Yakın Görünüm Renk Ayarları. - Baskı Önizleme +- Tsubasa Türkiye Platformu (https://tsubasatr.net) +-- Forum: Captain Tsubasa Hex Kodları ve Offset Paylaşımları (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-hex-kodlari-ve-offset-paylasimlari.html) +--- Forum: Captain Tsubasa 2 - Hex Kodları Bölümü (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-2-hex-kodlari-bolumu.html) +--- Konu Başlığı: Yakın Görünüm Renk Ayarları. (/konu-yakin-gorunum-renk-ayarlari.html) Sayfalar:
1
2
|
Yakın Görünüm Renk Ayarları. - herzem - 11-06-2013 Merhaba beyler, bu konuda bilmeyenler için F7 XX kodundaki XX kodu yerine gelen bazı kodların ne işe yaradığını ve nasıl düzenleyebileceğimizi öğreneceğiz. 44 Kodu F7 kodundan sonra 44 kodunu girince çerçeve içi arka plan pembe ve beyaz renkleri arasında gidip gelir. Hemen görmek isterseniz Driver Şutun Offseti, yani 21D0C adresine gelerek 10 FD yazıp 3FD20 offsetine gidip aşağıda verdiğim kodları yazıp oyuna girip şut çekelim. Kod: F7 44 F9 02 30 80 30 91 BA F5 F7 03 F9 02 6B EF 44 8E 49 F7 00 F9 01 0E 40 41 8C 00 FB ED 07 FD EE EC FF FA 21 E8 01 FB Görüntü şöyledir; İşte bu Beyaz ve Pembe renkleri kafanıza göre değiştirmek için yapmanız gereken şunlar; 44 kodunun ofseti 333C0'dır. Hemen bu ofsete gidiyoruz ve karşımızda şu kodları görüyoruz; Kod: 1A 05 30 0D 30 22 05 25 0D 25 01 B0 B3 Zaten renk kodlarını biliyorsanız bundan sonrası hem sizin hemde benim için basit fakat ben yine de anlatayım. 1A 05 30 Buradaki altı çizili kod Beyaz rengin kodu 22 05 25 buradaki altı çizili kod ise Pembe rengin kodudur. Bunu kafanıza göre değiştirebilirsiniz. Örneğin: 30 yerine 2D, 25 yerine de 3A girelim ve oyunumuza girip Driver Şut çekelim. Karşımıza şu şekil çıkar; Diğer kodlara bakalım; Öncelikle başta ki 1A koduna hiçbir şekilde ellemiyoruz. Bu kod çerçevenin iç kısmının parlamasını sağlayan koddur. Yanında ki 05 kodu da onun gibi bir şeydir. 05 yerine 01 girerseniz ilk kod olan Gri dışarıda kalan siyah kısmı Gri yapar, ikinci renk kodu olan Yeşil ise çerçevenin içinde tek renk kodu olarak kalır ve parlama yapmadan kalır. 0D kodunu bağlama kodu diye biliyorum fakat değiştirince bir şey değişmiyor yada değişiyorsa bile ben göremedim ne değiştiğini. Tek renk olarak kullanmak istiyorsanız da 333C0 adresine Kod: 1A 05 3A 0D 25 01 B0 B3 FF FF FF FF FF ---- 1F Kodu 1F Kodu çerçeve dışında kalan siyah kısımın kodudur. Ofseti 33097'dir. Bu ofsete geldiğimiz de karşımıza Kod: 21 01 30 21 01 0F 01 87 B0 Bu kodlar gelir. Bunun mantığı çok basittir. 21 01 30 Altı çizili kod Beyaz rengi simgeler. Bunu 30 değil de 16 yapalım. 21 01 0F Burada ki altı çizili kod ise siyah rengi simgeler. OF kodunu da 2Ayapalım ve Tsubasa'nın Drive şut adresine, yani 21D0C adresine gelip 10 FD yazıp 3FD20 adresine gelip aşağıdaki kodu yazalım ve oyuna girip şutumuzu çekelim; Kod: F7 1F F9 02 30 80 30 91 BA F5 F7 03 F9 02 6B EF 44 8E 49 F7 00 F9 01 0E 40 41 8C 00 FB ED 07 FD EE EC FF FA 21 E8 01 FB Normal beyaz, siyah şeklinde parlayan kısım şuanda Kırmızı, yeşil şeklinde parlamakta... Bunu da kafanıza göre değiştirebilirsiniz tabi.. ---------- 44 ve 1F Kodunu Birleştirme Son olarak bir şey daha söyleyeyim 44 ve 1F kodunu birlikte kullanabilirsiniz. Gerçi 44 kodu tam olmuyor. Öncelikle kullanmayacağımız bir perde kodu alalım. Ben OD'yi aldım. OD'nin yer gösterme offseti 32D96 budur. Hemen 32D96 adresine gidip 10 FE yazıp 3FE20 adresine gelelim ve Kod: 0A 01 30 05 0F 0A 05 2A 01 0F 01 87 B0 ------- Diğer kodları da kendiniz karıştırarak öğrenebilirsiniz.. Buyrun kodlar; KOD--OFSET--YER GÖSTERME OFSETİ 44 -- 333C0 -- 32E04 1F -- 33097 -- 32DBA 8B -- 32EFE -- 32D92 23 -- 330E0 -- 32DC2 0C -- 32F16 -- 32D94 24 -- 3312B -- 32DC4 1B -- 33049 -- 32DB2 26 -- 33149 -- 32DA4 19 -- 3303D -- 32DAE 30 -- 331D6 -- 32DDC 31 -- 331E9 -- 32DDE 0D -- 32F38 -- 32D96 Not: Anlatım bana aittir. Herkes istediği gibi kullanabilir. : ) Cvp: Yakın Görünüm Renk Ayarları. - Taro Misaki - 11-06-2013 Güzelce anlatmışsın Mehmet, artık bir hack oyunu yap da hünerlerini görelim artık Cvp: Yakın Görünüm Renk Ayarları. - herzem - 11-06-2013 (11-06-2013, Saat: 21:14)Taro Misaki Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Güzelce anlatmışsın Mehmet, artık bir hack oyunu yap da hünerlerini görelim artık Yolda kanka gelecek yakında :(H): RE: Yakın Görünüm Renk Ayarları. - Taro Misaki - 11-06-2013 Zaten imzadan güzel bir çalışma olacak gibi görünüyor, hadi bakalım bekliyoreee RE: Yakın Görünüm Renk Ayarları. - ジャイロメ59 - 11-06-2013 Ekleme yapayım ; 1) Dış bölge parlamalarında ki renk kodlarının yanında bulunan " 21 " kodu parlama hızını belirlemektedir. " 11 " yaptığınızda daha hızlı parlamaktadır. 2) 333C0 ofsetine şu koduda girebilirsiniz ; Kod: 09 05 30 09 05 25 01 B0 B3 09 = Rengin görünme süresi ( /salise ) 05 = Arka plan uyum kodu 30 = 1. Renk 09 = Rengin görünme süresi ( /salise) 05 = Arka plan uyum kodu 25 = 2. Renk 01 = Yandaki kodları toparlamak için gerekli olan kod B0 B3 = 333C0 Ofsetini gösterme. Cvp: RE: Yakın Görünüm Renk Ayarları. - herzem - 11-06-2013 (11-06-2013, Saat: 21:19)Taro Misaki Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Zaten imzadan güzel bir çalışma olacak gibi görünüyor, hadi bakalım bekliyoreee Normalde 4-5 gün önce bitirip paylaşacaktım ama 4-5 gün boyunca kendi bilgisayarıma giremedim bilgisayara virüs girdi, mavi ekran alıyordum. Zor aldım verileri pc'den yoksa güme gitmişti. Öyle çok bir şeyde yapmadım gerçi ama olsun.. Hafta sonuna kadar bitiririm işlerim olmazsa Çok meşgul adamım bee (11-06-2013, Saat: 21:23)Schneider ~ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ekleme yapayım ; Güzel ekleme barış.. Bu yer göstermeleri ben şöyle kullandım işte 0A 01 30 05 0F 0A 05 2A 01 0F 01 87 B0 - 1F kodunun yer göstermesi olduğundan öyle yazdığımızda hem Çerçeve içini tek renk olarak hemde 1F kodunu birlikte kullanabiliyoruz. |