Tsubasa Türkiye Platformu

Tam Versiyon: Diaz - Sinirlenme [Rakipteki Şekliyle Takımımızda Uygulama]
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2 3 4
Arkadaşlar Diaz’ ın sinirlenme özelliğini hemen hepimiz biliriz, belli zamanlarda yakın görünüm çıkar ve uçmaya başlayarak herkesi çalıma dizer. Bu sırada hep çalımlarla ilerler ve kalecide dahil herkesi çalımlar. Özelikle bu sırada çalım gücü çok çok yükselir.  Neredeyse kendinden 2 takım sonraki Coimbra kadar bu değeri yükselir. İşte şimdi vereceğim bilgilerle beraber attık bu özelliğini kendi takımımızda da uygulayabileceğiz. Hem de birebir rakipteki şekliyle.   

Şimdi biliyorsunuz bundan önce Matsuyama’ nın benzer özelliğini birebir oalcak şekilde paylaşmışım. Diaz’da da o kodlardan yararlanarak onun bu özelliğini oyunlarımıza aktaracak bilgileri oluşturdum.

Biliyorsunuz yıllardır hemen hepimizin hayali ve özlemi bunu kendi takımımızda da birebir uygulamaktı. Son dönemde hex konusunda gelişen teknoloji ile farklı yollarla bunu takımımızda uygulayabiliyorduk. Mesela daha önce paylaşılan çalım tuşuna basıp, istediğimiz zaman bunu sürekli uygulayabilme olayı vardı. Sonra mağlup duruma düştüğümüzde uygulama şeklinde bir özellik paylaşılmıştı. Bunun gibi birkaç farklı yöntem daha paylaşılmıştı. Şimdi burada vereceğim bilgilerle beraber Diaz artık rakipteyken bize karşı yaptığı gibi bizde de birebir bunu uygulayabilecek.

Şimdi biliyorsunuz bir süre önce rakip takımlarda Matsuyama ve Diaz’ ın bu özelliklerini sahanın belli noktalarında uyguladığı ile ilgili bilgileri öğrenmiştik. Hatta Hyuga bile Tiger ve Neo Tiger şutlarını sahanın belli alanlarında uyguluyormuş. Bir noktada Tiger, bir başka noktada Neo Tiger alanı vardı mesela. İşte bizdeki bu özellikte de sahanın belli noktalarına entegre edilmiş bu özelliği ara bir uygulayabileceğiz. Tıpkı rakipteki gibi… Bununla ilgili doküman içerisindeki resmi açarak tespit ettiğim bazı alanları orada görebilirsiniz. Daha fazla alanlarda bu durum olabilir tabi. Sahanın her noktasında dolaşarak bunu keşfedebilirsiniz. Tıpkı rakipteki gibi birebir şekliyle, artık bizde de bunu isterseniz Diaz’ a, isterseniz de farklı bir oyuncuya uygulayabileceksiniz.

Klasör içerinde ayrıca hemen denemeniz için bu özelliği uyguladığım romu da paylaştım. 1. Takımdan açıp Diaz’ a ile o resimdeki alanlarda turlayabilirsiniz. Bir süre sonra yakın görünümü çıkacak ve hızlanacak. Bu durum gol atana kadar devam eder. Golden sonra eski değerlerini alır. Rakip olarak karşımızda oda bu özelliği birebir uygular. Yani kulüp takımında onu yönetiyorsanız bu özelliğini takımınızda yaptığı gibi rakipte de aynı şekilde siz karşı yine bunu uygular. 

Bu konu ve önceki onu olan Matsuyama’ nın o özelliğiyle beraber artık bu 2 oyuncunun özelliklerini birebir kendi takımınızda uygulayabileceksiniz.

İyi eğlenceler dilerim.
Gülümseme


Tesekkurler ! Icerik Acilmistir:


[attachment=1121]

Matsuyama konusunda sonra yine çok önemli ve çok işimize yarayacak bir konu oldu. Bunu da hep birebir rakipteki gibi uygulamak istiyordum. Bugüne kısmetmiş. Güzel

Diaz üzerine yapılacak çalışmalarda oyunu çok renklendirecek bir özelli bu. Eskiden beri hep onun ve Schneider' in üzerine bir çalışma düşünüyordum ama iş güç ve vakit sıkıntısı yüzünden bir türlü olmadı. Bakalım, ilerde elimdeki oyun bittikten sonra belki bunlardan birini düşünebilirim. Özellikle bu özelliğin uygulandığı Diaz çalışması çok özel olacaktır.

Eline sağlık. Yine önemli bir çalışma ortaya koymuşsun. Bu önemli bilgileri bizlere getirdiğin için teşekkürler. Gülümseme
Evet Aynen Dediğin Gibi Bende Çok İstiyordum Sonudna Bulabildim Valalha Ben Ara Sıra Açıyorum Hazır Romu Sinirleniyorum GülümsemeGülümseme Güzel Oluyor Çok Güzel Bir Özellik Rica Ederim Ben Teşekkür Ederim..
Evet bende arada deniyorum. Dediğim gibi bir gün Diaz, Matsuyama ve Schendier' in o özelliklerini bizim takıdma uygulayacağım ve karşımızda da yine bu 3' ü olacak ve karşılıklı bu özelliklerini uygulayacaklar. Baya keyifli bir maç olur. Gülümseme
Güzel paylaşım eline sağlık.Buarada bir düzeltme yapayım.Furonadaki Matsuyamanın sahnesini editleyip,Diaz yapmamıza gerek yok.Direk Diazın kendi sahnesinide verebiliyoruz.


3FD47 : A9 16 20 4E C5
3FD83 :A9 16 20 4E C5

16 : Diaz Sinirlenme Sahnesi
15 : Matsuyama Sinirlenme Sahnesi

Yani 3FD48 deki ve 3FD84 deki 15 kodunu 16 yapınca Diazın Sahnesi geliyor.
Bunuda Ekliyelim Belgeye Sende Sağol.
Yeri Gelmişken Arkadaşlar Bunun Yanı Sıra Farklı Sahnede Tasarlayabilirsiniz Bu Direk Orjinal Sahnenin Yerini Gösterme Oluyor Aslında Sahne Ofsetinde Kasıtta Bu Gülümseme Belge İÇinde Nasıl Farklı Sahne Tasarlarsınız Bilgiler Mevcut Gülümseme

Arkadaşlar Belge Güncellendi Önceden İndirenler Baştan İndirsinler...
Sayfalar: 1 2 3 4