Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Birebir karşılaşmalarda başarısızlık durumunda sahneleri kısaltma

Bu konu; 7 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Sinan1984
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 2 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Arkadaşlar bilirsiniz bizim takım bir başka takım oyuncusuyla karşı karşıya kaldığında çalım pas ve şut çekeriz ya işte bu eylemler sırasında eğer sıradan rakip oyuncular başarısız olursa bazen onları görmeyiz.Örneğin biz başarılı bir pas attığımızda bize hücüm eden sıradan oyuncuyu bazen göstermez
İşte bu kodlar ile aynısı bizim için geçerli olacak.Yani biz başarısız olduğumuzda bu rakip için geçerli olacak ama sadece bazen.Özel oyuncu sıradan oyuncu ayrımı da olmayacak.Fakat rakip takımın özel oyuncullarının level enejileri yüksek olduğu için nadiren olacak
Böylece uzun uzun tek tek beklemek zorunda kalmayacağız
Bu arada oldukça güzel kodlar bunlar.Bazen sahne kısalıyor bazen kısalmıyor ama kesinlikle iyi anlamda etkiliyor, oyunun oynanabilirliği artıyor

2022C ofsetine AE girin yeter

Bunları kaslghnoon adlı yabancı bir üstadın anlatımından aldım
Apply anonymous generic enemy style to all players: 2022C to $AE

Diğer anlatımlardan yararlanmak isterseniz bağlantı buradadır.İyi oyunlar
http://www.freewebs.com/kaslghnoon/codes.htm

NOT:Eğer güzel anlatamadıysam af buyrunGülümseme
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
Bu site her ne kadar eski olsada, paylaştığı bilgiler zamanının en iyisiydi neredeyse. Kaslghnoon iyidir, candır(Her ne kadar ismini söylerken tüylerim diken diken olsa da).

Güzel paylaşım. Güzel
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
Güzel paylaşım Sinan gerçi ben o sahnelerin aynı kalmasından yanayım ama olsun bilgi paylaşımı her zaman iyidir.
Eline sağlık
CT-2 Hack Nasıl Yapılır?

TsubasaTR Hackleri


TR.Net'i Youtube semalarına taşımış bulunmaktayız 
tsubasatr.net Her yerde peki ya sen nerdesin?
[img][Resim: mkVGaR.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
Teşekkür ederim arkadaşlar.CT2 Hex editör bölümü en sevdiğim bölüm..Ben de eskiden olduğu gibi birşeyler paylaşarak bu bölümün parçası olmayı seviyorum.Bİr an önce tüm kodlar çözülsün istiyorum.Nitekim Hiena başta olmak üzere siz de dahil tüm arkadaşlar sağolsun CT2 hızla çözülüyor
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
O dönem verdiğin o kodları araştırırken buradaki ofsete yakın bir yerde rakip sıradan oyuncuların sürekli görünü olması ile ilgili kodları bulmuştum. Gerçi artık buna gerek yok çünkü son paylaştığım 8. konunun içerik kodları olan oyuncuların tekniklerini uyguladıkları alanlar [Kayma, oyuncu çıkmaması, faul, oyuncu uçurma] konusundan bunu oyuncuya veya takıma özel yapabiliyoruz artık. Senin verdiğin bizim oyunculara ait ofseti ise görmemiştim yada gözümden kaçmış. Yenilik adına önemli bir paylaşım. Teşekkür ederim. Gülümseme
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
emeğine sağlık..
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Gol Sonrası İlginç Sevinme Sahneleri Ekleme ジャイロメ59 44 4,079 26-10-2023, Saat: 15:09
Son Yorum: Tsubasagülü
Yenilgi ve Beraberlik Durumunda Takım Atlama Hiena 18 1,848 03-10-2023, Saat: 16:45
Son Yorum: HasNickTR
Zorunlu Ara Sahneleri İzlettirme!! ジャイロメ59 6 783 18-09-2023, Saat: 19:44
Son Yorum: TheGriffin972
6000 ile C500 Arasındaki Ara Sahneleri Farklı Boş Bölümlere Taşıma Hiena 2 0 75 02-02-2023, Saat: 12:06
Son Yorum: Hiena 2
Finalde Özel Hareket Sahneleri ile Başlama Hiena 9 1,088 06-08-2022, Saat: 12:09
Son Yorum: Mohamad ibrahim

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi