Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Misugi Girince Diğer Oyuncuların Sinirlenmesini Birden Fazla Oyuncuya Uygulama

Bu konu; 15 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : bakgal
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Arkadaşlar daha önce Diaz ve Matsuyama sinirlenmesini rakip takımda birden fazla oyuncuya nasıl uygulayacağınızı anlatmıştım.Bu iki sinirlenme bittikten sonra rakip takımda olan diğer bir sinirlenme türü olan Musahi takımının sinirlenme özelliğini size anlatacağım.Şimdi kısaca bu sinirlenme özelliğinden bahsedeyim.Musashi maçında Misugi ikinci yarı oyuna girdiğinde ,diğer oyuncular sinirleniyor ve skill artışı oluyor.Bu özelliği istediğiniz oyuncuya ,istediğiniz maçta oyuncu 2 . yarı oyuna girdiğinde uygulayabilirsiniz.Ayrıca burada diğer oyuncuların sinirlenme skilini de ayarlayabiliyoruz.Mesela Fluminense maçında ikinci yarı Schneider rakip takımda oyuna girdiğinde diğer oyuncuların hepsine,Diazın sinirlenme skilini vererek onun kadar hızlı koşturabilirsiniz.Aynı zamanda onun kadar da güçlü olur oyuncular.Bu şekilde Musashi takımının özelliğini istediğiniz kadar oyuncuya ekleyebilirsiniz.Ayrıca unutmadan şunuda söyleyeyim arkadaşlar. Bu eklediğim kodlarla birlikte orjinal Musashi takımının Misugi girince skill artışı bozulmuyor.Var olan bir özelliği maç kodu,oyuncu kodu,skill kodu girerek çoğaltıyoruz sadece .

Paylatığım dokumanda ihtiyaç duyacağınız her türlü bilgi mevcuttur.

Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler

Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
Çok güzel bir konu. Bende ne zamandır sana bunu başka takımlar için çoğaltabilir miyiz diye soracaktım ama hep unutuyordum. Eline sağlık. Oyunumda bunu 6. takıma uygulamıştım ama bir 2. takıma daha olsaydı ne iyi olurdu diye düşünüyordum... Çok sağol. Gülümseme

Bu kodlarla beraber ilginç bir durum oldu. Normalde ilk maçta oyun hep bizden başlar ama bunları uyguladıktan sonra rakipten başladı.

Peki bunu özel olarak sadece bir oyuncuya uygulayabilir miyiz acaba? Mesela bir maçta 2. yarıda o oyuncu girsin ve değerleri artsın.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
Harika bir paylaşım böyle bir şey olduğunu yeni öğreniyorum ?????
[Resim: tsubasa-vakabayasi-kurtaris.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
Misugi oyuna girdikten sonra takım arkadaşları o yorulmasın diye daha etkili ve baskılı oynuyorlar. Değerleri biraz artıyor ve oyun sistemleri değişiyor. Dikkatli takip etmediğimiz sürece bunu anlamamız biraz zor oluyor. Bende atari döneminde bunu hiç farketmemiştim. İlk hack oyunumu [Toho Soccer] yaptığım zaman o takım yerine başka bir takım yapınca bunu farkettim. Gülümseme
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
Burada şunu farkettim, en baştaki 3FD51 ofsetindeki o 0C kodu rakip takımdaki kaç oyuncuda bu özelliğin etkin olacağını belirliyor. Aşağıdaki tabloya göre 0C kodu ile 2 numara ve 11 numara arasındaki tüm oyuncular, o skill değerlerini ve davranış kodlarını almasını istediğimiz oyuncunun girdiğimiz o özelliklerini alır.

Mesela o 0C kodu yerine 13 yazarsanız sadece 9, 10 ve 11 numara o değerleri ve özellikleri alır. 14 yazarsak sadece 10 ve 11 numara bu özelliği alır. Sadece 11 numara içinde 15 kodunu giriyoruz. Diğer oyuncular normal orjinaldeki gibi oynarlar.

Mesela sadece 4 numaralı oyuncunun 2. yarıda daha yüksek değerlerle hızlı ve etkili oynaması için 3FD51 ofsetindeki 0C kodu yerine 0E yazıyoruz ve birde 3FD6A ofsetindeki 16 kodu yerine de 0F yazıyoruz. Bu kodları girdikten sonra sadece 4 numara 2. yarıda Diaz' ın özelliklerini alıp hızlı koşar.
Yani bu 2 ofsetteki 0C ve 16 kodları rakip oyuncuların açma kapama kodu gibidir. 4 numara için 0E koduyla bunu başlattık ve 0F koduyla da bunu kapatarak ondan sonraki oyuncuların bu özelliği almasını engelledik.

2.bir örnek daha vereyim; 9 numara içinde yapmanız gereken 3FD51 ofsetine 13 kodunu girin ve sonra 3FD6A ofsetineki 16 kodu yerine de 14 kodunu girin. Bununla beraber sadece 9 numara bu özellikleri alır. Diğerleri normal bir şekilde oynarlar.

Bu arada 3FD51 ve 3FD6A sadece Fluminense takımı içindi. Diğer bir takımda artık o A9 dan sonraki 0C ve C9 dan sonraki 16 kodu neredeyse o kişisel bir oyuncuya gireceğiniz kodları oraya girmeniz gerekiyor

Tüm takım yerine buda alternatif etkili bir yöntem. Mesela bu sayede yaptığınız bir oyunda şöyle bir şey yapabilirsiniz; o numaradaki oyuncu ilk yarıda sönükken, takım arkadaşı 2. yarıda oyuna girdiği zaman oda ondan aldığı enerji ile daha etkili bir oyuncu haline gelir. İkisi birden yıldızlaşır ve takımları için etkili bir oyun tarzı ortaya koymuş olurlar. Gülümseme
Bu 0C kodunu görünce hemen anladım. Normalde 2.yarı oyuna giren oyuncular ve birçok özellikte 00 ile 0A arası bizim 11 oyuncuya ait kodlar olurken, 0B ve 15 arası kodlarda rakip oyunculara ait olur.

GK.1 = 0B
No 2 = 0C
No 3 = 0D
No 4 = 0E
No 5 = 0F
No 6 = 10
No 7 = 11
No 8 = 12
No 9 = 13
No 10 = 14
No 11 = 15
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
(02-04-2017, Saat: 20:59)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Burada şunu farkettim, en baştaki 3FD51 ofsetindeki o 0C kodu rakip takımdaki kaç oyuncuda bu özelliğin etkin olacağını belirliyor. Aşağıdaki tabloya göre 0C kodu ile 2 numara ve 11 numara arasındaki tüm oyuncular, o skill değerlerini ve davranış kodlarını almasını istediğimiz oyuncunun girdiğimiz o özelliklerini alır.

Mesela o 0C kodu yerine 13 yazarsanız sadece 9, 10 ve 11 numara o değerleri ve özellikleri alır. 14 yazarsak sadece 10 ve 11 numara bu özelliği alır. Sadece 11 numara içinde 15 kodunu giriyoruz. Diğer oyuncular normal orjinaldeki gibi oynarlar. Tüm takım yerine buda alternatif etkili bir yöntem. Mesela bu sayede o numaradaki oyuncu ilk yarıda sönükken, takım arkadaşı 2. yarıda oyuna girdiği zaman oda ondan aldığı enerji ile daha etkili bir oyuncu haline gelir. İkisi birden yıldızlaşır ve takımları için etkili bir oyun tarzı ortaya koymuş olurlar. Gülümseme

Bu 0C kodunu görünce hemen anladım. Normalde 2.yarı oyuna giren oyuncular ve birçok özellikte 00 ile 0A arası bizim 11 oyuncuya ait kodlar olurken, 0B ve 15 arası kodlarda rakip oyunculara ait olur.

GK.1 = 0B
No 2 = 0C
No 3 = 0D
No 4 = 0E
No 5 = 0F
No 6 = 10
No 7 = 11
No 8 = 12
No 9 = 13
No 10 = 14
No 11 = 15
Biraz önce denedim.işe yarıyor.Dokümana bu bilgiyi ekleyip güncelleyeceğim.3FD54 14 kodu var.O kodun ne işe yaradığını bulamadım .Sence ne işe yarıyor abi?

Arkadaşlar konu ile ilgili yeni bilgiler bulduğumuz için dosyayı güncelledim.Daha önce indirenler tekrar indirsinler.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Şutların ve Diğer Tüm Tekniklerin Güç Değeri Hiena 57 2,555 8 saat önce
Son Yorum: Cnyt76
Maç İçinde Rakip Oyuncuların Tekniklerini Bizdeki Gibi Çerçeve Ekranında Gösterme Hiena 2 28 314 Dün, Saat: 01:08
Son Yorum: Hiena 2
CT 2 - Tüm Şutların ve Diğer Özel Hareketlerin Kodları (Asıl İçerik) Hiena 63 3,830 18-03-2024, Saat: 13:21
Son Yorum: Erdem75
İstediğmiz Sayıda Oyuncuya Özel Pas Kesme Ekleme Crazy Striker 17 1,462 17-03-2024, Saat: 16:36
Son Yorum: Erdem75
İstediğiniz Sayıda Oyuncuya Özel Bloğu Kendi Yakın Görünümleriyle Ekleme Hiena 9 881 17-03-2024, Saat: 15:43
Son Yorum: Erdem75

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:



Konuyu Okuyanlar
8 Kullanıcı Bu Konuyu Okudu:
Jun Misugi (24-03-2024, 10:04), bakgal (24-03-2024, 11:01), Hiena 2 (24-03-2024, 10:11), RedMellow (24-03-2024, 08:02), Karl Heinz Schneider (24-03-2024, 14:47), Mohamad ibrahim (24-03-2024, 02:41), Soil (24-03-2024, 14:17), Grandios (24-03-2024, 13:26)
 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi