Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Aynı Şuta Sahip Oyuncuların Ofset Yerlerini Belirleyen Kodlar

Bu konu; 23 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#19
22C87 ofsetine 30 91 kodlarını girersen Tsubasa yakın görünümü çıkacaktır. Tabi bu durumda Hyuga bu şutu vurduğu zaman onda da artık Tsubasa' nın yakın görünümü çıkar. Bunun yerine ikisinin de bu şutta kendi yakın görünümlerinin çıkmasını sağlamak için aşağıdaki konuya bakabilirsin. O konudan yararlanarak daha basit şekilde tüm oyunculara Neo tiger veya istediğin şut ekleyebilirsin. 


F3 C0 - Yakın Görünüm Tablosu (Şutları İstediğimiz Yakın Görünümlü Oyunculara Ekleme) (tsubasatr.net)
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#20
hacım f3 40 taktiği uyguladım ama neo tiger'ın o animasyon yer gösterme kodunu bulamadım mesela Tsubasa'nın F2 55 AB kodu var. Neo Tiger için olan kod hangisi acaba ?
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#21
Bu alttaki konu içerisinde şuta vuruş anının kodları var; o kodların gösterdiği yerler oyuncuların vuruş anının kodlarını gösteriyor. O tabloda Neo tiger şutun 21D20 ofsetindeki 6E AC kodları 22C7E ofsetini gösteriyor. İşte o ofset net tiger şutun tüm vuruş sahnesinin kodlarını barındırıyor. 
 

Şuta Vuruş Anı ve Şutun Kaleye Gidiş Animasyonları (1) (tsubasatr.net)
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#22
Bu kodları biliyorum ama benim bulmaya çalıştığım kodlar bu değil. Ben mesela drive şutu misugi ye ekledim yakın görünümleri ile beraber.yaptığım şey f3 40 kullanarak misugi nin yakın görünüm kodlarını yazıp yanına f2 55 ab kodunu yazmaktı ama Tsubasa'ya Neo tiger eklemek istediğimde yakın görünüm kodunu yazdıktan sonra o 3 kodu yazmam gerek ama bulamadım. Animasyon kodlarını yazıyım diyorum ama kullanacak boş alanım kalmamıştı. Sanırsam yakın görünüm kaldırma kodunu bulmam lazım Neo tiger'ın
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#23
Tamam işte verdiğim şut vuruş anının yer gösterim kodları ilk olarak yakın görünüm kodlarını gösterir ondan hemen şutun animasyon kodlarını gösterir. Mesela Drive şutun 21D0C ofsetindeki 4C AB kodları 22B5C ofsetini gösteriyor ya işte orada bu kodlar var.

22B5C = F3 B0 0A 02 22 3C 30 91 A3 FA C7 BB F9 02 16 28 4A 8E 49 FA 7C AB F7 02 F9 02 04 20 25 63 F0 F7 02 10 F0 F0 00 FB

Burada 4. sıradaki 02 kodu tek kodluk yer gösterim kodu 3C ile başlayan Tsubasa'nın yakın görünümü gösteriyor. 
3C 30 91 A3  Bu kodları Tsubasa'nın yakın görünüm kodu ve sonrasındaki kodlar şut vuruş kodları. Mesela bu şutta yakın görünüm çıkmadan şutu vursun istersen 21D0C ofsetine yakın görünüm kodunu atlayıp 55 AB kodlarını girersen yakın çıkmadan bu şutu vurur. Yada 4. sıradaki tek kodluk yer gösterim kodu olan 02 kodunu 06 yaparsan yine yakın görünümü atlaıp 22B65 ofsetini göstermiş olursun.

Bu bir örnek. Neo tigerde de 21D20 ofsetine 10 FD girdin diyelim, sonra 3FD20 ofsetine gidip F3 40 yazdıktan sonra 3FD24 ofseti Tsubasa nın alanı ya oraya 50 FD kodlarını girdikten sonra 3FD60 ofsetine gidip önce yakın görünüm kodlarını giriyorsun ve şutlara vuruş anı kodları vardı ya işe oradaki sonra neo tiger şutun 22C7E ofsetine gidip oradaki Hyuga'nın yakın görünüm kodlarını geçtikten sonra F9 ile başlayan vuruş anı kodlarını göstermen lazım bunun içinde 3FD60 ofsetine Tsubasa' nın yakın görün kodunu girdikten sonra F2 7E AC kodlarını girdiğin zaman neo tiger şutun yakın görünümünü atlanmış hali ile 22C8E ofsetini göstermiş oluyorsun. Tabi Hyuga bu şutu vururken oyun donmasın diye Hyuga'nın 2FD2A ve 2FD2C ofsetlerine 6E AC kodları girmen lazım ki toho ve japonya'daki Hyuga şut çekerken kilitlenmesin. 

İşte bu şekilde tüm şutların vuruş anlarının yer gösterim kodlarını kullanarak her şutun yakın görünüm kodlarını bulup onları atlayarak vuruş sahnesinin kodlarıı bulup herhangi bir oyuncu için F3 40 veya F3 C0 yöntemi ile istediğin oyuncuya ekleyebilirsin.

Bu arada aşağıda verdiğim konuya bak istersen, orada hem tüm şutlar hem de diğer tüm tekniklerin yakın görünüm kodları var. Yakın görünüm kodlarını bulup kaldırmam lazım diyordun ya, işte bu alttaki konu ile hangi şut veya özelliğin yakın görünümü nerede yer alır, kolayca bulabilirsin. Tabi kendisinden hemen sonraki yakın görünüm sırasında çıkacak yazı/diyalog kodunu da geçip ondan sonraki kodun, o şutun veya tekniğin kodları olduğunu öğrenip o bölüme F2 veya FA yöntemi ile yer gösterim yapabilirsin.     


CT 2 - Tüm Özel Hareketler Sırasında ki Yakın Görünümler (tsubasatr.net)

                 
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#24
teşekkürler
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Maç İçinde Rakip Oyuncuların Tekniklerini Bizdeki Gibi Çerçeve Ekranında Gösterme Hiena 2 28 317 Dün, Saat: 01:08
Son Yorum: Hiena 2
Misugi Girince Diğer Oyuncuların Sinirlenmesini Birden Fazla Oyuncuya Uygulama bakgal 15 1,598 24-03-2024, Saat: 02:41
Son Yorum: Mohamad ibrahim
Şut eklerken hangi kod hangi şuta denk gelir ? ジャイロメ59 24 1,607 04-03-2024, Saat: 03:39
Son Yorum: Lenib180
Bir şuta 2 farklı şekilde topa vuruş ve topun gidiş anı verme Tsumax 17 159 03-03-2024, Saat: 21:08
Son Yorum: Hiena 2
Şuta Vuruş Anı ve Şutun Kaleye Gidiş Animasyonları Hiena 51 3,574 01-03-2024, Saat: 00:15
Son Yorum: hb1998q

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi