Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun
Tsubasa Türkiye Platformu
Ekranı Kaplayan Yakın Görünüm Çerçevesi ve Oyuncunun Başını Ters Çevirme - Baskı Önizleme

+- Tsubasa Türkiye Platformu (https://tsubasatr.net)
+-- Forum: Captain Tsubasa Hex Kodları ve Offset Paylaşımları (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-hex-kodlari-ve-offset-paylasimlari.html)
+--- Forum: Captain Tsubasa 2 - Hex Kodları Bölümü (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-2-hex-kodlari-bolumu.html)
+--- Konu Başlığı: Ekranı Kaplayan Yakın Görünüm Çerçevesi ve Oyuncunun Başını Ters Çevirme (/konu-ekrani-kaplayan-yakin-gorunum-cercevesi-ve-oyuncunun-basini-ters-cevirme.html)

Sayfalar: 1 2 3 4


Ekranı Kaplayan Yakın Görünüm Çerçevesi ve Oyuncunun Başını Ters Çevirme - Hiena - 08-12-2016

Merhaba Arkadaşlar

Yakın görünümlerde 30 koduyla genel tüm oyuncularda ve 31 kodlu Hyuga' da olmak üzere 2 tane arka plan kodumuz mevcuttur. Şimdi burada vereceğim kodları kullanarak bu küçük çerçeveyi sağdan ve soldan genişletecebileceksiniz.

Bu resimde gördüğünüz üzere çerçevemiz bu şekilde genişliyor.

[Resim: 3vjgnA.jpg]


Ayrıca oyuncuların başlarını arkaya çevirmesini sağlayabiliyoruz. Resimde gördüğünüz gibi bu şekilde oyuncuların başlarını arkaya çevirebiliyoruz.

[Resim: 9gqbB5.jpg]


Döküman içerisinde 30 kodlu arka plana sahip genel oyuncuların ve 31 kodlu Hyuga nın yakın görünüm çerçeveleri için ofset adresini ve kodlarını bulabilirsiniz.


Bu 30 ve 31 arka plan kodları nerede olur, nereden ulaşabilirsiniz derseniz oyuncuların şutları ve diğer tüm özel hareketlerinden önce çıkan yakın görünüm kodlarının olduğu yerde oluyor.

Örneğin Tsubasa' nın şuta vuruş anın kodları 4C AB dir ve bu iki kod 22B5C ofsetini gösterir.

3C 30 91 A3 FA C7 BB F9 02 16 28 4A 8E 49

Buradaki 91 kodu Tsubasa nın yakın görünüm animasyon kodudur. 30 kodu da arka plan kodudur.


Hyuga' da da bu kodlar şöyledir;

78 31 9E B3 01 F0 F0 00 F9 02 16 F7 1B 28 4A 8E 49


Bu şekilde isterseniz Hyuga için, isterseniz de tüm oyuncular için bu çerçeveyi genişletebilir veya oyuncuların başlarını ters çevirebilirsiniz.



Download:
http://www.mediafire.com/file/r3s8br1rfk6a1i9/Ekran%C4%B1_Kaplayan_Yak%C4%B1n_G%C3%B6r%C3%BCn%C3%BCm_%C3%87er%C3%A7evesi.doc


RE: Ekranı Kaplayan Yakın Görünüm Çerçevesi ve Oyuncunun Başını Ters Çevirme - Oozora Tsubasa - 09-12-2016

Güzel pylaşm abi ben hep şu kafa çevirmeyi arıyodum nihayet saymde bulmş oldum emeğine sağlk


RE: Ekranı Kaplayan Yakın Görünüm Çerçevesi ve Oyuncunun Başını Ters Çevirme - Hiena - 09-12-2016

Evet, bunu sorduğunu hatırlıyorum... Gülümseme

Paylaştıktan sonra belki göremezsin diye sana özel mesajla gönderecektim zaten.


RE: Ekranı Kaplayan Yakın Görünüm Çerçevesi ve Oyuncunun Başını Ters Çevirme - Jun Misugi - 09-12-2016

Eline sağlık bir güzel paylaşım daha
Yakın Görünümlerin daha büyük hale gelmesi oyuna renk katacaktır


RE: Ekranı Kaplayan Yakın Görünüm Çerçevesi ve Oyuncunun Başını Ters Çevirme - Hiena - 09-12-2016

Oyunda birde ikili kombinasyonlar sırasında sol tarafta ilk olarak çıkan oyuncunun arka plan kodu olarak 4F kodu vardır. Hyuga içinde Toho Kombi sırasında 55 kodu vardır. Bu dökümanda verdiğim ofset ve kodları 30 ve 31 kodlu arka plan içindi. Dolayısıyla 4F ve 55 kodlu kombinasyon sırasındaki yakın görünüm çerçeveleri aynı şekilde kalıp genişlemiyor. Sonradan bunu fark ettim ve biraz araştırınca çok daha altlarda bir yerde olduğunu farkettim.

Onların ofsetleri ve kodları da şunlar;

4F kodlu Özel kombinasyon sırasında sol tarafta çıkan oyuncuların yakın görünümü:

17B9C = C9 CA D2 D2 D2 D2 D2 D2 CB CC D2 D2 D2 D2 D2 CD



55 kodlu Toho Kombi sırasında Hyuga’ nın sol tarafta çıkan yakın görünümü:

17BBC = C9 FD D2 D2 D2 D2 D2 D2 FC CC C2 D2 D2 D2 D2 FB

Yalnız bu ilk ofsetteki kodlarda problem var. Yani 30 ve 31 kodlu çerçeve gibi olmuyor. Sağda ve solda bu şekilde bir siyah bölge kalıyor. Ne kadar denedim ise olmadı. Öncesindeki ve sonrasındaki hiçbir kod bunu düzeltmiyor. Dolayısıyla ya kombinasyon sırasında bu şekilde kullanacaksınız, yada 4F ve 55 kodlu arka planları aynı şekilde bırakacaksınız.

[Resim: VPXbRq.jpg]


RE: Ekranı Kaplayan Yakın Görünüm Çerçevesi ve Oyuncunun Başını Ters Çevirme - Jun Misugi - 09-12-2016

Bu arkaplanı sanırım Yy Chr ya da Tiles Layer Pro ile düzeltebiliriz.