Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Edit kodları (İlk anlatımım :D)

Bu konu; 4 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Owari da
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 4/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Merhaba arkadaşlar bugün sizlere edit kodlarının mantığını/nasıl çalıştığını anlatacağım.

Evet sitede vardı ancak sitedeki çoğu hacki oynadım; Ya şutların-çalımların orjinal görünümleri var yada sitedeki anlatımlardan hazır örnekler direk oyuna yapıştırılmış.

Not: İtiraf edeyim ben de önceki oyunlarımda aynısını yaptım. :P Neyse.

Kalıp şöyle;

xx F7 xx F8 02 F9 xx xx xx xx xx xx

xx yazdığım yerlere istediğimizi koyacağız.

xx = Hangi yönde çıkacağını belirler. Mesela ikili bir şut ekleyecekseniz, bir adamın yakın çekimini F4(Sol), diğer adamınkini ise F5(Sağ) ile yapabilirsiniz.

F7 xx = Arkaplanın hangi renkte çıkacağını belirler. Normal bir hareket yapacaksanız 00, 0D, 23, 1D gibi kodları kullanabilirsiniz. Yok ben ilüzyon hareketi yapacağım diyorsanız 41 veya 0A kullanabilirsiniz.

F8 02 = Bunun için pek söze gerek yok. Koymak tercihinize kalmış. Koyarsanız animasyonunuz titrer. Koymazsanız titremez.

F9 xx xx = Ses ayarları. F9'dan sonraki ilk kod sesin ne zaman çıkacağını belirler. Ben şut veya çalım için genelde 01 kullanıyorum. Diğer kod ise çıkacak olan sesin kodu. Ses efektlerinden bazıları; 30, 11, 6B, 0F vs. Mesela 39 yazarsanız da Nankatsu müziği çalar.

xx = Zaman kodu. EF en yüksek koddur.

xx xx xx = Ekranda neyin görüneceğinin kodu. İlk kod arkaplandır. Şut perdesi olarak 4B, 44, 66 benim en sevdiklerim. Saha görünsün derseniz de 01, 1A, 2C gibi kodları deneyebilirsiniz.
İkinci kod animasyondur. Mesela 61 ve 8E topa vurmadan önceki animasyon. Topa vuruş anı için 8C veya 62 kullanabilirsiniz. Yada bir çalım için D0, yani Islas'ın Fast Dribble'ını kullanabilirsiniz.
Son kod çıkan yazıdır. 00 yazarsanız boş kalır. 49 yazarsanız spiker yaptığınız şeyi anlatır. BA yazarsanız oyuncu şutun ismini haykırır.


Mesela bu kodları ayarlayıp,vuruş anına çeviebiliriz.

F5 F7 00 F9 01 6B EF 4B 8E 49

Yada bir tane de çalım yapayım.

F4 F7 41 F9 01 11 90 4B D0 00

Not: Sonuna FB eklemeyi unutmayın :)

Tesekkurler ! Icerik Acilmistir:



.zip   Yeni WinRAR ZIP archive.zip (Dosya Boyutu: 233.08 KB / İndirme Sayısı: 39)


Yukarı Çık


Bu Konudaki Yorumlar
Edit kodları (İlk anlatımım :D) - Yazar: Owari da - 09-10-2016, Saat: 23:09
RE: Edit kodları (İlk anlatımım :D) - Yazar: Jun Misugi - 09-10-2016, Saat: 23:56
RE: Edit kodları (İlk anlatımım :D) - Yazar: Owari da - 10-10-2016, Saat: 09:09
RE: Edit kodları (İlk anlatımım :D) - Yazar: Jun Misugi - 10-10-2016, Saat: 17:06

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Animasyon Kodları Birleştirme ve Birleştirmenin Yararları ジャイロメ59 17 2,401 10 saat önce
Son Yorum: Osman
Red Dragon's Volley Şutunun kodları Jun Misugi 5 541 10 saat önce
Son Yorum: Osman
Animasyon Kodları Nasıl Kullanılır ? ジャイロメ59 32 3,842 Dün, Saat: 21:33
Son Yorum: Osman
Animasyon Kodları Nasıl Yazılır / Hangi Kod Hangi İşlevi Görür ? ジャイロメ59 49 4,612 Dün, Saat: 21:30
Son Yorum: Osman
Müzik Kodları (Yer Gösterme & Asıl İçerik) Hiena 15 1,557 Dün, Saat: 19:13
Son Yorum: Osman

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:



Konuyu Okuyanlar
1 Kullanıcı Bu Konuyu Okudu:
Kian (20-04-2024, 07:44)
 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi