Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Devrelerde Oynanan Yerin Değişmesi

Bu konu; 11 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : AlphaT®.NET
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Merhaba arkadaşlar,

Bildiğiniz gibi maçlarda hep aynı alanda oynuyoruz. Devre geçişlerinde diğer yarısahada maça başlamanın bir yolu var mıdır, hack ile uğraşan arkadaşlardan yorumları rica olunur. Hep aynı yarı sahada oynama yerine devrelerde kaleler değişebilirse fena olmaz bence Gülümseme
      2007-2010 Webmaster
          2010-2013 Forum Görevlisi
2013-2014 Admin
         2014-2017 Emekli yönetici
2017-2020 Admin
            2020-         Danışman yönetici

[Resim: HeNriS.png]
Delilik öyle kolay olmuyor, ben yıllarımı verdim 
DjBaşkan | AlphaT®
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
Evet, bununla ilgili yapabildiğimiz bazı değişiklikler var. 3DC62 ofsetindeki F0 kodu yerine EA kodunu girdiğimizde bizim rakip yar sahasından, onlar bizim taraftan maça başlıyor ama yine biz onların kalesine ilerleyip şut çekiyoruz, onlarda bizim kalemize. Golden sonrada normal biz kendi sahamızdan, onlarda kendi sahasından başlıyor. 

Bunun dışında farklı bir yerde tek tek bizim ve rakip oyuncuların nereden başlayacağını gösteren bir kod dizilimi var; onu yaparsak her golden ve her maç başladığında biz onların alanından, onlarda bizim alandan başlar ama yine biz onların kalesine, onlarda bizim kalemize şut çeker. Bununla alaklı kodlar var mıdır bilmiyorum ama ofsetini verdiğim alandaki kodları arada bir incelerim belki tamamen ilerleyeceğimiz, şut çekeceğimiz kalede dahil tamamen bu şekilde bir değişiklik yapabiliriz. Şimdilik sadece maç başlarken kale değişimi yapabiliyoruz.

Aşağıda verdiğim romu açıp deneyebilirsiniz isterseniz.   


Ek Dosyalar
.nes   Captain Tsubasa 2 .nes (Dosya Boyutu: 384.02 KB / İndirme Sayısı: 2)
-----
İmza:
Dile kolay sitemiz 17 yıllık bir süreç geçirdi. İlk kurulduğu 2007 yılında, kasım ayı gibi siteyle tanışıp belli dönemlerde bazı uzun aralar versem de başlangıcından bugüne kadar burada bulunup bu tarihi anlara şahitlik etmeye devam ettim.  Gülümseme   
2007 - 2017 @Hiena
2022 - 2024 @Blade
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
@"Blade" Bilgilendirme için teşekkürler. Eve geçince ilettiğinize bakacağım. Keşfedilebilirse ne mutlu derim.
      2007-2010 Webmaster
          2010-2013 Forum Görevlisi
2013-2014 Admin
         2014-2017 Emekli yönetici
2017-2020 Admin
            2020-         Danışman yönetici

[Resim: HeNriS.png]
Delilik öyle kolay olmuyor, ben yıllarımı verdim 
DjBaşkan | AlphaT®
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
Güzel paylaşım.@"Blade"
senin bahsettiğin paylaşım burada https://tsubasatr.net/konu-takim-sisteml...nleme.html

Path of victory flag hackte kullanmıştım dizilimleri hoş ama oyuncular gene kendi mevkiilerine doğru koşuyorlar.
Bir tek shin super striker hack'te hiena hanawa maçında  tachibanalar dışındaki oyuncuları defansta tutuyordu oyuncular ileri gitmiyordu tıpkı animedeki gibi ama onu nasıl yaptı kodlarına bakmadım
CT-2 Hack Nasıl Yapılır?

TsubasaTR Hackleri


TR.Net'i Youtube semalarına taşımış bulunmaktayız 
tsubasatr.net Her yerde peki ya sen nerdesin?
[img][Resim: mkVGaR.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
evet @Jun Misugi hatırlıyorum. @Hiena nın çalışmasını. Kendisi epey süredir aktif değil, sizler umarım bir çözüm üretirsiniz vaktiniz olduğunda @"Blade"
      2007-2010 Webmaster
          2010-2013 Forum Görevlisi
2013-2014 Admin
         2014-2017 Emekli yönetici
2017-2020 Admin
            2020-         Danışman yönetici

[Resim: HeNriS.png]
Delilik öyle kolay olmuyor, ben yıllarımı verdim 
DjBaşkan | AlphaT®
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
Evet istediğimiz yerden başlatabiliriz ama sonra yine normal mevkisinde oynuyor. Bununla ilgili araştırmalar yaparım, belki bir şeyler bulabiliriz. 

Shin oyununu açıp baktım, yaptığı işlemler şunlar; 
 
Öncelikle ilk takımı atlayıp 2.takımdan başlatmış ve 9.Hanawa, 10.Musashi'nin özelliklerini almış. Tabi bunun bir önemi yok, istediğimiz takıma bunu uygulayabiliriz ama oyuncu davranış kodlarından Musashi takımının özellikleri üzerinden yaptığı için bu bilgiyi verdim. 
 
Şimdi biliyorsunuz hızlı koşma içerik kodları ve yer gösterim kodları vardır, işte öncelikle tek kodluk yer gösterim kodundan 10.Musashi sıradan oyuncularının 39B8F ve 39B9B ofsetindeki 00 kodunu 1A yapmış. Bu kod Almanya'daki Kaltz'ın sadece kendisine ait olan, hiçbir oyuncuyla ortak kodlarının olmadığı hızlı koşma içerik kodlarını gösteriyor. 
 
1A kodunun 6 bölümden oluşan hızlı koşma içerik kodlarının başlangıç ofseti 3B0F6 ofseti oluyor. Ve sıralama aşağıdaki şekilde belirlenir.
 
1.Kod;  Top Rakipteyken Topa Yakın Olup Pres Yapan Oyuncu
2.Kod;  Topla Koşma
3.Kod;  Top Takım Arkadaşındayken
4.Kod;  Top Rakipteyken
5.Kod;  Boş Alana Pas Atılma Anında Koşma
6.Kod;  Takım Arkadaşının Kaybettiği Topa Koşma
 
İşte 3. kod bölümü olan taop takım arkadaşındayken normalde D0 04 gibi bir hız kodu olurken bu 2. kod olan 04 kodunu 00 yapmış. Yani 3B0FA ofsetine 95 00 kodlarını girmiş ve bu yüzden tüm sıradan oyuncular Tachibana kardeşler atağa çıkarken, onlar milim adımlarla hareket ediyorlar. Bunu diğer 5 özellik içinde kullanabiliriz. Mesela Schneider’in shin serisinde top Japonya’dayken koşmaması ama top ona atıldığında herkesi geçip şutunu çekmesi gibi istediğimiz oyuncuya ekleyebiliriz.
 
Hızlı koşma kodları sizde vardır ama ben yine aşağıda konunun yönlendirme linkinin veriyorum.



Hızlı Koşma Kodları (Asıl İçeriği Gösteren Bölüm) (1) (tsubasatr.net)

Hızlı Koşma Kodları (1) (tsubasatr.net)
-----
İmza:
Dile kolay sitemiz 17 yıllık bir süreç geçirdi. İlk kurulduğu 2007 yılında, kasım ayı gibi siteyle tanışıp belli dönemlerde bazı uzun aralar versem de başlangıcından bugüne kadar burada bulunup bu tarihi anlara şahitlik etmeye devam ettim.  Gülümseme   
2007 - 2017 @Hiena
2022 - 2024 @Blade
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
ct2 2.yarıda kalelerin değişmesi impossible42 2 159 07-04-2017, Saat: 21:45
Son Yorum: Hiena
Rakip oyuncuların levellerinin Değişmesi ? kasabianca 5 1,013 25-07-2015, Saat: 12:27
Son Yorum: Jun Misugi

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi