Sitemize Hoşgeldiniz, Ziyaretçi!

l Kayıt Ol
Tarih: 13.12.2019, 04:53
youtube twitter facebook google+ feedburner
  • Hoşgeldiniz! TsubasaTR 12 Yaşında ! Sizde Üye Olun Aramıza Katılın
  • Site Kuralları Gereği Üye Olduktan Sonra Konu Açıp Kendinizi Tanıtınız.
  • Yardım Menüsünden Bilgi Alabilirsiniz.
  • Site Kurallarını Okuyunuz ve Riayet Ediniz. Tsubasa Türkiye
Captain Tsubasa | Tsubasa Türkiye Platformu > Captain Tsubasa Hack Bölümü > Captain Tsubasa Hack Çalışmalarınız > All Star Hack >

 Yorum: 22    Görüntülenme: 4011
Konuyu Değerlendir
  • 1 Oy - 4 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 All Star Hack
23.08.2014, 02:33,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 03.07.2013
Mesajlar : 104
Konular:
Rep Puanı: 0
#1
All Star Hack

Arkadaşlar,öğlene doğru sizlere ilk yaptığım hack olan All Star Hack'i paylaşacağım.Yorumlarınızı bekliyorum.İlk önce biraz konusundan bahsetmek istiyorum.Adından da anlaşılacağı gibi bir All Star maçı.Dünya kupası sonrası turnuvaya özel Yıldızlar maçı planlanıyor tabi ki de Japonya Babington dışında aynı karşı takımda ise diğer ülkelerin karmaları mevcut.Bence güzel oldu takdir sizlerin.

Not: +18 konuşmalar içerir ama çok ağır değil beğeneceğinizi tahmin ediyorum.Ara sahneleri baştan sona kadar izleyin bence.Hepinize teşekkür ederken 1,2 hafta içinde yeni bir hack ile karşınızda olacağım. Yupi


Eklenti Dosyaları
.rar   All Star Hack 1.rar (Boyut: 209.27 KB / İndirilme: 386)
23.08.2014, 02:33
Alıntı
23.08.2014, 15:09,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 03.07.2013
Mesajlar : 104
Konular:
Rep Puanı: 0
#2
RE: All Star Hack

İndiren yok mu arkadaslar ya Açık Ağızlı Gülümseme
23.08.2014, 15:09
Alıntı
23.08.2014, 15:13,
Çevrimdışı
スライディングショットとバナナショット
Üye Grubu
Katılım: 11.01.2014
Mesajlar : 844
Konular:
Rep Puanı: 1
27
#3
RE: All Star Hack

hackı evde deniyecem işteyimde hack güzelmi bu arada ?


Ramon Victorino nickli üyenin imzası
[Resim: Z2myN3.jpg]
23.08.2014, 15:13
Alıntı
23.08.2014, 15:18,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 12.07.2013
Mesajlar : 1,898
Konular:
Rep Puanı: 25
13
#4
RE: All Star Hack

Ben oynadım Genzo Mach şutu tuttu ama diğer şutlar fileyi deldi? Bir de o Yoko sahnesi yüzünden başına bişey gelebilir Açık Ağızlı Gülümseme Güzel hack


JunYusuf nickli üyenin imzası
[Resim: kBzQQ9.gif]
23.08.2014, 15:18
Alıntı
23.08.2014, 15:27,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 03.07.2013
Mesajlar : 104
Konular:
Rep Puanı: 0
#5
Cvp: RE: All Star Hack

(23.08.2014, 15:13)Ramon Victor demiş ki: hackı evde deniyecem işteyimde hack güzelmi bu arada ?


Güzel diye tahmin ediyorum.Bence oyna sahneleri geçme derim baştan sona izle

(23.08.2014, 15:18)JunYusuf demiş ki: Ben oynadım Genzo Mach şutu tuttu ama diğer şutlar fileyi deldi? Bir de o Yoko sahnesi yüzünden başına bişey gelebilir Açık Ağızlı Gülümseme Güzel hack


Ahaha Sorma Açık Ağızlı Gülümseme Komedi oldu orası ama tsubasa'nın yüz ifadesi anca böyle bir konuşmada olabilirdi.finali izledin mi ? Orası daha beter eğer kazanırsan tabi ki Gülümseme
23.08.2014, 15:27
Alıntı
23.08.2014, 17:33,
Çevrimdışı
スライディングショットとバナナショット
Üye Grubu
Katılım: 11.01.2014
Mesajlar : 844
Konular:
Rep Puanı: 1
27
#6
RE: All Star Hack

Abi Başın Derde girer kesin maç öncesi roberto falan bilgi ekranında muller ayısı falan maç basla dedinde yapalım sunları abı baya guldurdun helal Açık Ağızlı Gülümseme Açık Ağızlı Gülümseme Açık Ağızlı Gülümseme Açık Ağızlı Gülümseme Açık Ağızlı Gülümseme Açık Ağızlı Gülümseme


Ramon Victorino nickli üyenin imzası
[Resim: Z2myN3.jpg]
23.08.2014, 17:33
Alıntı
23.08.2014, 17:49,
Çevrimdışı
翼大空
Üye Grubu
Katılım: 08.10.2013
Mesajlar : 667
Konular:
Rep Puanı: 13
13
#7
RE: All Star Hack

Komedi ya Açık Ağızlı Gülümseme
23.08.2014, 17:49
Alıntı
23.08.2014, 19:19,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 03.07.2013
Mesajlar : 104
Konular:
Rep Puanı: 0
#8
Cvp: RE: All Star Hack

(23.08.2014, 17:33)Ramon Victor demiş ki: Abi Başın Derde girer kesin maç öncesi roberto falan bilgi ekranında muller ayısı falan maç basla dedinde yapalım sunları abı baya guldurdun helal Açık Ağızlı Gülümseme Açık Ağızlı Gülümseme Açık Ağızlı Gülümseme Açık Ağızlı Gülümseme Açık Ağızlı Gülümseme Açık Ağızlı Gülümseme

Birazda gülelim dedim hep aynı hackler falan beğendiseniz ne mutlu Gülümseme

Final sahnesi daha da güzel izlemeden bırakmayın...
23.08.2014, 19:19
Alıntı
23.08.2014, 20:15,
Çevrimdışı
翼大空
Üye Grubu
Katılım: 08.10.2013
Mesajlar : 667
Konular:
Rep Puanı: 13
13
#9
RE: All Star Hack

Bilgi ekranına bakmamıştım hemen oyunu açıyorum Açık Ağızlı Gülümseme
23.08.2014, 20:15
Alıntı
28.08.2014, 12:51,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 03.07.2013
Mesajlar : 104
Konular:
Rep Puanı: 0
#10
RE: All Star Hack

Arkadaşlar oyunu bitiren var mı ? Güzel
28.08.2014, 12:51
Alıntı
28.08.2014, 13:00,
Çevrimdışı
A Field No Artist
Üye Grubu
Katılım: 15.09.2013
Mesajlar : 2,955
Konular:
Rep Puanı: 41
16
#11
RE: All Star Hack

İndiriyorum...


TaroMisaki nickli üyenin imzası
Taro Misaki
[Resim: pXNJBr.png]
28.08.2014, 13:00
Alıntı
28.08.2014, 13:23,
Çevrimdışı
スライディングショットとバナナショット
Üye Grubu
Katılım: 11.01.2014
Mesajlar : 844
Konular:
Rep Puanı: 1
27
#12
RE: All Star Hack

erkut bitirdim coktan Açık Ağızlı Gülümseme


Ramon Victorino nickli üyenin imzası
[Resim: Z2myN3.jpg]
28.08.2014, 13:23
Alıntı
28.08.2014, 13:39,
Çevrimdışı
A Field No Artist
Üye Grubu
Katılım: 15.09.2013
Mesajlar : 2,955
Konular:
Rep Puanı: 41
16
#13
RE: All Star Hack

Güzel olmuş.


TaroMisaki nickli üyenin imzası
Taro Misaki
[Resim: pXNJBr.png]
28.08.2014, 13:39
Alıntı
28.08.2014, 23:40,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 03.07.2013
Mesajlar : 104
Konular:
Rep Puanı: 0
#14
Cvp: RE: All Star Hack

(28.08.2014, 13:23)Ramon Victorino demiş ki: erkut bitirdim coktan Açık Ağızlı Gülümseme

Sevindim kardeşim sağol Açık Ağızlı Gülümseme

(28.08.2014, 13:39)TaroMisaki demiş ki: Güzel olmuş.

Teşekkürler Kalp - Sevgi
28.08.2014, 23:40
Alıntı
29.08.2014, 08:09,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 12.07.2013
Mesajlar : 1,898
Konular:
Rep Puanı: 25
13
#15
Cvp: RE: All Star Hack

(23.08.2014, 15:18)JunYusuf demiş ki: Ben oynadım Genzo Mach şutu tuttu ama diğer şutlar fileyi deldi? Bir de o Yoko sahnesi yüzünden başına bişey gelebilir Açık Ağızlı Gülümseme Güzel hack


Ahaha Sorma Açık Ağızlı Gülümseme Komedi oldu orası ama tsubasa'nın yüz ifadesi anca böyle bir konuşmada olabilirdi.finali izledin mi ? Orası daha beter eğer kazanırsan tabi ki Gülümseme
[/quote]

Açık Ağızlı Gülümseme finale bakmadım bakarım bugün


JunYusuf nickli üyenin imzası
[Resim: kBzQQ9.gif]
29.08.2014, 08:09
Alıntı
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi

[ Etiketler: star | hack ]

Lütfen Giriş Yapın & Kayıt Olun.
Bize Destek Olmak İçin Lütfen Hemen Giriş Yapın & Kayıt Olun
Hemen Kayıt Ol
Sitemize Çok Kolay Bir Şekilde Kayıt Olabilirsiniz. Kayıt olarak birçok içeriğe ücretsiz erişebilirsiniz !
&
Giriş yap
Zaten Bir Hesabınız Var Mı? Giriş yap.

Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Captain Tsubasa-Path Of Victory Flag(Manga Hack) Jun Misugi 107 7,788 11.12.2019, 21:34
Son Mesaj: Mehmet5
  Champions League hack(bydigi) digimax 19 596 10.12.2019, 18:56
Son Mesaj: mekani99
  Captain Tsubasa - All Star vs Dark Team Hiena 12 750 07.12.2019, 18:31
Son Mesaj: genzo21
  Hyuga Juventus Hack (genzo21) AlphaT®.NET 25 798 06.12.2019, 12:56
Son Mesaj: mekani99
Gökkuşağı CT2 Animation Hack By Crazy Striker (Nes Dosyası Paylaşıldı) Crazy Striker 73 10,246 05.12.2019, 15:46
Son Mesaj: mekani99

Foruma Git:


 

Türkçe Çeviri: MyBBKursu.Com, Kodlayanlar MyBB
© 2002-2019 MyBB Group.
ImAdige theme by IMADIGE © 2015. Thanks For IMADIGE EDIT by AlphaT®.NET TsubasaTR 2007-2019