Sitemize Hoşgeldiniz, Ziyaretçi!

l Kayıt Ol
Tarih: 20.11.2019, 18:27
youtube twitter facebook google+ feedburner
  • Hoşgeldiniz! TsubasaTR 12 Yaşında ! Sizde Üye Olun Aramıza Katılın
  • Site Kuralları Gereği Üye Olduktan Sonra Konu Açıp Kendinizi Tanıtınız.
  • Yardım Menüsünden Bilgi Alabilirsiniz.
  • Site Kurallarını Okuyunuz ve Riayet Ediniz. Tsubasa Türkiye
Captain Tsubasa | Tsubasa Türkiye Platformu > Captain Tsubasa Hex Kodları ve Offset Paylaşımları > Captain Tsubasa 2 - Hex Kodları Bölümü > Birebir karşılaşmalarda başarısızlık durumunda sahneleri kısaltma >

 Yorum: 6    Görüntülenme: 207
Konuyu Değerlendir
  • 1 Oy - 5 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 Birebir karşılaşmalarda başarısızlık durumunda sahneleri kısaltma
08.04.2017, 12:58,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2016
Mesajlar : 183
Konular:
Rep Puanı: 0
30
#1
Birebir karşılaşmalarda başarısızlık durumunda sahneleri kısaltma

Arkadaşlar bilirsiniz bizim takım bir başka takım oyuncusuyla karşı karşıya kaldığında çalım pas ve şut çekeriz ya işte bu eylemler sırasında eğer sıradan rakip oyuncular başarısız olursa bazen onları görmeyiz.Örneğin biz başarılı bir pas attığımızda bize hücüm eden sıradan oyuncuyu bazen göstermez
İşte bu kodlar ile aynısı bizim için geçerli olacak.Yani biz başarısız olduğumuzda bu rakip için geçerli olacak ama sadece bazen.Özel oyuncu sıradan oyuncu ayrımı da olmayacak.Fakat rakip takımın özel oyuncullarının level enejileri yüksek olduğu için nadiren olacak
Böylece uzun uzun tek tek beklemek zorunda kalmayacağız
Bu arada oldukça güzel kodlar bunlar.Bazen sahne kısalıyor bazen kısalmıyor ama kesinlikle iyi anlamda etkiliyor, oyunun oynanabilirliği artıyor

2022C ofsetine AE girin yeter

Bunları kaslghnoon adlı yabancı bir üstadın anlatımından aldım
Apply anonymous generic enemy style to all players: 2022C to $AE

Diğer anlatımlardan yararlanmak isterseniz bağlantı buradadır.İyi oyunlar
http://www.freewebs.com/kaslghnoon/codes.htm

NOT:Eğer güzel anlatamadıysam af buyrunGülümseme
08.04.2017, 12:58
Alıntı
08.04.2017, 13:15,
Çevrimdışı
この かりは かならず かえす!
Cezalı Kullanıcı Grubu
Katılım: 17.11.2012
Mesajlar : 5,927
Konular:
Rep Puanı: 168
24
#2
RE: Birebir karşılaşmalarda başarısızlık durumunda sahneleri kısaltma

Bu site her ne kadar eski olsada, paylaştığı bilgiler zamanının en iyisiydi neredeyse. Kaslghnoon iyidir, candır(Her ne kadar ismini söylerken tüylerim diken diken olsa da).

Güzel paylaşım. Güzel
08.04.2017, 13:15
Alıntı
08.04.2017, 15:02,
TsubasaTR Admin
Admin Grubu
Katılım: 20.11.2012
Mesajlar : 2,218
Konular:
Rep Puanı: 88
25
#3
RE: Birebir karşılaşmalarda başarısızlık durumunda sahneleri kısaltma

Güzel paylaşım Sinan gerçi ben o sahnelerin aynı kalmasından yanayım ama olsun bilgi paylaşımı her zaman iyidir.
Eline sağlık


Jun Misugi nickli üyenin imzası
CT-2 Hack Nasıl Yapılır?

TsubasaTR Hackleri


TR.Net'i Youtube semalarına taşımış bulunmaktayız 
TsubasaTR.Net Her yerde peki ya sen nerdesin?


08.04.2017, 15:02
Alıntı
08.04.2017, 21:47,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2016
Mesajlar : 183
Konular:
Rep Puanı: 0
30
#4
RE: Birebir karşılaşmalarda başarısızlık durumunda sahneleri kısaltma

Teşekkür ederim arkadaşlar.CT2 Hex editör bölümü en sevdiğim bölüm..Ben de eskiden olduğu gibi birşeyler paylaşarak bu bölümün parçası olmayı seviyorum.Bİr an önce tüm kodlar çözülsün istiyorum.Nitekim Hiena başta olmak üzere siz de dahil tüm arkadaşlar sağolsun CT2 hızla çözülüyor
08.04.2017, 21:47
Alıntı
08.04.2017, 23:39,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#5
RE: Birebir karşılaşmalarda başarısızlık durumunda sahneleri kısaltma

O dönem verdiğin o kodları araştırırken buradaki ofsete yakın bir yerde rakip sıradan oyuncuların sürekli görünü olması ile ilgili kodları bulmuştum. Gerçi artık buna gerek yok çünkü son paylaştığım 8. konunun içerik kodları olan oyuncuların tekniklerini uyguladıkları alanlar [Kayma, oyuncu çıkmaması, faul, oyuncu uçurma] konusundan bunu oyuncuya veya takıma özel yapabiliyoruz artık. Senin verdiğin bizim oyunculara ait ofseti ise görmemiştim yada gözümden kaçmış. Yenilik adına önemli bir paylaşım. Teşekkür ederim. Gülümseme
08.04.2017, 23:39
Alıntı
08.04.2017, 23:55,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 19.11.2012
Mesajlar : 479
Konular:
Rep Puanı: 8
#6
RE: Birebir karşılaşmalarda başarısızlık durumunda sahneleri kısaltma

emeğine sağlık..


digimax nickli üyenin imzası
CT4 FoR CT2 Hack

Champions League

Road to Road 2019




08.04.2017, 23:55
Alıntı
09.04.2017, 21:07,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#7
RE: Birebir karşılaşmalarda başarısızlık durumunda sahneleri kısaltma

Bu arada bir düzeltme yapayım; rakip sıradan oyuncuların belli zamanlarda çıkmamasının nedeni başarısız olmalarından kaynaklı değil. Onların değerlerini çok yükseltseniz de bazen çıkmıyorlar ama buna rağmen çıkmadan da top müdahale ediyorlar ve oyuncumuz topu kaybettiği zaman başkasına geçiyor. Bazende çıkmadıkları halde faul yapıyorlar. Bu sahanın belli noktalarına entegre bir durum. 8. konunun içerik kodlarında bununla ilgili bilgiyi vermiştim. Gülümseme
09.04.2017, 21:07
Alıntı
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi


Lütfen Giriş Yapın & Kayıt Olun.
Bize Destek Olmak İçin Lütfen Hemen Giriş Yapın & Kayıt Olun
Hemen Kayıt Ol
Sitemize Çok Kolay Bir Şekilde Kayıt Olabilirsiniz. Kayıt olarak birçok içeriğe ücretsiz erişebilirsiniz !
&
Giriş yap
Zaten Bir Hesabınız Var Mı? Giriş yap.

Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Gol Sonrası İlginç Sevinme Sahneleri Ekleme ジャイロメ59 25 741 14.11.2019, 14:49
Son Mesaj: levin44
  Yenilgi ve Beraberlik Durumunda Takım Atlama Hiena 9 245 12.10.2019, 21:47
Son Mesaj: Cimemahrit
  Finalde Özel Hareket Sahneleri ile Başlama Hiena 6 97 24.07.2017, 00:20
Son Mesaj: digimax
  Zorunlu Ara Sahneleri İzlettirme!! ジャイロメ59 0 185 19.03.2013, 13:48
Son Mesaj: ジャイロメ59

Foruma Git:


 

Türkçe Çeviri: MyBBKursu.Com, Kodlayanlar MyBB
© 2002-2019 MyBB Group.
ImAdige theme by IMADIGE © 2015. Thanks For IMADIGE EDIT by AlphaT®.NET TsubasaTR 2007-2019