 00 00 00 00 00

Sıradan oyuncuların bölümü mavi renkli yer oluyor (3FD22 Ofseti)
Tsubasa'nın Kırmızı (3FD24 ofseti)
Diaz' ın ise yeşil (3FD5A Ofseti)


Şimdi bu oyuncular dışında birkaç farklı oyuncuya daha ekleyelim. Mesela Toho'daki Hyuga'ya, sonra Schneider'e, Coimbra'ya ve Victorino'ya

Onun için de yukarıdaki oyuncuların kod bölümü dışında bu oyuncuların kod bölümüne de 4C AB girelim. Daha doğrusu kendi yakın görünümlerini girmek için boş bölümlerden bir yerin kodlarını girelim.

Mesela Hyuga için: 3FD70 (60 FD kodlarını giriyoruz)
Schneider için: 3FD80 (70 FD '' '' )
Coimbra için: 3FD90 (80 FD '' '' )
Victorino için: 3FDA0 (90 FD '' '' )

Şimdi tüm oyuncuların kodlarını bu oyuncuların kodlarını da ekleyerek yeniden girelim.

3FD20: F3 40 4C AB 4C AB 00 00 00 00 00 00 60 FD 00 00
3FD30: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
3FD40: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 80 FD
3FD50: 00 00 00 00 70 FD 00 00 00 00 4C AB 00 00 00 00
3FD60: 00 00 90 FD 00 00

Yukarıda kodlarla belirttiğim üzere Pembe renkli 60 FD kodu Toho'daki Hyuga
Mavi renkli 70 FD Schneider
Kırmızı renkli 80 FD Coimbra
Yeşil renkli 90 FD Victorino'ya ait.

Şimdi bunları da belirttikten sonra gelelim yakın görünüm için yer gösterdiğimiz bölüme hangi kodların girileceğine.

Kodlarımız şunlar: F7 1F 3C 30 B0 A3 F2 55 AB

Şimdi 1.Kod olan F7 yakın görünümde kullanılması gereken kod

1F: Çerçeve kodu (Çerçevein parlanasını sağlar. Parlama istemiyorsanız 02 kodunu girebilirsiniz)

3C: Yakın görünümün ekranda gösterileceği süre

30: Oyuncuların yakın görünümlerinin orta kısımda gösterilmesi (Tüm oyuncularda bu 30, Hyuga' da ise 31 kodudur.)

5.sıradaki kod yukarıda verdiğim üzere oyuncu kodudur. Hangi oyuncu için yakın görünüm girecekseniz onun kodunu yazıyorsun. Hyuga için B0, Schneider için B8 kodu gibi...

6.sıradaki kod: Oyuncu yakın görünümü altındaki yazıyı belirler (Ah, drive şut, Hadi, İşte bu benim Neo tiger şutum gibi...) Tüm bu diyalogların olduğu kodlarda daha sonra tarafımdan paylaşılacaktır.

F2 kodu ise bağlama kodudur. Yani eğer yakın görünümden sonra şutun vuruş anını buraya girecekseniz hemen 6.koddan sonrasına giriyorsunuz. Yok eğer başka bir yeri gösterecekseniz veya direk Tsubasa' nın drive şutunun bulunduğu bölümü, bu durumda F2 bağlama koduyla beraber o bölümü gösterin. Yani Tsubasa'nın Drive şutu 21B5C ofsetiyle başlıyor ya işte Tsubasa' nın yakın görünümü atlayıp direk şuta vuruş anından itibaren olan kısmını gösterelim. Yani 22B55 ofsetini. Bunun için de 55 AB kodlarını girmemiz gerekiyor.

Yani bu durumda Hyuga için bu kodları giriyoruz: F7 1F 3C 31 B0 A3 F2 55 AB

Gördüğünüz gibi F2 55 AB kodları ile Drive şutun vuruş anının olduğu bölümü gösterdik.

Schneider için de şunu yapıyoruz: 70 FD ofsetini göstermiştik ya, işte şimdi 3FD80 ofsetine gidip şu kodları giriyoruz;

F7 1F 3C 30 B8 A3 F2 55 AB

Coimbra için: F7 1F 3C 30 BC A3 F2 55 AB

Victorino için de: F7 1F 3C 30 B2 A3 F2 55 AB

kodlarını giriyoruz.


Bu arada oyuncu yakın görünüm kodları da bildiğiniz üzere şunlar oluyor:

Hyuga’nın yakın görünüm kodunun önünde 31 kodu var (31 kısa kollu vücudu belirliyor) Diğer tüm oyuncuların önünde ise 30 kodu vardır.

91 = Tsubasa – (Sao Paolo ve Japonya)
96 = Misaki - Nankatsu
97 = Misaki – Japonya
98 = İshizaki - Nankatsu
99 = İshizaki – Japonya
9A = Nitta - Nankatsu
9B = Nitta - Japonya
9C = Tachibana - Japonya
9E = Hyuga - Japonya
9F = Souda -Japonya
A0 = Jitou - Japonya
A1 = Matsuyama - Japonya
A2 = Sawada - Japonya
A3 = Misugi - Japonya
A9 = Carlos - Flamengo
AA = Jitou - Kunimi
AB = Tachibana - Akita
AD = Souda - Tatsunami
AE = Misugi – Musashi
AF = Matsuyama - Furano
B0 = Hyuga - Toho
B1 = Sawada - Toho
B2 = R.Victorino - Uruguay
B3 = Kaltz - Hamburg
B4 = Napoleon - Fransa
B5 = Pierre - Fransa
B6 = Pascal - Arjantin
B7 = Diaz - Arjantin
B8 = Schneider - Almanya
B9 = Kaltz - Almanya
BA = Schester - Almanya
BB = Carlos - Brezilya
BC = Coimbra - Brezilya

Eğer bu oyunculara farklı vuruş anları, perdeleri , efektleri vermek isterseniz yukarıda Schneider arkadaşımızın paylaştığı linkini verdiğim ''Şut Editlemedeki Kodlar Hangi İşe Yarar ? '' adlı konudan yararlanarak farklı desenler, vuruş anları, efektler verebilirsiniz.

Bir örnekleme ile bunu yapalım. Mesela Schneider'e farklı bir drive şut tasarlayalım.

Şimdi Schneider için 70 FD ofsetini göstermiştik ya, işte şimdi 3FD80 ofsetine gidip öncelikle yakın görünüm kodlarını giriyoruz;

Yakın Görünüm Sahnesi:

F7 1F 3C 30 B8 A3

Dikkat ederseniz F2 55 AB kodlarını girmedim çünkü hemen yanına boş bölüme geri kalan kodları gireceğiz. O yüzden F2 bağlama koduna gerek yok. A3 kodundan hemen sonra öncelikle oyuncunun şut perdesiyle topa vuracağı sahne için kodlar tasarlayalım.


Şut Perdesi:

F9 02 16 28 5C 8E 49 kodlarını girin.

Buradaki F9 zorunlu kod.

02 Şut sırasındaki sesi belirler.

16 animasyonun zamanını belirler. Daha uzun süre ayağını top üzerinde tutup sonra vurmasını isterseniz bunu 30, 50 veya farklı bir kod ile uzatabilirsiniz.

5.sıradaki 5C kodu perdenin genişliğini ve kayış yönünü belirler. Ben burada
5C kullandım. 5C ekranı tamamen kaplayan bir perdedir ve yukarından aşağı iner. İsterseniz 49 yapabilirsiniz. Bu durumda orijinal drive şut gibi ortadan yarım ekranı kaplar. 60 gibi Slider şutun perdelerini de kullanabilirsiniz.

8E kodu ise oyuncunun topa ayağını gerdirip vurma sahnesi oluyor.

En sondaki 49 kodu da şutun vuruş anı altında çıkan yazı oluyor. Tsubasa Drive şut! gibi...
   

   
Topa Vuruş Anı:

Topa vuruş anıda bu kodlardan oluşuyor;

F9 02 0E 30 41 8C 00

Topa vuruş anı dediğim küçük bir çerçeve ekranında topun ayağa gelmesi oluyor. Kodu da 8C oluyor.


Topun Ayaktan Çıktığı An:

Bu da topa vurduktan sonra topun ayaktan çıkarak ilerlemesi oluyor.

Kodlar şunlar: F9 02 04 50 25 63 00

Burada 6.kod olan 63 kodu da animasyon kodu oluyor. topun ayaktan çıkışı. Bu arada bu sahneyi uzatmak isterseniz. 00 kodundan sonra şu kodları girmelisiniz; F7 02 10 F0 F0 00 FB

Yok bunu istemiyorsanız bu kodlardan sonra F9 02 04 50 25 63 00 FB kodu ile kapatın. FB kodu yakın görünümle başlayıp topun ayaktan çıkışıyla son bulan animasyonu bitirme kodudur.

Şimdi tüm bu kodların genel dizilimine bakalım:

F7 1F 3C 30 B8 A3 F9 02 16 28 5C 8E 49 F9 02 0E 30 41 8C 00 F9 02 04 50 25 63 00FB

Bu şekilde yakın görünümden, topun ayaktan çıkışına kadar olan animasyonun genel kodlarını bir araya getirmiş oluyoruz. İsterseniz farklı animasyon kodları da kullanabilirsiniz. 

NOT: Bu arada tüm animasyon kodlarını detaylı bir anlatımla daha sonra paylaşırım.


İşte bu şekilde bir şutu birden fazla özel oyuncuya verip her birinde kendi yakın görünümünün ve kendisine ait özel bir sahnesinin olmasını sağlayabilirsiniz.

Mesela şöyle bir örnekte verebiliriz: Schneider veya Victorino farketmez  F7 1F 3C 30 B2 A3 bu kodları girdik ya mesela boş bölümlerimizde yer kalmadı veya zayi etmek istemiyorsak bu yakın görünüm kodlarından sonra F2 bağlama koduyla mesela Mirage şutun vuruş anının gösterelim.

Biliyorsunuz Mirage şut 22D91 ofsetiyle başlıyor. Ama biz Crlos'un yakın görünümünü atlayacağımız için ondan sonraki vuruş anına geliyoruz; yani 22D9C ofseyle başlıyan bölüme. Bunun için de F2 bağlama kodundan sonra
8C AD kodlarını girmemiz gerekiyor. Biliyorsunuz bu kodlar 22D9C ofsetini gösteriyor.

İşte bu şekilde Vctorino için tasarladığımız drive şutta yakın görünümden sonra Mirage şutun vuruş anının göstererek ekstra kod harcaması yapmamış oluyoruz. İsterseniz başka mevcut şutların olduğu bölümleri de gösterebilirsiniz. Bunu her zaman F2 bağlama koduyla yapıyoruz.

Not: Bu arada FA da F2 gibi bir bağlama kodudur. Ama FA ile bunu yapmanız durumunda yer gösterme kodlarından sonra 8C AD sonrası FB ile kapatmayı unutmayın, zira bunu yapmazsanız oyun kilitlenir. Yer göstrme yapamamış olursunuz. F2 kodunda ise böyle bir zorunluluk yok. Zira bu kod ile direk o gösterdiğiniz bölümü geçerli kılıyorsunuz ve burayla bir alakası kalmıyor.


Şutun Kaleye Gidiş Sahnesi:

Şuta vuruş anını öğrendikten sonra şimdide şutun kaleye gidiş sahnesine geçelim. Zira o da vuruş anından bağımsız ayrıca editlenebilen bir özelliğe sahip. Yani bunu bize sağlayan Hex editör programı oluyor.

Eğer drive şutu veya birden fazla oyuncuya eklediniz özel şutun kaleye gidişinin hepsinde aynı kalmasını istiyorsanız hiç bu olaya girmeyin. Ama yok onu da her bir oyuncuda vuruş anlarını farklı yaptığınız için kaleye gidişlerini de değiştirmek isterseniz bu durumda onun için de en başta verdiğim özel oyunculara ait sıralı kodları aynı sıra ile kullanmanız gerekiyor. 

Öncelikle şu aşağıda verdiğim linkten tüm şutların kaleye gidiş ofsetlerinin bulunduğu çalışmamı indirin.

(LINK KONU SONUNDADIR)

Şimdi yapmanız gereken drive şutun 21F0E ofsetindeki kodları yerine boş bir bölümün ofsetini gösterip aynı şekilde oraya yukarıda vuruş anında olduğu gibi şu kodları girin;

Örneğin 10 FE kodlarını girerek 3FE20 Ofsetini gösterelim: 

3FE20: F3 40 FB B4 FB  B4 00 00 00 00 00 00 60 FE 00 00
3FE30: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
3FE40: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 80 FE
3FE50: 00 00 00 00 70 FE 00 00 00 00 FB  B4 00 00 00 00
3FE60: 00 00 90 FE 00 00

Gördüğünüz üzere aynen vuruş anında olduğu gibi ilk olarak F3 40 kodu ile başlıyor, sonra sıradan oyuncuların kodu geliyor, sonrada Tsubasa' nın. Ben bu ikisinin orjinalindeki gibi aynı kalacağını düşünerek asıl kodlarını olan
FB B4 kodlarını girdim. Bu arada Diaz için de bu kodu girdim. Girmenizde gerekiyor zira girmezseniz eğer Diaz drive şut çektiğinde oyun kilitlenir.

Bu 60 FE kodu da biliyorsunuz Toho' daki Hyuga için. Sonra Schneider, Coimbra ve Victorino için olan kodlar bunlar. Yukarıda vuruş anı için bunlara kod girdik ya eğer kaleye gidiş içinde bir oyuncunun şut gidişini orjinalinden bağımsız olarak değiştirmek istersek bu kodları girmemiz gerekiyor.

Bu arada bu 3FE20 gibi ofsetleri ben örnek olarak verdim. Siz istediğiniz herhangi bir boş yeri de kullanabilirsiniz. 4CC0 lı bölümlerde dahil.
Aynı şekilde burada da mevcut diğer şut gidişlerinin ofsetlerini kullanabilirsiniz. Mesela Tiger şutun gidişi yada Cannon şutun gidişi gibi aklınaz gelebilecek her türlü şutun gidişinin kodlarını ilgili oyuncunun bölümüne yazıp göstermeniz yeterli.

Not: Bu arada ardaşlar bu 00 00 olan kodlar bu şutu eklemeyeceğimiz oyuncuların kodları oluyor. Sondan 2.sıradaki kod Victorino'ya iat olduğu için oraya kadar kod girdim. Mesela eğer bu Drive şutu veya drive değilde banana şuta bunu uyguladınız diyelim... bu şutu sadece Tsubasa' ya ve Hytuga' ya ekledik diyelim, bu durumda Hyuga nın kod bölümüne kadar yer sonrasını silebilir, hiç girmeyebilirsiniz. Çünkü ondan sonraki diğer kalan oyunculara bu şutu eklemeyeceğiniz için onlar için kod girmenize de gerek yok. Diyelim bu şutu bunlarla beraber en sondaki oyuncu olan Almanya'daki Kaltz' a da eklediniz, bu durumda onun kod bölümünü bulup yer gösterin ama Hyuga ile onun arasında kalan tüm 00 00 kodlarını silebilir o boş bölümleri istediğiniz yerde yine kullanabilirsiniz.

Olayın mantığı sadece şu arkadaşlar: F3 40 kodundan sonra yukarıda verdiğim oyuncunun sıralamasına göre o oyuncunun kod alanını bulmanız gerekiyor. Sıralama' da hiçbir zaman değişmez. Yani F3 40 kodundan sonra yakın görünümü olmayan Santamaria gibi oyuncuların alanı gelir. Sonra Tsubasa, ardından Misaki, en sonda Almanya'daki Kaltz' ın kod alanı gelir.   
   

İşte bu şekilde arkadaşlar. Drive şutta bir örnekti. İstediğiniz her şutu bu F3 40 mantığıyla istediğiniz sayıda oyuncuya ekleyebilirsiniz.
Mesela yeni bir oyun yaptınız ve o oyunda banana şutu hyper şut veya süper şut yaptınız ve elinizdeki şut sayısı sınırlı olduğu için bu şutu birçok oyuncuya eklediniz diyelim, işte bu durumda şutun ismi aynı kalacak ama her bir oyuncunun şut sahnesini birbirinden farklı olarak ayarlaya bileceksiniz.

Biraz uzun oldu ama bu çok kapsamlı-detaylı bir anlatım gerektiren bir konuydu. Umarım açıklayıcı olmuştur. Yinede zorlandığınız veya farklı bir şeyler yapmak istediğiniz bir sorunuz olursa onları da burada elimden geldiğince cevaplarım.

İyi eğlenceler dilerim.

Hack by Hiena 
LINKLERI INDIR  ŞUTUN KALEYE GIDISI VE SUTA VURUS ANI İNDİR
Tesekkurler ! Icerik Acilmistir:



.doc   Åžuta VuruÅŸ Anı.doc (Dosya Boyutu: 71.5 KB / İndirme Sayısı: 197)

.doc   Åžutun Kaleye GidiÅŸi.doc (Dosya Boyutu: 94.5 KB / İndirme Sayısı: 80)




Yukarı Çık Cevapla
#2
Eline emeğine sağlık abi, harika bir konu oldu bu.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
Teşekkür ederim.

Ha bu arada senden sonra bir ekleme yaptım, orayı kaçırdın sanırım. Şu en son bir Not kısmı ekledim.
Onu da incele istersen
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
(29-12-2013, Saat: 23:05)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Teşekkür ederim.

Ha bu arada senden sonra bir ekleme yaptım, orayı kaçırdın sanırım. Şu en son bir Not kısmı ekledim.
Onu da incele istersen

süpersin hacım eline emeğine sağlık çok açıklayıcı olmuş..mesela ben drive şutu diğer tüm drive şutçulardan bağımsız hacklemek istiyorum nasıl yapmam gerekli.yada drive şutu santananın şutuyla değiştirip yakın görünümde tsubasanın çıkmasını carlosta ise kendi yakın görünümü çıkmasını istiyorum.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
Sözün bittiği yer abi, diyecek hiçbir şey bulamıyorum. Kusursuz bir paylaşım. Çok sağol..
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
Tsubasa' nın Drive şutunu ayrıca editlemek istiyorsan orijinal yerindeki 22B5C ofseti üzerinde düzenleme yapabildiğin gibi istersen boş bir bölümün ofsetini gösterip, aşağıda verdiğim şut oluşturma adlı örnekten yararlanarak veya Schneider arkadaşımızın paylaştığı Şut editleme de hangi kod ne işe yarar adlı konudan yararlanarak da ilgili kodları oluşturabilirsin.

Drive şutu Mirage şuta dönüştürmek için yukarıda ilk verdiğim ''Şuta Vuruş Anı'' adlı konudan Tsubasa' nın ofsetini buluyoruz.

21D0C ofsetine 10 FD kodlarını giriyoruz. Sonra 3FD20 ofsetine gidip önce F3 40 yaz, sonra 00 00 yap, sonra tsubasa için mesela 60 FD kodunu gir ve sonra 3FD70 ofsetine gidip Tsubasa için şut yakın görünüm kodlarını ve sonrasında bağlama koduyla Mirage şutun bulunduğu yeri göster.

Yani şöyle: F7 1F 3C 30 91 A3 F2 8C AD kodlarını girmen yeterli.

Tabi öncelikle 3FD20 ofsetine şut kodları öncesinde girmen gereken şu kodlar var;

3FD20: F3 40 00 00 60 FD 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
3FD30: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
3FD40: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
3FD50: 81 AD 81 AD

Kırmızı kodlu 60 FD tsubasa' nın kod alanı, en alttaki 2 tane 81 AD kodları da Carlos'un Flamengo ve Brezilya' daki kodları. Onun şutunu değiştirmeyeceksen orijinalindeki gibi 81 AD girersen orjinal yerini göstermiş olursun.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
oyunculara şut pas çalım gibi özellikler ekleme AlphaT®.NET 65 4,974 Dün, Saat: 13:23
Son Yorum: Erdem75
İstediğimiz Oyuncumuza Güç [Oyuncu Savurma] Özelliği Ekleme Hiena 46 3,321 17-03-2024, Saat: 16:40
Son Yorum: aydinbey
İstediğmiz Sayıda Oyuncuya Özel Pas Kesme Ekleme Crazy Striker 17 1,455 17-03-2024, Saat: 16:36
Son Yorum: Erdem75
İstediğiniz Sayıda Oyuncuya Özel Bloğu Kendi Yakın Görünümleriyle Ekleme Hiena 9 875 17-03-2024, Saat: 15:43
Son Yorum: Erdem75
Matsuyama - Avalance Strategy [Kendi Takımımızda Uygulama] Hiena 24 2,257 14-03-2024, Saat: 21:13
Son Yorum: hb1998q

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:



Konuyu Okuyanlar
4 Kullanıcı Bu Konuyu Okudu:
Hiena 2 (14-02-2024, 19:08), hb1998q (27-02-2024, 22:42), Lenib180 (14-02-2024, 21:21), ali mavrak (13-02-2024, 19:31)
 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi