Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

CT2'de bazı çalımlarda faul oranı daha mı yüksek

Bu konu; 8 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : H.Kojiro
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Arkadaşlar tekrardan bir soru ile karşınızdayım.CT2'de gerek Carlos'un çalımı gerek Tsubasa'nın çalımı vede Nei'nin çalımı üzerinde durucam. Nei'nin çalımı genelde faul olmasada normal çalım dan daha fazla faul olduğunu söyleyebilirim.Ama Tsubasa Ve Carlos'un çalımından 5 kere denediyseniz o 5 çalım dan 3'ünde o faul sesi oluyor.Ama hyuga ve kaltz'ın çalımlarında genelde faul olmaz yada bana öyle geliyor Hyuga ve kaltz'ın çalımları genellikle adamı öldürdüğü için pek faul olmuyor.Her neyse sorum şu Çalımların belli bir faul oranı varmı? Konuyu hex editörle arası iyi olanlara bırakıyorum. ...Gülümseme
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
Sanırım öyle. Çünkü bazı çalımlarda ya adam seni geçiyor ya da faul oluyor. Sanırım Carlos'un çalımıydı (Yanlış olabilir) Rio kupasından bi çalımı faul hariç durduramamıştım.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
Tespitlerin doğru. Oyundaki en yüksek faul oranına Nei' nin fake drib çalımı neden oluyor. Force drib de ise bu oran daha az. Bununla ilgili elimizde bir veri yok ama senin tespitlerin gayet yerinde. Durum aynen böyle.

Ben sadece şut, pas, çalım, verkaç, Diaz' ın ve Mastsuyama' nın sinirlenmesi, Hyuga' nın Tiger ve Ne Tiger şutlarının sahanın belli alanlarında yapıldığı gibi kayma gibi özelliklerinde sahanın belli alanlarında yapıldığını düşünüyorum. Yani bir başarısız kayma var, bir başarılı, birde faule neden olan kayma var ve bunlarda faul için belli alanlar vardır diye düşünüyorum.

Mesela oyuncuların hava toplarında uçması özelliğinin bile belli alanları var. Hatta ben Wakabayashi ve Morisaki' nin ara sıra yaptıkları sinirlenme özelliklerinin bile alanı olduğunu düşünüyorum. Şutun geldiği alana göre sinirleniyor olabilirler. Çünkü ard arda 2 şut hatta bir ara 3 şuta sinirlendiğini gördüm. Bu 2 şut ve 3 şut aynı noktadan geldiği için ard arda sinirlenmiştir. Yukarıda bahsettiğim şut, pas, çalım, verkaç gibi tekniklerin belli yapılma alanı var ama bu kaleci kurtarışları ve kayma tekniğinin alanları ile ilgili kodlara daha bakamadım. Onları inceleyeceğim ve eminim ki benim düşündüğüm şekilde bunlarda sahanın belli alanlarına yapılıyordur.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
Bana nedense ismini tam hatırlayamasamda speedly dribble dı sanırım carlosun çalımı geliyor nezaman çalım yapsa bi düdük sesi duyuluyo AMA belli bir alanları olduğunu bende düşünüyorum mesela ortasahanın birazcık ilerisinde o faul sesi genelde duyuluyo.ama kaleciler için aynı şeyi hiç farketmemiştim. iyi tespit
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
Normalde bunlar üzerinde düşünmüyoruz ama mesela geçen bulduğum şut, pas, çalım, verkaç ve Diaz, Matsuyama, Hyuga özelliklerinde bu olunca geçmişteki maçlarımı ve son dönemde izlediğim orijinal oyun ve hack oyunlarında bu durumlar belli noktalarda olunca bundan daha emin oldum.

Mesela ben birkaç hafta önce oyunumda Schneider' e fake drib çalımını düzenleyerek ekledim ve kontrol etmek için maç başladığı gibi topu ona atıyordum ve Kazuo ile yakalayıp kaydığımda faul yaptı. Oyun devam etti ve golü yedim. Tekrar topu Schneider' e attım ve tekrar Kazuo faul yaptı. Hatta 3.de de aynı durum olunca çok sinirlendim, bişeye bakacağız izin ver artık dedim ve artık onun yerine diğer oyuncularla kayma yaptım. Bu durumdan sonra Kazuo' nun çok faul yapan bir oyuncu olduğunu düşünmüştüm ama şimdi aklıma geldi de o 3 kezde aynı noktadan onu yakaladığım için ve orası da faul alanı olduğu için bu durum oluyormuş. Aynı noktada Hyuga ve Tsubasa' da faul yapmıştı. Bu noktada oyun sizden başladığı zaman hemen Schneider' e pas atıp yakaladığınız alanda oluyor.

Yine mesela kaleci veya oyuncuların yerden ve ceza sahası hava toplarında yaptıkları fauller var. Bunlarında alanları olduğunu düşünüyorum. Mesela geçen Wild Striker' ın oynadığı sanırım İtalya maçıydı o maçta ard arda 3 kez aynı noktalardan Rampion' a faul yapıldı ve 3 penaltı kullandılar. Şimdi bunu düşününce oyunda faul alanlarınında olduğunu düşünüyorum. Başarılı olunun yerler var, başarısız olaunan yerler var ve birde faul alanları var. Bu tezimi kodlarını bulduktan sonra güçlendireceğim elbette ama dediğim gibi bu durumu farketmemle beraber o alanlarda bunların sık olduğu maçları hatırlıyorum da bu büyük bir ihtimalle benim dediğim gibi gerçekleşiyor. Wakabayshi ve Morisaki' nin kurtarışları da öyle bence.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
Wakabayashi sanırım ceza sahası dışından gelen toplarda daha çok sinirleniyor. Ve de arka arkaya şutlar geldikçe de sinirlenme ihtimali artıyor sanırım. Çok başıma geldi.

Ayrıca ortasahanın yakınlarında da kayınca çokca faul oluyor sanırım.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Hangi Nes Emulatör Daha İyi ozan55 3 166 07-07-2022, Saat: 11:10
Son Yorum: Jun Misugi
Hangi Grêmio daha güçlü (CT2 vs CT3) Hikaru Matsuyama 5 199 05-07-2022, Saat: 15:34
Son Yorum: ScoUnk
yeni bir tsubasa oyunu daha mı geliyor? genzow 9 825 07-12-2020, Saat: 23:25
Son Yorum: Tsumax
Hangi Sinirlenme Daha Etkili? (CT2) Karl Heinz Schneider 3 513 04-11-2020, Saat: 22:59
Son Yorum: Karl Heinz Schneider
Sizce Hangi Daha Güçlü? mekani99 6 791 10-06-2020, Saat: 23:00
Son Yorum: Jun Misugi

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi