Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Final Maçı Sonrası Yakın Görünümleri Düzenleme

Bu konu; 8 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Arkadaşlar final maçı sonrası uçak havalandıktan sonra biliyorsunuz sırasıyla tüm yakın görünüme sahip oyuncuların o yakın görünümleri belli bir sıraya göre gösterilir ve altlarında oyuncuların isimleri yazar. İşte şimdi vereceğim kodlarla bunları istediğiniz şekilde değiştirebileceksiniz.

Öncelikle isterseniz o yakın görünümlerin gösterim sırasını benim oyunuma ait aşağıdaki videoda düzenlediğim gibi sizde en iyi oyuncuya göre ayarlayabilirsiniz yada istediğiniz bir düzene göre sıralayabilirsiniz. Yine isterseniz bir oyuncunun kulüp takımındaki forma rengi yerine milli takımdaki forma rengi için gerekli kod değişikliğini yapabilirsiniz. Ayrıca isterseniz o yakın görünüm sahneleri yerine yer gösterim kodlarını kullanarak boş bir yer gösterebilir ve oraya istediğiniz sahneler için gerekli kodları girebilirsiniz.  

Gerekli tüm kodlar ve bilgiler doküman içerisinde mevcut. İyi çalışmalar dilerim.



Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler

Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
Şu konuyla ilgili hep bir şeyi merak etmişimdir.

Bu final sahnesindeki şutlar, kaleye gidişler, topun direkte patlaması, çıkan yakın görünümlerin hepsi ARA SAHNE dediğimiz kavrama giriyor değil mi?

Eğer tam anlamıyla ara sahne kavramına giriyorsa o kısımlar, üzerinde uğraşırsak maç aralarına, oyun başına, devre aralarına istediğimiz şutu, istediğimiz yakın görünümü ve istediğimiz sahneyi ekleyebiliriz, değil mi?

İnceleme listeme alındı bu konuda Tolga abi verdiğin kodlar sayesinde, ben bunun olabileceğine inanıyorum.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
En çok istediğim şey oyunun o uçak uçtuktan sonraki bitişsahnesini istediğimiz maçtaki sahneden sonrasına koymak. Bu paylaşım ile onuda buluruz umarım. Yine harika bir konu eline sağlık reis.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
İlk zamanlar o sahneler için bende öyle düşünmüştüm ama onlar maç içine ait sahneler. Kodları da hemen 23F00 lı bölümlerde oluyor. Hatta o final maçındaki bazı sahnelerin kodları maç içindeki bazı sahneler ile bir.

Mesela son sahnede Misaki rovaşata ile gol atıyor ya işte onun forma rengini, tipini ve rovaşata sahnesini değiştirirseniz, oradaki o özellikleri de değişir. Yine Tachibana kardeşlerin Skylap şutunu, Hyuga' nın çalımını ve bunlar gibi birçok maç içi sahneyi değiştirirseniz o finaldeki sahneleri de değişir. Yakın görünümler ise zaten maç içine ait ve ofsetlerini dökümanda verdim.

Yani sonuç olarak bunların ara sahne olarak kullanılması pek mümkün gözükmüyor. Öyle ki 3EC lı ofsetlerde tek kod ile sahne taşıma yaparak final sahnesini başka bir maç öncesine ve sonrasına aldığımızda uçak havalandıktan sonra o sahne orada kesiliyor. Bu final sahnesini maçın devreleri gibi algılıyor.

Daha yeni hile kodları olarak verdiğim aşağıdaki kodlarda da bu durum böyle mesela.

0027-01-00 Maçın 1. yarısı

0027-01-01 Maçın 2. yarısı

0027-01-02 Maçın 1.Uzatma yarısı

0027-01-03 Maçın 2.Uzatma yarısı

0027-01-04 ile Penaltılardan başlama

0027-01-05 ile final sonrası oyuncuların yakın görünümlerinin, şutlarının ve özel hareketlerinin gösterildiği bölüm.

05 kodu ile final maçı sonrası son bölümleri gösteriyor. O bölümü de oyunun bu 4 aşaması gibi algılıyor bu program.


Tabi maç içi sahnelere ait animasyon kodları olduğu gibi ara sahnelerinde bir yerlerde elbette animasyon kodları vardır. Onları bulabilirsek, oradan bir şeyler yapabiliriz belki. 14000 li bölümlerde olabilir mesela.

Bir ara verkaçlarla ilgili bir paylaşım yapmıştım ya F8 07 gibi kodlarla belli animasyonlardaki o tipleri ifade eden tek kodlar vardı, işte ara sahnelerde de bu şekilde kodlar olacağını düşünüyorum. Özellikle orayı bulabilirsek maç içindeki gibi mesela Hyuga kayması yerine Diaz kayması yapabiliriz. Yine mesela Tsubasa' nın koşması yerine Ishizaki koşması olabilir mesela.

Aslında bir oyunda görmüştüm de şu Çin' li lee hanne nin açılış sahnesinde Tsubasa gibi koşmasını yapmışlardı. Tabi bunu büyük ihtimalle bir program vasıtasıyla yapmışlardır da ama o oyunu inceleyip o kodları bulursak bizde kodlarla farklı tipler için sahneler tasarlayabiliriz. Oyunumda bugünlerde ara sahnelere başlayacağım ve o zaman ilk iş olarak o oyunu inceleyerek yeni tipler için ara sahne animasyonlarını araştıracağım.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
gerçek ten önemli bir konu
[Resim: RRLN9l.jpg]
                            ~Hayalin Ötesinde~ 
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
süper

güzel
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
İstediğiniz Sayıda Oyuncuya Özel Bloğu Kendi Yakın Görünümleriyle Ekleme Hiena 9 881 17-03-2024, Saat: 15:43
Son Yorum: Erdem75
Golü Atan Her Oyuncunun Kendi Yakın Görünümünün Çıkmasını Sağlama Hiena 35 2,944 28-02-2024, Saat: 21:02
Son Yorum: hb1998q
İstediğin maçı aynı levelle oynama Jun Misugi 27 1,556 16-02-2024, Saat: 07:06
Son Yorum: Lenib180
Bir Şutu Her Oyuncuya Kendi Yakın Görünümü Ekleme Hiena 71 10,969 14-02-2024, Saat: 21:21
Son Yorum: Lenib180
Bir Özel Kurtarışı Birden fazla Kaleciye Verme ve Yakın Görünüm Ekleme bakgal 10 1,433 11-02-2024, Saat: 17:27
Son Yorum: Kayra4646

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi