Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

YY-CHR nasıl kullanılır?[Resimli anlatım!]

Bu konu; 10 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : ジャイロメ59
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Sanırım sitede pek çok kişinin merak ettiği bir konuydu bu çizim yapma işi.

Benim kullandığım 2 adet çizim için program var ;

1) YY-CHR -> Yakın görünümler, yüzler için genel çizim.
2) Tile Layer Pro[Anlatım, indirme linkinde mevcut] -> Kenarlıklar, şut perdeleri ve bir kaç basit çizim.

YY-CHR için indirme konusuna BURADAN ulaşabilirsiniz.

Tile Layer Pro için indirme konusuna BURADAN ulaşabilirsiniz. [Anlatım için Wild Striker'a teşekkürler]


1) YY-CHR

[Resim: BrV7WV.png]

Sağ tarafta bulunan kırmızı dikdörtgen içerisindeki panelde özellikler şöyle ;

1) SEÇ VE KOPYALA : Bunu seçtiğinizde çizim ekranından, yani YY-CHR ekranının sağ tarafından bölge seçebilir, seçtiğiniz bölgeyi direk olarak taşıyabilirsiniz, bir diğer deyişle seçtiğiniz alanı sürükleyerek bir başka bölgeye kopyalayabilirsiniz.

2) Normal Kalem : Düz çizgi çizmenizi sağlayan bildiğimiz Paint kalemi.

3) Noktalı Kalem : Bunu seçtiğiniz zaman ne kadar uğraşırsanız uğraşın, arada sürekli 1 kare boşluk kalıyor. Yani farenizi basılı tutup sürüklediğiniz zaman bile 1 çiziyor 1 boşluk bırakıyor, yani boşluklu çizgi ortaya çıkartıyor.

4) Düz Hat : Bunu tıpkı Paintteki düz çizgi olarak düşünebiliriz.

5) Kare Kaplama : Bunu seçtiğiniz zaman, ilk seçenekteki gibi alan seçebiliyorsunuz fakat tek bir farkla, bu özellikle seçtiğiniz alan o an hangi renk seçilmiş ise otomatik olarak o renge boyuyor.

6) Noktalı Kare Kaplama : Bu tıpkı 3 numaradaki Noktalı Kalem gibi boşluklarla kaplıyor seçtiğiniz alanı, işlevi 5 numaradaki Kare Kaplama ile aynı, tek farkı arada noktalar bırakmakta.

7) Kare : Bunu seçtiğiniz zaman standart bir kare çizebiliyorsunuz veya 4 köşeli bir şey yapabiliyorsunuz, yalnızca kenarları boyalı oluyor.

8) Yuvarlak Kaplama
: 5 numaranın dairesel hali, aynı şekilde yalnızca yuvarlak olarak kaplıyor.

9) Yuvarlak : 7 numaralı özelliğin yuvarlak hali, aynı şekilde yalnızca yuvarlak çizebiliyorsunuz.

10) Tam Boyama : Bunu sanırım anlatmama gerek yok, tıpkı Paintteki gibi onu seçtiğinizde bir yere basın otomatik olarak boyar.

+++++

Yeşil dikdörtgen içerisine gelelim, burada şu seçenekler bulunmaktadır ;

[Resim: Eg79Zn.png]

Bizi ilgilendiren kısım, otomatik olarak seçili durumda.

Alt tarafta bulunan Normal'de ise bu seçenekler bulunmakta ;

[Resim: j8Ebmn.png]

Bizi ilgilendiren kısım, yalnızca 32 x 32 (A) oluyor. Tabi bazı kısımlarda(Özellikle maç içerisinde bir şeyler çizilecekse) FC/NES x8 çok işe yarıyor.

Mavi Dikdörtgen içerisinde bulunan seçenekler şunlar ;

Devamı İçin

Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler

Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
Bende Böyle Bir Anlatım Düşünüyordum Vakit Bulamıyordum Yoğunluktan Gerekli Bir Konuydu Bu Eline Sağlık
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
Elimden geldiği kadar detaylı anlatmaya çalıştım da, umarım yeterli olmuştur.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
Önemli ve gerekli bir paylaşımdı bu. Bu konuda benim gibi çok zorlanan var ve bu açıdan birçok kişinin işine yarayacak bilgiler bunlar. Eline sağlık, güzel açıklamışsın her şeyi.

Programın genel kullanımına dair bilgiler vermende iyi olmuş. Bende senin daha önce verdiğin İngilizce programı indirdim ve onun sayesinde birçok şeyi daha iyi anlayabiliyoruz.

Şimdi bununla ilgili daha önce belli aralıkta bir şeyler çizmek için denemeler yaptım ama tam olarak istediğim şeyi hiç yapamadım. Şimdi o dağınık bir şekilde ayrı yerlerde bulunan o parçaları yeni bir program açıp orada birleştirebiliyoruz tamam ama sonrasında istediğimizi nasıl çizeceğiz ve orjinal yerine aktaracağız. Daha önce birkaç video izledim böyle, sanırım Shıngami diye biriydi, bu Kaltz ve Jitou' yu böyle yeni bir program açıp orada birleştiriyordu. Merakla izledim ve sonunda biri bununla ilgili tüm yolları anlatıyor diye düşündüm ama sonunda yine kıstlı bir bilgi... Dil Çıkarma Şimdi bu parçaları yeni yerde birleştirme konusu kolay, onu yapıyoruz da sonrasında nasıl çizeceğiz de aktaracağız onu anlatmamış. Kararsız

Mesela en iyi durumda bir arada olan Kaltz' ın ve Sawada' nın yakın görünümleri var. Şimdi bunları orada birleştirdik ve yerine yeni bir tip çizeceğiz ama mesela sağ tarafta ve kafa üstünde yeteri kadar çerçevesi yok. Diyelim onun saçları yerine bir Tsubasa veya Hyuga benzeri geriye uzanan ve kabarık bir saç modeli yapacağız ama o çerçevede bunu yapamıyoruz. Bittiği yerden sonra çizeceğiz o saç 3 noktada birbiriyle uyumlu olmuyor maalesef. Kararsız Ara sahnede de bu böyle. Mesela Coimbra' nın ara sahnedeki tipini Ramon Victorino için saçları daha uzun ve aşağıda omuzlara sarkacak şekilde yapacaktım ama yine sağ tarafta çerçeve bittiği için bunu uygulayamadım.

Mesela birde bu ikisi dışında diğerlerinin yakın görünümleri çok dağınık. Tsubasa ve Hyuga' nın biraz iyi ama onlarında saçların bazı parçaları ayrı ayrı yerlerde. Şimdi gözlerde çok iyi durumda değil ki odaklanarak arayıp bulalım. Dil Çıkarma Tsubasa gibi oyuncuların ağız, göz ve çene yapısını değiştirebiliyorum ama özellikle saçlar bu durumlardan dolayı olmayınca öylece bırakıp, vazgeçiyorum.

Yani yapmışsınız bir program çok güzelde, biraz daha derli toplu olsaydı. Mesela tam ekran yama olayı yok. Sonra bu yapılmışsa bence görüntülerin daha bir arada görüneceği bir program tasarlanabilirdi bence. Kararsız Arada açıp bir şeyler deniyorum ama bu gibi durumlar yüzünden çabuk sıkılıp bırakıyorum. Serzenişlerim bu yönde. Gülümseme

Neyse Barış, sen bir yakın görümünü birleştirip yerine farklı birini çizerek, sonrasında orjinal parçaları ile değiştirdiğin videolu bir anlatım yapabilir misin acaba? Bunu yapabilirsen benim için ve diğer arkadaşlar için çok daha açıklayıcı bir bilgi kaynağı olmuş olur. Gülümseme
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
@Hiena

En yakın zamanda video ekleyeceğim abi konuya. Güzel
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
Çok makbule geçer. Güzel Bekliyor olacağım.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Captain Tsubasa 2 Hack Nasıl Yapılır? Bölüm #1 - Kadrolar(Biz ve Rakip) ジャイロメ59 15 859 03-02-2024, Saat: 12:36
Son Yorum: Ysy56
Hex editör resimli kullanımı(Yeni başlayanlar için) Jun Misugi 36 12,180 28-10-2023, Saat: 09:32
Son Yorum: mtlpwr
Hex Editör Kullanım İpuçları[Resimli!] ジャイロメ59 4 157 24-07-2021, Saat: 22:41
Son Yorum: tuerks
CT-2 Hack Nasıl Yapılır?25.Bölüm- Naniwa Takımını Düzeltme(Oyuncu Tipleri,Levelleri,Y Jun Misugi 0 54 21-07-2017, Saat: 19:34
Son Yorum: Jun Misugi
CT-2 Hack Nasıl Yapılır?24.Bölüm- Hanawa Takımını Düzeltme(Yapı Kodları,Özel Hareket) Jun Misugi 0 101 20-07-2017, Saat: 21:32
Son Yorum: Jun Misugi

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:



Konuyu Okuyanlar
1 Kullanıcı Bu Konuyu Okudu:
Martin_Diaz (22-04-2024, 05:43)
 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi