Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun
Tsubasa Türkiye Platformu
Matsuyama Avelence Strategy - Baskı Önizleme

+- Tsubasa Türkiye Platformu (https://tsubasatr.net)
+-- Forum: Captain Tsubasa Oyun Bölümü (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-oyun-bolumu.html)
+--- Forum: Captain Tsubasa Oyun Yardım ve Destek Hattı (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-oyun-yardim-ve-destek-hatti.html)
+--- Konu Başlığı: Matsuyama Avelence Strategy (/konu-matsuyama-avelence-strategy.html)

Sayfalar: 1 2 3 4


Matsuyama Avelence Strategy - TheGriffin972 - 19-09-2023

Merhaba dostlar matsuyamanın ateşleme özelliğini tsubasaya ekledim lakin Tsubasa nın değil Diaz ın yakın görünümü çıkıyor neden?


RE: Matsuyama Avelence Strategy - Hiena 2 - 20-09-2023

Eklediğin kodları yaz, bu sorun neden kaynaklı oldu bakalım birlikte istersen.


RE: Matsuyama Avelence Strategy - TheGriffin972 - 20-09-2023

Matsuyama - Avalanche Strategy [Rakipteki Şekliyle Takımımızda Uygulama] (tsubasatr.net) buradan metin dosyasını indirdim.
Hem tsubasa oyuncu kodunu hemde yakın görünümünü ekledim oyunda hata aldım + yakın görünüm diaz çıkıyor.
Edit: Sıfır rom"da denedim.

3FD20 = 20 7C CD 48 A0 00 B1 34 C9 01 D0 0C A4 E3 C0 F8 90 06 A5 C0 C9 00 F0 04 68 4C 1F E3 68 A9 80 8D 15 06 A9 00 8D 2D 06 A9 16 20 4E C5 20 75 C5 E6 C0 4C 1F E3
 
1D Matsuyama oyuncu kodudur. Hangi oyuncuya bu özelliği eklemek isterseniz onun oyuncu kodunu giriyorsunuz. Buradaki kodlarla sahanın belirli noktalarında sinirlenme özelliğini uygular
 
90 kodunu 80 yaparsak, sahanın her yerinde sinirlenme özelliğini uygular.
3FD48 ofsetindeki  15 Kodu Matsuyama’ nın bu özelliğine ait kod oluyor. 16 kodunu girersek Diaz için onun kendi özelliğini uygulamış oluruz

3E4C0
 = 4C 44 FD

 
3FD54 = AD 00 06 48 F0 1A AD 41 04 20 0C C5 A0 00 B1 34 C9 01 D0 0C A4 E3 C0 CD 90 06 A5 C0 C9 00 F0 04 68 4C B3 E4 68 A9 80 8D 15 06 A9 00 8D 2D 06 A9 16 20 4E C5 E6 C0 4C B3 E4
 
1D Matsuyama oyuncu kodudur. Hangi oyuncuya bu özelliği eklemek isterseniz onun oyuncu kodunu giriyorsunuz. Buradaki kodlarla sahanın belirli noktalarında sinirlenme özelliğini uygular
 
3FD84 ofsetindeki  15 Kodu Matsuyama’ nın bu özelliğine ait kod oluyor. 16 kodunu girersek Diaz için onun kendi özelliğini uygulamış oluruz.

345FD = 4C 7D FD 
 
3FD8D = [b]F6 28 AD[/b] FB 05 D0 04 A9 00 85 C0 4C F0 85
 
Bu kodlar sinirlendikten sonra değerleri artan oyuncunun golden sonra tekrar eski haline [değerlerine] dönmesini sağlar. A9 dan sonraki 00 koduyla golden sonra değerleri eski halini alır.

38060 = 4C 8B FD 
 
3FD9B = C9 1D 08 D0 0C 48 A5 C0 F0 06 68 A9 C8 4C 62 80 68 28 C9 23 08 4C 53 80
 
1D Matsuyama oyuncu kodudur. Hangi oyuncuya bu özelliği eklemek isterseniz onun oyuncu kodunu giriyorsunuz.
 
C8 Matsuyanın sinirlenme sonrası sahip olduğu yeni skill değerlerinin, oyun tarzının ve hızlı koşma özelliklerinin kodudur.
 
51 kodu Maher’ in oyuncu kodu oluyor. Bu kodu girersek, Matsuyama onun hızlı koşma ve skill değerlerini alır.
75 girersek Coimbra’ nın hızını ve değerlerini alır.
5C girersek Islas’ ın değerlerini alır.

2381A = 01 71 00 00 F7 1F 80 30 01 76 F2 C7 BB
 
A1 kodu Matsuyama’ nın Japonya’ daki yakın görünüm kodudur. Bunun yerine hangi oyuncuya eklemek isterseniz aşağıdaki listeden o oyuncunun yakın görünüm kodunu bu A1 kodu yerine gireceksiniz.

4.İşlem olan [b]3FD9B[/b] ofsetindeki o kodlarla sadece Matsuyama veya yerine kodunu girdiğimiz tek oyuncu hızlı koşar. Tüm takımın hızlı koşmasını isterseniz eğer o ofsete o kodlar yerine aşağıdaki

kodları girin.

[b]3FD9B : [/b]
C9 [b]01[/b] F0 [b]74[/b] C9 [b]03[/b] F0 [b]70[/b] C9 [b]04[/b] F0 [b]6C[/b] C9 [b]05[/b] F0 [b]68[/b]
C9 [b]06[/b] F0 [b]64[/b] C9 [b]07[/b] F0 [b]60[/b] C9 [b]08[/b] F0 [b]5C[/b] C9 [b]09[/b] F0 [b]58[/b]
C9 [b]0A[/b] F0 [b]54[/b] C9 [b]0B[/b] F0 [b]50[/b] C9 [b]0C[/b] F0 [b]4C[/b] C9 [b]0D[/b] F0 [b]48[/b]
C9 [b]0E[/b] F0 [b]44[/b] C9 [b]10[/b] F0 [b]40[/b] C9 [b]11[/b] F0 [b]3C[/b] C9 [b]12[/b] F0 [b]38[/b]
C9 [b]13[/b] F0 [b]34[/b] C9 [b]14[/b] F0 [b]30[/b] C9 [b]15[/b] F0 [b]2C[/b] C9 [b]16[/b] F0 [b]28[/b]
C9 [b]17[/b] F0 [b]24[/b] C9 [b]18[/b] F0 [b]20[/b] C9 [b]19[/b] F0 [b]1C[/b] C9 [b]1A[/b] F0 [b]18[/b]
C9 [b]1B[/b] F0 [b]14[/b] C9 [b]1C[/b] F0 [b]10[/b] C9 [b]1D[/b] F0 [b]0C[/b] C9 [b]1E[/b] F0 [b]08[/b]
C9 [b]1F[/b] F0 [b]04[/b] C9 [b]20[/b] F0 [b]00[/b] 08 D0 10 48 A5 C0 F0 0A
68 28 08 A9 [b]C8[/b] E9 23 4C 64 80 68 28 D0 00 C9 23
08 4C 53 80

Bu arada [b]2381A[/b] ofsetindeki Matsuyama’ ya ait sinirlenme sırasındaki yakın görünümü kullandığımız için eğer oyununuzda Matsuyama’ nın bu özelliğini kullanmasını istiyorsanız ve bu sebeple
Furano’ daki Matsuyama da sinirlendiğinde Diaz’ ın yakın görünümü ile görünmemesi için aşağıdaki F3 40 yöntemi ile her ikisine de yakın görünümlerini eklememiz gerekiyor.  
 
[b]Yakın görünümün çıktığı Sinirlenme sahnelerini düzenleyelim;[/b]
[b]209F9 [/b]Ofsetine [b]10 FE [/b]yazalım ve sonra [b]3FE20[/b][b] [/b]ofsetine gelip aşağıdaki kodları girelim.
[b] [/b]
[b]3FE20[/b][b] = [/b][b]F3 40[/b] FF [b]01 71 00 00 F7 1F 80 30 [/b][b]01[/b][b] 76 F2 C7 BB[/b]
[b]3FE30[/b][b] = [/b]FF FF [b]13 FE[/b] [b]27 FE[/b] FF [b]F2 0A B8[/b] 
[b] [/b]
[b]13 FE[/b][b] Bizdeki Matsuyama [/b]Yakın Görünüm Yer Gösterim kodları  
[b]27 FE[/b][b]  Rakipteki Matsuyama[/b] Yakın Görünüm Yer Gösterim kodları  
 
[b]3FE32[/b] = [b]27 FE[/b] kodları hemen bir kod sonrasındaki [b]F2 0A B8[/b] kodlarının bulunduğu yeri gösterir. Bu kodlarda orijinal yeri olan [b]2381A[/b] ofsetindeki yakın görünüm kodlarını gösterir
[b]3FE34[/b][b] [/b]=[b] 13 FE[/b] kodları hemen bir üstteki blokta bulunan [b]3FE23[/b] ofsetindeki yakın görünümünün bulunduğu kodlarını gösterir.
[b] [/b]
[b]2FE23 [/b][b]= [/b][b] [/b][b]01 71 00 00 F7 1F 80 30 [/b][b]01[/b][b] [/b][b]76[/b][b] F2 C7 BB  /  Matsuyama - Japonya[/b]
[b]2381A[/b][b] =  01 71 00 00 F7 1F 80 30 [/b][b]01[/b][b] [/b][b]76[/b][b] F2 C7 BB  /  Matsuyama - Furano[/b]
[b] [/b]
Bu F3 40 yöntemini kullanmamız durumunda [b]2381A[/b] ofsetine daha önce [b]Djaponya’ daki Matsuyama’ nın A1 yakın görünüm[/b] [b]kodunu[/b] girdiğimiz için onu Furano’ daki [b]Matsuyama[/b]’ nın [b]AF[/b] [b]76 [/b]
kodlarını girecek şekilde eski haline getireceğiz.

Arkadaşlar yakın görünüm sahnelerini F3 40 yöntemiyle ekledik. Siz bu özelliği Tsubasa veya başka bir oyuncuya eklemek isterseniz Matsuyama yerine onun F3 40 tablosundaki yerini bulup,

onun için aynı şekilde yer gösterim kodlarını girip, sonrasında yakın görünüm kodlarını gireceksniz.


RE: Matsuyama Avelence Strategy - Hiena 2 - 20-09-2023

2381A = 01 71 00 00 F7 1F 80 30 01 76 F2 C7 BB 

Buradaki 01 kodu yerine 91 kodunu girmen lazım. 91 Tsubasa nın yakın görünüm kodu oluyor. Senin girdiğin 01 oyuncu kodu oluyor ama buradaki 2381A ofsetindeki kodlar yakın görünüm kodları oluyor ve burada 91 yakın görünüm kodu kullanılır. 

Yani  o ofsetteki kodların aşağıdaki şekilde olması gerekiyor. 

2381A = 01 71 00 00 F7 1F 80 30 91 76 F2 C7 BB 


RE: Matsuyama Avelence Strategy - TheGriffin972 - 20-09-2023

Tamam kral onu düzelttim lakin buradaki sorunu çözemedim. 

Bu arada [b]2381A[/b] ofsetindeki Matsuyama’ ya ait sinirlenme sırasındaki yakın görünümü kullandığımız için eğer oyununuzda Matsuyama’ nın bu özelliğini kullanmasını istiyorsanız ve bu sebeple

Furano’ daki Matsuyama da sinirlendiğinde Diaz’ ın yakın görünümü ile görünmemesi için aşağıdaki F3 40 yöntemi ile her ikisine de yakın görünümlerini eklememiz gerekiyor.  
 
[b]Yakın görünümün çıktığı Sinirlenme sahnelerini düzenleyelim;[/b]
[b]209F9 [/b]Ofsetine [b]10 FE [/b]yazalım ve sonra [b]3FE20[/b][b] [/b]ofsetine gelip aşağıdaki kodları girelim.
[b] [/b]
[b]3FE20[/b][b] = [/b][b]F3 40[/b] FF [b]01 71 00 00 F7 1F 80 30 [/b][b]A1[/b][b] 76 F2 C7 BB[/b]
[b]3FE30[/b][b] = [/b]FF FF [b]13 FE[/b] [b]27 FE[/b] FF [b]F2 0A B8[/b] 
[b] [/b]
[b]13 FE[/b][b] Bizdeki Matsuyama [/b]Yakın Görünüm Yer Gösterim kodları  
[b]27 FE[/b][b]  Rakipteki Matsuyama[/b] Yakın Görünüm Yer Gösterim kodları  
 
[b]3FE32[/b] = [b]27 FE[/b] kodları hemen bir kod sonrasındaki [b]F2 0A B8[/b] kodlarının bulunduğu yeri gösterir. Bu kodlarda orijinal yeri olan [b]2381A[/b] ofsetindeki yakın görünüm kodlarını gösterir
[b]3FE34[/b][b] [/b]=[b] 13 FE[/b] kodları hemen bir üstteki blokta bulunan [b]3FE23[/b] ofsetindeki yakın görünümünün bulunduğu kodlarını gösterir.
[b] [/b]
[b]2FE23 [/b][b]= [/b][b] [/b][b]01 71 00 00 F7 1F 80 30 [/b][b]A1[/b][b] [/b][b]76[/b][b] F2 C7 BB  /  Matsuyama - Japonya[/b]
[b]2381A[/b][b] =  01 71 00 00 F7 1F 80 30 [/b][b]AF[/b][b] [/b][b]76[/b][b] F2 C7 BB  /  Matsuyama - Furano[/b]
[b] [/b]
Bu F3 40 yöntemini kullanmamız durumunda [b]2381A[/b] ofsetine daha önce [b]Djaponya’ daki Matsuyama’ nın A1 yakın görünüm[/b] [b]kodunu[/b] girdiğimiz için onu Furano’ daki [b]Matsuyama[/b]’ nın [b]AF[/b] [b]76 [/b]
kodlarını girecek şekilde eski haline getireceğiz.   
[b] [/b]
Arkadaşlar yakın görünüm sahnelerini F3 40 yöntemiyle ekledik. Siz bu özelliği Tsubasa veya başka bir oyuncuya eklemek isterseniz Matsuyama yerine onun F3 40 tablosundaki yerini bulup,
onun için aynı şekilde yer gösterim kodlarını girip, sonrasında yakın görünüm kodlarını gireceksniz.

Burada Tsubasanın 91 oyuncu kodunu girdiğim halde diaz yakın görünüm çıkıyor.


RE: Matsuyama Avelence Strategy - Hiena 2 - 20-09-2023

Buradaki yazılar kalınlaştırma kodu olan (B) nin kodlar arasında gözükmesi nedeniyle biraz karmaşık olmuş. Bu yüzden romu gönder onun üzerinden bakayım istersen.