Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

CT2 Türkçe Yama Uyumlu Portre Paketi by Bakgal [EFSANE PAYLAŞIM]

Bu konu; 65 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : bakgal
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
[Resim: dtw2nuy.png]

Selam arkadaşlar. Biliyorsunuz 2018  yılında Zhangjianihao ve Cayosa hackdeki potreleri orjinal roma aktabilmiştim.
O dönem yazdığım yamaları sitede paylaşılan türkçe tam sürüm romu ile uyumlu hale getirdim.  
Artık oyunu full Türkçe ve bu ekstra  yakın görünümler ile birlikte oynayabileceksiniz.
Ayrıca yazdığım F3 Patchi ile birlikte artık oyuna kendi F3 XX mizi ekleyebiliyoruz. Bu F3 yaması, oyunda olmayan F3 4A yı otomatik ekliyor. 
Özel hareketler için F3 40 ve F3 C0 kullanmaya gerek kalmıyor.
Ayrıca paylaştığım dosyaya  Cayosa Hack ArkaPlan, Çizgili Forma, Enerji Dalgalanması ile ilgili yazdığım patchleride ekledim.
Paylaştığım dosyada  patchlerin hepsini uyguladığım bir romda mevcut.
Paylaştığım dosyada full türkçe romda var. Patchleri o rom üzerinde deneyebilirsiniz.
iyi eğlenceler!

Orjinal Roma Eklenen Özellikler

Patchler türkçe çeviri ile uyumlu hale getirildi.
Bazı özel oyunculara yakın görünüm eklendi.
Yakın görünüm eklenen oyuncuların özel şut, pas, kayma ve çalımlarına yakın görünüm eklendi.
(Drive Shot, Sidewind, Double Snake , Booster Shot, Banana Shot, Vanish Feint, Gouinna Dribble)
15 tane yeni müzik eklendi. Müzik dinleme bölümünden 71-85 arasında dinlenebilir.


Ek Dosyalar
.rar   CT2 Türkçe Yama Uyumlu Portre Paketi by Bakgal.rar (Dosya Boyutu: 12.71 MB / İndirme Sayısı: 48)
Yukarı Çık Cevapla
#2
Harika olmuş eline sağlıkGülümseme
Adeta dlc gibi olacak bu versiyonla
CT-2 Hack Nasıl Yapılır?

TsubasaTR Hackleri


TR.Net'i Youtube semalarına taşımış bulunmaktayız 
tsubasatr.net Her yerde peki ya sen nerdesin?
[img][Resim: mkVGaR.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
Resimdeki mevcut yakın görünümler dışında yeni yakın görünüm eklemeleri yapıldı mı yoksa tüm yakın görünümler bunlar mı?

Birde F3 4A yaması ne işe yarıyor? F3 40 ve F3 C0' ı biliyorum; yakın görünümü olan oyunculardan istediğimize özel şut, pas ve çalım eklememizi sağlıyordu. Bu F3 4A da yeni eklenen yakın görünümleri istediğimiz özel şuta veya pasa bu yakın görünümleri eklemeyi sağlıyor sanırım. Öyleyse eğer bunu da F3 4A örneklendirmesi anlatabilir misin acaba? Zira ben Shin oyununda şutlara bu yakın görünümleri eklerken F3 40 ve F3 C0 üzerinden yapıyordum ve Tsubasa' nın yer gösterim kod bölümünü kullanıyordum. Tabi bu durumda bu yeni yakın görünümleri eklediğim şutta o oyuncu ve Tsubasa aynı şuta sahip olamıyordu çünkü Tsubasa'nın yer gösterim kodlarını kullandığım için o şutta o oyuncunun yakın görünüm çıkınca Tsubasa'ya aynı şutu ekleyemiyordum. Bu F3 4A bu sorunu çözüyorsa bu konuda bilgi verebilirsen memnun olurum. 

Paylaşım için teşekkür ederim. Çok önemliydi bu konu ve bu yeni yakın görünümler çok işimize yarayacak.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
Bu portre paketine yeni paylaştığım müzik patchlerini de ekledim. Birde yakın görünümlerini oyuncuların özel hareketlerini düzenledim.
Paketi yeniden indirip deneyebilirsiniz.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
Bazı özellik tekniklere de bu yakın görünümleri ekledin demek. Bu iyi oldu. Paylaşım için teşekkürler. Yarın gün içerisinde detaylı incelerim. 

Bu arada F3 4A yı sormuştum daha önce; bu, özel tekniklere F3 40 gibi yakın görünüm eklemeyi sağlıyordu sanırım. Bende yarın denerim bunu ama bu konuda bilgi verebilir misin, yani bununla Capelman ile başlayan Takasugi ile biten yeni yakın görünüm sıralamasına göre F3 4A XX XX XX XX şeklinde F3 40 da olduğu gibi 2 kodluk bir yer gösterim sıralaması mı belirlemiş oluyor. Eğer öyleyse bu F3 4A yı o oyuncular için, F3 40 ve F3 C0 da mevut orijinalde yer alan yakın görünümler için kullanacağız anladığım kadarıyla.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
F3 XX aslında yakın görünümden bağımsız  bir şey.  Oyunda her bir özel hareketin, eğer o özel hareket birden fazla oyuncuya eklenmişse bir F3 XX tanımı oluyor. Yani özel hareket bazlı aslında. Drive şutun F3 tanımı F3 30/C0 iken Gouinna Dribble nin mesela F3 33/B3 oluyor. F3 30 2li yer gösterimi yapılabiliyorken, F3 C0 da tekli yer gösterimi yapılabiliyor. 2 side F3 30 oluyor aslında.

F3 30 10 FF XX XX - 2 li şekilde
F3 C0 01 XX - tekli


Oyunda aslında F3 00 dan F3 49 a kadar tanım yapılmış. Biz bu tanımları her bir özel hareket için F3 7F e kadar artırabiliriz.
F3 4A için bir tanım yapdığımızda onu F3 4A ve F3 CA şeklinde kullanabiliriz. F3 80 ene kadar olan kod blokları tekli 2li gösterimi yapılmasını sağlıyor.
F3 80 den F3 FF kadar olan kod bloklarıda 2 tek gösterimi yapılmasını sağlıyor. Mevcut Yani 80 eklediğimizde tekli yer gösterimi tanımını elde ediyoruz.

F3 00 - F3 80
F3 40 - F3 C0
F3 4A - F3 CA
F3 7F - F3 FF 


F3 4A 10 FF XX XX - 2 li şekilde
F3 CA 01 XX - tekli


Bu şekilde en fazla F3 7F e kadar tanım yapabiliriz.

Mesela ben oyunda Double Snake şutunu Santos-Zagalo ve Brezilya-Zagolo için editlemek istiyorum. Oyunda şuan Double Snake için mevcut bir özel tanımı yok. Birden fazla oyuncuya ekleyeceğim için kendi F3 XX mi oluşturup Double snake için kullanabilirim. Yani özel hareket bazında tanım yapılıyor.


Double Snake için F3 4A yı kullanalım.F3 4A dan F3 7F e kadar oyunda tanım yapabiliriz.
F3 4A için yazmış olduğum F3 patchini uygula. o patch oyundaki F3 tanımlarını artırabilmeni sağlıyor.
4C0B3:  10 A1 F3 4A tanımları için yer gösterimi yaptık.
F3 4B için tanım yapmak isteseydik 4C0B5 ofsetine yer gösterimi yapmamız gerekiyordu.
Patch ofsetlere 4B 4B 4C 4C şeklinde hangi F3 XX ait tanım yapılabileceğini yazıyor. 4C0B0 ofsetinden bakabilirsin.
10 A1 ofseti 4C120 ofsetini gösteriyor. 
4C120: AD 41 04 20 00 A0 A2 02 C9 6B F0 06 CA C9 29 F0 01 CA 60
6B: Zagalo - Brezilya oyuncu kodu
29: Zagalo - Santos oyuncu kodu
02: Tanım yapılan oyuncu sayısı. 2 oyuncu için tanım yapdığımız için 02 oldu.

21D4A: D3 53 - Double snake şuta F3 4A tanımı ekleyelim.
D3 53 ofseti 53E3 ofsetini gösteriyor. 

53E3: F3 CA 0A 02 0B 4C 82 02 A5 FA C7 BB F2 34 AE 4C 83 03 A5 F2 DC 53

0A: Sıradan oyuncular
02: Zagalo - Santos
0B: Zagalo - Brezilya
82 02Zagalo santos yakın görünüm
83 03Zagalo Brezilya yakın görünüm
Ben 2li yer gösterimi yapmayı demode buluyorum. O yüzden F3 4A yerine F3 CA kullandım. Güzel

Bu şekilde Double snake şutu için F3 4A tanımı yapmış olduk. Her bir özel hareket için bu şekilde kendi F3 XX tanımımızı oluşturup kullanabiliriz.
Uygun bir zaman bulursam konusunu açacağım. Güzel
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
CT2 Oyuna Ekstra Yakın görünüm ve Animasyon Ekleme[Efsane Paylaşım] bakgal 69 4,554 09-02-2024, Saat: 16:51
Son Yorum: Ysy56
Her Maç Oyunculara Farklı Teknikler Verme[EFSANE] bakgal 16 1,390 29-01-2024, Saat: 01:14
Son Yorum: Lenib180
Animasyon Yapı Kodları[EFSANE PAYLAŞIM!] ジャイロメ59 24 1,894 11-01-2024, Saat: 22:23
Son Yorum: FATİH4848
JairoM59 Özel Müzik Paketi 45-59 ジャイロメ59 17 1,619 11-11-2023, Saat: 15:57
Son Yorum: hb1998q
CT2 Farklı Müzik Paketi V2 ジャイロメ59 26 2,028 11-11-2023, Saat: 15:13
Son Yorum: hb1998q

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:



Konuyu Okuyanlar
3 Kullanıcı Bu Konuyu Okudu:
Hiena 2 (10-04-2024, 10:23), hb1998q (09-04-2024, 00:06), Ronnie (25-03-2024, 22:40)
 
Görüntüleyenler: 2 Ziyaretçi