Hoşgeldiniz! Lütfen Giriş Yapın ya da Üye Olun
>>>







 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Şut Editlemedeki Kodlar Hangi İşe Yarar ?
ジャイロメ59
シャナ ♥
******


S.Moderatör

forum avatarı

Yorum Sayısı: 5,430
Üyelik Tarihi: 17.11.2012
Konu Sayısı: 332
Rep Puanı: 168
Yorum: #1
Şut Editlemedeki Kodlar Hangi İşe Yarar ?
1- Şuta ilk vuruş anı, yakın görünüm.

F5 F7 00 F8 02 ( Koymak tercihinize kalmış ) F9 02 00 80 30 91 00

F5 - Hangi yönde çıkacağını belirleyen koddur. F5 sağ, F4 sol. Yakın görünüm kodlarının başına yazdığınız zaman şut çekim anına yazmanıza gerek yoktur.
F7 xx - Yakın görünüm çerçevesinin parlamasını belirliyor.
F8 02 - Titremeyi ayarlayan koddur, F8 02 kodunu koyduğunuzda yakın görünüm titrer. Şunu unutmayın, F8 02 Her zaman F7 xx ve F9 xx kodları arasına koyulur.
F9 xx - Ses, perde ( çerçeve ), yakın görünüm ve / veya animasyon kodu ve çıkan yazılardan önceki koddur. Eğer bu kodu koymazsanız hata alırsınız.
F9'dan sonraki 2. kod - Bu kod sesi belirleyen koddur. 31 Kodu sesi kısar.
F9'dan sonraki 3. kod - Bu kod zamanı belirleyen koddur, eğer düzgün şekilde yapmak istiyorsanız zamanı tam tutturmanız gerekmektedir. Sadece 10 20 30 40 50 60 gibi kodlar değil de, 1A 0C 3E gibi kodlarda kullanmanız gerekebilmektedir bazı zamanlarda.
30 kodu - Buradaki 30 kodu yakın görünüm çerçeve kodudur, 30 uzun formalı çerçeve, 31 kodu ise sadece Hyuga'nın kullandığı kısa kollu çerçevedir.
91 kodu - Bu yakın görünümün kodudur. 91 Kodu Tsubasa'nın yakın görünüm kodudur. Kime şut ekleyecekseniz onun yakın görünüm kodunu yazabilirsiniz.
En sondaki 00 - Bu kod yakın görünüm esnasında çıkan yazıyı belirliyor.
Yakın görünümü olmayan oyuncuya yakın görünüm olmadan şut koymak için yukarıdaki kodları koymadan direk 2. kodları koyabilirsiniz.



2- Şut perdesi

FC 02 ( Koymak tercihinize kalmış ) F7 30 F9 02 6B EF 4A 8E 00

FC 02 - Şut perdesinin şeklini ve şemalini kaydıran, aynı zamanda güzelleştiren bir koddur. Koyup koymamak sizin tercihinize kalmış birşey. FC 02 değil de, diğer kodlarıda deneyebilirsiniz. Hangisi hoşunuza giderse onu kullanırsınız.
F7 xx - Aynı yakın görünümdeki parlama kodu, ancak şut esnasında olduğu için şut perdesinin renk kodlarını belirliyor, kodları deneyerek sevdiğinizi yapabilirsiniz.
F9 xx - Ses, perde ( çerçeve ), yakın görünüm ve / veya animasyon kodu ve çıkan yazılardan önceki koddur. Eğer bu kodu koymazsanız hata alırsınız.
F9'dan sonraki 2. kod - Bu kod sesi belirleyen koddur. 31 Kodu sesi kısar.
F9'dan sonraki 3. kod - Bu kod zamanı belirleyen koddur, eğer düzgün şekilde yapmak istiyorsanız zamanı tam tutturmanız gerekmektedir. Sadece 10 20 30 40 50 60 gibi kodlar değil de, 1A 0C 3E gibi kodlarda kullanmanız gerekebilmektedir bazı zamanlarda.
4A - Bu perdenin şeklini belirleyen koddur. Şut perdeleri ; 4A - 44 - 49 - 66 - 6A - 48. Eğer perde değilde saha görünsün derseniz kodları deneyebilirsiniz.
8E - Şuta vuruş anı animasyonumuz.
00 - Aynı şekilde çıkan yazı.

3- Topa Vuruş Anı

F7 02 F9 02 0E 30 41 8C 00

Diğerleri ile aynıdır, dikkat etmeniz gereken 2 nokta var.
1- 41 Kodu. 41 Kodu topa vuruş anının çerçevesidir, sadece 41 kodu kullanılmaktadır. Eğer animasyon yazabiliyorsanız 6A`ya göre uyarlayabilirsiniz.
2- 8C Kodu. Eğer elinizde topa vuruş anı animasyonu yoksa 8C koduna dokunmayınız.

4- Topun Ayaktan Çıktığı An

F7 02 F9 02 04 50 25 63 00

Üsttekiler ile aynı özelliği taşır.
63 Kodu topun ayaktan çıktığı andır. F7 02 ve F9 02 arasına F8 02 kodu koyarak titremeli yapabilirsiniz.
25 Kodu arka plandır. İstediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

ジャイロメ59'in imzası
[Resim: 1160-99.gif]
08.02.2013 03:41
Web Bul Alıntı
Rivaul
Tsubasa Oozora
*


Üye Grubu

forum avatarı

Yorum Sayısı: 309
Üyelik Tarihi: 09.04.2013
Konu Sayısı: 11
Rep Puanı:
12
Yorum: #2
RE: Şut Editlemedeki Kodlar Hangi İşe Yarar ?
Drive ve Fire şutta Topun ayaktan çıktığı ana boş ofset göstererek hazır bir ofset girmek istiyorum bunun için gerekli ofset nedir ?
10.06.2013 21:30
Bul Alıntı
MAJESTE
son ultimatom
*****


Moderatör

forum avatarı

Yorum Sayısı: 478
Üyelik Tarihi: 20.11.2012
Konu Sayısı: 17
Rep Puanı: 25
Yorum: #3
RE: Şut Editlemedeki Kodlar Hangi İşe Yarar ?
drıver sut 21d0c ofsetıne gıt oraya 10 fd yaz sonrada 3fd20 ofsetınede kendı sut kodlarını yaz

MAJESTE'in imzası
[Resim: eicm.jpg]

Uploaded with ImageShack.us
12.06.2013 01:12
Bul Alıntı
darkcelcium6
Yeni Üye
*


Üye Grubu

Default Avatar
Yorum Sayısı: 32
Üyelik Tarihi: 21.07.2013
Konu Sayısı: 5
Rep Puanı: 0
Yorum: #4
RE: Şut Editlemedeki Kodlar Hangi İşe Yarar ?
Peki bunları hangi ofssetten yapıcaz yanı nasıl yapıcaz ?

Bu kodları cıkardıgımız bos ofssete yazıp devam ederek devamına mı yazıcaz ?

Bunların sonunda kapatma kodu yokmu devamına mı yazıcaz nasıl olucak ?

Lütfen biri cevap yazabılır mı suta bos ofsset verdım oraya yazdım bu kodları hata verdi nasıl yapabılırım ?
23.07.2013 04:20
Bul Alıntı
ジャイロメ59
シャナ ♥
******


S.Moderatör

forum avatarı

Yorum Sayısı: 5,430
Üyelik Tarihi: 17.11.2012
Konu Sayısı: 332
Rep Puanı: 168
Yorum: #5
RE: Şut Editlemedeki Kodlar Hangi İşe Yarar ?
Bunların kapatma kodu FB'dir.

Siteyi biraz araştırırsan ofsetleri bulabilirsin, hepsi mevcut.

Evet gösterdiğin boş ofsete yazacaksın.

Yanlış yapmış olabilirsin, doğru gösterdiğinden ve doğru ofsete gittiğinden emin olmalısın.

ジャイロメ59'in imzası
[Resim: 1160-99.gif]
24.07.2013 01:10
Web Bul Alıntı
MAJESTE
son ultimatom
*****


Moderatör

forum avatarı

Yorum Sayısı: 478
Üyelik Tarihi: 20.11.2012
Konu Sayısı: 17
Rep Puanı: 25
Yorum: #6
RE: Şut Editlemedeki Kodlar Hangi İşe Yarar ?
bos yer gosterdıkten sonra sut kodlarını yaz gosterdıgın yere en sonunada kapatma kodu olan FB kodunu gıreceksın yanı su sekılde F7 02 F9 02 0E 30 41 8C 00 FB

MAJESTE'in imzası
[Resim: eicm.jpg]

Uploaded with ImageShack.us
24.07.2013 01:50
Bul Alıntı
kasabianca
Yeni Üye
*


Üye Grubu

forum avatarı

Yorum Sayısı: 104
Üyelik Tarihi: 20.11.2012
Konu Sayısı: 19
Rep Puanı:
0
Yorum: #7
Cvp: Şut Editlemedeki Kodlar Hangi İşe Yarar ?
Perde hızını ayarlama yokmu ?
30.09.2015 20:17
Bul Alıntı
Oozora Tsubasa
ドライバーショット
*


Üye Grubu

forum avatarı

Yorum Sayısı: 764
Üyelik Tarihi: 14.12.2012
Konu Sayısı: 17
Rep Puanı:
7
Yorum: #8
RE: Şut Editlemedeki Kodlar Hangi İşe Yarar ?
perde hısı derken neyi kastediyosun?

Oozora Tsubasa'in imzası
[Resim: 01OB49.jpg]
30.09.2015 23:35
Bul Alıntı
kasabianca
Yeni Üye
*


Üye Grubu

forum avatarı

Yorum Sayısı: 104
Üyelik Tarihi: 20.11.2012
Konu Sayısı: 19
Rep Puanı:
0
Yorum: #9
Cvp: RE: Şut Editlemedeki Kodlar Hangi İşe Yarar ?
(30.09.2015 23:35)Oozora Tsubasa Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  perde hısı derken neyi kastediyosun?

Tamam halletdim üstad.
01.10.2015 01:20
Bul Alıntı


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Rakip Oyuncuların Hangi Oyuncuya Pas Vereceğini Belirleme Hiena 12 280 08.05.2017 06:22
Son Yorum: Hiena
  Hangi Oyuncuya Pas Verileceği [Asıl İçeriği Gösteren Bölüm] Hiena 12 347 03.04.2017 01:16
Son Yorum: Hiena
  Aynı Şuta Sahip Oyuncuların Ofset Yerlerini Belirleyen Kodlar Hiena 4 118 25.12.2016 06:02
Son Yorum: Hiena
  Animasyon Kodları Nasıl Yazılır / Hangi Kod Hangi İşlevi Görür ? ジャイロメ59 30 1,061 19.11.2016 21:42
Son Yorum: Owarida
  İlginç Bazı Özelliklere Ait Kodlar Hiena 2 127 18.10.2016 02:48
Son Yorum: Hiena

Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi

 

© Captain Tsubasa Türkiye | CT-THEME | CT 2013 | 
Edited : m-t-n91    

Dost Siteler:
En İyi Performans İçin: Mozilla Firefox Google Chrome
© Captain Tsubasa Türkiye | TsubasaTR.Net