Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Captain Tsubasa 1 (FC) İngilizceleştirme / Türkçeleştirme Projesi -GÖNÜLLÜ ARANIYOR!-

Bu konu; 14 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : knighTeen87
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#13
Pas atmak istediğimiz oyuncuyu elbette seçebiliyoruz ama o an pas vermek istediğimiz oyuncuyu bulamıyoruz mesela. Biraz ilerleyip yine Tsubasa' yı arıyorum ama yine çıkmıyor. Dil Çıkarma Hangi mantıkla bunu yapmışlar bilmiyorum. Oyunu zorlaştırmak mı yoksa topa sahip oyuncunun o kadar uzaktaki oyuncuya pas vermesini belli şekilde sınırlandırmak için mi bilemiyorum ama bu biraz sinir bozucu. Kızgın - Sinirli

Radardaki oyuncu numaralarının gözükmemesi ise e büyük eksiklik bence. Bodoslama öylece dalıyoruz ve birden yakalanıyoruz rakiplere. Bundaki mantığı ise hiç anlamıyorum zaten.

Neyse, bunlar bulunabilir mi? Bulunabilir aslında ama kolay değil tabi. Kodlarla olabilir mi bilemiyorum ama bunu sağlayacak bir program olsa, bunlarda düzeltildikten sonra bu oyun birçok kişiye daha cazip gelecektir.

Bu konunun çok uzatılmamasını isterim zira biraz yanlış anlaşıldığını veya 8 yıllık geçmişi olan bu işin anime ve manga odaklı çalışmaları çok az olunca insanda bir burukluk oluyor haliyle ve buna istinaden serzenişini istemediğin halde yanlış bir şekilde aktardığını düşünüyorum.

Bende baştan beri hep anime ve manga odaklı çalışmalara yöneldim ve bu işte kendini geliştiren hemen her arkadaşımızın da bu yönde çalışmalar yapmasını diledim. Bazılarıyla yaptığımız sohbetlerde fikrimi sordukları zaman onları her zaman bu tür çalışmalara yönetmeye çalıştım. Gerçekten de anime ve manga odaklı çalışmalar çok daha fazla ilgi görüyor. sadece enerjilerin arttırıldığı veya ayın evrelerini izlediğimiz o tür çalışmaları bende cazip görmüyorum ama bu bir süreçti ve hep üzerine bişeyler katılarak bugünlere gelindi. Tabi kendi hikayelerini işleseler de daha kapsamlı ve yeniliklerin olduğu ve baya ilgi gören birçok çalışmada var. Neredeyse bir manga konusu kadar ilgi çeken çalışmalarda oldu elbet. Bu yüzden o tür çalışmaları ortaya koyan arkadaşları ben şahsım adıma taktir ediyorum. Tabi herkesin bir tarzı vardır ve dileyen dilediği yolda ilerliyor. Buna saygı duyabilirim ancak. Gülümseme Tabi yinede her zaman bana senaryosu hakkında danışarak gelenlere, anime ve mangayı önermeye yine devam edeceğim.

Golden 23' e gelecek olursak; bununla ilgili ben uzun zamandır bir çalışma düşünüyordum ama tabi önce elimdeki anime odaklı Shin [Super Striker] çalışması bittikten sonra. Aslında bu son çalışmam olacaktı zira artık yaş baya ilerledi ve sorumluluklarda artınca bu iş ile pek ilgilenemeyecektim ama son dönemde o kadar çok önemli özelliğe ait kodlar bulduk ki buda beni en azından bu çalışmadan sonra Final Evolution' da da o dönem ki kod yetersizliğinden dolayı uygulayamadığım birçok yeniliği ve özelliği yeni bir oyunda uygulayama sevk etti. Bu açıdan Golden 23 ile bunu deneyebilirim. Tabi şuan bunun için söz veremiyorum. İlerde neler olur bilemem ama en azından o hikayeyle nokta koymak isterim. Yeni oyuncuların kendilerine ait yakın görünümleri ve mümkün olduğu kadar kendi teknikleriyle böyle bir çalışmaya ihtiyaç olacaktır.

Tekrar bu konuya dönecek olursak, zaten çok uzun olan diyalogları birebir aktaramayabiliriz, bu yüzden bunu karşılayacak, anlaşılır diyaloglar koyabiliriz. Aslında bulabilirsek, CT2 de her bir ara sahnenin yer gösterim kodu var ve o sahneleri alıp daha uzun bir şekilde düzenlemek için boş bir yere taşıyabiliyoruz. Bu oyunda da o kodları bulabilirsek, bunda da aynı şeyi yapabiliriz. Genelde o 2 kodluk yer gösterim kodları hemen o ara sahne metinlerinden önce oluyor. Bunu araştırırız.

Elbette ilgi görecektir çünkü benim gibi bazı kişiler o dönem zorunlu olan Japonca oyun yerine hemen her oyunun Türkçe ve İngilizcesini oynamak ister. Bu yüzden senin o çalışman da o şekilde ilgi gördü ve yayıldı. Gülümseme Bakalım inşallah istediğin şekilde bi çalışma ortaya koyabiliriz.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#14
(08-05-2017, Saat: 22:00)Wild Striker Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 2.Burda benim demek istediğim bu özellikler nedeniyle birçok kişi oyuna mesafeli ama sonuçta Tsubasa oyunu o yüzden değerlidir.Pas olayını biliyorum ama uğraştırmıyor mu sence? CT-2'deki pas kolaylığı düşünülünce...
Ama bu özellikler eklense hataları biraz giderilse oyunun takipçisi önemli sayıda artar bu benim düşüncem.Şahsen bu özellikler eklense oynarım ben.

3.Mahir başlığı görürse müsait olunca yardım edebilir.

4.Çok Yetenekli arkadaşları mesajda yazabilrisin merak ettim.Ve yetenekleri doğru alanda nasıl kanalize edebilriiz bunu da paylaşabilrisin.

Destek konusunda elimizden ne gelirse zaman sıkıntı olabilir ama gerekeni yaparız şüphen olmasın kardeşim

2) Dediğim gibi CT1 seçme nedenlerim: Biz yaparsak ilk olacağız, hack yapısı Tecmo Cup Soccer Game ile benzerlik gösteriyor, metin sayısı diğer oyunlara göre çok az ve ilk kez bir araya gelen ekiplerin önce küçük projelerle başlaması her zaman daha uygundur. Başarıldığı zaman heves artar ve birlikte çalışma yeteneği gelişir çünkü. İkinci adım olarak oyunu tamamen Türkçeleştiririz, ileri de diğer oyunlara geçeriz.

Ayrıca CT1'in çeviri haricinde oynanışına müdahele etmememiz gerekiyor, yoksa yaptığımız iş direkt hack sınıfına girer, romhacking.net'in bu konuda kesin kuralları var.

3) Mahir arkadaşımıza haber verip fikrini sorarsanız çok sevinirim o zaman. Hiena da destek vereceğini söylemişti, ekipte iki tane kodcu olması inanılmaz güzel olur.

4) Sitedeki hacklere genel olarak bakıldığında pek çok bağımsız güzel işler var. Senaryoları dilediğince değiştirme, oyun içi taktiklere ve şut animasyonlarına müdahele falan, farklı kişilerde farklı güzel beceriler var. Kanalize etmekten kastım bu farklı yetenekleri ortak ve herkesin ilgisini çekecek bir projede bir araya getirmekti benim kastım.

Genel olarak hack'ler içerse de oynanış ve bütünlük olarak birşey ifade etmeyen çalışmalar var piyasada, sadece bizde değil, yabancılarda da. Mesela her oyuncuya sonsuz enerji verme kodunu birisi kendi başına bulabilir ki bu çok önemli bir adımdır. Ama takımdaki her oyuncuya sonsuz enerji verip paylaştığın zaman ilgi görmez, çünkü bunun bir oynanabilirliği yok. Kimse her maçı 30-0 alabileceği ve zorlanmayacağı bir oyunu oynamak istemez, oyun oynama anlayışına ters bir kere. Bütünlükten kastım hep buydu benim, bir başkası oynadığı zaman ona standart profesyonel bir oyun oynuyormuş gibi denge ve rekabet sunacak, görsel olarak hoş gelecek, öykü açısından ilgi uyandıracak oyunlar. Ama bunu söylediğim için sanki insanlar beni hack yapan arkadaşlarımı hor görüyormuşum gibi düşündü, o yüzden konuyu uzatmak istemiyorum Gülümseme


(09-05-2017, Saat: 00:32)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tekrar bu konuya dönecek olursak, zaten çok uzun olan diyalogları birebir aktaramayabiliriz, bu yüzden bunu karşılayacak, anlaşılır diyaloglar koyabiliriz. Aslında bulabilirsek, CT2 de her bir ara sahnenin yer gösterim kodu var ve o sahneleri alıp daha uzun bir şekilde düzenlemek için boş bir yere taşıyabiliyoruz. Bu oyunda da o kodları bulabilirsek, bunda da aynı şeyi yapabiliriz. Genelde o 2 kodluk yer gösterim kodları hemen o ara sahne metinlerinden önce oluyor. Bunu araştırırız.

Elbette ilgi görecektir çünkü benim gibi bazı kişiler o dönem zorunlu olan Japonca oyun yerine hemen her oyunun Türkçe ve İngilizcesini oynamak ister. Bu yüzden senin o çalışman da o şekilde ilgi gördü ve yayıldı. Gülümseme Bakalım inşallah istediğin şekilde bi çalışma ortaya koyabiliriz.

Kesinlikle, benim de kastım buydu zaten, yoksa CT2'de de mecburen cümleler hayli kısaltılmış durumda. Oynarken neler olup bittiğini, Fransa'da Misaki'yi ararken ekranda neler yazdığını oyuncunun görebileceği bir çalışma fazlasıyla iş görür.

Ben zaten dilbilgisi, kısaltma ve çeviri konularında da destek vereceğim. Yeterki sen oyuna aktar bunları Açık Ağızlı Gülümseme Bir düşün, benim yıllar önce yaptığım çalışma oyuncuların isimlerini tam içermediği halde ve o kadar yayıldı, ihtiyaç vardı çünkü. Şimdi bir de bütün oyunu çevirdiğimizi düşün, ne kadar popüler olacağını düşünebiliyor musun? Gülümseme

Pozitif yaklaşımın için de ayrıyetten teşekkür ederim.
[Resim: 1274.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#15
Rica ederim. Tuhaf yönleri olan bir oyun ve yapısı çok daha farklı ve biraz zor ve uğraştırıcı olabilir ama istenildikten sonra yapılamayacak bişey yok. CT2 ye ilk başladığımda da bu durum böyleydi. İçine girdiğimizde 60000 kod vardı önümüzde ve bu bize engin bir deniz gibi geliyordu. Nereden başlayabiliriz, bu kodlar neyle ilgili, nasıl bişeylere ulaşabiliriz diye düşünürdük hep. Ama bugün gelinen noktada hemen hemen her bölümdeki kodların hangi özellikle ilgili olduğunu çok büyük oranda keşfettik. Artık kendimiz bir özelliğin bölümüne yer gösterim kodu girip ve kendimiz bazı kodlar girerek bir özelliği bir oyuncuya, tekniğe veya takıma uydurabiliyoruz. Bu açıdan o oyunda da bu şekilde yol alınabilir. Sadece sabır, zaman, azim ve kararlılık gerekiyor bu iş için. Gülümseme
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
En İyi 5 Captain Tsubasa 2 hacki? Jun Misugi 20 5,348 14-03-2024, Saat: 01:28
Son Yorum: AlphaT®.NET
Captain Tsu 1 Hack üzerine soru byzon 1 138 10-12-2023, Saat: 17:49
Son Yorum: Kikipirmansah
Captain Tsubasa 2 Vol II Final Evolution Şifrelerim :) Claudio Meon 40 5,276 28-01-2023, Saat: 22:39
Son Yorum: kurtgeliyor33
Captain Tsubasa 2 NES Crazy Striker EmrE Turkey Cup Hack By Crazy Striker 2017 Crazy Striker 69 7,808 02-07-2022, Saat: 09:48
Son Yorum: Memo Matsuzaza
Captain tsubasa 2 Hack Benim yolum (Deneme aşamasında) TrollHead221 11 3,201 14-04-2022, Saat: 17:38
Son Yorum: zeus 61

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi