Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Schneider - Mağlup Duruma Düştükten Sonra Sinirlenme [Kendi Takımımızda Uygulama]

Bu konu; 32 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Arkadaşlar dün Matsuyama' nın Avalanche Strategy özelliğini bizim takımda uygulama  ile ilgili bir paylaşım yapmıştım ya bugünde size Schneider' in mağlup duruma düştükten sonra sinirlenme özelliğini bizim takımda uygulama kodlarını paylaşacağım.

Öncelikle bunu dün paylaştığım Matsuyama' nın o özelliğine ait kodlar üzerinde bazı düzenlemeler yaparak keşfettim.

Şimdi biliyorsunuz Almanya' ya karşı oynarken öne geçtiğimiz zaman Schneider sinirlenir ve sonrasında değerleri artar ve özellikle de sürekli top takibi yapar ve ayrıca hızlı koşmaya da başları. Topu ayağında bulunduran oyuncumuzu nereye gidersek gidelim takip eder ve topu kapmak için yoğun bir mücadele içine girer. İşte durumu birebir Schneider üzerine yaptığınız çalışmalarınızda takımınıza aldığınız orijinal Schneider üzerine uygulayabileceksiniz. Veya bunu isterseniz Tsubasa veya daha farklı bir oyuncunuza uygulayabileceksiniz.

Rakip Schneider'i takımınıza aldığınızda normalde değerleri bir süre sonra düşer, sonra yine yükselir. İşte bunun içinde gereken kodları en altta 5. madde olarak verdim. O 5. adımda verdiğim bilgileri sadece bu özelliği ekleyerek takımınıza aldığınız rakip oyuncular olması durumunda uygulamanız gerekiyor. Tsubasa, Hyuga gibi kendi oyuncularınıza uygulayacaksanız eğer o 5. adımdaki rakip oyuncuların değerlerini sabitleme kodlarını uygulamayacaksınız.  

Bu arada bu özelliğin uygulama maçları olarak sadece milli maçlar için kod girdim ama siz isterseniz oradaki takım kodlarını değiştirerek bunu ilk maçlarda da uygulayabileceksiniz. Ayrıca bunu oradaki 17 takım kodu bulunduğundan dolayı 17 maç için uygulamak zorunda değilsiniz. İstediğiniz belirli maçlarda bunu uygulamak isterseniz eğer o maçların kodlarını aradan çıkarabilirsiniz.

Bu arada arkadaşlar bir şey denemek için 3FD30 ofsetindeki B0 kodu yerine A9 kodunu girdim ve maç başlar başlamaz hiç gol yemeden Schneider'in yakın görünümü çıktı ve hadi koşun kazanacağız dedi. Bu kodu girdiğimize maç bizden başladığında sadece bir kereliğine bu durum oluyor. Sonrasında mağlup duruma düşsek bile bu durum hiç olmuyor.  

15 kodunu girdiğimiz zamanda top rakipten başladığında yakın görünümü çıkar ve bir kereliğine bu özellik aktif olur.

Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler

Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
Abi emeğine sağlk harika paylaşm nete girdğmde bütün paylaştıklarını indrcm inşaallah
[Resim: ZOQ4Xa.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
emeğine sağlık.zor bi hack yapıldığında çok işe yarar bu olay oyuna zevk katar..
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
Eyvallah sağolun. Bu arada bunu maçta sadece bir kere uygulamak isterseniz eğer 3FD30 ofsetindeki B0 kodu yerine A9 kodunu girebilirsiniz.

Ve yine 15 kodunu girdiğimiz zamanda top rakipten başladığında yakın görünümü çıkar ve bir kereliğine bu özellik aktif olur.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
Abi ben bi oyun oynamştm hatta o oyunu sna attm mı bilmyrm hyugaya top geldğnde biz yönlendryrz takımı ama her seferbde gol yesekte atsakta yanlş hatırlamıyosam birkereye mahsus hyuga sinirlenyo yakın görnmü çıkyo çince tabi anlamyrm ve bir başka oyundada majed power hack diye top tsubasaya geldğnde buda rakip olyo bundada gol yeskte atsakta sirlenyo bu paylaştıklarnda bunungibi bşy mi?
[Resim: ZOQ4Xa.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
Bunu, o oyun üzerinde yaptığım araştırmalarla buldum zaten. Hyuga' nın o özelliğini görmüştüm. O oyunda Hyuga top sürerken sürekli yakın görünümü çıkıyor ama yeni bir şut gelmiyordu sanırım. Onu incelemedim ama bir ara ona da bakarım. Eğer bundan bağımsız bir özellikse ve değerleri artıyorsa onu da incelerim.

Bunda Tsubasa' nın sinirlenmesi sadece mağlup duruma düştüğümüzde oluyor. Dökümanı tamamen hazırlayıp paylaşmadan önce son defa kontrol ettim ve Tsubasa' nın sinirlenmesinin Matsuyama' nın o heyelan atağıyla alakalı olmadığını farkettim. Tsubasa' nın o sinirlenmesiyle beraber ona yeni bir şut geliyor ve onun kodlarını ilk mesajımda paylaştım zaten. Bu dökümanda Matsuyama' nın o özelliğinin kodlarıyla beraber vermemin nedeni; Furano üzerine bir çalışma yaptınız diyelim, o özellikle beraber mağlup duruma düştüğünüzde Matsuyama' nın yakın görünümünü Tsubasa yerine girerek onun sinirlenmesi çıkmasını sağlamanız ve hatta isterseniz ona yeni bir şut gelmesini sağlamanız amacıyla paylaştım onu.

Aynı zamanda bunu Tsubasa'ya veya Schneider ve Diaz' a bu şekilde ekleyebilirsiniz. Onların yakın görünümü gireceksiniz, sonra onların diyaloğu, hızlı koşma değerleri ve gol yedikten sonra üstüne yeni bir şutları gelecek şekilde ayarlayabilirsiniz.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Mağlup Duruma Düştüğümüzde İstediğimiz maçta İstediğimiz Oyuncunun Levelini Artırma bakgal 34 3,053 15-04-2024, Saat: 18:16
Son Yorum: nerbilmer99
Kalecilere Wakabayashide olduğu Gibi Sinirlenme Ekleme bakgal 55 3,540 14-04-2024, Saat: 17:18
Son Yorum: Martin_Diaz
Misugi Girince Diğer Oyuncuların Sinirlenmesini Birden Fazla Oyuncuya Uygulama bakgal 15 1,636 24-03-2024, Saat: 02:41
Son Yorum: Mohamad ibrahim
CT2 - Kalecilerimiz ile Topu Yakaladıktan Sonra İstediğimiz Oyuncuyu Seçip Pas Verme Hiena 2 24 335 20-03-2024, Saat: 13:49
Son Yorum: Hiena 2
İstediğiniz Sayıda Oyuncuya Özel Bloğu Kendi Yakın Görünümleriyle Ekleme Hiena 9 906 17-03-2024, Saat: 15:43
Son Yorum: Erdem75

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi