Sitemize Hoşgeldiniz, Ziyaretçi!

l Kayıt Ol
Tarih: 13.11.2019, 13:27
youtube twitter facebook google+ feedburner
  • Hoşgeldiniz! TsubasaTR 12 Yaşında ! Sizde Üye Olun Aramıza Katılın
  • Site Kuralları Gereği Üye Olduktan Sonra Konu Açıp Kendinizi Tanıtınız.
  • Yardım Menüsünden Bilgi Alabilirsiniz.
  • Site Kurallarını Okuyunuz ve Riayet Ediniz. Tsubasa Türkiye
Captain Tsubasa | Tsubasa Türkiye Platformu > Captain Tsubasa Hex Kodları ve Offset Paylaşımları > Captain Tsubasa 2 - Hex Kodları Bölümü > Misugi Girince Diğer Oyuncuların Sinirlenmesini Birden Fazla Oyuncuya Uygulama >

 Yorum: 12    Görüntülenme: 279
Konuyu Değerlendir
  • 1 Oy - 5 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 Misugi Girince Diğer Oyuncuların Sinirlenmesini Birden Fazla Oyuncuya Uygulama
02.04.2017, 15:36,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.01.2013
Mesajlar : 492
Konular:
Rep Puanı: 13
#1
Misugi Girince Diğer Oyuncuların Sinirlenmesini Birden Fazla Oyuncuya Uygulama

Arkadaşlar daha önce Diaz ve Matsuyama sinirlenmesini rakip takımda birden fazla oyuncuya nasıl uygulayacağınızı anlatmıştım.Bu iki sinirlenme bittikten sonra rakip takımda olan diğer bir sinirlenme türü olan Musahi takımının sinirlenme özelliğini size anlatacağım.Şimdi kısaca bu sinirlenme özelliğinden bahsedeyim.Musashi maçında Misugi ikinci yarı oyuna girdiğinde ,diğer oyuncular sinirleniyor ve skill artışı oluyor.Bu özelliği istediğiniz oyuncuya ,istediğiniz maçta oyuncu 2 . yarı oyuna girdiğinde uygulayabilirsiniz.Ayrıca burada diğer oyuncuların sinirlenme skilini de ayarlayabiliyoruz.Mesela Fluminense maçında ikinci yarı Schneider rakip takımda oyuna girdiğinde diğer oyuncuların hepsine,Diazın sinirlenme skilini vererek onun kadar hızlı koşturabilirsiniz.Aynı zamanda onun kadar da güçlü olur oyuncular.Bu şekilde Musashi takımının özelliğini istediğiniz kadar oyuncuya ekleyebilirsiniz.Ayrıca unutmadan şunuda söyleyeyim arkadaşlar. Bu eklediğim kodlarla birlikte orjinal Musashi takımının Misugi girince skill artışı bozulmuyor.Var olan bir özelliği maç kodu,oyuncu kodu,skill kodu girerek çoğaltıyoruz sadece .

Paylatığım dokumanda ihtiyaç duyacağınız her türlü bilgi mevcuttur.


Eklenti Dosyaları
.docx   Misugi Girince Sıradan Oyuncuların Sinirlenmesini Birden Fazla Oyuncuya Uygulama.docx (Boyut: 18.9 KB / İndirilme: 17)
02.04.2017, 15:36
Alıntı
02.04.2017, 18:53,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#2
RE: Misugi Girince Diğer Oyuncuların Sinirlenmesini Birden Fazla Oyuncuya Uygulama

Çok güzel bir konu. Bende ne zamandır sana bunu başka takımlar için çoğaltabilir miyiz diye soracaktım ama hep unutuyordum. Eline sağlık. Oyunumda bunu 6. takıma uygulamıştım ama bir 2. takıma daha olsaydı ne iyi olurdu diye düşünüyordum... Çok sağol. Gülümseme

Bu kodlarla beraber ilginç bir durum oldu. Normalde ilk maçta oyun hep bizden başlar ama bunları uyguladıktan sonra rakipten başladı.

Peki bunu özel olarak sadece bir oyuncuya uygulayabilir miyiz acaba? Mesela bir maçta 2. yarıda o oyuncu girsin ve değerleri artsın.
02.04.2017, 18:53
Alıntı
02.04.2017, 19:01,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 01.03.2015
Mesajlar : 267
Konular:
Rep Puanı: 1
14
#3
RE: Misugi Girince Diğer Oyuncuların Sinirlenmesini Birden Fazla Oyuncuya Uygulama

Harika bir paylaşım böyle bir şey olduğunu yeni öğreniyorum ?????


Wakabayashi35 nickli üyenin imzası
[Resim: tsubasa-vakabayasi-kurtaris.jpg]
02.04.2017, 19:01
Alıntı
02.04.2017, 19:12,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#4
RE: Misugi Girince Diğer Oyuncuların Sinirlenmesini Birden Fazla Oyuncuya Uygulama

Misugi oyuna girdikten sonra takım arkadaşları o yorulmasın diye daha etkili ve baskılı oynuyorlar. Değerleri biraz artıyor ve oyun sistemleri değişiyor. Dikkatli takip etmediğimiz sürece bunu anlamamız biraz zor oluyor. Bende atari döneminde bunu hiç farketmemiştim. İlk hack oyunumu [Toho Soccer] yaptığım zaman o takım yerine başka bir takım yapınca bunu farkettim. Gülümseme
02.04.2017, 19:12
Alıntı
02.04.2017, 20:59,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#5
RE: Misugi Girince Diğer Oyuncuların Sinirlenmesini Birden Fazla Oyuncuya Uygulama

Burada şunu farkettim, en baştaki 3FD51 ofsetindeki o 0C kodu rakip takımdaki kaç oyuncuda bu özelliğin etkin olacağını belirliyor. Aşağıdaki tabloya göre 0C kodu ile 2 numara ve 11 numara arasındaki tüm oyuncular, o skill değerlerini ve davranış kodlarını almasını istediğimiz oyuncunun girdiğimiz o özelliklerini alır.

Mesela o 0C kodu yerine 13 yazarsanız sadece 9, 10 ve 11 numara o değerleri ve özellikleri alır. 14 yazarsak sadece 10 ve 11 numara bu özelliği alır. Sadece 11 numara içinde 15 kodunu giriyoruz. Diğer oyuncular normal orjinaldeki gibi oynarlar.

Mesela sadece 4 numaralı oyuncunun 2. yarıda daha yüksek değerlerle hızlı ve etkili oynaması için 3FD51 ofsetindeki 0C kodu yerine 0E yazıyoruz ve birde 3FD6A ofsetindeki 16 kodu yerine de 0F yazıyoruz. Bu kodları girdikten sonra sadece 4 numara 2. yarıda Diaz' ın özelliklerini alıp hızlı koşar.
Yani bu 2 ofsetteki 0C ve 16 kodları rakip oyuncuların açma kapama kodu gibidir. 4 numara için 0E koduyla bunu başlattık ve 0F koduyla da bunu kapatarak ondan sonraki oyuncuların bu özelliği almasını engelledik.

2.bir örnek daha vereyim; 9 numara içinde yapmanız gereken 3FD51 ofsetine 13 kodunu girin ve sonra 3FD6A ofsetineki 16 kodu yerine de 14 kodunu girin. Bununla beraber sadece 9 numara bu özellikleri alır. Diğerleri normal bir şekilde oynarlar.

Bu arada 3FD51 ve 3FD6A sadece Fluminense takımı içindi. Diğer bir takımda artık o A9 dan sonraki 0C ve C9 dan sonraki 16 kodu neredeyse o kişisel bir oyuncuya gireceğiniz kodları oraya girmeniz gerekiyor

Tüm takım yerine buda alternatif etkili bir yöntem. Mesela bu sayede yaptığınız bir oyunda şöyle bir şey yapabilirsiniz; o numaradaki oyuncu ilk yarıda sönükken, takım arkadaşı 2. yarıda oyuna girdiği zaman oda ondan aldığı enerji ile daha etkili bir oyuncu haline gelir. İkisi birden yıldızlaşır ve takımları için etkili bir oyun tarzı ortaya koymuş olurlar. Gülümseme
Bu 0C kodunu görünce hemen anladım. Normalde 2.yarı oyuna giren oyuncular ve birçok özellikte 00 ile 0A arası bizim 11 oyuncuya ait kodlar olurken, 0B ve 15 arası kodlarda rakip oyunculara ait olur.

GK.1 = 0B
No 2 = 0C
No 3 = 0D
No 4 = 0E
No 5 = 0F
No 6 = 10
No 7 = 11
No 8 = 12
No 9 = 13
No 10 = 14
No 11 = 15
02.04.2017, 20:59
Alıntı
02.04.2017, 21:19,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.01.2013
Mesajlar : 492
Konular:
Rep Puanı: 13
#6
Cvp: RE: Misugi Girince Diğer Oyuncuların Sinirlenmesini Birden Fazla Oyuncuya Uygulama

(02.04.2017, 20:59)Hiena demiş ki: Burada şunu farkettim, en baştaki 3FD51 ofsetindeki o 0C kodu rakip takımdaki kaç oyuncuda bu özelliğin etkin olacağını belirliyor. Aşağıdaki tabloya göre 0C kodu ile 2 numara ve 11 numara arasındaki tüm oyuncular, o skill değerlerini ve davranış kodlarını almasını istediğimiz oyuncunun girdiğimiz o özelliklerini alır.

Mesela o 0C kodu yerine 13 yazarsanız sadece 9, 10 ve 11 numara o değerleri ve özellikleri alır. 14 yazarsak sadece 10 ve 11 numara bu özelliği alır. Sadece 11 numara içinde 15 kodunu giriyoruz. Diğer oyuncular normal orjinaldeki gibi oynarlar. Tüm takım yerine buda alternatif etkili bir yöntem. Mesela bu sayede o numaradaki oyuncu ilk yarıda sönükken, takım arkadaşı 2. yarıda oyuna girdiği zaman oda ondan aldığı enerji ile daha etkili bir oyuncu haline gelir. İkisi birden yıldızlaşır ve takımları için etkili bir oyun tarzı ortaya koymuş olurlar. Gülümseme

Bu 0C kodunu görünce hemen anladım. Normalde 2.yarı oyuna giren oyuncular ve birçok özellikte 00 ile 0A arası bizim 11 oyuncuya ait kodlar olurken, 0B ve 15 arası kodlarda rakip oyunculara ait olur.

GK.1 = 0B
No 2 = 0C
No 3 = 0D
No 4 = 0E
No 5 = 0F
No 6 = 10
No 7 = 11
No 8 = 12
No 9 = 13
No 10 = 14
No 11 = 15
Biraz önce denedim.işe yarıyor.Dokümana bu bilgiyi ekleyip güncelleyeceğim.3FD54 14 kodu var.O kodun ne işe yaradığını bulamadım .Sence ne işe yarıyor abi?

Arkadaşlar konu ile ilgili yeni bilgiler bulduğumuz için dosyayı güncelledim.Daha önce indirenler tekrar indirsinler.
02.04.2017, 21:19
Alıntı
02.04.2017, 21:36,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#7
RE: Misugi Girince Diğer Oyuncuların Sinirlenmesini Birden Fazla Oyuncuya Uygulama

O bir işe yaramıyor sanırım. Değiştirdiğim halde bir şey değişmedi. Ama az evvel 16 kodunu farkettim, 0C koduyla beraber bu 2 kod istediğimiz tek bir oyuncuya bu özelliği ekleyebilmemizi sağlıyor. O eklemeleri de o mesajıma ekledim.

Aklıma geldi de oda oyuna giren 10 numaralı oyuncunun kodu olabilir. 2. yarıda oyuna giren o 10 numaralı oyuncununda o değerleri almasını istiyorsak onun 14 olan mevki kodunu giriyoruz. 9 numarada oyuna girecekse 13 kodunu giriyoruz. Onun o oyuncularla aynı değerleri almasını istemiyorsak oraya girdiği mevki kodundan farklı bir kod giriyoruz. Böyle olmalı, şimdi deneyeceğim.

Edit: Aynen düşündüğüm gibi 14 kodu 2.yarıda oyuna giren oyuncuya ait. Yani o oyuncunun oyuna girerken diğer oyuncularla aynı şekilde Diaz' ın özelliğini almayıp kendi özelliği ile oynamasını istiyorsak eğer hangi numarada oyuna girmişse o mevkinin kodunu oraya giriyoruz. 10 numarada oyuna girmişse 10 yazıyoruz oraya. 9 numarada girmişse 13, 4 numarada oyuna girmişse 0E yazıyoruz. Bunun yerine onunda aynı diğer oyuncularla aynı değerleri almasını istiyorsak eğer bu durumda oyuna girdiği mevki kodu dışında bir kod giriyoruz. Yani 10 numarada oyuna girmişse 13 veya başka bir kod giriyoruz. Bu sayede oda diğer oyuncularla aynı özelliği alır.
02.04.2017, 21:36
Alıntı
02.04.2017, 21:56,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.01.2013
Mesajlar : 492
Konular:
Rep Puanı: 13
#8
Cvp: RE: Misugi Girince Diğer Oyuncuların Sinirlenmesini Birden Fazla Oyuncuya Uygulama

(02.04.2017, 21:36)Hiena demiş ki: O bir işe yaramıyor sanırım. Değiştirdiğim halde bir şey değişmedi. Ama az evvel 16 kodunu farkettim, 0C koduyla beraber bu 2 kod istediğimiz tek bir oyuncuya bu özelliği ekleyebilmemizi sağlıyor. O eklemeleri de o mesajıma ekledim.

Aklıma geldi de oda oyuna giren 10 numaralı oyuncunun kodu olabilir. 2. yarıda oyuna giren o 10 numaralı oyuncununda o değerleri almasını istiyorsak onun 14 olan mevki kodunu giriyoruz. 9 numarada oyuna girecekse 13 kodunu giriyoruz. Onun o oyuncularla aynı değerleri almasını istemiyorsak oraya girdiği mevki kodundan farklı bir kod giriyoruz. Böyle olmalı, şimdi deneyeceğim.

Edit: Yok denedim 14 kodu bir işe yaramıyor. Yada en azından düşündüğüm işe yaramıyormuş. Tabi bu 2. takımda Pierre de oluyor. Yani o diğer oyuncular gibi o değerleri alıp hızlı koşuyor. 1.takımda Schneider' de neden olmadı bilemiyorum.
14 kodunu işlevini çözdüm.Dokumanıda güncelledim.Bu kod şu işe yarıyormuş.İkinci yarı istediğimiz bir oyuncunun mevki kodunu girerek o oyuncunun skilinin değişmemesini sağlıyoruz.Genelde 2 . yarı oyuna aldığımız oyuncuların skilini değiştirmek istemezsek o oyuncuların mevki kodlarını buraya gireceğiz.
02.04.2017, 21:56
Alıntı
02.04.2017, 22:00,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#9
RE: Misugi Girince Diğer Oyuncuların Sinirlenmesini Birden Fazla Oyuncuya Uygulama

Bende az evvel farkettim, aşağıda bahsettiğim işe yarıyor.

(02.04.2017, 21:36)Hiena demiş ki: Edit: Aynen düşündüğüm gibi 14 kodu 2.yarıda oyuna giren oyuncuya ait. Yani o oyuncunun oyuna girerken diğer oyuncularla aynı şekilde Diaz' ın özelliğini almayıp kendi özelliği ile oynamasını istiyorsak eğer hangi numarada oyuna girmişse o mevkinin kodunu oraya giriyoruz. 10 numarada oyuna girmişse 10 yazıyoruz oraya. 9 numarada girmişse 13, 4 numarada oyuna girmişse 0E yazıyoruz. Bunun yerine onunda aynı diğer oyuncularla aynı değerleri almasını istiyorsak eğer bu durumda oyuna girdiği mevki kodu dışında bir kod giriyoruz. Yani 10 numarada oyuna girmişse 13 veya başka bir kod giriyoruz. Bu sayede oda diğer oyuncularla aynı özelliği alır.



16 kodunu da ekleseydin keşke. Sonradan ekleme yaptığım için gözünden kaçtı sanırım. 16 kodu da tek bir oyuncuya veya 3, 5 oyuncuya bu özelliği eklememizi sağlıyor. Aaşğıdaki bilgilere bakabilirsin.

(02.04.2017, 20:59)Hiena demiş ki: Burada şunu farkettim, en baştaki 3FD51 ofsetindeki o 0C kodu rakip takımdaki kaç oyuncuda bu özelliğin etkin olacağını belirliyor. Aşağıdaki tabloya göre 0C kodu ile 2 numara ve 11 numara arasındaki tüm oyuncular, o skill değerlerini ve davranış kodlarını almasını istediğimiz oyuncunun girdiğimiz o özelliklerini alır.

Mesela o 0C kodu yerine 13 yazarsanız sadece 9, 10 ve 11 numara o değerleri ve özellikleri alır. 14 yazarsak sadece 10 ve 11 numara bu özelliği alır. Sadece 11 numara içinde 15 kodunu giriyoruz. Diğer oyuncular normal orjinaldeki gibi oynarlar.

Mesela sadece 4 numaralı oyuncunun 2. yarıda daha yüksek değerlerle hızlı ve etkili oynaması için 3FD51 ofsetindeki 0C kodu yerine 0E yazıyoruz ve birde 3FD6A ofsetindeki 16 kodu yerine de 0F yazıyoruz. Bu kodları girdikten sonra sadece 4 numara 2. yarıda Diaz' ın özelliklerini alıp hızlı koşar.
Yani bu 2 ofsetteki 0C ve 16 kodları rakip oyuncuların açma kapama kodu gibidir. 4 numara için 0E koduyla bunu başlattık ve 0F koduyla da bunu kapatarak ondan sonraki oyuncuların bu özelliği almasını engelledik.

2.bir örnek daha vereyim; 9 numara içinde yapmanız gereken 3FD51 ofsetine 13 kodunu girin ve sonra 3FD6A ofsetineki 16 kodu yerine de 14 kodunu girin. Bununla beraber sadece 9 numara bu özellikleri alır. Diğerleri normal bir şekilde oynarlar.

Bu arada 3FD51 ve 3FD6A sadece Fluminense takımı içindi. Diğer bir takımda artık o A9 dan sonraki 0C ve C9 dan sonraki 16 kodu neredeyse o kişisel bir oyuncuya gireceğiniz kodları oraya girmeniz gerekiyor

Tüm takım yerine buda alternatif etkili bir yöntem. Mesela bu sayede yaptığınız bir oyunda şöyle bir şey yapabilirsiniz; o numaradaki oyuncu ilk yarıda sönükken, takım arkadaşı 2. yarıda oyuna girdiği zaman oda ondan aldığı enerji ile daha etkili bir oyuncu haline gelir. İkisi birden yıldızlaşır ve takımları için etkili bir oyun tarzı ortaya koymuş olurlar. Gülümseme
Bu 0C kodunu görünce hemen anladım. Normalde 2.yarı oyuna giren oyuncular ve birçok özellikte 00 ile 0A arası bizim 11 oyuncuya ait kodlar olurken, 0B ve 15 arası kodlarda rakip oyunculara ait olur.

GK.1 = 0B
No 2 = 0C
No 3 = 0D
No 4 = 0E
No 5 = 0F
No 6 = 10
No 7 = 11
No 8 = 12
No 9 = 13
No 10 = 14
No 11 = 15
02.04.2017, 22:00
Alıntı
02.04.2017, 22:21,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.01.2013
Mesajlar : 492
Konular:
Rep Puanı: 13
#10
Cvp: RE: Misugi Girince Diğer Oyuncuların Sinirlenmesini Birden Fazla Oyuncuya Uygulama

(02.04.2017, 22:00)Hiena demiş ki: Bende az evvel farkettim, aşağıda bahsettiğim işe yarıyor.

(02.04.2017, 21:36)Hiena demiş ki: Edit: Aynen düşündüğüm gibi 14 kodu 2.yarıda oyuna giren oyuncuya ait. Yani o oyuncunun oyuna girerken diğer oyuncularla aynı şekilde Diaz' ın özelliğini almayıp kendi özelliği ile oynamasını istiyorsak eğer hangi numarada oyuna girmişse o mevkinin kodunu oraya giriyoruz. 10 numarada oyuna girmişse 10 yazıyoruz oraya. 9 numarada girmişse 13, 4 numarada oyuna girmişse 0E yazıyoruz. Bunun yerine onunda aynı diğer oyuncularla aynı değerleri almasını istiyorsak eğer bu durumda oyuna girdiği mevki kodu dışında bir kod giriyoruz. Yani 10 numarada oyuna girmişse 13 veya başka bir kod giriyoruz. Bu sayede oda diğer oyuncularla aynı özelliği alır.



16 kodunu da ekleseydin keşke. Sonradan ekleme yaptığım için gözünden kaçtı sanırım. 16 kodu da tek bir oyuncuya veya 3, 5 oyuncuya bu özelliği eklememizi sağlıyor. Aaşğıdaki bilgilere bakabilirsin.

(02.04.2017, 20:59)Hiena demiş ki: Burada şunu farkettim, en baştaki 3FD51 ofsetindeki o 0C kodu rakip takımdaki kaç oyuncuda bu özelliğin etkin olacağını belirliyor. Aşağıdaki tabloya göre 0C kodu ile 2 numara ve 11 numara arasındaki tüm oyuncular, o skill değerlerini ve davranış kodlarını almasını istediğimiz oyuncunun girdiğimiz o özelliklerini alır.

Mesela o 0C kodu yerine 13 yazarsanız sadece 9, 10 ve 11 numara o değerleri ve özellikleri alır. 14 yazarsak sadece 10 ve 11 numara bu özelliği alır. Sadece 11 numara içinde 15 kodunu giriyoruz. Diğer oyuncular normal orjinaldeki gibi oynarlar.

Mesela sadece 4 numaralı oyuncunun 2. yarıda daha yüksek değerlerle hızlı ve etkili oynaması için 3FD51 ofsetindeki 0C kodu yerine 0E yazıyoruz ve birde 3FD6A ofsetindeki 16 kodu yerine de 0F yazıyoruz. Bu kodları girdikten sonra sadece 4 numara 2. yarıda Diaz' ın özelliklerini alıp hızlı koşar.
Yani bu 2 ofsetteki 0C ve 16 kodları rakip oyuncuların açma kapama kodu gibidir. 4 numara için 0E koduyla bunu başlattık ve 0F koduyla da bunu kapatarak ondan sonraki oyuncuların bu özelliği almasını engelledik.

2.bir örnek daha vereyim; 9 numara içinde yapmanız gereken 3FD51 ofsetine 13 kodunu girin ve sonra 3FD6A ofsetineki 16 kodu yerine de 14 kodunu girin. Bununla beraber sadece 9 numara bu özellikleri alır. Diğerleri normal bir şekilde oynarlar.

Bu arada 3FD51 ve 3FD6A sadece Fluminense takımı içindi. Diğer bir takımda artık o A9 dan sonraki 0C ve C9 dan sonraki 16 kodu neredeyse o kişisel bir oyuncuya gireceğiniz kodları oraya girmeniz gerekiyor

Tüm takım yerine buda alternatif etkili bir yöntem. Mesela bu sayede yaptığınız bir oyunda şöyle bir şey yapabilirsiniz; o numaradaki oyuncu ilk yarıda sönükken, takım arkadaşı 2. yarıda oyuna girdiği zaman oda ondan aldığı enerji ile daha etkili bir oyuncu haline gelir. İkisi birden yıldızlaşır ve takımları için etkili bir oyun tarzı ortaya koymuş olurlar. Gülümseme
Bu 0C kodunu görünce hemen anladım. Normalde 2.yarı oyuna giren oyuncular ve birçok özellikte 00 ile 0A arası bizim 11 oyuncuya ait kodlar olurken, 0B ve 15 arası kodlarda rakip oyunculara ait olur.

GK.1 = 0B
No 2 = 0C
No 3 = 0D
No 4 = 0E
No 5 = 0F
No 6 = 10
No 7 = 11
No 8 = 12
No 9 = 13
No 10 = 14
No 11 = 15
10 kodunu 13 yaptım.
16 kodunu bu 9 numara için 14 yaptım olmadı. 9 numara normal oynuyor
02.04.2017, 22:21
Alıntı
02.04.2017, 22:32,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#11
RE: Misugi Girince Diğer Oyuncuların Sinirlenmesini Birden Fazla Oyuncuya Uygulama

Hayır 14 kodunu yani 2. yarıda oyuna giren özel oyuncunun kodunu karıştırma. 3FD51 deki 0C ve 3FD6A ofsetindeki 16 kodu o sıradan oyunculardan kaçının bu özelliğini alacağını belirleyen 2 kod oluyor. Yani bu 2 kod arasındaki mevkileri belirliyor.

3FD51 e 13 yaz ve 3FD6A ya da 14 yaz bu durumda sıradan oyunculardan sadece 9 numara Diaz' ın o özelliğini alır. 16 kodunun işlevi bu.
02.04.2017, 22:32
Alıntı
02.04.2017, 22:46,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.01.2013
Mesajlar : 492
Konular:
Rep Puanı: 13
#12
Cvp: RE: Misugi Girince Diğer Oyuncuların Sinirlenmesini Birden Fazla Oyuncuya Uygulama

(02.04.2017, 22:32)Hiena demiş ki: Hayır 14 kodunu yani 2. yarıda oyuna giren özel oyuncunun kodunu karıştırma. 3FD51 deki 0C ve 3FD6A ofsetindeki 16 kodu o sıradan oyunculardan kaçının bu özelliğini alacağını belirleyen 2 kod oluyor. Yani bu 2 kod arasındaki mevkileri belirliyor.

3FD51 e 13 yaz ve 3FD6A ya da 14 yaz bu durumda sıradan oyunculardan sadece 9 numara Diaz' ın o özelliğini alır. 16 kodunun işlevi bu.

Tamam 16 kodunada tamamen çözüp dokumana ekledim.Böylece sadece 1 oyuncunun skilini değiştirebiliyoruz
02.04.2017, 22:46
Alıntı
02.04.2017, 23:22,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#13
RE: Misugi Girince Diğer Oyuncuların Sinirlenmesini Birden Fazla Oyuncuya Uygulama

Evet şimdi daha iyi oldu, eline sağlık. Bir veya 2 oyuncuya ekleme güzel bir özellik oldu. Bu sayede o oyuncuya giren oyuncuyla beraber o oyuncuya özel bir durum yapabiliriz. Kaleciler içinde bu yapılabilir mesela. O C9 giriyoruz ya işte onun yerine üst takımlardan bir kalecinin oyuncu kodunu girerek o kalecinin 2. yarıda daha güçlü olmasını sağlayabiliriz. Gülümseme

Bu arada bu özellik Matsuyama içinde uygulanabilir aslında. Matsuyama' nın da tüm arkadaşları değilde bir arkadaşı veya birkaçı bu yolla hızlanabilir.

Edit: Bu arada şöyle bir sorun var; bu kodları uygulayınca 1. maçta her iki yarıda da top bizden başlıyor. Diğer takımlarda böyle bir durum yok. Sanırım bu kodlar topun ilk olarak kimden başlayacağını da değiştirdiği için ve 1. maçta ilk yarı hep bizden başladığı için bu durum oluyor
02.04.2017, 23:22
Alıntı
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi


Lütfen Giriş Yapın & Kayıt Olun.
Bize Destek Olmak İçin Lütfen Hemen Giriş Yapın & Kayıt Olun
Hemen Kayıt Ol
Sitemize Çok Kolay Bir Şekilde Kayıt Olabilirsiniz. Kayıt olarak birçok içeriğe ücretsiz erişebilirsiniz !
&
Giriş yap
Zaten Bir Hesabınız Var Mı? Giriş yap.

Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Rakip oyuncuların pas kesme-blok-kayma davranış ofsetleri ジャイロメ59 4 366 01.11.2019, 03:03
Son Mesaj: misugi17
  Bir Oyuncuya İstediğiniz Kadar Maçta İstediğiniz Yakın Görünüm Forma Rengini Verme Hiena 70 1,401 31.10.2019, 15:36
Son Mesaj: levin44
  Yakın görünümü olmayan oyuncuya yakın görünüm eklemek ジャイロメ59 11 623 30.10.2019, 02:33
Son Mesaj: nemar
  7 Özel Tekniği Her Oyuncuya Kendi Yakın Görünümü ve Sahnesi ile Ekleme Hiena 10 172 28.10.2019, 15:51
Son Mesaj: Gandalf ozorro
  İstediğiniz Sayıda Oyuncuya Özel Kayma Ekleme Hiena 3 162 21.10.2019, 13:56
Son Mesaj: nemar

Foruma Git:


 

Türkçe Çeviri: MyBBKursu.Com, Kodlayanlar MyBB
© 2002-2019 MyBB Group.
ImAdige theme by IMADIGE © 2015. Thanks For IMADIGE EDIT by AlphaT®.NET TsubasaTR 2007-2019