Hoşgeldiniz! Lütfen Giriş Yapın ya da Üye Olun
>>>







 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 1 Oy - Ortalama: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Takım Atlama Kodları ve Kadro İle İlgili Değişiklikler
ジャイロメ59
シャナ ♥
******


S.Moderatör

forum avatarı

Yorum Sayısı: 5,430
Üyelik Tarihi: 17.11.2012
Konu Sayısı: 332
Rep Puanı: 168
Yorum: #1
Takım Atlama Kodları ve Kadro İle İlgili Değişiklikler
Bu harika paylaşım Hiena (Tolga Abi)'ye aittir.

Arkadaşlar bu başlıkta size takım kadrolarımızdan birkaç blok önce bulunan ve takım kadrolarımız ile ilgili olan bir bölümden bahsedeceğim...

Şimdi bu bölümde ilk olarak takım sıralamasını değiştirebilirsiniz. Mesela 48C4 ofsetinde ki 03 kodu karşımıza çıkan rakip takımların sıralamasını değiştirmemizi sağlıyor.

Mesela bu kod yerine 05 kodunu girdiğiniz zaman 3. takımdan oyuna başlarsınız. yani ilk 2 takımı silmiş oluruz. Düzen aynı düzen... Bizim kadro aynı, sıralama ile ara sahnelerde yine aynı şekilde aynı sırada çıkar. Yanlız rakip takım sıralamasında kayma olur. 3. takımdan başlarsınız ve bu 1. maç olarak algılanır. 4. takım 2, 5. takım 3, ve 6. takım da 4. maç olur. 7. takım 5, ve 8. takım da 6. maç olur...

Bu Akita takımına kadar Sao Paolo ile mücadele edersiniz. 9. takım Tatsunami'den itibaren takımınız Nankatsu olur. 14. takıma kadar da Nankatsu ile mücadele edersiniz. 15'ten, 18 Çin' e kadar Sao Paolo ile, ve sonrasında 19. takım İran'dan itibaren Japonya milli takımı ile oynamaya başlarsınız. takım sayısı 31'e düşmüş olur...

Eğer bu ofsete 09 kodunu girerseniz 7. takım olan Kunimi 1. takım olur ve bu takımdan itibaren ilk maçınıza başlarsınız. bu ilk rakibiniz olur ve oyunda 27 Takım olur. 13 kodunu girerseniz eğer 17. Suriyeden itibaren maça başlarsınız. Tabi takımınız Sao Paolo olur ve sadece 17 maç yaparsınız. 17. Maç Brezilya ile oyun biter.

Bu bölümde hem rakip hem de bizim takımların kadrolarını, maç süresini, 2. yarıdan başlama gibi her türlü değişikliği yapabilirsiniz. Hepsi bu bölümde, yanlız çok karışık tam olarak çözemedim.

Bu 48C4 ofsetinden sonraki kodlar bizim ve rakip takımların kadrosunu değiştirmeye yarıyor. Hem de 4A57 ofsetindeki kadrolara dokunmadan... Bu ofsetten sonraki kodlar bununla ilgili kodlar... Rastgele kodlar girdiğimde takımımızdaki birçok oyuncu değişmişti... Forma renkleri falan da değişmişti... Rakip de öyle... Ama çok karışık, tam olarak çözemedim...

48CE ofsetindeki 47 AA kodları da 4A57 Sao Paolo takımın ofsetini gösteriyor. Bu 47 kodu yerine 53 kodunu girerseniz; kadronuz Nankatsu kadrosu olur. Tabi takım ismi Sao Paolo olur yine. 5F kodunu girersiniz Japonya kadrosunu göstermiş olursunuz ve takımınızda Japonya 11'i olur. Ama yedekler olmaz... Ama ilginçtir ki 53 AA Nankatsu ve 5F Japonya kodu bundan sonrasında veya öncesinde yoktur. Sao Paolo'nun 47 AA diye 4A57 ofsetini gösteren bölümü var; ama Nankatsu ve Japonya için bu yok. Sanırım onlar farklı bir kod ile gösteriliyor..

Mesela 48BB ofsetinde ki 75 AA kodları da 4A85 ofsetinde ki Sao Paolo takımının; müzik, takım ismi, gol sonrası sahne ve çorap renklerini belirleyen 00 kodlarını gösteriyor. Bu 75 kodunu 85 yaparsanız 4A95 ofsetini yani Japonya'nın kodunu göstermiş olurusunuz.

Yani bu kadro ve takım isimlerini, müziğini belirleyen kodlar bu bölümlerde bulunuyor ve her bir rakibin karşımıza çıkışındaki kodromuzu gösteren kodlar burda bulunuyor. Bu bölümü bulabilirsek; 13 ile 16 arasındaki o maçlarımıza farklı bir kadro çıkarabiliriz. Aynı şekilde her maçta farklı bir kadro çıkartabiliriz.

ジャイロメ59'in imzası
[Resim: 1160-99.gif]
27.04.2013 06:26
Web Bul Alıntı
Hiena
Kategori Yöneticisi
******


S.Moderatör

forum avatarı

Yorum Sayısı: 3,408
Üyelik Tarihi: 24.12.2013
Konu Sayısı: 164
Rep Puanı: 55
Yorum: #2
RE: Takım Atlama Kodları ve Kadro İle İlgili Değişiklikler
Şu bilgileri de ekleyebilirsin Barış

488D ofsetindeki 00 kodu Sao Paolo kadrosunu belirliyor. 0C yaparsak Nankatsu, 18 yaparsak da Japonya kadrosuyla başlar.

488D Sao Paolo
4895 Nankatsu
489D Japonya

Ayrıca birde bu altta verdiğim 2 farklı yöntemle de bunu yapabilirsiniz.


1.Yöntem:

Rakip Takımla Beraber İstediğimiz Maça Gidebilme:

487E ofsetindeki A5 26 C9 kodları yerine 4C 80 FF kodlarını yazıyoruz daha sonra 3FF90 ofsetine

A5 26 C9 0C B0 04 A9 0C 85 26 C9 06 4C 72 A8 FF giriyoruz.

8.sıradaki 0C kodu, takım atlama kodu.


2.Yöntem:

Hackiniz sadece 6 maçlık olsun

"487E" ofsetine gidin buradaki "A5 26 C9 06" kodları yerine "4C 80 FD EA" yazın ve
"3FD90" ofsetine gidin buraya aynen;

"3FD90" : A5 26 C9 1B B0 04 A9 1B 85 26 C9 06 4C 72 A8 BD
"3FDA0" : 55 04 D0 05 A9 34 9D 55 04 4C 21 B0 BE 6A 87 E0
"3FDB0" : 00 F0 08 E0 0E F0 04 E0 0F

yazın artık takımınız MEKSİKA' dan başlayacak ve 6 maç olacaktır.

Hiena'in imzası
[Resim: qbLO6D.jpg]
06.01.2014 00:17
Bul Alıntı
FATİH
Yeni Üye
*


Üye Grubu

Default Avatar
Yorum Sayısı: 4
Üyelik Tarihi: 13.11.2013
Konu Sayısı: 0
Rep Puanı: 0
Yorum: #3
RE: Takım Atlama Kodları ve Kadro İle İlgili Değişiklikler
sagol
14.02.2014 23:40
Bul Alıntı


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  CT2 - Takım İsimlerini Değiştirme Hiena 3 224 20.06.2017 06:39
Son Yorum: 1i1znkronos
  Takım Sistemlerini Düzenleme Hiena 25 502 14.06.2017 07:59
Son Yorum: Sinan1984
  Takım Kadrolarımızı Değiştirme Hiena 2 61 08.06.2017 08:41
Son Yorum: Hiena
  Oyuncuların Tekniklerini Uyguladıkları Alanlar [Kayma ve Güç İçerik Kodları] Hiena 10 264 02.06.2017 08:43
Son Yorum: Hiena
  Animasyon Yapı Kodları[EFSANE PAYLAŞIM!] ジャイロメ59 7 149 02.06.2017 03:01
Son Yorum: Oozora Tsubasa

Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi

 

© Captain Tsubasa Türkiye | CT-THEME | CT 2013 | 
Edited : m-t-n91    

Dost Siteler:
En İyi Performans İçin: Mozilla Firefox Google Chrome
© Captain Tsubasa Türkiye | TsubasaTR.Net