Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

CT 2 Level Atlama Mantığı

Bu konu; 11 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hikaru Matsuyama
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#7
Bu sayıların büyük ihtimalle bir şeye göre bir oranı falan vardır ama ne? Şimdi ben de merak ettim.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#8
Hex editörde level atlama ile ilgili bir bölüm var ama girdiğim kodlarla tam olarak neye göre ve nasıl bir artış olduğunu ve ayrıca hangi oyuncuya ne kadar etki ettiğini tam tespit edemedim. Bakalım belki ilerde onu ve buradaki değerlerin neye göre belirlendiğini çözebiliriz.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#9
Çözmeyi başarırsan zaten çok büyük bir gizemi açıklığa kavuşturmuş olursun. Güzel

Belki bu sayede hepimiz oyunu oynarken doğru hamlelerle tüm oyuncularımıza olmasa bile kilit isimlere isteğimiz doğrultusunda level atlattırabiliriz.
| 12 | Eagle Shot | Eagle Shot Pass | Teppoumizu Tackle | Ball Keep Ability | Furano FC |
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#10
Ben Japonya-Suriye maçındayken Tsubasa, Hyuga ve Misaki 19 leveldi. Brezilya maçında 30'du, Misaki 29. Hem de Suriye maçından sonra daha çok kaybettim. Tsubasa, Hyuga ve Misaki'nin level atlayışı yavaşladı.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#11
Bunu senin de fark etmiş olman güzel ve dediğim gibi oyunu azıcık dikkatle oynayan herkes fark edecektir.

Özetle, başlardaki maçların kolay sonra git gide maçların zorlaşmasının sebebi esasen sadece artan rakip statları değil bizim oyuncuların daha geç level atlamaları.

Ben mesela çocukluğumda psikopat gibi level kasmıştım, Ishizaki ile düz şut vurup Gertis'in filelerini yırtıyordum siz düşünün artık levelleri. Dil Çıkarma Oradaki amacım Santos maçından sonra Roberto Jairo hakkında konuşurken geçen 1000 ifadesiydi, Japonca olmadığı için ben bunu hep Tsubasa'nın son maçta enerjisinin 1000 olacağı şeklinde yorumlamıştım ancak son gücün 976'da çakılıp kaldığını görünce teorim çökmüştü.

Ancak şimdi çocukluktaki o deneyim ile şimdiki bu bilgileri bir araya getirince neden Guts'ın daha fazla artmadığını anlıyorum: Oyuncu Tecrübe Puanı Level 64'te son buluyor.
| 12 | Eagle Shot | Eagle Shot Pass | Teppoumizu Tackle | Ball Keep Ability | Furano FC |
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#12
Sonraki maçlarda daha az oranda level atlama olayı birazda doğru hamlelerle alaklı olabilir diye düşünüyorum. Daha doğru tercihlerle başarılı hamleler yapan bir CT oyuncusunun oyuncularının değerleri daha fazla artabilirken, yanlış hamlelerde bulunan bir oyuncunun değerleri ise daha düşük oranda kalabilir diye düşünüyorum.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:



Konuyu Okuyanlar
2 Kullanıcı Bu Konuyu Okudu:
nerbilmer99 (06-04-2024, 12:41), RashagaL (22-04-2024, 21:20)
 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi