Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Şut Editlemedeki Kodlar Hangi İşe Yarar ?

Bu konu; 8 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : ジャイロメ59
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
1- Şuta ilk vuruş anı, yakın görünüm.

F5 F7 00 F8 02 ( Koymak tercihinize kalmış ) F9 02 00 80 30 91 00

F5 - Hangi yönde çıkacağını belirleyen koddur. F5 sağ, F4 sol. Yakın görünüm kodlarının başına yazdığınız zaman şut çekim anına yazmanıza gerek yoktur.
F7 xx - Yakın görünüm çerçevesinin parlamasını belirliyor.
F8 02 - Titremeyi ayarlayan koddur, F8 02 kodunu koyduğunuzda yakın görünüm titrer. Şunu unutmayın, F8 02 Her zaman F7 xx ve F9 xx kodları arasına koyulur.
F9 xx - Ses, perde ( çerçeve ), yakın görünüm ve / veya animasyon kodu ve çıkan yazılardan önceki koddur. Eğer bu kodu koymazsanız hata alırsınız.
F9'dan sonraki 2. kod - Bu kod sesi belirleyen koddur. 31 Kodu sesi kısar.
F9'dan sonraki 3. kod - Bu kod zamanı belirleyen koddur, eğer düzgün şekilde yapmak istiyorsanız zamanı tam tutturmanız gerekmektedir. Sadece 10 20 30 40 50 60 gibi kodlar değil de, 1A 0C 3E gibi kodlarda kullanmanız gerekebilmektedir bazı zamanlarda.
30 kodu - Buradaki 30 kodu yakın görünüm çerçeve kodudur, 30 uzun formalı çerçeve, 31 kodu ise sadece Hyuga'nın kullandığı kısa kollu çerçevedir.
91 kodu - Bu yakın görünümün kodudur. 91 Kodu Tsubasa'nın yakın görünüm kodudur. Kime şut ekleyecekseniz onun yakın görünüm kodunu yazabilirsiniz.
En sondaki 00 - Bu kod yakın görünüm esnasında çıkan yazıyı belirliyor.
Yakın görünümü olmayan oyuncuya yakın görünüm olmadan şut koymak için yukarıdaki kodları koymadan direk 2. kodları koyabilirsiniz.



2- Şut perdesi

FC 02 ( Koymak tercihinize kalmış ) F7 30 F9 02 6B EF 4A 8E 00

FC 02 - Şut perdesinin şeklini ve şemalini kaydıran, aynı zamanda güzelleştiren bir koddur. Koyup koymamak sizin tercihinize kalmış birşey. FC 02 değil de, diğer kodlarıda deneyebilirsiniz. Hangisi hoşunuza giderse onu kullanırsınız.
F7 xx - Aynı yakın görünümdeki parlama kodu, ancak şut esnasında olduğu için şut perdesinin renk kodlarını belirliyor, kodları deneyerek sevdiğinizi yapabilirsiniz.
F9 xx - Ses, perde ( çerçeve ), yakın görünüm ve / veya animasyon kodu ve çıkan yazılardan önceki koddur. Eğer bu kodu koymazsanız hata alırsınız.
F9'dan sonraki 2. kod - Bu kod sesi belirleyen koddur. 31 Kodu sesi kısar.
F9'dan sonraki 3. kod - Bu kod zamanı belirleyen koddur, eğer düzgün şekilde yapmak istiyorsanız zamanı tam tutturmanız gerekmektedir. Sadece 10 20 30 40 50 60 gibi kodlar değil de, 1A 0C 3E gibi kodlarda kullanmanız gerekebilmektedir bazı zamanlarda.
4A - Bu perdenin şeklini belirleyen koddur. Şut perdeleri ; 4A - 44 - 49 - 66 - 6A - 48. Eğer perde değilde saha görünsün derseniz kodları deneyebilirsiniz.
8E - Şuta vuruş anı animasyonumuz.
00 - Aynı şekilde çıkan yazı.

3- Topa Vuruş Anı

F7 02 F9 02 0E 30 41 8C 00

Diğerleri ile aynıdır, dikkat etmeniz gereken 2 nokta var.
1- 41 Kodu. 41 Kodu topa vuruş anının çerçevesidir, sadece 41 kodu kullanılmaktadır. Eğer animasyon yazabiliyorsanız 6A`ya göre uyarlayabilirsiniz.
2- 8C Kodu. Eğer elinizde topa vuruş anı animasyonu yoksa 8C koduna dokunmayınız.

4- Topun Ayaktan Çıktığı An

F7 02 F9 02 04 50 25 63 00

Üsttekiler ile aynı özelliği taşır.
63 Kodu topun ayaktan çıktığı andır. F7 02 ve F9 02 arasına F8 02 kodu koyarak titremeli yapabilirsiniz.
25 Kodu arka plandır. İstediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.
Yukarı Çık Cevapla


Bu Konudaki Yorumlar
Şut Editlemedeki Kodlar Hangi İşe Yarar ? - Yazar: ジャイロメ59 - 07-02-2013, Saat: 20:41
RE: Şut Editlemedeki Kodlar Hangi İşe Yarar ? - Yazar: Rivaul - 10-06-2013, Saat: 14:30

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Şut eklerken hangi kod hangi şuta denk gelir ? ジャイロメ59 24 1,646 04-03-2024, Saat: 03:39
Son Yorum: Lenib180
Rakip Oyuncuların Hangi Oyuncuya Pas Vereceğini Belirleme Hiena 26 2,376 25-02-2024, Saat: 03:56
Son Yorum: hb1998q
ct2 oyun ıcı kodlar MAJESTE 27 1,701 31-01-2024, Saat: 05:50
Son Yorum: Lenib180
Animasyon Kodları Nasıl Yazılır / Hangi Kod Hangi İşlevi Görür ? ジャイロメ59 48 4,508 07-11-2023, Saat: 20:00
Son Yorum: mtlpwr
Hangi Oyuncuya Pas Verileceği [Asıl İçeriği Gösteren Bölüm] Hiena 20 1,970 25-10-2023, Saat: 20:07
Son Yorum: Tsubasagülü

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:



Konuyu Okuyanlar
2 Kullanıcı Bu Konuyu Okudu:
hb1998q (11-04-2024, 22:24), DiegodeArgentina (04-04-2024, 23:21)
 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi