Sitemize Hoşgeldiniz, Ziyaretçi!

l Kayıt Ol
Tarih: 15.11.2019, 15:51
youtube twitter facebook google+ feedburner
  • Hoşgeldiniz! TsubasaTR 12 Yaşında ! Sizde Üye Olun Aramıza Katılın
  • Site Kuralları Gereği Üye Olduktan Sonra Konu Açıp Kendinizi Tanıtınız.
  • Yardım Menüsünden Bilgi Alabilirsiniz.
  • Site Kurallarını Okuyunuz ve Riayet Ediniz. Tsubasa Türkiye
Captain Tsubasa | Tsubasa Türkiye Platformu > Captain Tsubasa Hex Kodları ve Offset Paylaşımları > Captain Tsubasa 2 - Hex Kodları Bölümü > Kişiye Özel Otomatik Blok Yaptırma >

 Yorum: 5    Görüntülenme: 137
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 Kişiye Özel Otomatik Blok Yaptırma
22.04.2017, 19:45,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#1
Kişiye Özel Otomatik Blok Yaptırma

Arkadaşlar biliyorsunuz bir süre önce hem bizdeki hem de rakipteki özel bloğu ve pas kesmesi olan oyuncuların bu tekniklerini her şutta ve her pasta yapabilecekleri kodları paylaşmıştım. Tabi oradaki o kodlarlarla kişiye özel olmuyordu, ayrıca bizdeki ve rakipteki tüm bu tekniklere sahip oyuncuların hepsi sürekli bu tekniklerini uyguluyorlardı. İşte şimdi vereceğim kodlarla bizde ve rakipte istediğimiz oyuncunun oyuncu kodunu girerek kişiye özel otomatik blok yaptırabilirsiniz.

Doküman içerisinde önce tüm özel bloğu ve pas kesmesi olan oyuncuları bir arada verdim ve daha sonra altta bizden Jitou ve rakipte de sadece Galvan ve Libuta ya ekleyebileceğiniz kodları paylaştım. Araya oyuncu kodu ve yer gösterim kodu ile beraber sadece 4 kod girerek istediğiniz kadar oyuncuya bu özelliği ekleyebilirsiniz.

Bu kodlarla beraber bizdeki ve 16.Japonya’ daki Ishizaki, gelen şutlar onun güzergahı üzerindeyse otomatik blok yaparlar. Yine Tachibana kardeşler gelen şutlara otomatik Skylap blok ve gelen paslara da Skylap pas kesme yaparlar. Ayrıca Jitou, Galvan, Libuta, Dirceu gibi oyuncularda otomatik Power blok yaparlar. Bunlar dışında özel kayma ve pas kesme ekleyeceğiniz her yeni oyuncuda bu özel tekniklerini şutlar ve paslar sırasında kullanırlar.


Eklenti Dosyaları
.rar   Kişiye Özel Otomatik Özel Blok Yaptırma.rar (Boyut: 73.45 KB / İndirilme: 27)
22.04.2017, 19:45
Alıntı
22.04.2017, 20:24,
Çevrimdışı
Striker EM9
Cezalı Kullanıcı Grubu
Katılım: 27.10.2014
Mesajlar : 993
Konular:
Rep Puanı: 26
27
#2
RE: Kişiye Özel Otomatik Blok Yaptırma

Eline Sağlık kardeşim Demek Çözdün Bende Öyle Olduğunu Farketmiştim Sana Göndereyim Dedim Bu Dahada İyi Oldu..Şimdi Kişiye Özel Pas Kesme Yapabilirz Mesela Schestere Levine
22.04.2017, 20:24
Alıntı
22.04.2017, 20:38,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#3
RE: Kişiye Özel Otomatik Blok Yaptırma

Evet, daha önceki konudaki kodlarla benzerlikleri var ama orada oyuncu kodu yoktu. Ayrıca orada 4 bölüm için yer gösterme yaparken burada onlardan sadece 2. si olan 34884 ofsetini kullanıyoruz.

Sende sağol. Emeklerin için teşekkürler. Gülümseme

Dediğin gibi Tachibana kardeşler dışında özel pas kesme ekleyeceğimiz oyuncularda bu özelliklerini paslar sırasında yapabilecek.
22.04.2017, 20:38
Alıntı
03.06.2017, 01:18,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#4
RE: Kişiye Özel Otomatik Blok Yaptırma

@bakgal

Bu konu ile ilgili aklıma şu geldi; şimdi şutlar ve paslar sırasında otomatik blok ve pas kesme yapabiliyoruz ya işte bunu şuta karşılık şut olarak yani diğer oyunlardaki tabirle counter şut olarak uygulamak için bugün biraz araştırma yaptım. Tam olarak istediğim gibi olmasa da önemli bilgilere ulaştım.

Şimdi mesela bu kodları giriyoruz ya bunlar içerisinde mesela A9 lardan sonraki kodlar bu blok özelliğine ait kodlar oluyor.

3FD85 = 03 Skylap Blok
3FDC7 = 01 Gammen Blok


3FD20:
AD 42 04 20 0C C5 A0 00 B1 34 C9 5D F0 3C C9 62
F0 38 C9 2A F0 34 C9 72 F0 30 C9 1C F0 2C C9 2E
F0 28 C9 48 F0 24 C9 17 F0 20 C9 18 F0 1C C9 30
F0 18 C9 31 F0 14 C9 46 F0 10 C9 47 F0 0C C9 14
F0 4A C9 49 F0 46 20 A8 88 60 AD 3B 04 D0 03 AD
3D 04 D0 0A A5 E3 C9 00 B0 04 20 A8 88 60 EE FF
7F 20 DF DC A9 03 8D 3E 04 A9 07 20 4B C5 20 F3
8F AD 3B 04 0A 0A 6D 3D 04 AA 0A 85 3B A9 00 BC
7C 82 20 E9 8E 20 32 81 20 54 81 60


Şimdi burada bu kodları değiştirdiğimiz zaman istediğimiz şeyi uygulayamıyoruz. Ben aradığım kodların bu 20 XX XX ile orjinal yerindeki kodlar arasında olacağını düşünerek bu yer göstermelerin orijinal yerindeki kodlarına gidip tek tek oradaki C9 ve A9 gibi kodlardan sonraki kodları değiştirdim. Diğerlerinden pek bişey çıkmadı ama en sondaki 20 54 81 kodları 34164 ofsetini gösteriyor ve orada bu şekilde kodlar var;

34164 = A9 00 20 4E C5 AD 12 06 20 09 C5 69 81 9C 81 BC 81 D1 81 EA 81 20 BA 8B

Buradaki 00 kodu ile o blok yapan oyuncuların o sahneleri yerine farklı bir sahne kodu girebiliyoruz.

Mesela bazı kullanılabilen sahneler;

00 = Kendi sahnesi
01 = Oyuncunun topa gelişi
03 = Verkaç sonrasında topun oyuncuya geri gelmesi
0A = Kalecinin topa gelişi
0D = Normal şut
14 = Topun frikik sırasında falso ile barajı geçmesi
15 = Matsuyama – Avalanche Strategy [Yakın görünüm sahnesi]
16 = Diaz Sinirlenme [Yakın görünüm sahnesi]
17 = Tsubasa – Meao Drive Overhead sahnesi [Tüm sahne]
18 = Drive Pas
19 = Tsubasa – Misaki Golden combi yakın görünümler ve ilk pas sahnesi
1A = Tsubasa – Misaki Golden combi paslaşma sahneleri
1D = Kaleci ve oyuncular çıkmadan gol olma sahnesi
20 = Topun penaltı noktasına dikilmesi
24 = Korner / Topun dışarı çıkması
27 = Topun auta çıkması
28 = Kalecinin pasını kullanması / Kale vuruşu
29 = Topun taca çıkması
2A = Tacın kullanılması
2D = Topun yerden sekmesi
30 = Sao paolo sevinme sahnesi
33 = Hakemin ilk yarı sonu için düdük çalması
35 = Hakemin saatini kontrol etmesi
36 = Hakemin maçı başlatması
43 = Hakemin uzatma dakikaları için saatini kontrol etmesi
46 = Cyclone ilk şuttaki vuruş ve kaleye gidiş sahnesi
50 = Tsubasa Yakın görünüm
51 = Misaki Yakın görünüm
52 = Hyuga Yakın görünüm
53 = Wakabayashi Yakın görünüm
54 = Matsuyama - Furano Yakın görünüm
55 = Misugi – Musashi yakın görünüm
56 = Ishizaki Yakın görünüm
57 = Souda – Tatsunami yakın görünüm
58 = Nitta Yakın görünüm
59 = Jitou – Kunimi yakın görünüm
5A = Tachibana kardeşler - Akita yakın görünüm
5B = Wakashimazu yakın görünüm
5C = Carlos – Flamengo yakın görünüm
5D = Meao yakın görünüm
5E = Kaltz Yakın görünüm
5F = Pierre yakın görünüm
60 = Napoleon yakın görünüm
61 = Diaz yakın görünüm
62 = Pascal yakın görünüm
63 = Schneider yakın görünüm
64 = R.Victoriono yakın görünüm
65 = Coimbra yakın görünüm
66 = Final maçı sonrası tüm şutların kaleye gidiş sahneleri
68 = Filelerin yırtılması ve Japonya sevinme sahnesi
6A = Heel Lift çalım
6B = Kamisori tackle
6C = Ganmen blok
6D = Cyclone sırasında topu göğsüyle havaya atma sahnesi
6E = Skylap Huricane
6F = Sankakutobi [Direkten zıplama]
70 = Direkten dönen topu kafayla tamamlama ve sonrasında topun patlama sahnesi
71 = Kalecinin topa gelmesi ve kaleciyi geçen topu çıkaran oyuncu sahnesi
72 = Power blok
73 = Wakabayashi sinirlenme
74 = Final sonrası Hyuga’ nın Force drib ile 4 oyuncu ve kaleciyi savurması
75 = Final sonrası Misaki’ nin volesi
76 = Rövaşata
77 = Final sonrası son sahnede Tsubasa’ nın kafası
78 = Oyuncunun topu kale içinden kafayla uzaklaştırması
7A = Normal çalım


Şimdi mesela o 00 kodu yerine 46 kodunu girdiğimiz zaman rakip oyuncu şut çektiği zaman karşısındaki oyuncu buna Cyclone ile cevap veriyor ama tabi şutu çeken oyuncunun tipi ile ve yine bizim kaleye geliyor top.

Bu aşağıda verdiğim konudan yararlanarak oradaki kodları girdim ve Tsubasa drive şut ile karşılık verir mi dedim ama aynı şekilde şutu çeken oyuncu tipi ile gözüküyor ve bizim kaleye şut geliyor.

İlk Şutları Farklı bir Sahne ile Uygulama

3FDA8 ofsetindeki 20 54 81 kodları yerine 20 00 FE kodlarını girdim ve 3FE10 ofsetine de o konudaki aşağıda bulunan kodları girdim;

3FE10 = AD 41 04 20 0C C5 AD 3C 04 C9 03 D0 05 AD 04 03 F0 03 4C 92 D7 EE 04 03
A9 46 20 4E C5 A9 08 8D 12 06 A9 0C 20 4E C5 4C B5 D7

03 Drive şut

46 Cyclone vuruş sahnesi

Bu kodlarla bu şutu Tsubasa gelen şuta karşılık vuruyor ama bizim kaleye gidiyor yine. Yani anladım ki 34164 ofsetinde bununla ilgili uzunca bir kod grubu var ve onlar bu otomatik blok ve pas kesmeleri sağlıyor.

34164 = A9 00 20 4E C5 AD 12 06 20 09 C5 69 81 9C 81 BC 81 D1 81 EA 81 20 BA 8B

Ben bu kadarını verdim ama bu kodlar daha uzayıp gidiyor sanırım. Özellikle bu 69 81 ve EA 81 arasındaki kodlar yer gösterim kodları oluyor ve onların gösterdikleri yerde de bununla ilgili kodlar olması gerekiyor.

34000 li bölümlerin yer göstermesi 84 şeklinde biliyorsun. 8 burada 4' ü ifade ediyor.

Senden ricam, sende bu 34164 ofsetindeki kodlara baksan birde genel olarak 3FD20 li bölümdeki kodlar arasında şuta karşılık şut için ne gibi kodlar girilmesi gerekiyor buna bir baksan. Blok ve pas kesme oluyorsa bunun da doğru kodları girilirse oda olur diye düşünüyorum.

Bu arada 3FD20 ofsetinde o oyuncu kodlarından birinin yerine Tsubasa' nın oyuncu kodunu girmen gerekiyor. Mesela 3FD2B ofsetindeki 5D Libuta kodu yerine Tsubasa nın 01 oyuncu kodunu girmek gerekiyor ki o yapmasını istediğimiz tekniği otomatik uygulayabilsin

Bulabilirsen, bu CT2 de büyük bir adım ve çok önemli bir özellik olarak oyunlarda kullanılabilir. Gülümseme
03.06.2017, 01:18
Alıntı
03.06.2017, 21:39,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.01.2013
Mesajlar : 492
Konular:
Rep Puanı: 13
#5
Cvp: RE: Kişiye Özel Otomatik Blok Yaptırma

(03.06.2017, 01:18)Hiena demiş ki: @bakgal

Bu konu ile ilgili aklıma şu geldi; şimdi şutlar ve paslar sırasında otomatik blok ve pas kesme yapabiliyoruz ya işte bunu şuta karşılık şut olarak yani diğer oyunlardaki tabirle counter şut olarak uygulamak için bugün biraz araştırma yaptım. Tam olarak istediğim gibi olmasa da önemli bilgilere ulaştım.

Şimdi mesela bu kodları giriyoruz ya bunlar içerisinde mesela A9 lardan sonraki kodlar bu blok özelliğine ait kodlar oluyor.

3FD85 = 03 Skylap Blok
3FDC7 = 01 Gammen Blok


3FD20:
AD 42 04 20 0C C5 A0 00 B1 34 C9 5D F0 3C C9 62
F0 38 C9 2A F0 34 C9 72 F0 30 C9 1C F0 2C C9 2E
F0 28 C9 48 F0 24 C9 17 F0 20 C9 18 F0 1C C9 30
F0 18 C9 31 F0 14 C9 46 F0 10 C9 47 F0 0C C9 14
F0 4A C9 49 F0 46 20 A8 88 60 AD 3B 04 D0 03 AD
3D 04 D0 0A A5 E3 C9 00 B0 04 20 A8 88 60 EE FF
7F 20 DF DC A9 03 8D 3E 04 A9 07 20 4B C5 20 F3
8F AD 3B 04 0A 0A 6D 3D 04 AA 0A 85 3B A9 00 BC
7C 82 20 E9 8E 20 32 81 20 54 81 60


Şimdi burada bu kodları değiştirdiğimiz zaman istediğimiz şeyi uygulayamıyoruz. Ben aradığım kodların bu 20 XX XX ile orjinal yerindeki kodlar arasında olacağını düşünerek bu yer göstermelerin orijinal yerindeki kodlarına gidip tek tek oradaki C9 ve A9 gibi kodlardan sonraki kodları değiştirdim. Diğerlerinden pek bişey çıkmadı ama en sondaki 20 54 81 kodları 34164 ofsetini gösteriyor ve orada bu şekilde kodlar var;

34164 = A9 00 20 4E C5 AD 12 06 20 09 C5 69 81 9C 81 BC 81 D1 81 EA 81 20 BA 8B

Buradaki 00 kodu ile o blok yapan oyuncuların o sahneleri yerine farklı bir sahne kodu girebiliyoruz.

Mesela bazı kullanılabilen sahneler;

00 = Kendi sahnesi
01 = Oyuncunun topa gelişi
03 = Verkaç sonrasında topun oyuncuya geri gelmesi
0A = Kalecinin topa gelişi
0D = Normal şut
14 = Topun frikik sırasında falso ile barajı geçmesi
15 = Matsuyama – Avalanche Strategy [Yakın görünüm sahnesi]
16 = Diaz Sinirlenme [Yakın görünüm sahnesi]
17 = Tsubasa – Meao Drive Overhead sahnesi [Tüm sahne]
18 = Drive Pas
19 = Tsubasa – Misaki Golden combi yakın görünümler ve ilk pas sahnesi
1A = Tsubasa – Misaki Golden combi paslaşma sahneleri
1D = Kaleci ve oyuncular çıkmadan gol olma sahnesi
20 = Topun penaltı noktasına dikilmesi
24 = Korner / Topun dışarı çıkması
27 = Topun auta çıkması
28 = Kalecinin pasını kullanması / Kale vuruşu
29 = Topun taca çıkması
2A = Tacın kullanılması
2D = Topun yerden sekmesi
30 = Sao paolo sevinme sahnesi
33 = Hakemin ilk yarı sonu için düdük çalması
35 = Hakemin saatini kontrol etmesi
36 = Hakemin maçı başlatması
43 = Hakemin uzatma dakikaları için saatini kontrol etmesi
46 = Cyclone ilk şuttaki vuruş ve kaleye gidiş sahnesi
50 = Tsubasa Yakın görünüm
51 = Misaki Yakın görünüm
52 = Hyuga Yakın görünüm
53 = Wakabayashi Yakın görünüm
54 = Matsuyama - Furano Yakın görünüm
55 = Misugi – Musashi yakın görünüm
56 = Ishizaki Yakın görünüm
57 = Souda – Tatsunami yakın görünüm
58 = Nitta Yakın görünüm
59 = Jitou – Kunimi yakın görünüm
5A = Tachibana kardeşler - Akita yakın görünüm
5B = Wakashimazu yakın görünüm
5C = Carlos – Flamengo yakın görünüm
5D = Meao yakın görünüm
5E = Kaltz Yakın görünüm
5F = Pierre yakın görünüm
60 = Napoleon yakın görünüm
61 = Diaz yakın görünüm
62 = Pascal yakın görünüm
63 = Schneider yakın görünüm
64 = R.Victoriono yakın görünüm
65 = Coimbra yakın görünüm
66 = Final maçı sonrası tüm şutların kaleye gidiş sahneleri
68 = Filelerin yırtılması ve Japonya sevinme sahnesi
6A = Heel Lift çalım
6B = Kamisori tackle
6C = Ganmen blok
6D = Cyclone sırasında topu göğsüyle havaya atma sahnesi
6E = Skylap Huricane
6F = Sankakutobi [Direkten zıplama]
70 = Direkten dönen topu kafayla tamamlama ve sonrasında topun patlama sahnesi
71 = Kalecinin topa gelmesi ve kaleciyi geçen topu çıkaran oyuncu sahnesi
72 = Power blok
73 = Wakabayashi sinirlenme
74 = Final sonrası Hyuga’ nın Force drib ile 4 oyuncu ve kaleciyi savurması
75 = Final sonrası Misaki’ nin volesi
76 = Rövaşata
77 = Final sonrası son sahnede Tsubasa’ nın kafası
78 = Oyuncunun topu kale içinden kafayla uzaklaştırması
7A = Normal çalım


Şimdi mesela o 00 kodu yerine 46 kodunu girdiğimiz zaman rakip oyuncu şut çektiği zaman karşısındaki oyuncu buna Cyclone ile cevap veriyor ama tabi şutu çeken oyuncunun tipi ile ve yine bizim kaleye geliyor top.

Bu aşağıda verdiğim konudan yararlanarak oradaki kodları girdim ve Tsubasa drive şut ile karşılık verir mi dedim ama aynı şekilde şutu çeken oyuncu tipi ile gözüküyor ve bizim kaleye şut geliyor.

İlk Şutları Farklı bir Sahne ile Uygulama

3FDA8 ofsetindeki 20 54 81 kodları yerine 20 00 FE kodlarını girdim ve 3FE10 ofsetine de o konudaki aşağıda bulunan kodları girdim;

3FE10 = AD 41 04 20 0C C5 AD 3C 04 C9 03 D0 05 AD 04 03 F0 03 4C 92 D7 EE 04 03
A9 46 20 4E C5 A9 08 8D 12 06 A9 0C 20 4E C5 4C B5 D7

03 Drive şut

46 Cyclone vuruş sahnesi

Bu kodlarla bu şutu Tsubasa gelen şuta karşılık vuruyor ama bizim kaleye gidiyor yine. Yani anladım ki 34164 ofsetinde bununla ilgili uzunca bir kod grubu var ve onlar bu otomatik blok ve pas kesmeleri sağlıyor.

34164 = A9 00 20 4E C5 AD 12 06 20 09 C5 69 81 9C 81 BC 81 D1 81 EA 81 20 BA 8B

Ben bu kadarını verdim ama bu kodlar daha uzayıp gidiyor sanırım. Özellikle bu 69 81 ve EA 81 arasındaki kodlar yer gösterim kodları oluyor ve onların gösterdikleri yerde de bununla ilgili kodlar olması gerekiyor.

34000 li bölümlerin yer göstermesi 84 şeklinde biliyorsun. 8 burada 4' ü ifade ediyor.

Senden ricam, sende bu 34164 ofsetindeki kodlara baksan birde genel olarak 3FD20 li bölümdeki kodlar arasında şuta karşılık şut için ne gibi kodlar girilmesi gerekiyor buna bir baksan. Blok ve pas kesme oluyorsa bunun da doğru kodları girilirse oda olur diye düşünüyorum.

Bu arada 3FD20 ofsetinde o oyuncu kodlarından birinin yerine Tsubasa' nın oyuncu kodunu girmen gerekiyor. Mesela 3FD2B ofsetindeki 5D Libuta kodu yerine Tsubasa nın 01 oyuncu kodunu girmek gerekiyor ki o yapmasını istediğimiz tekniği otomatik uygulayabilsin

Bulabilirsen, bu CT2 de büyük bir adım ve çok önemli bir özellik olarak oyunlarda kullanılabilir. Gülümseme
Bugün biraz denemeler yaptım.Sürekli rakip takımdaki oyuncu çıkıyor.34164 ofsetine baktım.Orada baya bir kod var.Bir şey çıkmadı.Daha sonra yeniden deneyeceğim bu özelliği.Bir şey bulursam yazarım.
03.06.2017, 21:39
Alıntı
03.06.2017, 23:45,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#6
RE: Kişiye Özel Otomatik Blok Yaptırma

Zor bir konu olduğunu biliyorum. Bende çok uğraştım ama sonuç alamadım. Umarım sen bir sonuç alırsın.
03.06.2017, 23:45
Alıntı
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi

[ Etiketler: kisiye | ozel | otomatik | blok | yaptirma ]

Lütfen Giriş Yapın & Kayıt Olun.
Bize Destek Olmak İçin Lütfen Hemen Giriş Yapın & Kayıt Olun
Hemen Kayıt Ol
Sitemize Çok Kolay Bir Şekilde Kayıt Olabilirsiniz. Kayıt olarak birçok içeriğe ücretsiz erişebilirsiniz !
&
Giriş yap
Zaten Bir Hesabınız Var Mı? Giriş yap.

Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Özel Hareketi Olmayan Oyunculara Özel Hareket Eklemek ジャイロメ59 23 952 01.11.2019, 08:30
Son Mesaj: misugi17
  Rakip oyuncuların pas kesme-blok-kayma davranış ofsetleri ジャイロメ59 4 367 01.11.2019, 03:03
Son Mesaj: misugi17
  7 Özel Tekniği Her Oyuncuya Kendi Yakın Görünümü ve Sahnesi ile Ekleme Hiena 10 172 28.10.2019, 15:51
Son Mesaj: Gandalf ozorro
  İstediğiniz Sayıda Oyuncuya Özel Kayma Ekleme Hiena 3 165 21.10.2019, 13:56
Son Mesaj: nemar
  Oyunculara Özel Hareket Ekleme Hiena 6 363 15.10.2019, 14:02
Son Mesaj: levin44

Foruma Git:


 

Türkçe Çeviri: MyBBKursu.Com, Kodlayanlar MyBB
© 2002-2019 MyBB Group.
ImAdige theme by IMADIGE © 2015. Thanks For IMADIGE EDIT by AlphaT®.NET TsubasaTR 2007-2019