Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Klonlama Yöntemi ile 40000 li Boş Bölümlere İstediğimiz Kadar Yeni Müzik Ekleme

Bu konu; 54 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena 2
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#55
Öncelikle yer gösterim kodları ve ofsetleri her oyunda değişebilir. Örneğin bir oyunda bunu 4CC0 ile başlatmışlardır, bir başka oyunda 7E010 ile, bir başka oyunda 66010 ile. Kodlarını aradığın oyunda eğer 48C7 ofsetine 4C 38 A1 kodları girilmişse bu durumda o oyunda yer gösterim kod bölümlerinin başlangıcı 4CC0 ofsetidir. Tabi yer gösterim kodları 00 50 ile başlayabileceği gibi genelde 00 60 ile başlar. Bir ofsetteki kodları ve bunun yer gösterim kodlarını bulmak için yapılması gerekenler şunlar;

00 60 kodları 4CC0 ofsetini gösteriyor ve başlangıç kodlarımız ve ofsetimiz bunlar oluyor.

00 61 kodları da 4DC0 ofsetini gösterir. Burada hesaplama yaparken kodları terse çeviriyoruz; 61 00 oldu ya bu kodlar, işte başındaki 6 yı atarsak diğer kodlar 100 kod sayısını bize vermiş oluyor. Hex editörde 4CC0 ofsetine gelip en altta 100 kod sayısını biz verinceye kadar o kodları seçip o kod gruplarını mavi alana alıyoruz. Uzunluk kısmında 100 kodu seçmişsen bu durumda gösterdiği ofset 4DC0 olmuş oluyor.

Başka bir örnek olarak diyelim ki şut veya bir özellikte 20 69 yer gösterim kodları var ve bunun gösterdiği ofseti ve kodlarını bulmak istiyoruz, bu durumda 20 69 kodlarını ters çeviriyoruz ve 69 20 oldu ya başındaki 6 rakamını atıp 920 kod sayısını bulduk ve 4CC0 ofsetine gelip yine aşağıdaki uzunluk kısmından 920 kod seçilecek şekilde mouse ile seçerek aşağı iniyoruz. Bu durumda bu 20 69 kodlarının gösterdiği yer 55E0 ofsetidir. Bu şekilde hex editörün uzunluk kısmından basit bir şekilde hesaplama yapabilirsin.

Birde diyelim 5800 ofsetinde bazı kodlar var ve sen oradaki kodların hangi özellik için girildiğini ve yer gösterim kodlarının nerede olduğunu bulmak istiyorsun, bu durumda 4CC0 ofsetine gelip 5800 kadar kodları seçersen sana B40 koda sayısını verecek bu durumda bunları ters çevirip başına 6 rakamını koyarsan 40 6B yer gösterim kodlarını elde etmiş olursun. Sonra 20 40 6B  diye veya 4C 40 6B diye, birde bazı özellikler için kullanılan BD 40 6B diye baştan arama yapıp bu kodların hangi özellik için hangi ofsette yer gösterim kodu olarak girildiğini kestirebilirsin. Tabi şut ve benzeri özellikler için kullanılmışsa bu durumda 21000 ofsetine gelip orada 40 6B kodlarını aratıp hangi şut veya teknik için hangi ofsete yer gösterim kodu olarak girilmiş bunu tespit edebilirsin.

Aşağıdaki resimde hex editörde bahsettiğim uzunluk kısmından kod hesaplaması nasıl yapılır ona bakabilirsin.


Ek Dosyalar Ekran Görüntüleri
   
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
CT 2 - Sahne Ekleme SvChatos 22 1,892 22-04-2024, Saat: 14:10
Son Yorum: Kian
Meksika Maçından İstediğimiz Levelde Başlama Hiena 22 1,146 22-04-2024, Saat: 04:19
Son Yorum: hb1998q
Enter Tuşu ile Kalecilere Her Maç Farklı Kurtarış Ekleme bakgal 11 994 16-04-2024, Saat: 10:58
Son Yorum: Kian
Mağlup Duruma Düştüğümüzde İstediğimiz maçta İstediğimiz Oyuncunun Levelini Artırma bakgal 34 3,056 15-04-2024, Saat: 18:16
Son Yorum: nerbilmer99
kalecilerimize alt tuş seçeneği ile özel kurtarış ekleme Askerullah 59 2,305 14-04-2024, Saat: 17:54
Son Yorum: Martin_Diaz

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 2 Ziyaretçi