Sitemize Hoşgeldiniz, Ziyaretçi!

l Kayıt Ol
Tarih: 15.11.2019, 15:53
youtube twitter facebook google+ feedburner
  • Hoşgeldiniz! TsubasaTR 12 Yaşında ! Sizde Üye Olun Aramıza Katılın
  • Site Kuralları Gereği Üye Olduktan Sonra Konu Açıp Kendinizi Tanıtınız.
  • Yardım Menüsünden Bilgi Alabilirsiniz.
  • Site Kurallarını Okuyunuz ve Riayet Ediniz. Tsubasa Türkiye
Captain Tsubasa | Tsubasa Türkiye Platformu > Captain Tsubasa Hex Kodları ve Offset Paylaşımları > Captain Tsubasa 2 - Hex Kodları Bölümü > Force Drib Çalımını Her Oyuncuya Kendi Yakın Görünümü ile Ekleme >

 Yorum: 6    Görüntülenme: 227
Konuyu Değerlendir
  • 1 Oy - 5 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 Force Drib Çalımını Her Oyuncuya Kendi Yakın Görünümü ile Ekleme
15.04.2017, 19:21,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#1
Force Drib Çalımını Her Oyuncuya Kendi Yakın Görünümü ile Ekleme

Arkadaşlar biliyorsunuz force drib çalımına sahip Hyuga, Jitou, Napoleon, Galvan ve Libuta gibi oyuncular vardır ve bu oyunculardan yakın görünümü olanlar çalımı uygulamadan önce yakın görünümünün etrafı pembe olacak şekilde yanıp söndüğü o yakın görünümleri çıkar ve o çalımlarını öyle uygularlar. Galvan ve Libuta’ nın ise yakın görünümü yoktur ve bunlar dışında bu çalımı eklediğiniz her yeni oyuncu normalde yakın görünüme sahip bir oyuncu olsa bile bu çalım sırasında yakın görünümleri çıkmaz. Tıpkı Tsubasa’ nın heel lift çalımındaki gibi. İşte şimdi vereceğim bilgiler ile yakın görünümü olan her oyuncuya bu çalım sırasında çıkacak şekilde Force drib çalımını ekleyebilirsiniz. Ayrıca her bir oyuncuya farklı bir yer göstererek ismi force drib olsa bile farklı bir çalım şekli tasarlayabilirsiniz.  

Normalde 206B6 ofsetinde bulunan bu kodlar; 1A 00  41 00  36 01  1C 02  48 02  2E 03  57 04  00 05 bu çalıma sahip oyuncuların kodları oluyor. Orada kullanmayacağınız 16. Japonya’ daki Jitou’ nun 48 kodu yerine yeni oyuncunuzun kodunu girerek onda da yakın görünüm çıkmasını sağlayabilirsiniz ama sadece Hyuga, Jitou ve Napoleon’ un yakın görünümlerine sahip olacak şekilde bunu yapabilirsiniz. Yani kulüp takımı ve milli maçlarda 2 tane Napoleon olacaksa oyununuzda buradaki kodların bulunduğu yere o oyuncu kodunu girerek bunu sağlayabilirsiniz. Schneider gibi farklı bir oyuncuya eklemek isterseniz ve kendi yakın görünümünün çıkmasını isterseniz bu durumda dökümanda verdiğim işlemleri uygulayarak bunu yapabilirsiniz. İstediğiniz sayıda oyuncu için kodlar girerek, her birinin bu çalım sırasında kendi yakın görünümün çıkmasını sağlayabilirsiniz.

Daha önce Drive şutu 6 farklı oyuncuya ekleme konusunda olduğu gibi buradaki mantıkta o şekilde işliyor. Normalde F3 40 yöntemi ile yakın görünümlü oyuncular için yakın görünüm kodlarını girerek bunu sağlayabiliyorsunuz ama sadece ekstra 2 yeni oyuncu için F3 40 tablosundaki sıraya göre gidildiği için farklı farklı yerlerde bulunan oyuncuların yer gösterim kodlarını girip alan harcamak yerine buradan daha etkili ve daha az yer harcayarak da bunu yapabilirsiniz. Ayrıca F3 40 yöntemi ile yakın görünümsüz tüm oyuncularda aynı çalım şekli olmak zorundadır ama bu yöntemle Galvan’ ın oyuncu kodunu girip, sonra ona farklı bir yer gösterip, yeni bir çalım şekli tasarlayabilirsiniz. Yine bir diğer yakın görünümsüz Libuta’ ya da farklı bir çalım şekli verebilirsiniz. Bunlar dışında oyununuzda olacak olan her bir yakın görünümsüz oyuncu içinde farklı bir çalım şekli tasarlayabilirsiniz.

Mesela ben oyunumda Galvan’ a, İngiltere’ deki Steve ve Almnaya’ daki Mayer’ e yakın görünüm verdim ve bu yolla onlarında bu çalım sırasında kendi yakın görünümlerinin çıkmasını sağlayabilirim. Ayrıca Japonya ve Toho dışında 2 defa Meiwa maçlarında karşılaşacağımız Hyuga’ya da bu yolla bu çalım sırasında yakın görünüm verebileceğim veya farklı bir çalım şekli tasarlayabileceğim.    

Doküman içerisinde önce ekstra 2 yeni oyuncu ve sonrasında artı bir oyuncu için olacak şekilde 2 farklı örnek açıklama yaptım. Sizde orada verdiğim bilgilerden yaralanarak bunlardan daha fazla oyuncu için kodlarını girerek bu çalım sırasında kendi yakın görünümlerinin çıkmasını sağlayabilirsiniz. Ayrıca daha iyi anlayabilmeniz için bu özelliğin kodları uyguladığım romu da link içerisine ekledim. İlk maçtan açıp Schneider ve Coimbra ile force drib çalımlarını uygulayarak onları ve diğer oyuncuları kontrol edebilirsiniz.

Hide Post

15.04.2017, 19:21
Alıntı
15.04.2017, 19:53,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.01.2013
Mesajlar : 492
Konular:
Rep Puanı: 13
#2
Cvp: Force Drib Çalımını Her Oyuncuya Kendi Yakın Görünümü ile Ekleme

(15.04.2017, 19:21)Hiena demiş ki: Arkadaşlar biliyorsunuz force drib çalımına sahip Hyuga, Jitou, Napoleon, Galvan ve Libuta gibi oyuncular vardır ve bu oyunculardan yakın görünümü olanlar çalımı uygulamadan önce yakın görünümünün etrafı pembe olacak şekilde yanıp söndüğü o yakın görünümleri çıkar ve o çalımlarını öyle uygularlar. Galvan ve Libuta’ nın ise yakın görünümü yoktur ve bunlar dışında bu çalımı eklediğiniz her yeni oyuncu normalde yakın görünüme sahip bir oyuncu olsa bile bu çalım sırasında yakın görünümleri çıkmaz. Tıpkı Tsubasa’ nın heel lift çalımındaki gibi. İşte şimdi vereceğim bilgiler ile yakın görünümü olan her oyuncuya bu çalım sırasında çıkacak şekilde Force drib çalımını ekleyebilirsiniz. Ayrıca her bir oyuncuya farklı bir yer göstererek ismi force drib olsa bile farklı bir çalım şekli tasarlayabilirsiniz.

Normalde 206B6 ofsetinde bulunan bu kodlar; 1A 00 41 00 36 01 1C 02 48 02 2E 03 57 04 00 05 bu çalıma sahip oyuncuların kodları oluyor. Orada kullanmayacağınız 16. Japonya’ daki Jitou’ nun 48 kodu yerine yeni oyuncunuzun kodunu girerek onda da yakın görünüm çıkmasını sağlayabilirsiniz ama sadece Hyuga, Jitou ve Napoleon’ un yakın görünümlerine sahip olacak şekilde bunu yapabilirsiniz. Yani kulüp takımı ve milli maçlarda 2 tane Napoleon olacaksa oyununuzda buradaki kodların bulunduğu yere o oyuncu kodunu girerek bunu sağlayabilirsiniz. Schneider gibi farklı bir oyuncuya eklemek isterseniz ve kendi yakın görünümünün çıkmasını isterseniz bu durumda dökümanda verdiğim işlemleri uygulayarak bunu yapabilirsiniz. İstediğiniz sayıda oyuncu için kodlar girerek, her birinin bu çalım sırasında kendi yakın görünümün çıkmasını sağlayabilirsiniz.

Daha önce Drive şutu 6 farklı oyuncuya ekleme konusunda olduğu gibi buradaki mantıkta o şekilde işliyor. Normalde F3 40 yöntemi ile yakın görünümlü oyuncular için yakın görünüm kodlarını girerek bunu sağlayabiliyorsunuz ama sadece ekstra 2 yeni oyuncu için F3 40 tablosundaki sıraya göre gidildiği için farklı farklı yerlerde bulunan oyuncuların yer gösterim kodlarını girip alan harcamak yerine buradan daha etkili ve daha az yer harcayarak da bunu yapabilirsiniz. Ayrıca F3 40 yöntemi ile yakın görünümsüz tüm oyuncularda aynı çalım şekli olmak zorundadır ama bu yöntemle Galvan’ ın oyuncu kodunu girip, sonra ona farklı bir yer gösterip, yeni bir çalım şekli tasarlayabilirsiniz. Yine bir diğer yakın görünümsüz Libuta’ ya da farklı bir çalım şekli verebilirsiniz. Bunlar dışında oyununuzda olacak olan her bir yakın görünümsüz oyuncu içinde farklı bir çalım şekli tasarlayabilirsiniz.

Mesela ben oyunumda Galvan’ a, İngiltere’ deki Steve ve Almnaya’ daki Mayer’ e yakın görünüm verdim ve bu yolla onlarında bu çalım sırasında kendi yakın görünümlerinin çıkmasını sağlayabilirim. Ayrıca Japonya ve Toho dışında 2 defa Meiwa maçlarında karşılaşacağımız Hyuga’ya da bu yolla bu çalım sırasında yakın görünüm verebileceğim veya farklı bir çalım şekli tasarlayabileceğim.

Doküman içerisinde önce ekstra 2 yeni oyuncu ve sonrasında artı bir oyuncu için olacak şekilde 2 farklı örnek açıklama yaptım. Sizde orada verdiğim bilgilerden yaralanarak bunlardan daha fazla oyuncu için kodlarını girerek bu çalım sırasında kendi yakın görünümlerinin çıkmasını sağlayabilirsiniz. Ayrıca daha iyi anlayabilmeniz için bu özelliğin kodları uyguladığım romu da link içerisine ekledim. İlk maçtan açıp Schneider ve Coimbra ile force drib çalımlarını uygulayarak onları ve diğer oyuncuları kontrol edebilirsiniz.
Eline sağlık abi güzel paylaşım olmuş
15.04.2017, 19:53
Alıntı
15.04.2017, 20:01,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#3
RE: Force Drib Çalımını Her Oyuncuya Kendi Yakın Görünümü ile Ekleme

Eyvallah sağol. 206B6 ofsetindeki o kodları uzun zamandır biliyordum hatta oyunumda 16. Japonya' daki Jitou yerine Meiwa daki Hyuga' nın kodunu girmiştim. Dün forma renklerini ayarlarken bu aklıma geldi ve o bölümü biraz inceledim, Drive şutu 6 oyuncuya ekleme konusu ve senin kaleci konusundaki gibi bu özelliği de mevcut oyunculardan fazlasına ekleyebilir miyiz diye araştırma yaptım ve bu sonuçlara ulaştım. Bu tarz birçok özellik 20000 li bölümlerden itibaren orada bulunuyor.
15.04.2017, 20:01
Alıntı
15.04.2017, 20:06,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.01.2013
Mesajlar : 492
Konular:
Rep Puanı: 13
#4
Cvp: RE: Force Drib Çalımını Her Oyuncuya Kendi Yakın Görünümü ile Ekleme

(15.04.2017, 20:01)Hiena demiş ki: Eyvallah sağol. 206B6 ofsetindeki o kodları uzun zamandır biliyordum hatta oyunumda 16. Japonya' daki Jitou yerine Meiwa daki Hyuga' nın kodunu girmiştim. Dün forma renklerini ayarlarken bu aklıma geldi ve o bölümü biraz inceledim, Drive şutu 6 oyuncuya ekleme konusu ve senin kaleci konusundaki gibi bu özelliği de mevcut oyunculardan fazlasına ekleyebilir miyiz diye araştırma yaptım ve bu sonuçlara ulaştım. Bu tarz birçok özellik 20000 li bölümlerden itibaren orada bulunuyor.

Bende bu Meao sahnesi varya birakç günüdür onunla uğraşıyorum.O sahne ile ilgili tüm kodları buldum.O sahneyi çoğaltmaya çalışıyorum.Arada da bu maç öncesi isim kodlraı için ofset arıyorum.
15.04.2017, 20:06
Alıntı
15.04.2017, 20:09,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#5
RE: Force Drib Çalımını Her Oyuncuya Kendi Yakın Görünümü ile Ekleme

Bu olursa çok iyi olur. Farklı bir maçta farklı bir şutta bu şekilde gelir mesela. Umarım sonuca ulaşırsın. Yardıma ihtiyaç duyduğun yerlerde buradayım, bunu unutma. Gülümseme

Takım isimlerini bulabilseydik çok iyi olacaktı. Bende bakıyorum arada.
15.04.2017, 20:09
Alıntı
15.04.2017, 20:11,
Çevrimdışı
Striker EM9
Cezalı Kullanıcı Grubu
Katılım: 27.10.2014
Mesajlar : 993
Konular:
Rep Puanı: 26
27
#6
RE: Force Drib Çalımını Her Oyuncuya Kendi Yakın Görünümü ile Ekleme

Eline Sağlık Diğer Yakın Görünümlü Çalımlarında Böyle Kodları Varmı Acaba Mesela H. Lift Speed Drip Araştırmak Lazım..
15.04.2017, 20:11
Alıntı
15.04.2017, 20:21,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#7
RE: Force Drib Çalımını Her Oyuncuya Kendi Yakın Görünümü ile Ekleme

Onların olmayabilir zira onlar sadece 1 veya 2 oyuncuya ait. Mesela Carlos' un çalımı sadece yakın görünümle alakalı. F3 xx ile sonrasındaki kodlar yakın görünümünün olduğu yeri gösteriyor, bu yüzden onda ve diğer çalımlarda olmayabilir. Heel liftte, Fake drib de yoktur mesela. Drive şutta da bu vardı mesela. Sürekli farklı özellikler için o bölümü inceliyorum ve yeni şeyler keşfettikçe sizlere sunacağım.
15.04.2017, 20:21
Alıntı
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi


Lütfen Giriş Yapın & Kayıt Olun.
Bize Destek Olmak İçin Lütfen Hemen Giriş Yapın & Kayıt Olun
Hemen Kayıt Ol
Sitemize Çok Kolay Bir Şekilde Kayıt Olabilirsiniz. Kayıt olarak birçok içeriğe ücretsiz erişebilirsiniz !
&
Giriş yap
Zaten Bir Hesabınız Var Mı? Giriş yap.

Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Yakın Görünüm Renk Ofsetleri AlphaT®.NET 20 1,148 4 saat önce
Son Mesaj: Tsugurkan
  Gol Sonrası İlginç Sevinme Sahneleri Ekleme ジャイロメ59 25 725 Dün, 14:49
Son Mesaj: levin44
  İstediğimiz Oyuncumuza Güç [Oyuncu Savurma] Özelliği Ekleme Hiena 11 279 01.11.2019, 03:00
Son Mesaj: misugi17
  Bir Oyuncuya İstediğiniz Kadar Maçta İstediğiniz Yakın Görünüm Forma Rengini Verme Hiena 70 1,411 31.10.2019, 15:36
Son Mesaj: levin44
  Yakın görünümü olmayan oyuncuya yakın görünüm eklemek ジャイロメ59 11 623 30.10.2019, 02:33
Son Mesaj: nemar

Foruma Git:


 

Türkçe Çeviri: MyBBKursu.Com, Kodlayanlar MyBB
© 2002-2019 MyBB Group.
ImAdige theme by IMADIGE © 2015. Thanks For IMADIGE EDIT by AlphaT®.NET TsubasaTR 2007-2019