Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Takım Sistemlerini Düzenleme

Bu konu; 36 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Arkadaşlar bu yeni özelliğimiz uzun yıllardır üzerinde düşündüğüm ve tesadüf eseri bulduğum önemli bir özellik.

Bunu, Almanya maçında mağlup duruma düşen Schneider' in sinirlenip hızlı koşma ve enerji değerlerinin yükseldiği özelliğini başka bir takıma aktarmak için baştan itibaren 63 ve 0B kodlarını aratıp tek tek denerken buldum. Bu bölüme gelip yaptığım değişikliklerden sonra 2 numaralı oyuncunun taç çizgisinde oynadığını görünce ne ararken ne bulduk dedim ve hemen o bölümü araştırdım ve her oyuncunun maç başlarken duracağı/başlayacağı yeri (mevkiyi) buldum.

Şimdi burada maça başlayan takımlar için ayrı bir sistem ofseti bulunurken, top rakipten başladığında da yine o takımların farklı bir sistem ofseti bulunur.

Tabi burada her bir takım için ayrı bir sistem beklemeyin. Zira aynı sisteme sahip olan 4-3-3 gibi  

Sao Paolo ve Nankatsu 1-Fluminense,  4-Palmeiras, 7-Kunimi,  11-Furano,  
13-Roma, 19-İran, 22-Kore,  25-İngiltere,  28-Meksika, 30-Hollanda

gibi takımların sistemleri birdir.

Aynı şekilde 4-4-2 gibi sisteme sahip

Japonya, 3-Gremio, 5-Santos, 8-Akita,  9-Tatsunami, 14-Uruguay,
16-Japonya,  18-Çin,  24-Polonya, 27-Fransa,  29-İtalya

gibi takımların sistemleri birdir.

Yani burada takımların değil sistemlerin ofsetleri bulunuyor. Yani 4-4-2 sisteminde 5 numarayı forvete aldığınızda bu sisteme sahip diğer tüm takımlarda da bu böyle olur.

Şimdi 3DC98 ofseti 2 numaralı oyuncunun ofseti. Oradaki 3D kodunu 3C yaparsanız 2 numaralı oyuncu bir sıra sola taç çizgisine kayar.

Aynı şekilde 3E yaparsanız da bir sıra içeri doğru gelir. Yani 4 numaraya yaklaşır. 3F yaparsanız 4 numaralı oyuncuya bir sıra daha yaklaşır.

41 yaparsanız 4 numaralı oyuncunun tam mevkisinde olur.

Sağ-sol kaydırma bu şekilde oluyor. İleri-geri için ise;

25 kodunu girerseniz 2 nolu oyuncu 2 sıra geriye doğru kayar ve 5 numaranın çizgisinde ama kendi mevkisine yakın yerde oynar.  

2 numara bir örnekti. Bu şekilde her mevkideki oyuncu için sağ-sol için bir üst kod veya alt gireceksiniz. İleri-geri içinde 10 ila 15 kod ileri yukarısını ve aşağısını girip denemeniz gerekiyor.

Mesela 5 numarayı forvet veya orta sahaya alacaksınız diyelim o yerleştireceğiniz mevkiye yakın diğer oyuncu nolarının ofset kodlarına bakıp ona göre o koda yakın kodları deneyebilirsiniz.

Bu verdiğim örnekte oyuna başlayan takımın ofsetleriydi. Karşı takımın ofsetlerinde ise bu kodlar daha farklı oluyor.

Mesela top bizden başladığında rakip takım Fluminense nin 2 numaralı oyuncusunun kodu bizdeki gibi 3D olmaz, onun kodu BE kodudur. 3D yazarsanız rakip oyuncu bizim 2 numaranın yerinde oyuna başlar. Aynı şekilde bizim 2 numaranın 3D kodu yerine de BE yazarsanız bizim oyuncu onların 2 numarasının yerinde, onların yar sahasında oyuna başlar. Bu tüm oyuncular için geçerlidir.

Aşağıdaki link içerisinde tüm mevkilerdeki oyuncuların ofsetlerini bulabilirsiniz. Tabi bu kodlarla sadece yerini değiştirdiğiniz oyuncunun  maça başlarken ve gol sonrası diziliminin deki yerini değiştirmiş olursunuz.  

Bunun dışında link içerisinde alt kısımda birde oyun başladığı ve mücadele sürerken oyuncunun hangi mevkide/çizgide yer tutmasını sağlayacak kodlarda daha farklı bir yerde.

Yine o belge içerisinde alt kısımda maç başlamadan önce bilgi bölümündeki oyun sistemlerinin görünüşü de mevcut, onu da tasarladığınız yeni sisteme göre düzenleyebilirsiniz. O da 4-3-3 sistemiyle ve 2 numaralı oyuncuyla başlayıp yine aynı şekilde 11 nolu oyuncuya kadar sıralı gidiyor.  

389C ofsetinden itibarende maç içinde oyuncunun hangi mevkide hareket edeceğini belirliyor. ama tabi bunlar biraz karışlık olduğu için buna pek vakit ayıramadım.

İşte bu kodlarla artık mevcut sistemler yerine 5-3-2, 3-4-3, 4-3-1-2 gibi aklınıza gelebilecek her türlü sistemi tasarlayıp, kullanabilirsiniz.

Örnek olarak da oyunumda tasarladığım yeni bir sistem olan Otomo takım sisteminin dizilişine aşağıdaki resimden bakabilirsiniz. LINKLER

 
Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler



[Resim: kGvrdr.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
Bunuda kenara alıyorum, ileride lazım olacak. Emeğine sağlık abi. ;)
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
Ootomo Quartet stratejisi bu Süper Tebrikler ;)
[Resim: XkGP3D.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
Helal olsun abi. Eline sağlık paylaşım için Gülümseme
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
(05-01-2014, Saat: 15:18)mompresan-jr Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ootomo Quartet stratejisi bu Süper Tebrikler ;)


Aynen öyle. Yeni oyunumda olacak bu sistem.

Tabi aynı zamanda bu Otomo dörtlüsü (Urabe-Kishida-Nankayama-Nishio) aynı çizgiden başladıkları gibi oyuncumuza 4 ü birden saldırıyor. Yani oyun stilleri hemen hemen aynı. Birbirlerinden pek ayrılmıyorlar ve yoğun pres yapıyorlar. Yani birine yakalandınız mı hepsine yakalandınız demektir.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
(05-01-2014, Saat: 16:58)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(05-01-2014, Saat: 15:18)mompresan-jr Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ootomo Quartet stratejisi bu Süper Tebrikler ;)


Aynen öyle. Yeni oyunumda olacak bu sistem.

Tabi aynı zamanda bu Otomo dörtlüsü (Urabe-Kishida-Nankayama-Nishio) aynı çizgiden başladıkları gibi oyuncumuza, 4 ü birden saldırıyor. Yani oyun stilleri hemen hemen aynı. Birbirlerinden pek ayrılmıyorlar ve yoğun pres yapıyorlar. Yani birine yakalandınız mı hepsine yakalandınız demektir.

Böyle olmasını umuyordum gerçekten harika olur . Urabe önderliğindeki bu dörtlü , maçta Tsubasa ya çok zor anlar yaşatmışlardı . Bu dörtlüyü bir hack oyununda görmeyi çok istiyordum . Nasipse görebileceğiz demek , iyi çalışmalar diliyorum ;)
[Resim: XkGP3D.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Serbest Vuruşlarda Rakip Takım İstediğimiz Oyuncunun Vuruşu Kullanması bakgal 9 982 27-02-2024, Saat: 18:56
Son Yorum: hb1998q
CT2 - Hızlı Koşma Sistemlerini Arttırma / Yeni Hız Seçenekleri Ekleme Hiena 2 2 54 25-02-2024, Saat: 18:40
Son Yorum: Hiena 2
Rakip Takım Kadro ve Taktik Sistemi ジャイロメ59 36 3,036 19-02-2024, Saat: 23:09
Son Yorum: polat89
Takım Kadrolarımızı Değiştirme Hiena 110 4,902 13-02-2024, Saat: 19:06
Son Yorum: FATİH4848
CT 2 - Rakip Takım Kadroları Jun Misugi 99 23,223 12-02-2024, Saat: 19:50
Son Yorum: ali mavrak

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi