Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun
Tsubasa Türkiye Platformu
Captain Tsubasa 2 Super Striker Analizli Sao Paolo-Palmeiras Maçı - Baskı Önizleme

+- Tsubasa Türkiye Platformu (https://tsubasatr.net)
+-- Forum: Video Youtuber Bölümü (https://tsubasatr.net/forum-video-youtuber-bolumu.html)
+--- Forum: Captain Tsubasa Serileri (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-serileri.html)
+--- Konu Başlığı: Captain Tsubasa 2 Super Striker Analizli Sao Paolo-Palmeiras Maçı (/konu-captain-tsubasa-2-super-striker-analizli-sao-paolo-palmeiras-maci.html)

Sayfalar: 1 2


Captain Tsubasa 2 Super Striker Analizli Sao Paolo-Palmeiras Maçı - Jun Misugi - 24-11-2016

Merhaba Arkadaşlar
Bugünkü rakibimiz Palmeiras neden bu kadar güçlü olduğunu level değerlerini ve davranış kodlarını baz alarak sistemleriyle birlikte gösterdik.
Palmeirasta dikkat edilmesi gereken 2 özel oyuncu var.Bunlar 9 numaralı Toninho ve 11 numaralı forvet Nei var.Kaleci ve diğer oyuncular da güçlü oyuncular.
Rakip analizli Sao-Paolo-Palmeiras maçı
Skor tahminlerinizi ve maç hakkındaki düşüncelerinizi yorum olarak paylaşabilirsiniz.

https://www.youtube.com/watch?v=1RTqXhYThKo&t=9s


RE: Captain Tsubasa 2 Super Striker Rakip İncelemeli Sao Paolo-Palmeiras Maçı - Hiena - 24-11-2016

O kadar uzun süre oyuncunun üzerinde gezinip onu durduramayan bir tek seni görüyorum. Gülümseme

Aslında bunun nedeni, aceleyle sürekli sağa-sola hareket etmenden kaynaklı. Bir adım bekleyip geriden yakalamaya çalışsan hemen durdurabilirdin.

İlk yarıda sadece bir gol yemende büyük başarı. ;)

Aslında arada bir drive şut kullanabilirsin. rovaşatadan 40 fazla ve gol olasılığı daha yüksek. Birde heel çift çalım da bu tür kalecilerde baya işe yarayacaktır.


RE: Captain Tsubasa 2 Super Striker Rakip İncelemeli Sao Paolo-Palmeiras Maçı - Jun Misugi - 24-11-2016

Taktiklerini çözdüm abi incelememde de söyledim.Kilit adam Nei ama rakip oyuncuların değerleri de bizim oyunculardan yüksek.

Rakibi durdurma konusunda captain tsubasa 2 oynarken daima çok heyecanlı oluyorum hele bu tarz zor maçlarda bu heyecan olayı tavan yapıyor.

Tespitin doğru:Önerini dikkate alacağımGülümsemeAslında daha çok gol atabilirdim ama topu çizgiden çıkardı rakip oyuncu bir kere de bizim kaleden dottil çıkardı.

Drive şut vurmayı aslında çok seviyorum.Gol yüzdesi yüksek bir şut lakin çok enerji yiyor bana kalırsa yani şöyle: vole,kafa 90 enerji yiyor.Drive şut enerjisiyle 2-3 gol atabilirim
Rakibin enerjileri özel şut,özel çalım gibi durumlarda azalmıyor kendi gözlemim:Rakip oyuncular özellikle kayma hareketlerinde üst üste havada savrulunca oyundan düşüyor gibiler.Bunu ilk Fransa maçında gördüm: Napeleon'u Tiger tackle ve razor tackle ile iki kere uçurdum sonrasında oyunda varlık gösteremedi


RE: Captain Tsubasa 2 Super Striker Rakip İncelemeli Sao Paolo-Palmeiras Maçı - Erkut-120989 - 24-11-2016

5-1 yendim o da penaltıdan attılar.Tek taktik Tsubasa ile Babington'un yerini değiştirmek.(Bu da senin incelemen ile oldu tek yanlışın 3 numara oynatman)Nei ile oynadıkları için kesmek kolay oluyor Tsubasa ile Açık Ağızlı Gülümseme


RE: Captain Tsubasa 2 Super Striker Rakip İncelemeli Sao Paolo-Palmeiras Maçı - Hiena - 24-11-2016

(24-11-2016, Saat: 13:51)Wild Striker Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Rakibi durdurma konusunda captain tsubasa 2 oynarken daima çok heyecanlı oluyorum hele bu tarz zor maçlarda bu heyecan olayı tavan yapıyor.


Belli oluyor zaten Gülümseme

Evet aslında en iyi oyuncumuz olduğu için Tsubasa ile top kapmak içinde enerjisini dikkatli kullanmalıyız.

Evet, rakibin hiçbir tekniği sırasında enerjisi gitmiyor/düşmüyor.


(24-11-2016, Saat: 13:51)Wild Striker Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Rakip oyuncular özellikle kayma hareketlerinde üst üste havada savrulunca oyundan düşüyor gibiler.

Bu bahsettiğin durum ise rakiplerde mevcut olabilir. Zaten mantıklı olanda bunun olması gerektiği yönünde.

Bu ve bunun gibi özellikler hep hızlı koşma kodlarından sonra gelen 3B140 ile rakip takım kadrolarına kadar olan bölümde oluyor. Oradaki kodlar, bu oyuncu davranışlarının tamamı tek bir kod ile gösteriliyor ya; mesela oyuncunun kayma mı pas kesme mi yapacağı veya ceza sahasından top çıkarma olsun, sonra hangi oyuncuya top atılacağı ve oyuncunun oyun stili gibi her türlü konunun kodları burada bulunuyor. Rakip takım kadrolarında taktik ve son üç kod olan A0 1F 1E gibi oyun sistemini tek kod ile gösteren bu kodların asıl içeriği de bahsettiğim bölümlerde bulunuyor.

Mesela yıllar önce Toho soccer oyununu yaparken bunu denemiştim ve ilk baştaki birkaç kodu değiştirdim ve Hyuga ile Sawada nın oyun stilinin değiştiğini gördüm. Ama sonra o zamanlar bana çok karışık geldiği için bir daha uğraşmadım.

Yani bu kodlar level ve enerji konusunda olduğu gibi birçok koddan oluşuyor ve orada nasıl her tekniğin kaç enerjisi olduğunu belirliyorsa, buda tek tek oyuncuların oyun stilini belirliyor.


RE: Captain Tsubasa 2 Super Striker Rakip İncelemeli Sao Paolo-Palmeiras Maçı - Jun Misugi - 24-11-2016

@Erkut-120989
İncelemeler sonucunda kendi oyun sistemimin de değiştiğini fark ettim.Normalde böyle oynayan biri değilim.Ama rakip takımların kodlarını inceleyince daha mantıklı oynama gereği hissediyorum.Maçlarım da bol gollü geçer çok gol atıp çok gol yiyorumGülümseme
@Tolga abi
Evet rakip takımların sistem kodları ve oyuncu davranış kodları da söylediğin kodlarla birlikte rakibin oyun planını belirliyor abi
Rakip takım kadrolarında taktik ve son üç kod olan A0 1F 1E konusunda bir şey farkettim buradaki üç koddan ilki kornerin nasıl kim tarafından kullanılacağını
diğer iki kodda kornerde kimin topa vuracağını gösteriyor birden fazla oyuncuda olabiliyor.Tam araştırmak gerekli ama benim gözlemim bu yönde