Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Matsuyama - Avalance Strategy [Kendi Takımımızda Uygulama]

Bu konu; 24 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#7
Bu arada bu özelliğin uygulama maçları olarak sadece milli maçlar için kod girmiştim ama siz isterseniz oradaki takım kodlarını değiştirerek bunu ilk maçlarda da uygulayabileceksiniz. Ayrıca bunu oradaki 17 takım kodu bulunduğundan dolayı 17 maç için uygulamak zorunda değilsiniz. İstediğiniz belirli maçlarda bunu uygulamak isterseniz eğer o maçların kodu yerine 00 kodlarını girmeniz gerekiyor.

Örneğin bunu sadece Suriye ve Brezilya maçında uygulamak isterseniz eğer sadece 13 Suriye ve 23 Brezilya' nın kodlarına dokunmayıp geri kalan diğer tüm takımların kodları yerine 00 kodlarını girmeniz yeterli olur.


Birde mağlup duruma düştükten sonra top oyuncumuza geldiği gibi hemen yakın görünüm çıkıyor ya, işte bunun yerine oyuncunuzun biraz top sürdükten sonra Matsuyama' nın yakın görünümünün çıkmasını isterseniz eğer 3FD94 ofsetindeki FA DA B7 kodları yerine boş bir bölümü gösterin. mesela bu aşağıda belirttiğim şekliyle FA A0 FD kodlarını girin...

3FD90 = F3 A5 02 12 FA A0 FD 01 71 00 00 F4 F7 0B F9 02 34 78 30 A1 76 F2 DA B7

3FDB0 = FD 02 F6 F7 01 60 45 90 F0 FB / Oyuncunun koşması

O kodlar bu 3FDB0 ofsetini gösterecek ve o kodlardan 60 kodu süre kodu oluyor. Daha önce orada 07 kodu vardı ve bu kod oyuncumuza top geldikten hemen sonra yakın görünümün çıkmasını sağlıyordu. İşte buraya 60 veya daha üstü bir kod girdiğimiz zaman oyuncumuz bir süre koştuktan sonra Matsuyama' nın yakın görünümü çıkar.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#8
Arkadaşlar belgeyi güncelledim. Daha önce 2002C ofsetindeki kodlarda oradaki maç sayısını azaltmak istediğimizde hata veriyordu. Bunun nedeni 3 yerdeki tek kodluk yer gösterim kodlarıymış. Onların nereyi gösterdiğini keşfedince artık tek bir maçta veya istediğiniz maçlarda bu özelliği uygulamak için gerekli maç kodlarını girebilirsiniz. Yani hepsini girmenize gerek yok. Özellikle de 6 maçlık oyun yaptığınız zaman gereksiz yere Suriye ve Brezilya arası maç kodlarını girmenize gerek yok.

Birde 38060 ofsetindeki kodlar arasında C8 Matsuyama nın kodu ya, işte bu özelliği kime eklersek bu kodun ifade ettiği Matsuyama' nın sinirlenme sonrası hızlı koşma ve skill değerlerini o oyuncu alır. CA girersek Schneider' in değerlerini alır. C9 ile Diaz' ın değerlerini alır. 75 kodunu girerseniz Coimbra' nın değerlerini ve hızını alır, 51 ile Maher' in...

İşte bu bilgiler ekleyerek dökümanı güncelledim.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#9
Sağol
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#10
thanksGülümseme
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#11
TEŞEKKÜRLER
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#12
teşekkürler hocam
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Matsuyama`nın Takımı Hızlandırma Özelliği ジャイロメ59 73 5,860 10-04-2024, Saat: 17:52
Son Yorum: Samet eren
Misugi Girince Diğer Oyuncuların Sinirlenmesini Birden Fazla Oyuncuya Uygulama bakgal 15 1,639 24-03-2024, Saat: 02:41
Son Yorum: Mohamad ibrahim
İstediğiniz Sayıda Oyuncuya Özel Bloğu Kendi Yakın Görünümleriyle Ekleme Hiena 9 909 17-03-2024, Saat: 15:43
Son Yorum: Erdem75
Golü Atan Her Oyuncunun Kendi Yakın Görünümünün Çıkmasını Sağlama Hiena 35 2,992 28-02-2024, Saat: 21:02
Son Yorum: hb1998q
Mach Şutun İlk Vuruşundaki Kaleci Şaşırmasını Diğer Şutlara Uygulama Hiena 19 1,913 21-02-2024, Saat: 21:16
Son Yorum: tobi

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi