Hoşgeldiniz! Lütfen Giriş Yapın ya da Üye Olun
>>>







 
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uzun Animasyonların Zaman ve Ses Problemi & Ayar Birleştirme
ジャイロメ59
シャナ ♥
******


S.Moderatör

forum avatarı

Yorum Sayısı: 5,430
Üyelik Tarihi: 17.11.2012
Konu Sayısı: 332
Rep Puanı: 168
Yorum: #1
Uzun Animasyonların Zaman ve Ses Problemi & Ayar Birleştirme
Şimdi arkadaşlar biliyorsunuz şut editlemede olsun, şuta vuruş anı editlemede olsun zaman sınır kodu EF bile yetmiyor bazen. Uzun bir şuta vuruş animasyonu ele alalım ve ilk dediklerim ile ikinci dediklerimi uygulayın farkı görebilecek misiniz.

1 ) Sıfır bir rom bulalım hiç değiştirilmemiş olsun.

28AB2 ofsetine gelelim ve 90 FD yazalım, 3FDA0 ofsetine gelerek şu animasyon kodunu yapıştıralım ;

F5 80 F4 10 11 12 13 F7 03 75 F1 61 2D 48 FD 01 F1 61 2E 45 FF 05 32 F1 88 2D FF 9E 00 F1 88 2E FC A0 04 40 F1 C8 2D 63 BC 01 F1 C8 2E 60 BF 05 45 F1 E6 2D C0 B6 00 F1 E6 2E BD B9 04 B9 F1 00 55 18 B6 01 F1 00 2E 15 B9 05 30 F1 00 55 18 B6 01 F1 00 2E 15 B9 05 F1 3D 53 90 E0 0C 30 F1 B5 2E 15 B5 05 04 F6 15 F0 B8 F3 08 03 F1 0B BA B8 F3 0C 03 F1 0B BA B8 F3 10 03 F1 0B BA B8 F3 14 F0

21D0C ofsetine yani Drive Shot`un ofsetinede boş yer gösterelim 10 FD yazalım. 3FD20 ofsetine gelerek şu kodu yapıştıralım ;

F7 00 F9 01 00 80 30 91 A2 F7 30 F9 02 6B EF 4B 9D 49 FB

Oyunu kaydedin ve Tsubasa ile Drive Shot çekin. Aynı zamanda sese ve animasyonun bitip bitmediğine dikkat edin.

BUNU DENEMEDEN KESİNLİKLE 2. UYGULAMAYA GEÇMEYİN YOKSA FARKI ANLAYAMAZSINIZ.


2 ) Farkettiyseniz animasyon yarıda kaldı ve tek ses bu animasyona gitmedi. Bu animasyonda yapılması gereken toplam 6 farklı ses vardır. Siz ilkinde sadece 6B yani tek ses kullandınız. Şimdi "BİRLEŞTİRİLMİŞ" kodları Drive Shot`a gösterdiğiniz yere yazalım eskilerin üzerine ;

F7 00 F9 02 00 80 30 91 A2 F5 F7 30 F9 02 0B 60 4B 9D 49 F9 02 0E 56 F0 F0 F0 F7 30 F9 02 6B B0 F0 F0 F0 F9 02 0B 35 F0 F0 F0 F9 02 10 20 F0 F0 F0 F9 02 5E 20 F0 F0 F0 F7 10 F9 01 0E 40 41 8C 00 FB


Yeşil renkli kodlar animasyondaki ses kısmıdır. 6 Farklı ses gerektiği için 6 tane ayar kodu yazıldı.
Kırmızı renkli kodlar sesin çıkacağı zamanı belirler. UNUTMAYIN ! 1'den fazla ses gerektiren animasyon kodları kullanıcak olursanız zaman kodlarını iyi ayarlamanız, yani diğer bir deyişle zamanı iyi tutturmanız gerekmektedir.
Mavi renkteki F0 F0 F0 kodları bloklama kodlarıdır. İlk 0B sesinin çıktığı koda bakalım son 3 hanesine ; 4B 9D ve 49
Buradaki 4B PERDE KODU
Animasyon kodumuz 9D
Şut esnasında çıkan yazı 49

Animasyonun bozulmaması için diğer ayar kodlarına dikkatli bakın son 3 kodları hep F0 F0 F0.

Eğer animasyon ayar kodu birleştirirken F0 kodu kullanmazsanız oyununuz şut çekim esnasında olsun, şutun kaleye gidiş anında olsun kafayı sıyırır.. F0 kodları genelde Perde, animasyonun kodu ve çıkan yazıyı bloklamak için kullanılmalıdır. Zaman ve Ses için asla kullanılmamalıdır !

NOT : Birleştirme yaparken F0 kodu en önemli koddur.
NOT 2 : Zaman ve ses ayarını tam tutturmanız gerekmektedir



YERİN DİBİNDEKİ NOT : İyi oyunlar.

ジャイロメ59'in imzası
[Resim: 1160-99.gif]
20.12.2012 22:45
Web Bul Alıntı
kasabianca
Yeni Üye
*


Üye Grubu

forum avatarı

Yorum Sayısı: 104
Üyelik Tarihi: 20.11.2012
Konu Sayısı: 19
Rep Puanı:
0
Yorum: #2
Re: Uzun Animasyonların Zaman ve Ses Problemi & Ayar Birleşt
Güzel paylaşım Gülümseme Ama ben böle sağa sola vura vura şut çeken animasyonları sevmiyorum tabi herkesin keyfine göre Açık Ağızlı Gülümseme
20.12.2012 23:27
Bul Alıntı
ジャイロメ59
シャナ ♥
******


S.Moderatör

forum avatarı

Yorum Sayısı: 5,430
Üyelik Tarihi: 17.11.2012
Konu Sayısı: 332
Rep Puanı: 168
Yorum: #3
Re: Uzun Animasyonların Zaman ve Ses Problemi & Ayar Birleşt
Bu sadece örnek.

Sırf böyle animasyonlar sevmiyorsun diye bunu bilmemek gerekmez. Bunda olmasa başka animasyonda lazım olucak bu bilgiler Gülümseme

ジャイロメ59'in imzası
[Resim: 1160-99.gif]
20.12.2012 23:28
Web Bul Alıntı
kasabianca
Yeni Üye
*


Üye Grubu

forum avatarı

Yorum Sayısı: 104
Üyelik Tarihi: 20.11.2012
Konu Sayısı: 19
Rep Puanı:
0
Yorum: #4
Re: Uzun Animasyonların Zaman ve Ses Problemi & Ayar Birleşt
JairoM59 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:Bu sadece örnek.

Sırf böyle animasyonlar sevmiyorsun diye bunu bilmemek gerekmez. Bunda olmasa başka animasyonda lazım olucak bu bilgiler Gülümseme
Biz daha yeni öğreniyoruz dur hele Açık Ağızlı Gülümseme
20.12.2012 23:43
Bul Alıntı
MAJESTE
son ultimatom
*****


Moderatör

forum avatarı

Yorum Sayısı: 478
Üyelik Tarihi: 20.11.2012
Konu Sayısı: 17
Rep Puanı: 25
Yorum: #5
Re: Uzun Animasyonların Zaman ve Ses Problemi & Ayar Birleşt
buda cok ıyı bı paylasım saol barıs yenı tasarlamaya calıstıgım oyunda kullanırım bunları

MAJESTE'in imzası
[Resim: eicm.jpg]

Uploaded with ImageShack.us
25.12.2012 05:09
Bul Alıntı
Oozora Tsubasa
ドライバーショット
*


Üye Grubu

forum avatarı

Yorum Sayısı: 764
Üyelik Tarihi: 14.12.2012
Konu Sayısı: 17
Rep Puanı:
7
Yorum: #6
RE: Uzun Animasyonların Zaman ve Ses Problemi & Ayar Birleştirme
yaptım uyguladım çok iyi oldu ama çok kod war bunlara boş bölum yetmez ki..Açık Ağızlı Gülümseme

artı bu kodları sen mi buluosun kafaya göremi yapılıo..?

Oozora Tsubasa'in imzası
[Resim: 01OB49.jpg]
08.04.2014 04:56
Bul Alıntı
ジャイロメ59
シャナ ♥
******


S.Moderatör

forum avatarı

Yorum Sayısı: 5,430
Üyelik Tarihi: 17.11.2012
Konu Sayısı: 332
Rep Puanı: 168
Yorum: #7
RE: Uzun Animasyonların Zaman ve Ses Problemi & Ayar Birleştirme
Hangi kodlardan bahsettiğini bilmiyorum ama, animasyon kodlarını ben sıfırdan yazıyorum elle.

ジャイロメ59'in imzası
[Resim: 1160-99.gif]
18.05.2014 22:59
Web Bul Alıntı
Oozora Tsubasa
ドライバーショット
*


Üye Grubu

forum avatarı

Yorum Sayısı: 764
Üyelik Tarihi: 14.12.2012
Konu Sayısı: 17
Rep Puanı:
7
Yorum: #8
Cvp: RE: Uzun Animasyonların Zaman ve Ses Problemi & Ayar Birleştirme
(18.05.2014 22:59)Schneider Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Hangi kodlardan bahsettiğini bilmiyorum ama, animasyon kodlarını ben sıfırdan yazıyorum elle.

işte bu elle yapıyorum dedigini söylyrm şut vuruş anı olsun deişik şut vuruşları gidişatlar olsun çalımlar olsun bunları yazmaktan bahsediosun sen yapabiliomuşsun helal olsun valla hani mesela atıyorum bi vuruş anına kaçtane kod yazmak gerekir 30.mu 50.mi bende deişik şutlar yapmak istyrm göze hoş gelyo gerçi dha çok gerideyim bnde ögrenirim zmanla inş..

Oozora Tsubasa'in imzası
[Resim: 01OB49.jpg]
18.05.2014 23:03
Bul Alıntı
ジャイロメ59
シャナ ♥
******


S.Moderatör

forum avatarı

Yorum Sayısı: 5,430
Üyelik Tarihi: 17.11.2012
Konu Sayısı: 332
Rep Puanı: 168
Yorum: #9
RE: Uzun Animasyonların Zaman ve Ses Problemi & Ayar Birleştirme
Animasyonların iç yapısını öğrenmen lazım, her kodun bir ofseti vardır.
Oraları aklına kazıman lazım iyice, hangi kod ne işlevi görür diye.

Mesela atıyorum F5 80 F4 10 11 12 13 F1 00 00 80 83 00 28 F1 C2 2D 13 54 01

Buradaki C2 kodunun kendi ofseti vardır 2A348 buradaki 4F AA kodları 2AA5F ofsetini gösteriyor ve oradaki 01 64 00 00 F3 00 00 bu kodlar C2 hareketinin ana kodları oluyor.

Buraları aklına kazırsan eğer sende yapabilirsin.

ジャイロメ59'in imzası
[Resim: 1160-99.gif]
18.05.2014 23:11
Web Bul Alıntı
Oozora Tsubasa
ドライバーショット
*


Üye Grubu

forum avatarı

Yorum Sayısı: 764
Üyelik Tarihi: 14.12.2012
Konu Sayısı: 17
Rep Puanı:
7
Yorum: #10
RE: Uzun Animasyonların Zaman ve Ses Problemi & Ayar Birleştirme
inş yapabilirim yapmayı çok istiyorum..

Oozora Tsubasa'in imzası
[Resim: 01OB49.jpg]
19.05.2014 03:34
Bul Alıntı
ジャイロメ59
シャナ ♥
******


S.Moderatör

forum avatarı

Yorum Sayısı: 5,430
Üyelik Tarihi: 17.11.2012
Konu Sayısı: 332
Rep Puanı: 168
Yorum: #11
RE: Uzun Animasyonların Zaman ve Ses Problemi & Ayar Birleştirme
Belki açarım konusunu bilmiyorum.
Çok karışık.

ジャイロメ59'in imzası
[Resim: 1160-99.gif]
19.05.2014 03:38
Web Bul Alıntı
Oozora Tsubasa
ドライバーショット
*


Üye Grubu

forum avatarı

Yorum Sayısı: 764
Üyelik Tarihi: 14.12.2012
Konu Sayısı: 17
Rep Puanı:
7
Yorum: #12
RE: Uzun Animasyonların Zaman ve Ses Problemi & Ayar Birleştirme
evet hemde haddinden çok karışık yane bunu sen ve senin gibiler anlayabilir çözebilir ben dha yeni yeni boş ofsetleri ögrenip ikinci oyunumu yaptım duşun yane bksna her animasyon kodunun ofseti varmış oho onları yapıcaksında yeni kodlar giriceksinde hangi kodun ne işe yarıycagnı anlycaksında sen kendini bu işe vermiş ögrenmişsin snin gibi olmak lazım barış bkalım dedigim gibi ögrenmeyi istyrm çunku animasyonlu oyunlar dha zevkli ve dhada heycan verici...

Oozora Tsubasa'in imzası
[Resim: 01OB49.jpg]
19.05.2014 03:45
Bul Alıntı
Oozora Tsubasa
ドライバーショット
*


Üye Grubu

forum avatarı

Yorum Sayısı: 764
Üyelik Tarihi: 14.12.2012
Konu Sayısı: 17
Rep Puanı:
7
Yorum: #13
Cvp: RE: Uzun Animasyonların Zaman ve Ses Problemi & Ayar Birleştirme
(18.05.2014 23:11)JairoM59 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Animasyonların iç yapısını öğrenmen lazım, her kodun bir ofseti vardır.
Oraları aklına kazıman lazım iyice, hangi kod ne işlevi görür diye.

Mesela atıyorum F5 80 F4 10 11 12 13 F1 00 00 80 83 00 28 F1 C2 2D 13 54 01

Buradaki C2 kodunun kendi ofseti vardır 2A348 buradaki 4F AA kodları 2AA5F ofsetini gösteriyor ve oradaki 01 64 00 00 F3 00 00 bu kodlar C2 hareketinin ana kodları oluyor.

Buraları aklına kazırsan eğer sende yapabilirsin.

bunların ofsetleri varmıdır barış..?

Oozora Tsubasa'in imzası
[Resim: 01OB49.jpg]
31.05.2015 00:56
Bul Alıntı
Owarida
Member Needed
*


Üye Grubu

forum avatarı

Yorum Sayısı: 1,218
Üyelik Tarihi: 31.03.2014
Konu Sayısı: 122
Rep Puanı:
9
Yorum: #14
Cvp: RE: Uzun Animasyonların Zaman ve Ses Problemi & Ayar Birleştirme
(31.05.2015 00:56)Oozora Tsubasa Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  
(18.05.2014 23:11)JairoM59 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Animasyonların iç yapısını öğrenmen lazım, her kodun bir ofseti vardır.
Oraları aklına kazıman lazım iyice, hangi kod ne işlevi görür diye.

Mesela atıyorum F5 80 F4 10 11 12 13 F1 00 00 80 83 00 28 F1 C2 2D 13 54 01

Buradaki C2 kodunun kendi ofseti vardır 2A348 buradaki 4F AA kodları 2AA5F ofsetini gösteriyor ve oradaki 01 64 00 00 F3 00 00 bu kodlar C2 hareketinin ana kodları oluyor.

Buraları aklına kazırsan eğer sende yapabilirsin.

bunların ofsetleri varmıdır barış..?

Galiba bunlar bizim anlayacağımız kadar açık değil. Netin diğer yerlerine bakarsan kavrarsın şu hack olayını sanırım @Oozora Tsubasa

Owarida'in imzası
31.05.2015 02:36
Bul Alıntı
Oozora Tsubasa
ドライバーショット
*


Üye Grubu

forum avatarı

Yorum Sayısı: 764
Üyelik Tarihi: 14.12.2012
Konu Sayısı: 17
Rep Puanı:
7
Yorum: #15
RE: Uzun Animasyonların Zaman ve Ses Problemi & Ayar Birleştirme
hack olayını biliyorum zaten..

Oozora Tsubasa'in imzası
[Resim: 01OB49.jpg]
31.05.2015 04:11
Bul Alıntı


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İstediğimiz Maçta Zaman Süresini Belirleme Hiena 25 432 15.05.2017 06:46
Son Yorum: Hiena
  Animasyon Kodları Birleştirme ve Birleştirmenin Yararları ジャイロメ59 14 809 22.04.2014 06:28
Son Yorum: NanoBasa

Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi

 

© Captain Tsubasa Türkiye | CT-THEME | CT 2013 | 
Edited : m-t-n91    

Dost Siteler:
En İyi Performans İçin: Mozilla Firefox Google Chrome
© Captain Tsubasa Türkiye | TsubasaTR.Net