Sitemize Hoşgeldiniz, Ziyaretçi!

l Kayıt Ol
Tarih: 17.02.2020, 07:55
youtube twitter facebook google+ feedburner
  • Hoşgeldiniz! TsubasaTR 12 Yaşında ! Sizde Üye Olun Aramıza Katılın
  • Site Kuralları Gereği Üye Olduktan Sonra Konu Açıp Kendinizi Tanıtınız.
  • Yardım Menüsünden Bilgi Alabilirsiniz.
  • Site Kurallarını Okuyunuz ve Riayet Ediniz. Tsubasa Türkiye
Captain Tsubasa | Tsubasa Türkiye Platformu > Captain Tsubasa Hex Kodları ve Offset Paylaşımları > Captain Tsubasa 2 - Hex Kodları Bölümü > İstediğmiz Sayıda Oyuncuya Özel Pas Kesme Ekleme >

 Yorum: 6    Görüntülenme: 347
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 İstediğmiz Sayıda Oyuncuya Özel Pas Kesme Ekleme
01.05.2017, 15:14,
Çevrimdışı
Striker EM9
Cezalı Kullanıcı Grubu
Katılım: 27.10.2014
Mesajlar : 993
Konular:
Rep Puanı: 26
27
#1
İstediğmiz Sayıda Oyuncuya Özel Pas Kesme Ekleme

Merhaba Arkadaşlar Biliyorsunuz Oyunda Tachibanalarda Skylap Pas Cut İsminde Pas Kesme Vardır.Bunu Başka Oyuncuya Eklediğimizde Skyklapdaki Gibi Yakın Görünüm Ve Özel Sahnesi Vb. Çıkmaz. İşte Şimdi Size Burada Mevcut Tachibanalarda Syklap Pas Cut Olan Özelliğe Dokunmadan Daha Fazla Oyuncuya Nasıl Özel Pas Kesme Ekleyebilirsiniz, Farklı Bir Özel Pas Kesme Hareketi Nasıl Tasarlarsınız Ve Nasıl Farklı İsim Verebilirsiniz Onu Anlattım.

Link İçerisinde Gerekli Tüm Bilgiler Mevcut.Ben Örnekte Tachibanalarda Orjinal Kalırken Tsubasa ve Babington’a Ekledim Ve Özel Bir Sahne Tasarladım Sizlerde Onu Baz Alarak Farklı Farklı Oyunculara İstediğiniz Kadar Oyuncuya Özel Pas Kesme Yapabilirsiniz.Yakın Görünümsüzde Yakın Görünümlüde Hatta Değişik Animasyonlarla Güzel Bir Pas Kesme Hareketi Tasarlayıp İstediğiniz Oyuncuya Yapabilir Ekliyebilirsiniz.

Son Olarak Eklediğiniz Bu Özel Pas Kesmeleri Her Oyuncuda Kendisine Has İsmiyle Görünmesi İçin Bakgal Arkadaşımızın Paylaştığı ‘İstediğimiz Şut, Pas, Çalım vb. Teknikleri Farklı Oyunculara Farklı İsimle Verme’ Adlı Dökümandaki Bilgilerden Yaralanarak Bunu Gerçekleştirebilirsiniz.


Eklenti Dosyaları
.rar   İstediğiniz Oyuncuya Özel Pas Kesme Ekleme.rar (Boyut: 109.95 KB / İndirilme: 23)
01.05.2017, 15:14
Alıntı
02.05.2017, 00:06,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#2
RE: İstediğmiz Sayıda Oyuncuya Özel Pas Kesme Ekleme

Bu Pas kesme olayı yıllardır birçok kişi için hep eksik bir özellik olarak kalmıştı. Hep Tachibana kardeşler dışında farklı oyunculara eklemek istiyorduk ve bunu da ancak Tachibana ların o özelliği üzerinden yapıyorduk ve onlardan bunu kaldırmak durumunda kalıyorduk. İşte bu bilgiler sayesinde artık istediğimiz sayıda oyuncuya özel pas kesme ekleyebileceğiz ve ayrıca istediğimiz oyuncuda farklı bir sahne tasarlayabileceğiz.

Mesela bunlarla isterseniz Ishizaki' ye pas kesme sırasında da Ganmen blok yapabileceği özelliği ekleyebilirsiniz. Hani şutlara blok yaptığınızda bazen oyuncular pas verir ve o 400 enerji boşa gider ve hayıflanırsınız ya işte pas kesme yaptığınız zaman pas da verilse, şutta çekilse kayıp yaşamayacaksanız. Şut çekse bile o pas kesme ile yine büyük oranda topu durdurma veya yavaşlatma ihtimaliniz var. Çalım denemediği sürece o şutu veya pası bu özel pas kesmesi ile engelleyebilirsiniz.

Bunun dışında istediğiniz oyuncuya özel pas kesme sahnesi tasarlayabileceksiniz.

Bu arada bunu oyununuzda uygularken aşağıda verdiğim Özel kayma konusunu da bununla birlikte değerlendirin. Hatta daha sonra paylaşacağım özel blok konusunu da...

Şimdi bu konuda ve özel kayma konusunda en baştaki o tabloda bulunan kod sıralaması, Gerekli diğer dökümanlar klasörü içerisindeki Özel kayma ve blok konusundaki kodları etkiler. Yani diyelim Schneider' özel kayma ve pas kesme eklemişseniz, özel kayma ve blok kodlarındaki ofsetinde gireceğiniz kod tek kodluk yer gösterim kodlarından hangi sıradaki kod ise, onun özel kayma ve blok ofsetindeki kodu da o olacağı için, tek kodluk yer gösterim sırasını da onun için özel kayma ve özel pas kesmede aynı sırada olacak şekilde yapacaksınız.

Örneğin bir oyuncuya Özel kaymada Robson' un 09 kodunu kullanarak ona özel kayma eklediniz ya aynı şekilde pas kesmede de yine onun 09 kodunu kullanın. Yani F3 B3 kodlarından sonra 00, 01, ... 08 şeklinde saydığınız 9. sıradaki kod her iki özellikte de ona ait olsun. Daha sonra paylaşacağım özel blok konusunda da eğer bir oyuncuya özel blok, özel kayma ve pas kesme eklerseniz hepsinde aynı sıradaki kodu o oyuncu için kullanın. Bu 3 özelliğin kodları birbirini etkiler ve bu yüzden özel kayması olup bloğu olmayan içinde tek kodluk yer gösterim kodları oluşmuştur. Aynı şekilde Tachibana kardeşşer dışında pas kesmesi olmayan oyuncular içinde bu kodlar tabloda verdiğimiz şekilde yine oluşmuş.

Paylaşım için teşekkürler. Çok önemli bir konuydu. Eline sağlık.

İstediğiniz Sayıda Oyuncuya Özel Kayma Ekleme
02.05.2017, 00:06
Alıntı
02.05.2017, 11:35,
Çevrimdışı
Roooy
Üye Grubu
Katılım: 25.11.2016
Mesajlar : 442
Konular:
Rep Puanı: 3
24
#3
Cvp: RE: İstediğmiz Sayıda Oyuncuya Özel Pas Kesme Ekleme

(02.05.2017, 00:06)Hiena demiş ki: Bu Pas kesme olayı yıllardır birçok kişi için hep eksik bir özellik olarak kalmıştı. Hep Tachibana kardeşler dışında farklı oyunculara eklemek istiyorduk ve bunu da ancak Tachibana ların o özelliği üzerinden yapıyorduk ve onlardan bunu kaldırmak durumunda kalıyorduk. İşte bu bilgiler sayesinde artık istediğimiz sayıda oyuncuya özel pas kesme ekleyebileceğiz ve ayrıca istediğimiz oyuncuda farklı bir sahne tasarlayabileceğiz.

Mesela bunlarla isterseniz Ishizaki' ye pas kesme sırasında da Ganmen blok yapabileceği özelliği ekleyebilirsiniz. Hani şutlara blok yaptığınızda bazen oyuncular pas verir ve o 400 enerji boşa gider ve hayıflanırsınız ya işte pas kesme yaptığınız zaman pas da verilse, şutta çekilse kayıp yaşamayacaksanız. Şut çekse bile o pas kesme ile yine büyük oranda topu durdurma veya yavaşlatma ihtimaliniz var. Çalım denemediği sürece o şutu veya pası bu özel pas kesmesi ile engelleyebilirsiniz.

Bunun dışında istediğiniz oyuncuya özel pas kesme sahnesi tasarlayabileceksiniz.

Bu arada bunu oyununuzda uygularken aşağıda verdiğim Özel kayma konusunu da bununla birlikte değerlendirin. Hatta daha sonra paylaşacağım özel blok konusunu da...

Şimdi bu konuda ve özel kayma konusunda en baştaki o tabloda bulunan kod sıralaması, Gerekli diğer dökümanlar klasörü içerisindeki Özel kayma ve blok konusundaki kodları etkiler. Yani diyelim Schneider' özel kayma ve pas kesme eklemişseniz, özel kayma ve blok kodlarındaki ofsetinde gireceğiniz kod tek kodluk yer gösterim kodlarından hangi sıradaki kod ise, onun özel kayma ve blok ofsetindeki kodu da o olacağı için, tek kodluk yer gösterim sırasını da onun için özel kayma ve özel pas kesmede aynı sırada olacak şekilde yapacaksınız.

Örneğin bir oyuncuya Özel kaymada Robson' un 09 kodunu kullanarak ona özel kayma eklediniz ya aynı şekilde pas kesmede de yine onun 09 kodunu kullanın. Yani F3 B3 kodlarından sonra 00, 01, ... 08 şeklinde saydığınız 9. sıradaki kod her iki özellikte de ona ait olsun. Daha sonra paylaşacağım özel blok konusunda da eğer bir oyuncuya özel blok, özel kayma ve pas kesme eklerseniz hepsinde aynı sıradaki kodu o oyuncu için kullanın. Bu 3 özelliğin kodları birbirini etkiler ve bu yüzden özel kayması olup bloğu olmayan içinde tek kodluk yer gösterim kodları oluşmuştur. Aynı şekilde Tachibana kardeşşer dışında pas kesmesi olmayan oyuncular içinde bu kodlar tabloda verdiğimiz şekilde yine oluşmuş.

Paylaşım için teşekkürler. Çok önemli bir konuydu. Eline sağlık.

İstediğiniz Sayıda Oyuncuya Özel Kayma Ekleme

O kadar uğraşmıştık ama Tachibanaların P.Cut ını silmeden benim Schestere Spirral Pass.Cut ı ekleyememiştik. Bu sayede ekleyebileceğim.

Konu için çok saolasın Crazy Striker
02.05.2017, 11:35
Alıntı
02.05.2017, 22:00,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#4
RE: İstediğmiz Sayıda Oyuncuya Özel Pas Kesme Ekleme

Evet sadece boş bir yer göster ve sonra tek kodluk o yer gösterim kodu kaçıncı sıradaysa, Schester' e o sıradaki kodu Özel kayma ve blok kodlarındaki ofsetine gidip gir ve sonra o tek kod nereyi gösteriyorsa oraya da yakın görünümünü ve o onun için tasarladığın o yeni pas kesme sahnesinin kodlarını gir. Sonra Tachibana kardeşlerin sahnesine ait kodları eski haline getirebilirsin.
02.05.2017, 22:00
Alıntı
03.05.2017, 12:38,
Çevrimdışı
Roooy
Üye Grubu
Katılım: 25.11.2016
Mesajlar : 442
Konular:
Rep Puanı: 3
24
#5
RE: İstediğmiz Sayıda Oyuncuya Özel Pas Kesme Ekleme

Skylap Pas Kesmeyi Daha Fazla Oyuncuya Ekleme:

2332A = F2 10 FD kodlarını giriyoruz ve 3FD20 ofsetine aşağıdaki kodları giriyoruz

3FD20 = F3 B3 05 07 09 0B 0D F2 2C B3 F2 38 B3 F2 51 B3 F2 20 FE F2 29 FE

05 – 3FD27 / 2C B3 / Normal pas kesme
07 – 3FD2A / 38 B3 / Tachibana kardeşler [Japonya] - Skylap
09 – 3FD2D / 51 B3 / Tachibana kardeşler [Akita] - Skylap
0B – 3FD30 / 30 FD / Tsubasa
0D – 3FD33 / 39 FD / Babington


Yapamadığım bir olay var. Şimdi benim Hackta normal yerler full dolu olduğu için 3FD20 yi kullanamam. Onun yerine yama ile:

11A60 = 00 7E
11A70 = 10 7E
11A80 = 20 7E
11A90 = 30 7E



yerlerini kullanmayı denedim ama hata verdi. Şimdi ben sadece Schestere ekleyeceğim için:

11A60 : F3 B3 05 07 09 0B F2 2C B3 F2 38 B3 F2 51 B3
11A70 : F2 XX XX
11A80 : F7 44 3C 30 BA B4 FA C7 BB F9 02 27 F7 33 20
11A90 : 6B E3 EC F9 02 25 14 02 1C 00 20 29 49 00 FB

(11A80 ve 11A90 daki kodları yakın görünüm hariç ellemedim çünkü tabanı halletmeden animasyonla uğraşmanın faydası yok)

11A70 teki F2 XX XX yerini XX ile gösterme nedenim sorun olan yer zaten. Crazy Striker Tsubasada kullandığı 0B için F2 XX XX yerine 20 FE girmiş. Bu 20 FE nedir nereyi gösterir ? Aşağıda 0B – 3FD30 / 30 FD / Tsubasa şeklinde gösterdiği halde neden 20 FE ? 30 FD yazması gerekmezmiydi ?

_____________________________________________________________________________________

EDIT: Sorunu buldum. Crazy Striker:

3FD20 = F3 B3 05 07 09 0B 0D F2 2C B3 F2 38 B3 F2 51 B3 F2 20 FE F2 29 FE

kod sırasındaki F2 XX XX F2 XX XX bölümüne 30 FD ve 39 FD yerine 20 FE ve 29 FE yazmış. Gözden kaçmış sanırım.
03.05.2017, 12:38
Alıntı
03.05.2017, 12:59,
Çevrimdışı
Striker EM9
Cezalı Kullanıcı Grubu
Katılım: 27.10.2014
Mesajlar : 993
Konular:
Rep Puanı: 26
27
#6
RE: İstediğmiz Sayıda Oyuncuya Özel Pas Kesme Ekleme

Bir Hata Olmuş Gülümseme O 20 FE 30 FD Olacak Düzeltelim Bu Hatayı
3FD20 = F3 B3 05 07 09 0B 0D F2 2C B3 F2 38 B3 F2 51 B3 F2 30 FD F2 39 FD
Konuda Güncelleme Yapacağım Zaten F2 30 FD F2 29 FD Olan Yerlere F2 00 7E Gibi Girebilir Editleyebilrisin
Kusura Bakma Gözümüzden Kaçmış Göz kırpma

Not: Güncelledim...
03.05.2017, 12:59
Alıntı
03.05.2017, 20:44,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#7
RE: İstediğmiz Sayıda Oyuncuya Özel Pas Kesme Ekleme

Aslında Tsubasa ve ekleyeceğiniz yeni oyuncuda [b]0B[/b] ve 0D kodlarıyla 3FD30 ve 3FD33 ofsetlerindeki F2 XX XX yer gösterim kodları yerine direk o kodları 1B ve 23 yaparak yakın görünümlerinin bulunduğu yeri gösterebilirsiniz.

Yani bu şekilde olacak;

3FD20 = F3 B3 05 07 09 1B 23 F2 2C B3 F2 38 B3 F2 51 B3

05 – 3FD27 / 2C B3 / Normal pas kesme
07 – 3FD2A / 38 B3 / Tachibana kardeşler [Japonya] - Skylap
09 – 3FD2D / 51 B3 / Tachibana kardeşler [Akita] - Skylap
1B – 3FD40 / Tsubasa
23 – 3FD49 / Babington


3FD40 : F7 44 3C 30 91 B4 FA C7 BB F9 02 27 F7 33 20 6B E3 EC F9 02 25 14 02 1C 00 20 29 49 00 FB

1B koduyla 3FD40 ofsetini direk gösterebiliriz. Diğer oyuncu içinde 23 koduyla Tsubasa' nın yakın görünümünü atlayıp 3FD49 ofsetini göstermiş oluruz. Ekstra her ekleyeceğiniz oyuncuda F2 xx xx diye sona kod girip boşuna alan harcamak yerine direk yakın görünümlü o sahnesinin bulunduğu yeri gösterecek şekilde o tek kodluk yer gösterim kodunu ona göre ayarlayabilirsiniz. Bu 3FD20 li bölüm dışında diğer bölümlerde bu şekildedir. Sadece mevcut pas kesmesi 23000 li bölümlerde olan Tachibana kardeşlerin o 2 alanı ve normal pas kesme için tekrar orjinal yeri göstermek durumunda olduğumuz için onlara F2 XX XX ile yer gösterim kodları girmeliyiz.

Bunu az evvel paylaştığım Özel blok konusunda farkettim ve orada da o şekilde uyguladım. Gülümseme
03.05.2017, 20:44
Alıntı
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi

[ Etiketler: istedigmiz | sayida | oyuncuya | ozel | kesme | ekleme ]

Lütfen Giriş Yapın & Kayıt Olun.
Bize Destek Olmak İçin Lütfen Hemen Giriş Yapın & Kayıt Olun
Hemen Kayıt Ol
Sitemize Çok Kolay Bir Şekilde Kayıt Olabilirsiniz. Kayıt olarak birçok içeriğe ücretsiz erişebilirsiniz !
&
Giriş yap
Zaten Bir Hesabınız Var Mı? Giriş yap.

Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Force Drib Çalımını Her Oyuncuya Kendi Yakın Görünümü ile Ekleme Hiena 12 405 28.01.2020, 22:56
Son Mesaj: kiyuk
  Oyunculara Özel Hareket Ekleme Hiena 8 524 28.01.2020, 22:53
Son Mesaj: kiyuk
  oyunculara şut pas çalım gibi özellikler ekleme AlphaT®.NET 21 1,591 24.01.2020, 20:40
Son Mesaj: Jitou Sano
  İstediğimiz Oyuncumuza Güç [Oyuncu Savurma] Özelliği Ekleme Hiena 15 468 10.01.2020, 22:26
Son Mesaj: casiraghi
  Oyuncuların Özel Hareketlerini Bilgi Ekranında Gösterme [İstediğiniz Kadar Oyuncunun] Hiena 2 278 05.01.2020, 12:07
Son Mesaj: digimax

Foruma Git:


 

Türkçe Çeviri: MyBBKursu.Com, Kodlayanlar MyBB
© 2002-2020 MyBB Group.
ImAdige theme by IMADIGE © 2015. Thanks For IMADIGE EDIT by AlphaT®.NET TsubasaTR 2007-2019