Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun
Tsubasa Türkiye Platformu
Rakip Takımların Korner Stratejisi - Baskı Önizleme

+- Tsubasa Türkiye Platformu (https://tsubasatr.net)
+-- Forum: Captain Tsubasa Hex Kodları ve Offset Paylaşımları (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-hex-kodlari-ve-offset-paylasimlari.html)
+--- Forum: Captain Tsubasa 2 - Hex Kodları Bölümü (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-2-hex-kodlari-bolumu.html)
+--- Konu Başlığı: Rakip Takımların Korner Stratejisi (/konu-rakip-takimlarin-korner-stratejisi.html)

Sayfalar: 1 2 3 4


Rakip Takımların Korner Stratejisi - Hiena - 24-02-2017

Arkadaşlar burada size rakip takım kadrolarından önce bulunan sistem kodlarıyla ilgili bilgiler vereceğim. Hangi takımda korneri kimin kullanacağını ve şut mu çekeceğini yoksa pas mı vereceğini örnek değerlendirmelerle anlatacağım.

Mesela 9. Tatsunami’ de bulunan bu kodlar 4 numara Souda’ nın sürekli şut çekmesini sağlıyor;

01  00  76  8D  8D  8E  40  1E  1E


Mesela kornerde pas taktiğini izleyen takımlardan Santos, Kunimi, İran, Hollanda ve İngiltere’de 1D kodu vardır ve bu kod ile beraber bu takımlarda 4 numaralı oyuncuya pas atılır.

21  00  81  82  83  83  91  1F  1D

Bu şekilde yaptığınız çalışmalarda bu verilere göre hangi oyuncunun kornerden şut çekmesini isterseniz veya istediğiniz bir özel oyuncuya pas verilmesini isterseniz o son 3 kodu ona göre ayarlamalısınız.


Penaltı ve serbest vuruşları ise her takımda her zaman 10 numaralı oyuncular kullanır ve bu yüzden bunlarla ilgili burada bir kod yoktur. Bunun kodları daha farklı bir yerdedir.
   
35E7A ofsetindeki kod serbest vuruşu kimin kullanacağını belirliyor. 14 kodu 10 numaralı oyuncunun kullanmasını sağlıyor.

Diğer numaralardaki oyuncuların kodları bu şekildedir;

Oyuncu No / Kod

GK.1 = 0B
No 2 = 0C
No 3 = 0D
No 4 = 0E
No 5 = 0F
No 6 = 10
No 7 = 11
No 8 = 12
No 9 = 13
No 10 = 14
No 11 = 15



Not: Bu arada girdiğiniz pas atılacak mevki kodlarından sonra vakit kaybetmeden denemek için aşağıda verdiğim ofsetlere takım atlama ve level kodlarını girerek istediğiniz maçtan açabilir ve kalecinizin kurtarış gücünü rakibin şutlarına göre ayarlayabilirsiniz. Özellikle kalecinizin elini zorlayacak şekilde bir level değeri vermeniz vakit kaybı yaşamadan korner olmasını sağlar. Kalenize şut geldiği zamanda seçenek seçimi sırasında oyunu kaydedin ve atadığınız tuşla tekrar tekrar kalecinizin topa uçmasını sağlayabilirsiniz. Korner olduğu zamanda yine kaydedip ardı ardına o kayıttan açıp hangi farklı oyunculara pas atılıyor bunu öğrenebilirsiniz.

487E = 4C 10 FD
302E = 4C 20 FD

3FD20 = A5 26 C9 1B B0 04 A9 1B 85 26 C9 06 4C 72 A8  
3FD30 = BD 55 04 D0 05 A9 28 9D 55 04 4C 21 B0


3FD23 ve 3FD27 ofsetindeki 1B kodları Meksika maç kodları oluyor.

3FD36 ofsetindeki 28 kodu da o maçta oyuncularımızın 25 levelde başlamasını sağlıyor.


Not: Bu tek kodluk yer gösterim kodlarının gösterdiği yerde bulunan 8 koddan oluşan içerik kodları vardır ve oradaki 8 kodu istediğiniz oyuncu mevkisi için karşılığı olan kodu girerek kornerde o oyuncunun istediğiniz oyunlara pas atmasını sağlayabilirsiniz. O konuya da aşağıdan ulaşabilirsiniz.   

Kornerde Özel Olarak Kime Pas Verileceğini Ayarlama [İçerik Kodları]

LINKLER :

Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler



RE: Rakip Takımların Korner Stratejisi - Jun Misugi - 24-02-2017

Eline sağlık abi ben bu ilk kodu çözmüştüm.Sonraki kodlar kalmıştı iyi olmuş
Hollanda maçındaki korner dizilimi de çok farklı


RE: Rakip Takımların Korner Stratejisi - Hiena - 24-02-2017

Evet ilk kodun korneri kullanacak oyuncu olduğu konusunda birçok kişi hem fikirdi. Bende bunu kabul etsem de sonraki 2 kodun hangi oyunculara pas atılacağını sanıyordum ama bunu sağlayana 4. 5 ve 6 kodlarmış. Gülümseme

Bu arada son 3 koddan ilki korneri kullanacak oyuncu olduğu gibi bu kodun 2. rakımını değiştirerek rakip oyuncuların hangi alanda yer tutacağını belirliyor.

Mesela 60 kodu ile 4 numara ceza sahamız gerisinde yer tutarken

[Resim: 696mrN.jpg]


61 koduyla da ceza sahasına girer.

[Resim: gqLXqL.jpg]


Bu kodu 62, 63, 69 gibi diğer kodlarla değiştirdikçe de rakiplerin 7, 11, 3, 2, 4 gibi oyuncuları farklı noktalarda yer tutar.


RE: Rakip Takımların Korner Stratejisi - Jun Misugi - 24-02-2017

Bende şuna dikkat ettim özel kalecilere sahip takımların genelinde kadro kodların 3.sünde 76 kodu mevcut.(Fluminese hariç)


RE: Rakip Takımların Korner Stratejisi - Hiena - 24-02-2017

O 76 1. takım kalecisinin skill ve davranış kodlarını belirliyor. 77 78 kodları da 1. takım sıradan oyuncularının kodu oluyor.

2. takım kalecisinin kodu da 79 dır ve sıradan oyuncularının kodları da 7A ve 7B dir. Bu şekilde en son Almanya maçına kadar böyle kodlar artar. Almanya oyuncuları da C5 ve C6 dır.

Özel kalecisi ve oyuncusu olan takımlarda da 76 77 77 78 kodları var diyecek olursan, bunun nedeni onların özel oyuncusu olmasından kaynaklı. Sıradan kaleci veya oyuncusu olmadığı için o takımlarda da bu kodlar oluşur. Yani 1. takım oyuncularının değerleri.

Bununla ilgili bu aşağıdaki başlıkta gerekli tüm bilgileri vermiştim. Ayrıca bu link içerisinde İlgili Diğer Dökümanlar adlı klasörde içerisinde de bu konuyla ilgili gerekli bilgileri verdim.

Yani o rakip takım kadrolarından önceki o sistem kodlarının tamamını çözdük artık. Hepsinin tek tek ne işe yaradığını biliyoruz. Gülümseme


Takımını Değiştirdiğiniz Rakip Oyuncuları İstediğiniz Şekilde Oynatma

16. Maç ve 33. Maçta Sıradan Oyuncuların Güç ve Renk Sorunu


RE: Rakip Takımların Korner Stratejisi - Crazy Striker - 24-02-2017

eline sağlık kardeşim..şunu taktiklerdede yapabilsek keşke istediğmiz yerde durmuyor oyucular dağlıyor biliyosun mevcut taktikler yerine başka başka taktikler yapabilseydik keşke....