Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Galip-Berabere-Mağlup durumda iken Her Maç Farklı Şut Gelsin[Tam Çözüm-Analizli]

Bu konu; 20 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : bakgal
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 2 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#7
@bakgal

O 2. ve 3. Oyunculara da farklı sut eklemek istiyorum. Araya bir diğer sut için kodlar girdi ya ondan dolayı nereyi göstermem gerekir diye düşünüyordum dediğin her durumda hepsi o çıkış kodlarını gösterecektir. A9 xx ile başlayan o yeni sut kodları başta kafamı karıştırdı ama sistem kodlarında olduğu gibi o kodlar yer gösterim koduyla oraya girilen kodlar. Bunları o tek kodlu yer gösterim kodunu değiştirerek istedimiz yerede alabiliriz. Şimdi daha iyi anladım. Teşekkürler.


@agg1401

Diğer oyunlardan kasıt nes tabanlı oyunlarsa hemen hepsine yapılabilir. Ct2 dışında diğer tsubasa oyunları ve goal 3 gibi oyunlarda da çalışmalar yaptık. Bunun dışında farklı platformdaki oyunlarında, uygun duzenleme yapılabilecek programlarının bulunması durumunda onlar içinde benzer çalışmalar yapılabilir

Bu ise başlamayı düşünürsen, bununla ilgili gerekli tum bilgiler ve malzemeler hex editör bölümünde mevcut. Oradaki bilgiler dışında da elimizden geldiğince yardımcı oluruz
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#8
@Hiena: Evet, düşündüklerimin hepsi NES tabanlı olacak.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#9
@bakgal

Şimdi Drive şutu Tsubasa ve 2. oyuncu olarak Hyuga' ya ekleme ile ilgili verdiğin örneği yaptım, bunda sorun yok yalnız benim istediğim Tsubasa' da drive şut yerine galip ve mağlup durumda 2 yeni şut gelmesi ve Hyuga' ya da aynı şekilde Tiger yerine galip ve mağlup durumda 2 yeni şut gelmesi. Bununla ilgili bir örnek yoktu.

Şimdi ben Tsubasa' nın galip ve mağlup durumla ilgili her 2 şut kodlarından sonrasına Hyuga' nın kodlarını girdim ve gerekli yer gösterim ayarlamalarını yaptım ama bazı yerlerde hata veriyor veya mesela Tsubasa' top spin pas kendiliğinden geliyor ve aynı şekilde çalımı yerine fake drib geliyor.

Şimdi araya galip durum içinde bu tür kodlar A9 17 9D 31 04 60 girdiği için ve 2. oyuncuda olduğu için yer gösterim kodları nereyi göstermeli onu o 3 bölümde yapamadım. Bir yerde hep hata veriyor.

Senden ricam mevki kodu olmadan Tsubasa' nın drive şutu yerine galip ve mağlup durumda 2 şut gelirken Hyuga' nın tiger şutu yerine de galip ve mağlup durumda 2 yeni şut gelmesiyle ilgili bir örneği paylaşabilir misin?
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#10
(18-05-2017, Saat: 00:24)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @bakgal

Şimdi Drive şutu Tsubasa ve 2. oyuncu olarak Hyuga' ya ekleme ile ilgili verdiğin örneği yaptım, bunda sorun yok yalnız benim istediğim Tsubasa' da drive şut yerine galip ve mağlup durumda 2 yeni şut gelmesi ve Hyuga' ya da aynı şekilde Tiger yerine galip ve mağlup durumda 2 yeni şut gelmesi. Bununla ilgili bir örnek yoktu.

Şimdi ben Tsubasa' nın galip ve mağlup durumla ilgili her 2 şut kodlarından sonrasına Hyuga' nın kodlarını girdim ve gerekli yer gösterim ayarlamalarını yaptım ama bazı yerlerde hata veriyor veya mesela Tsubasa' top spin pas kendiliğinden geliyor ve aynı şekilde çalımı yerine fake drib geliyor.

Şimdi araya galip durum içinde bu tür kodlar A9 17 9D 31 04 60 girdiği için ve 2. oyuncuda olduğu için yer gösterim kodları nereyi göstermeli onu o 3 bölümde yapamadım. Bir yerde hep hata veriyor.

Senden ricam mevki kodu olmadan Tsubasa' nın drive şutu yerine galip ve mağlup durumda 2 şut gelirken Hyuga' nın tiger şutu yerine de galip ve mağlup durumda 2 yeni şut gelmesiyle ilgili bir örneği paylaşabilir misin?
Dokumana örnek bir kod yazıp ekledim.Orada ayrıntılı olarak anlattım.İstediğin gibi Tsubasa ve Hyugaya a Flamengo maçında galip ve mağlup durumlar için farklı şutlar verdim.D0 yapısındaki tüm yer göstermeleride işaretledim.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#11
Tsubasa' nın da, Hyuga' nın da tüm özel şutları gitti. Gülümseme 1. örnekte de, 2. örnekte de durum böyle. Yer göstermelerle ilgili bir sıkıntı var sanırım. Bende birçok kod denemiştim ama nedense 2. farklı şuta sahip oyuncuda bir türlü olmadı. Sorunsuz çalıştıramadım bir türlü.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#12
(18-05-2017, Saat: 23:04)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tsubasa' nın da, Hyuga' nın da tüm özel şutları gitti. Gülümseme 1. örnekte de, 2. örnekte de durum böyle. Yer göstermelerle ilgili bir sıkıntı var sanırım. Bende birçok kod denemiştim ama nedense 2. farklı şuta sahip oyuncuda bir türlü olmadı. Sorunsuz çalıştıramadım bir türlü.

38E24 Ofsetine 4C 10 FD yazdın.%99 ihtimal.
o kod 20 10 FD Olacak.Kodlarda hata yok sorunsuz çalışıyor.Örnek rom hazırladım.Oradan da bakabilirsin.


Ek Dosyalar
.nes   Captain Tsubasa 2(Turkce).nes (Dosya Boyutu: 384.02 KB / İndirme Sayısı: 3)
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Enter Tuşu ile Kalecilere Her Maç Farklı Kurtarış Ekleme bakgal 11 989 16-04-2024, Saat: 10:58
Son Yorum: Kian
Mağlup Duruma Düştüğümüzde İstediğimiz maçta İstediğimiz Oyuncunun Levelini Artırma bakgal 34 3,053 15-04-2024, Saat: 18:16
Son Yorum: nerbilmer99
İstediğimiz Şut, Pas, Çalım vb. Teknikleri Farklı Oyunculara Farklı İsimle Verme bakgal 23 1,580 14-04-2024, Saat: 15:26
Son Yorum: Martin_Diaz
Her Maça Farklı As ve Yedek Kadro Ayarlama Hiena 43 3,375 14-04-2024, Saat: 13:34
Son Yorum: Martin_Diaz
Enerji Dalgalanması Kesin Çözüm bakgal 90 6,558 06-04-2024, Saat: 11:31
Son Yorum: nerbilmer99

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi