Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

CT2 Quad(4lü) Volley!

Bu konu; 29 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : ジャイロメ59
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#7
Evet bununla ilgili tüm kodları bir dökümanda hazırladım. Neyin nasıl olması gerektiğini kavradım. İstersen o dökümanı da burada paylaşabilirim.

Bu arada 3FD60 daki o kodlar çok yer harcadığı için boş bölümleri az olanlar için yarı yarıya kodlar kısılabilir.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#8
Mümkünse paylaş abi, bilmeyenlere yardımcı olabilir.

Ek olarak, oyunun kodları arasında aşağıdaki yazılı kodda renkli olan kısımlarında ayar bölgeleri bulunmakta ;

F5 0F F4 16 17 2D 00 F1 00 69 00 C3 01 F0

Yani, F1'den sonraki koyduğumuz her kodun kendi ayarlama bölgesi, animasyonun başlangıcında bulunan F5'ten sonraki oluşum kodunun da kendi ayarlama bölgesi mevcut.

Yani şöyle ki ;

F5 0F buradaki 0F kodunun bir sürü ayar kodu,
F1 C2(C2 = Yukarıdan aşağı inme) buradaki C2 kodunun bir sürü ayar kodu bulunmakta, mesela kodlarıyla oynayıp çaprazdan getirtebiliriz aynı(C2) kod ile.

Elimde bunlara ait döküman olacaktı, ispanyol sitesinden aldığım. O dökümanı bulur bulmaz paylaşacağım. Kalp - Sevgi
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#9
F5 den sonraki kod renk kodu değil miydi? Evet o ayar kodlarıyla oynadığımızda, o animasyon farklı noktalardan gelebiliyor. Bende bir ara bir özel kaymada o kodları değiştirince oyuncu ekranın soluna doğru uzaklaşıp kayboluyordu ve sonra oradan kayarak geliyordu.

Bu özelliğe ait derlediğim ilgili tüm kodların bulunduğu dökümanı aşağıdan indirebilirsiniz.


Ek Dosyalar
.doc   Quad Volley.doc (Dosya Boyutu: 32 KB / İndirme Sayısı: 7)
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#10
Bende farklı 2 vole animasyonunu ters çevirerek birleştirdim ve ortaya aşağıdaki gibi bir sahne çıktı.




Bunu uygulamak için

3C591 ofsetine bu kodları bu kodları giriyoruz;

F5 80 F4 16 17 2D 53 F1 00 46 08 E3 01 F0


Birde 69 kodlu vole animasyonunun 2948E ofsetine gidip bu kodları giriyoruz;

F5 80 F4 16 17 2D 53 F1 00 46 08 95 01 F0



Toninho volesiyle Tsubasa ile beraber farklı bir tipin topa vurması için için bu kodları giriyoruz;

2A0FA = F5 11 F4 16 17 2D 53 F1 00 74 00 95 01 F0

11 - Jitou' nun Skylap Twin şut sırasındaki forma renk kodları

3FCA9 ofsetindeki Jitou' nun forma renk kodlarını Pierre için düzenledim.


2B28C: F8 06 = Toninho [Booster şut vole vuruş anı]

Buradaki 06 Toninho tipini ifade eder. Ben Pierre için 01 kodunu girmiştim.


3FD60
ofsetindeki tüm F4 yön kodlarını da F5 yapıyoruz
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#11
Bu şekilde değişik şeyler ortaya çıkarılabilir tabi, güzel gözüküyor abi. Güzel
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#12
Eyvallah Barış. Bunu uygulamayı hep istemişimdir. Birde 2 oyuncunun aynı anda sağdan ve soldan kayarak geldiği sahnede güzel olur, onu da oyunlarda uygulayabiliriz. Gülümseme Aklıma geldikçe farklı şeyler denerim.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi