Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Kalemize Aldığımız 5. Kaleciye Seçenek Seçimi Sırasında Yakın Görünüm Verme

Bu konu; 18 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Arkadaşlar biliyorsunuz kalemize şut geldiği zaman 4 kalecimizin seçenek seçimi sırasında üstte yakın görünümleri vardır ve bu sadece 4 kalecimizle sınırlıdır. Yani rakip takımlardan bir kaleciyi daha takımımıza aldığımız zaman orada yakın görünüm çıkmaz. İşte şimdi vereceğim bazı kodlar ve bilgilerle artık Meao veya rakiplerden başka bir kaleciyi takımımıza  alıp onun içinde 5. bir yakın görünüm verebiliriz.

Biliyorsunuz bir şutun yer gösterme kodlarına boş ofset gösterip oraya F3 40 xx xx diye yakın görünümü olan tüm oyunculara o özelliği ekleyebiliyorduk. İşte kalecilerde de bu kodlar F3 41 kodlarıdır. Bu kodlarla 4 kalecimiz ve birde bunlardan önce gelen yakın görünümü olmayan diğer kaleciler için oluşan bir yer gösterme kodu vardır. Ofsetimiz 21E68 dir ve orada bulunan bu kodlar seçenek seçimi sırasındaki kalecilerimizin yakın görünüm yerlerini belirtiyor.


21E68 = F3 41 96 B7 92 B7 97 B7 9C B7 A1 B7

96 B7 – Diğer Kaleciler
92 B7 – Renato
97 B7 – Morisaki
9C B7 – Wakabayashi
A1 B7 – Wakashimazu

İşte bu 96 B7 kodları diğer tüm kalecilere ait. Siz Meao için dökümanda verdiğim yeri gösterip oraya onun yakın görünüm kodlarını gireceksiniz.

Tabi Meao yerine başka bir kaleciyi kaleinize alırsanız örneğin Hernandez gibi bu durumda da Hernandez’ i 5B oyuncu kodu ile takım kadronuza alın ve sonra yine Meao için o yeri gösterip onun kodlarını oraya girin ve son olarak Meao’ nun forma renk ofsetlerine gidip onu Hernandez için düzenleyin.

Yada diyelim ki Wakashimazu veya Wakabayashi kulüp maçlarında ve milli maçlarda da kalenizde olacaksa bu durumda o 96 B7 kodlarını onların yakın görünümü için kullanabilirsiniz.

Bu kodlarla beraber 5. kalecimiz içinde seçenek seçimi sırasında yakın görünüm oluşturmuş olduk.



Arkadaşlar bakgal arkadaşımızın aşağıda verdiği kodları deneyerek istediğiniz rakip kaleciyi takımınıza alıp istediğiniz yakın görünümü veya farklı bir sahnenin kodunu girerek kalenize gelen şutta seçenek seçimi sırasında o sahnenin görünmesini sağlayabilirsiniz.  

(12-02-2017, Saat: 18:30)bakgal Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu kodlarla birlikte artık istediğim kadar kaleciye yakın görünüm ekleyebiliriz.

Yakın görünüm için kodlar;

20205 10 FD yaz.3FD20 Ofsetine gel.Şu kodu yaz.

3FD20 : AD FB 05 49 0B 20 07 82 A2 05 DD 22 FD F0 03 CA
3FD30 : D0 F8 60 02 0F 21 22 26

Yakın görünüm sayısı
Meao oyuncu kodu

20A33 Ofsetine 10 FE Yaz.3FE20 ofsetine gel.Şu kodu yaz.

3FE20 : F5 F3 41 96 B7 92 B7 97 B7 9C B7 A1 B7 DE BF FF

Meao yakın görünüm yer gösterimi

DE BF 23FEE ofsetine gösterir ve oraya Meao için bu kodları gireceğiz;

23FEE : 0A 32 A8 F0 FB

Meao yakın görünüm


Meoya da ilaveten yakın görünüm eklemiş olduk.Bu mantıkla birlikte istediğimiz kadar kaleciye yakın görünüm ekleyebileceğiz
LINKLER:

Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler

Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
(12-02-2017, Saat: 17:05)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar biliyorsunuz kalemize şut geldiği zaman 4 kalecimizin seçenek seçimi sırasında üstte yakın görünümleri vardır ve bu sadece 4 kalecimizle sınırlıdır. Yani rakip takımlardan bir kaleciyi daha takımımıza aldığımız zaman orada yakın görünüm çıkmaz. İşte şimdi vereceğim bazı kodlar ve bilgilerle artık Meao veya rakiplerden başka bir kaleciyi takımımıza alıp onun içinde 5. bir yakın görünüm verebiliriz.

Biliyorsunuz bir şutun yer gösterme kodlarına boş ofset gösterip oraya F3 40 xx xx diye yakın görünümü olan tüm oyunculara o özelliği ekleyebiliyorduk. İşte kalecilerde de bu kodlar F3 41 kodlarıdır. Bu kodlarla 4 kalecimiz ve birde bunlardan önce gelen yakın görünümü olmayan diğer kaleciler için oluşan bir yer gösterme kodu vardır. Ofsetimiz 21E68 dir ve orada bulunan bu kodlar seçenek seçimi sırasındaki kalecilerimizin yakın görünüm yerlerini belirtiyor.


21E68 = F3 41 96 B7 92 B7 97 B7 9C B7 A1 B7

96 B7 – Diğer Kaleciler
92 B7 – Renato
97 B7 – Morisaki
9C B7 – Wakabayashi
A1 B7 – Wakashimazu

İşte bu 96 B7 kodları diğer tüm kalecilere ait. Siz Meao için dökümanda verdiğim yeri gösterip oraya onun yakın görünüm kodlarını gireceksiniz.

Tabi Meao yerine başka bir kaleciyi kaleinize alırsanız örneğin Hernandez gibi bu durumda da Hernandez’ i 5B oyuncu kodu ile takım kadronuza alın ve sonra yine Meao için o yeri gösterip onun kodlarını oraya girin ve son olarak Meao’ nun forma renk ofsetlerine gidip onu Hernandez için düzenleyin.

Yada diyelim ki Wakashimazu veya Wakabayashi kulüp maçlarında ve milli maçlarda da kalenizde olacaksa bu durumda o 96 B7 kodlarını onların yakın görünümü için kullanabilirsiniz.

Bu kodlarla beraber 5. kalecimiz içinde seçenek seçimi sırasında yakın görünüm oluşturmuş olduk.
Biraz önce tamda bu kodları kurcalıyordum.Eline sağlık abi güzel paylaşım olmuş.Ayrıca ek bir bilgi vereyim.20629 ofsetinde 04 kodu var.O kalecilerdeki yakın görünüm sayısını belirliyor.Eğer doğru kodları bulabilirsek istediğimiz kadar kaleciye yakın görünüm ekleyebiliriz
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
eline sağlık bu benim dün bahsettiğim konuydu sanırım ;)
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
Eyvallah sağol. Dün paylaştığım Drive şut konusunu incelediysen eğer o özellikte olduğu gibi diğer tüm şutlarda, kaleci kurtarışları, kayma, blok hepsinde bu şekilde istenilen oyuncunun kodunu girerek o özelliği ona farklı bir yer gösterip farklı bir şekilde ekleyebiliyoruz. Onları da inceliyorum.

Mesela Wakabasyhi ve Morisaki' nin sinirlenme sahneleri var ya 201E1 ofsetinde 0B 85 kodları, işte bu kodlar 2051B ofsetini gösteriyor. o ofsette bu kodlar vardır;

A2 00 2C 3E 04 10 14 AD 42 04 20 07 82 C9 0F F0 09 C9 21 F0 04 C9 40 D0 02 E8 E8 60

Şimdi dünkü drive şut örneğinde olduğu gibi Morisaki ve Wakabyashi' nin arada bir yaptıkları sinirlenmelerini araya Renato ve Wakashimazu' nun kodlarını girerek onlar içinde yapmak istedim ve
201E1 ofsetine 10 FD kodlarını girip 3FD20 ofsetine de bu kodları girdim.

A2 00 2C 3E 04 10 14 AD 42 04 20 07 82 C9 02 F0 0E C9 0F F0 09 C9 21 F0 04 C9 40 D0 02 E8 E8 60

Bu şekilde araya Renato' nun kodlarını girdim ve sonra onların o sinirlenme sahneleri sırasındaki yakın görünümlerinin bulunduğu 21FAC ofsetine gidip oraya da F2 40 FD kodlarını girdim ve 3FD50 ofsetine gidip bu aşağıdaki kodları girdim.


3FD50 = F3 AF 15 03 05 07 F2 A1 9F F2 A9 9F F2 50 FD

3FD60 = F5 78 33 94 A0 F2 23 9C / Renato sinirlenme


Şimdi Morisaki ve Wakabayashi de sorun yok, onlar kendi kurtarışlarını yapıyor ama Renato için girdiğim kodlarda oyun kilitleniyor. Anladığım kadarıyla 1. işlemdeki oyuncu kodlarından 2 kod sonra bulunan o kodlarda problem var. Drive şutta kod sayısı 5 değer olarak artıyordu. Burada öyle gözüküyor.

Wakabayashi de bu kod 04, Morisaki de 09 du ve bende Renato için 0E kodunu girdim ama olmadı. Sende bir baksana eğer doğru kodu bulursak Renato ve Wakashimazu' ya da bu şekilde arada bir çıkan özel bir kurtarış ekleyebiliriz.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
(12-02-2017, Saat: 17:36)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Eyvallah sağol. Dün paylaştığım Drive şut konusunu incelediysen eğer o özellikte olduğu gibi diğer tüm şutlarda, kaleci kurtarışları, kayma, blok hepsinde bu şekilde istenilen oyuncunun kodunu girerek o özelliği ona farklı bir yer gösterip farklı bir şekilde ekleyebiliyoruz. Onları da inceliyorum.

Mesela Wakabasyhi ve Morisaki' nin sinirlenme sahneleri var ya 201E1 ofsetinde 0B 85 kodları, işte bu kodlar 2051B ofsetini gösteriyor. o ofsette bu kodlar vardır;

A2 00 2C 3E 04 10 14 AD 42 04 20 07 82 C9 0F F0 09 C9 21 F0 04 C9 40 D0 02 E8 E8 60

Şimdi dünkü drive şut örneğinde olduğu gibi Morisaki ve Wakabyashi' nin arada bir yaptıkları sinirlenmelerini araya Renato ve Wakashimazu' nun kodlarını girerek onlar içinde yapmak istedim ve
201E1 ofsetine 10 FD kodlarını girip 3FD20 ofsetine de bu kodları girdim.

A2 00 2C 3E 04 10 14 AD 42 04 20 07 82 C9 02 F0 0E C9 0F F0 09 C9 21 F0 04 C9 40 D0 02 E8 E8 60

Bu şekilde araya Renato' nun kodlarını girdim ve sonra onların o sinirlenme sahneleri sırasındaki yakın görünümlerinin bulunduğu 21FAC ofsetine gidip oraya da F2 40 FD kodlarını girdim ve 3FD50 ofsetine gidip bu aşağıdaki kodları girdim.


3FD50 = F3 AF 15 03 05 07 F2 A1 9F F2 A9 9F F2 50 FD

3FD60 = F5 78 33 94 A0 F2 23 9C / Renato sinirlenme


Şimdi Morisaki ve Wakabayashi de sorun yok, onlar kendi kurtarışlarını yapıyor ama Renato için girdiğim kodlarda oyun kilitleniyor. Anladığım kadarıyla 1. işlemdeki oyuncu kodlarından 2 kod sonra bulunan o kodlarda problem var. Drive şutta kod sayısı 5 değer olarak artıyordu. Burada öyle gözüküyor.

Wakabayashi de bu kod 04, Morisaki de 09 du ve bende Renato için 0E kodunu girdim ama olmadı. Sende bir baksana eğer doğru kodu bulursak Renato ve Wakashimazu' ya da bu şekilde arada bir çıkan özel bir kurtarış ekleyebiliriz.


20633 osetindeki o kalecilerimizin kodlarını gösteren yerin ofseti de 20205 dir. Buradaki 10 86 kodları da 20620 ofsetini gösteriyor.

20620 = AD FB 05 49 0B 20 07 82 A2 04 DD 22 86 F0 03 CA D0 F8 60 02 0F 21 22 AD E2 00 29 01 AA 60 AC 3D 04 BE 35 86 60
Buradaki sorun E8 E8 kodları.Biri Wakabayashi sinirlenme diğeri morisaki sinirlenme oluyor.3 üncü oyuncuda bu kodlar yerine başka bir kod olmadığı için hata veriyor.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
20633 ofsetindeki o kodlara da baktım..

20633 osetindeki o kalecilerimizin kodlarını gösteren yerin ofseti de 20205 dir. Buradaki 10 86 kodları da 20620 ofsetini gösteriyor.

20620 = AD FB 05 49 0B 20 07 82 A2 04 DD 22 86 F0 03 CA D0 F8 60 02 0F 21 22 AD E2 00 29 01 AA 60 AC 3D 04 BE 35 86 60

Farklı bir yeri gösterip oraya yine bu kodları girdim ancak 02 0F 21 22 26 şeklinde araya 5. kalecinin kodunu girdim ama bu olmadı. Zaten sonrasında bu paylaştığım yöntemi bulunca bundan vazgeçtim. Ama dediğim gibi eğer araya 5, 6, kalecilerin kodunu girebilirsek her birinde bir yakın görünüm çıkmasını sağlayabiliriz.


E8 E8 kodları onların sinirlenme kodları mı oluyor. Eğer öyleyse diğer kaleciler içinde bu şekilde kod girmemiz lazım o zaman.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
CT2 - Kalecilerimiz ile Topu Yakaladıktan Sonra İstediğimiz Oyuncuyu Seçip Pas Verme Hiena 2 24 276 20-03-2024, Saat: 13:49
Son Yorum: Hiena 2
İstediğiniz Sayıda Oyuncuya Özel Bloğu Kendi Yakın Görünümleriyle Ekleme Hiena 9 881 17-03-2024, Saat: 15:43
Son Yorum: Erdem75
Bir şuta 2 farklı şekilde topa vuruş ve topun gidiş anı verme Tsumax 17 159 03-03-2024, Saat: 21:08
Son Yorum: Hiena 2
Golü Atan Her Oyuncunun Kendi Yakın Görünümünün Çıkmasını Sağlama Hiena 35 2,943 28-02-2024, Saat: 21:02
Son Yorum: hb1998q
Bir Şutu Her Oyuncuya Kendi Yakın Görünümü Ekleme Hiena 71 10,969 14-02-2024, Saat: 21:21
Son Yorum: Lenib180

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi