Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Slider Cannon - Twin Shot şutu için sorum

Bu konu; 5 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Tsubasagülü
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Merhabalar ben hack oyunum için bir sorum olucaktı. Pierr ve Napoleon'un SliderCannon şutundaki oyuncuları degiştirmek istiyorum mesela Napoleon yerine Diaz vursun Pierr yerine Ishizaki şeklinde oyuncu vursun istiyorum. ve bunu twin shot icinde kullanmak istiyorum. ayrıca ayaktan cıktıktan sonrada oyuncuları o tipte kullanmak istiyorum.

Ayrıca bir şut oluşturmak istiyorum o şuta ilk önce tsubasa tipli oyuncu sonra pierr sonra jitou ve daha sonra tekrar tsubasa vursun istiyorum. yardımcı olabilecek varsa çok sevinirim
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
@Tsubasagülü

Bunlar Slider-Cannon şut sırasındaki oyuncu tiplerinin kodları oluyor.

Slider-Cannon şut için hava topuna çıkma:
2B291: F8 01 = Pierre
2B296: F8 04 = Napoleon
 
Slider-Cannon vuruş anı: 
2B0EE: F8 01 = Pierre
2B539: F8 04 = Napoleon
 
2B57A: F8 01Pierre


Pierre’ nin 01 kodları yerine Ishizaki tipinin kodu olan 06 kodunu o ofsetlerdeki 01 kodu yerine gir.

Napoleon'un 04 kodları yerine de Diaz'ın 05 kodunu gir.


Twin şutların ofset ve kodları da aşağıdakiler oluyor.

Twin Şutlar:
 
2B2B3: F8 03 = Kazuo
2B2B7: F8 03 = Masao
 
2B2BF: F8 07 = Sha
2B2C3: F8 0A = Kim
 
2B2A7: F8 00 = Tsubasa [Drive–Tiger twin şut]
2B2AB: F8 07 = Hyuga [Drive–Tiger twin şut]
 
2B0E2: F8 00 = Tsubasa [Drive-Tiger twin şut]
 
2B0E6: F8 02 = Misaki [Twin şut - Tsubasa ile]


Son istediğin ise biraz zor bir durum. Şut sahneleri olarak belli oyuncuların sahnesi mevcuttur. Mesela Toninho' nun, Nei' nin şutunu vole ile tamamlaması ve Jitou' nun şutunu Sano' nun kafayla tamamlama sahneleri gibi. Bunları kullanabilirsin ama örnek olarak Tsubasa şut çekti diyelim, sonra Pierre ve Jitou tipleri çıkmaz zira onların sahneleri yok. Şutu kim kullanıyorsa hep onun tipi ile 2. 3. şut sahnesi ile o oyuncu tipi çıkar. Sadece Sano ve Pierre tipi aynı olduğu için Pierre veya uzun saçlı bir oyuncu, Tsubasa tipli şutu çeken oyuncunun şutunu kafa ile tamamlar ve 3. oyuncu da Booster şutta olduğu gibi Toninho tipli oyuncu olur ve o da voleyle tamamlar. Bunun dışında Hyuga' nın koşma sahnesi vardır ve onun topa koşmasını yapıp, sonra yakın görünümünün çıkmasını ve topun ayağa gelme sahnesini ekleyerek 4. oyuncu olarak o şut kombinasyonuna ekleyebilirsin.


Diğer şut ve teknik sahneleri de aşağıdaki kodları oluyor.

2B28C: F8 06 = Toninho [Booster şut vole vuruş anı]

2B5B5: F8 07 = Hyuga [Drive–Tiger koşma]
 
2B287: F8 04 = Jitou [Skylap Twin şut/Power Tackle]
 
2B6B2: F8 0E = Gertize [Dark illüzyon]



Verkaçlar: 

2B449 - 2B5AF - 2B670 → F8 03 = Tachibana

2B611 - 2B634 - 2B652 →F8 00 = Tsubasa

2B62F - 2B63E - 2B65C → F8 07 = Hyuga

2B61B / Yanlışlık var 2B65C olacak / 2B62F 

2B620 - 2B643 - 2B661 → F8 04 = Napoleon-Sawada

2B62A - 2B64D - 2B66B → F8 01 = Pierre

2B625 - 2B648 - 2B666 → F8 05 = Diaz

2B616 - 2B639 - 2B657 → F8 02 = Pascal–Misaki

 
 
Jitou ile Sano Combo şut:
 
2B2CB: F8 01 = Sano [Sano Combo şut için kafa vuruşuna çıkış]
2B602: F8 01 = Sano [Sano Combo kafa vuruşu için topa gelirken]
2B607: F8 01 = Sano [Sano Combo kafa vuruşunu yapacağı an] 
2B60C: F8 01 = Sano [Sano Combo kafa vuruşunu yaparken]


Burada F8 zorunlu kodumuzdur. 2. kod ise oyuncunun tipini belirler. 

Aşağıda tüm oyuncu tiplerinin kodları mevcut.


Oyuncu Tipleri:

Tsubasa tipi: 00 kodu: bu aynı zamanda Schneider'in de kodu.

Hyuga tipi: 07 kodu: Zagalo ve Kore'li Sha 

Ishizaki: 06 kodu: Ishizaki, Lima, Toninho, Lee Hanne, Lee Bankun

Amaral Tipi: 09 kodu: Urabe, Santamaria, Amaral, Libuta ve Rampion

Taki tipi: 03 kodu: Kazu - Masao, Taki, Margus, Satrestegui

Souda Tipi: 04 kodu: Jitou, Kaltz, Souda, Marini, Dirceu, Sawada, Robson, Napoleon, Kishida

Diaz Tipi: 05 kodu: Kisugi, Dotoru, Beraev, Diaz

Carlos Tipi: 0A kodu: Kim ve Carlos

Nitta Tipi: 0B kodu: Da Silva, Nitta, Espana, Pascal, Schester, Coimbra,

Misaki Tipi: 02 kodu: Misugi, Matsuyama, Misaki, R.Victorino, Nei, Sorimachi, Mezza, Isurazu, Gil

Izawa Tipi: 01 kodu: Babington, Izawa, Riberio, Sano, Capeloman, Lorimar, Pierre ve Galvan

Nankayama Tipi: 08 kodu: Batista, Tahamata, Platon, Takasugi, Nankayama, Jettorio ve No 2, 3, 4 diye tabir edilen tüm sıradan oyuncular.


Kaleci Tipleri:

0F kodu: Renato, Hernandez, Rashin
0E kodu: Wakashimazu, Gertize
0D kodu: Müller
0C kodu: Wakabayashi
10 kodu: Morisaki
11 kodu: Nakanishi, Yaisch


Bu konunun paylaşımına aşağıdaki linkten ulaşabilirsin. 

Verkaç vb. Sahnelerde Oyuncu Tipi Değiştirme (tsubasatr.net)

   
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
çok teşekkür ederim üstad ayrıca bir sorum daha olucak şimdi şuta vuruş anı kodunu yazıyoruz diyelim ben o süreyi uzatmak istiyorum yani örnegin F5 F7 23 F9 02 6B EF 44 8E 49 FB kodunu yazıyoruz ancak ben ordaki süreyi nasıl uzatabilirim

ayrıca Cayosa yada Zhangjianihao hacktaki degişik yakın görünümleri ( urabe , kim vs) nasıl eklerim yani ben mesela gilde misugi veya misaki yakın görünümü degilde başka tipli oyuncu şeklinde eklemek istiyorum
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
Rica ederim. 

Şuta vuruş ve diğer sahnelerdeki süre kodu 4. sıradaki kod oluyor. Aşağıdaki mavi olarak belirttiğim EF kodu süreyi belirtiyor. 

F9 02 6B EF 44 8E 49 FB

Her zaman F9 ile başlayan kodlarda 4. kod süre kodu oluyor. Senin verdiğin kod örneği üzerinden verdim bunu ama buradaki EF en uzun süre zaten. Normalde 3C falan olur, bazı sahnelerde 40, 50 falan olur. işte sen buraya EF ye kadar istediğin kodu girebilirsin. 

Başka oyunlardan yakın görünüm yani portre ekleme işi kodlarla olmuyor. Ekleyenler özel programlar ile ekliyorlar ve elimizde öyle bir program yok. Kodlarla bu imkansız zira 5-6 farklı yerde yüzlerce kod grubu var ve bunları kodlarla eklemek ve ilişkilendirmek imkansız. Özellikle o tür oyunlarda A0010 ile B0000 arasında yer alır bu portreler ve her bir oyuncu için bin civarı kod grubu olur. O yüzden kodlarla olmuyor maalesef. Yy-chr programı ile de çok parçalı olmayan Kaltz, Sawada ve Ishizaki portreleri üzerine bunları çizebilirsin, ki o da zor bir işlem. 

Aşağıda verdiğim konuyu incele istersen. bakgal arkadaşımız orada o tür oyunlardan eklediği portrelerin olduğu orijinal romu bizimle paylaşmıştı. Onu indirip, onun üzerinden hack çalışması yapabilirsin istersen. Onun elinde bunları ekleyebileceği bir program var ve bu programı düzenleyip bizimle paylaşacağını söylemişti daha önce. İlgili portre konusu aşağıda.


CT2 Türkçe Yama Uyumlu Portre Paketi by Bakgal [EFSANE PAYLAŞIM] (tsubasatr.net)
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
teşekkür ederim üstad sagolasın. ayrıca benim dedigim kod sistemi mesela f9 02 f0 f0 f0 f0 f0 fb yada f9 02 6b ef f0 f0 f0 fbşeklinde girenlerde var çünkü ondan sordum yani kodtaki süreyi uzatmak maksat sıfırdan aynısı yazıldıgı zaman tutmayabiliyor sesten vs
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
O da bir yöntem tabii... 

Onun dışında F2 C7 BB yer gösterim kodları bu 01 F0 F0 00 FB kodlarını gösteriyor ve bunlarda o sahnenin ekranda daha uzun süre kalmasını sağlıyor. Bunu yakın görünüm sahnesinde de kullanabilirsin, şut veya başka bir sahnede de.

F9 02 6B EF 44 8E 49 FB

Mesela bu yukarıdaki kod grubunda en sondaki FB yerine F2 C7 BB kodlarını girip 23BD7 ofsetindeki 01 F0 F0 00 FB kodlarını göstererek süreyi uzatabilirsin. Bu durumda kodları bu şekilde girmen gerekiyor;

F9 02 6B EF 44 8E 49 F2 C7 BB
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Allah Rızası İçin yardım :D TSUBASA TV 5 98 13-03-2023, Saat: 19:19
Son Yorum: TSUBASA TV
Stefan levin icin levin44 4 98 12-11-2019, Saat: 18:58
Son Yorum: Tsumax
Tsubasa Drive Şut ile alakalı bir sorum var. 1i1znkronos 2 78 21-06-2017, Saat: 00:05
Son Yorum: 1i1znkronos
Watchdogs 2 Yerelleştirme İçin Yardım defult06 9 202 05-06-2017, Saat: 11:17
Son Yorum: defult06
Drive-Tiger Şutu Hakkında Bazı Sorular Snake10 2 136 18-03-2017, Saat: 15:37
Son Yorum: Snake10

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:



Konuyu Okuyanlar
1 Kullanıcı Bu Konuyu Okudu:
aydinbey (30-03-2024, 17:43)
 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi