Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun
Tsubasa Türkiye Platformu
Ara Sahne Animasyonları ! - Baskı Önizleme

+- Tsubasa Türkiye Platformu (https://tsubasatr.net)
+-- Forum: Captain Tsubasa Hex Kodları ve Offset Paylaşımları (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-hex-kodlari-ve-offset-paylasimlari.html)
+--- Forum: Captain Tsubasa 2 - Hex Kodları Bölümü (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-2-hex-kodlari-bolumu.html)
+--- Konu Başlığı: Ara Sahne Animasyonları ! (/konu-ara-sahne-animasyonlari.html)

Sayfalar: 1 2 3 4


Ara Sahne Animasyonları ! - ジャイロメ59 - 03-05-2013

Merhaba arkadaşlar ! Bu büyük paylaşımı yapıyorum.

Elimde bir not defteri vardı ne zamandır, İspanyolca. Herşeyi çözünce konusunu açarım demiştim. Çözdüm ve açıyorum.

Şimdi A6 kodunu anlatayım. [FB'den sonraki 2. kod'a koyulur, yani karakter kodu.]

A6 kodunun esas ofseti 14082 [59 A5]. Bu normalde Meao'nun Tsubasa Drive Şut çektikten sonra topun 3 kaleye gelmesidir.


14082 - 59 A5

A = 4
Ara sahne ofsetleri 10000'li bölümlerde olduğu için başına 1 koyuyoruz
145

59 + 10 = 69

1[0000]A = 4 + 5 + 59 +10 = 14569 [-1457F]

14569 ofsetine baktığımızda hiç bir şey anlamayabiliriz, gayet doğal.

Şimdi oradaki kodlar 14569 ile 1457F aralığındadır.

12 E3 F1 12 8E 8D D6 F7 29 00 00 0E F0 F1 3E BE F7 00 00 00 8D D6 FF

Hangi kod ne işe yarıyormuş öğrenelim. Gülümseme

12 - Bu kod topun duracağı noktayı belirliyor. (Diğer ikisi ile kombineli, onuda anlatacağım)

E3 - Bu top sayısını belirliyor. Sadece başında E olan kodları yazabilirsiniz. [E1, E2, E3.....EA, EB vs.]

F1 - Bu kod oyun içerisinde olduğu gibi animasyonun baş ayar kodudur, ellemiyoruz !

12 - [Bkz: Diğer 12 kodu]

8E 8D D6 - Bu 3'ünü iyi kombine etmeniz gerekmektedir, düzgün bir şey oluşturmak için.

F7 29 - Şaşırtıcı değil mi ? Ara sahne animasyonlarında da F7 xx bulunması. Ama buradaki işlevi renk değil. F7'nin yanında ki kod topun hangi şekilde hareket edeceğini belirliyor.

00 00 - Bu iki kodda kombinasyonludur ve iyi tutturmanız gerekmektedir. Topun parçalanıp parçalanmayacağını belirler.

0E - Bu topun hızlı veya yavaş olarak hareket etmesini (Aynı zamanda da topun yüksekten düşeceği, alçaktan yükseleceği vb.) sağlamaktadır.

F0 - Kapatma kodu ve ikinci sahne için geçiş.

F1 3E BE F7 00 00 00 8D D6 - Aynı şekilde 1.si gibi, ancak bu biraz daha karışık olduğu için ellemeyebilirsiniz.

FF - Kapatma kodu.


Şimdi size bir örnek rom koyacağım, buraya eklenti olarak. Sadece oyunu açar açmaz topun halini izleyiniz. Güzel


tsubasatr.net

JairoM59.-

NOT: Txt dosyasını eklentiden indirebilirsiniz. Kalan içerik için yorum yazmanız gerekmektedir.
-Ben bunun için aylardır uğraşıyorum. Teşekkür etmeden kullanana helal değildir ;)

Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler



RE: Ara Sahne Animasyonları ! - Jun Misugi - 03-05-2013

vay baba bu harika bir paylaşım barışGülümseme Eline sağlık dostum o top kalenin üzerine nasıl dik dik gidiyor süperdi...


RE: Ara Sahne Animasyonları ! - ジャイロメ59 - 03-05-2013

Sadece o değil, başlangıçta perde varken de top 2 2 aşağıya iniyor. Gülümseme


RE: Ara Sahne Animasyonları ! - Taro Misaki - 03-05-2013

Çok güzel paylaşım barış teşekkürler Gülümseme


RE: Ara Sahne Animasyonları ! - Ramon Victorino - 01-02-2017

Çok güzel buluşta txt baktığımda full ispanyolca (doğal olarak bir şey anlayamadım Açık Ağızlı Gülümseme) senin örnek roomda ki gibi top 3 kez boş kaleye gidiyor onu nasıl yapabilirim?


RE: Ara Sahne Animasyonları ! - Hiena - 01-02-2017

Google translateden çeviri yapabilirsin. Dil olarak İspanyolcayı seç.