Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Misugi Girince Diğer Oyuncuların Sinirlenmesini Birden Fazla Oyuncuya Uygulama

Bu konu; 15 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : bakgal
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#7
O bir işe yaramıyor sanırım. Değiştirdiğim halde bir şey değişmedi. Ama az evvel 16 kodunu farkettim, 0C koduyla beraber bu 2 kod istediğimiz tek bir oyuncuya bu özelliği ekleyebilmemizi sağlıyor. O eklemeleri de o mesajıma ekledim.

Aklıma geldi de oda oyuna giren 10 numaralı oyuncunun kodu olabilir. 2. yarıda oyuna giren o 10 numaralı oyuncununda o değerleri almasını istiyorsak onun 14 olan mevki kodunu giriyoruz. 9 numarada oyuna girecekse 13 kodunu giriyoruz. Onun o oyuncularla aynı değerleri almasını istemiyorsak oraya girdiği mevki kodundan farklı bir kod giriyoruz. Böyle olmalı, şimdi deneyeceğim.

Edit: Aynen düşündüğüm gibi 14 kodu 2.yarıda oyuna giren oyuncuya ait. Yani o oyuncunun oyuna girerken diğer oyuncularla aynı şekilde Diaz' ın özelliğini almayıp kendi özelliği ile oynamasını istiyorsak eğer hangi numarada oyuna girmişse o mevkinin kodunu oraya giriyoruz. 10 numarada oyuna girmişse 10 yazıyoruz oraya. 9 numarada girmişse 13, 4 numarada oyuna girmişse 0E yazıyoruz. Bunun yerine onunda aynı diğer oyuncularla aynı değerleri almasını istiyorsak eğer bu durumda oyuna girdiği mevki kodu dışında bir kod giriyoruz. Yani 10 numarada oyuna girmişse 13 veya başka bir kod giriyoruz. Bu sayede oda diğer oyuncularla aynı özelliği alır.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#8
(02-04-2017, Saat: 21:36)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: O bir işe yaramıyor sanırım. Değiştirdiğim halde bir şey değişmedi. Ama az evvel 16 kodunu farkettim, 0C koduyla beraber bu 2 kod istediğimiz tek bir oyuncuya bu özelliği ekleyebilmemizi sağlıyor. O eklemeleri de o mesajıma ekledim.

Aklıma geldi de oda oyuna giren 10 numaralı oyuncunun kodu olabilir. 2. yarıda oyuna giren o 10 numaralı oyuncununda o değerleri almasını istiyorsak onun 14 olan mevki kodunu giriyoruz. 9 numarada oyuna girecekse 13 kodunu giriyoruz. Onun o oyuncularla aynı değerleri almasını istemiyorsak oraya girdiği mevki kodundan farklı bir kod giriyoruz. Böyle olmalı, şimdi deneyeceğim.

Edit: Yok denedim 14 kodu bir işe yaramıyor. Yada en azından düşündüğüm işe yaramıyormuş. Tabi bu 2. takımda Pierre de oluyor. Yani o diğer oyuncular gibi o değerleri alıp hızlı koşuyor. 1.takımda Schneider' de neden olmadı bilemiyorum.
14 kodunu işlevini çözdüm.Dokumanıda güncelledim.Bu kod şu işe yarıyormuş.İkinci yarı istediğimiz bir oyuncunun mevki kodunu girerek o oyuncunun skilinin değişmemesini sağlıyoruz.Genelde 2 . yarı oyuna aldığımız oyuncuların skilini değiştirmek istemezsek o oyuncuların mevki kodlarını buraya gireceğiz.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#9
Bende az evvel farkettim, aşağıda bahsettiğim işe yarıyor.

(02-04-2017, Saat: 21:36)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Edit: Aynen düşündüğüm gibi 14 kodu 2.yarıda oyuna giren oyuncuya ait. Yani o oyuncunun oyuna girerken diğer oyuncularla aynı şekilde Diaz' ın özelliğini almayıp kendi özelliği ile oynamasını istiyorsak eğer hangi numarada oyuna girmişse o mevkinin kodunu oraya giriyoruz. 10 numarada oyuna girmişse 10 yazıyoruz oraya. 9 numarada girmişse 13, 4 numarada oyuna girmişse 0E yazıyoruz. Bunun yerine onunda aynı diğer oyuncularla aynı değerleri almasını istiyorsak eğer bu durumda oyuna girdiği mevki kodu dışında bir kod giriyoruz. Yani 10 numarada oyuna girmişse 13 veya başka bir kod giriyoruz. Bu sayede oda diğer oyuncularla aynı özelliği alır.



16 kodunu da ekleseydin keşke. Sonradan ekleme yaptığım için gözünden kaçtı sanırım. 16 kodu da tek bir oyuncuya veya 3, 5 oyuncuya bu özelliği eklememizi sağlıyor. Aaşğıdaki bilgilere bakabilirsin.

(02-04-2017, Saat: 20:59)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Burada şunu farkettim, en baştaki 3FD51 ofsetindeki o 0C kodu rakip takımdaki kaç oyuncuda bu özelliğin etkin olacağını belirliyor. Aşağıdaki tabloya göre 0C kodu ile 2 numara ve 11 numara arasındaki tüm oyuncular, o skill değerlerini ve davranış kodlarını almasını istediğimiz oyuncunun girdiğimiz o özelliklerini alır.

Mesela o 0C kodu yerine 13 yazarsanız sadece 9, 10 ve 11 numara o değerleri ve özellikleri alır. 14 yazarsak sadece 10 ve 11 numara bu özelliği alır. Sadece 11 numara içinde 15 kodunu giriyoruz. Diğer oyuncular normal orjinaldeki gibi oynarlar.

Mesela sadece 4 numaralı oyuncunun 2. yarıda daha yüksek değerlerle hızlı ve etkili oynaması için 3FD51 ofsetindeki 0C kodu yerine 0E yazıyoruz ve birde 3FD6A ofsetindeki 16 kodu yerine de 0F yazıyoruz. Bu kodları girdikten sonra sadece 4 numara 2. yarıda Diaz' ın özelliklerini alıp hızlı koşar.
Yani bu 2 ofsetteki 0C ve 16 kodları rakip oyuncuların açma kapama kodu gibidir. 4 numara için 0E koduyla bunu başlattık ve 0F koduyla da bunu kapatarak ondan sonraki oyuncuların bu özelliği almasını engelledik.

2.bir örnek daha vereyim; 9 numara içinde yapmanız gereken 3FD51 ofsetine 13 kodunu girin ve sonra 3FD6A ofsetineki 16 kodu yerine de 14 kodunu girin. Bununla beraber sadece 9 numara bu özellikleri alır. Diğerleri normal bir şekilde oynarlar.

Bu arada 3FD51 ve 3FD6A sadece Fluminense takımı içindi. Diğer bir takımda artık o A9 dan sonraki 0C ve C9 dan sonraki 16 kodu neredeyse o kişisel bir oyuncuya gireceğiniz kodları oraya girmeniz gerekiyor

Tüm takım yerine buda alternatif etkili bir yöntem. Mesela bu sayede yaptığınız bir oyunda şöyle bir şey yapabilirsiniz; o numaradaki oyuncu ilk yarıda sönükken, takım arkadaşı 2. yarıda oyuna girdiği zaman oda ondan aldığı enerji ile daha etkili bir oyuncu haline gelir. İkisi birden yıldızlaşır ve takımları için etkili bir oyun tarzı ortaya koymuş olurlar. Gülümseme
Bu 0C kodunu görünce hemen anladım. Normalde 2.yarı oyuna giren oyuncular ve birçok özellikte 00 ile 0A arası bizim 11 oyuncuya ait kodlar olurken, 0B ve 15 arası kodlarda rakip oyunculara ait olur.

GK.1 = 0B
No 2 = 0C
No 3 = 0D
No 4 = 0E
No 5 = 0F
No 6 = 10
No 7 = 11
No 8 = 12
No 9 = 13
No 10 = 14
No 11 = 15
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#10
(02-04-2017, Saat: 22:00)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bende az evvel farkettim, aşağıda bahsettiğim işe yarıyor.

(02-04-2017, Saat: 21:36)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Edit: Aynen düşündüğüm gibi 14 kodu 2.yarıda oyuna giren oyuncuya ait. Yani o oyuncunun oyuna girerken diğer oyuncularla aynı şekilde Diaz' ın özelliğini almayıp kendi özelliği ile oynamasını istiyorsak eğer hangi numarada oyuna girmişse o mevkinin kodunu oraya giriyoruz. 10 numarada oyuna girmişse 10 yazıyoruz oraya. 9 numarada girmişse 13, 4 numarada oyuna girmişse 0E yazıyoruz. Bunun yerine onunda aynı diğer oyuncularla aynı değerleri almasını istiyorsak eğer bu durumda oyuna girdiği mevki kodu dışında bir kod giriyoruz. Yani 10 numarada oyuna girmişse 13 veya başka bir kod giriyoruz. Bu sayede oda diğer oyuncularla aynı özelliği alır.



16 kodunu da ekleseydin keşke. Sonradan ekleme yaptığım için gözünden kaçtı sanırım. 16 kodu da tek bir oyuncuya veya 3, 5 oyuncuya bu özelliği eklememizi sağlıyor. Aaşğıdaki bilgilere bakabilirsin.

(02-04-2017, Saat: 20:59)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Burada şunu farkettim, en baştaki 3FD51 ofsetindeki o 0C kodu rakip takımdaki kaç oyuncuda bu özelliğin etkin olacağını belirliyor. Aşağıdaki tabloya göre 0C kodu ile 2 numara ve 11 numara arasındaki tüm oyuncular, o skill değerlerini ve davranış kodlarını almasını istediğimiz oyuncunun girdiğimiz o özelliklerini alır.

Mesela o 0C kodu yerine 13 yazarsanız sadece 9, 10 ve 11 numara o değerleri ve özellikleri alır. 14 yazarsak sadece 10 ve 11 numara bu özelliği alır. Sadece 11 numara içinde 15 kodunu giriyoruz. Diğer oyuncular normal orjinaldeki gibi oynarlar.

Mesela sadece 4 numaralı oyuncunun 2. yarıda daha yüksek değerlerle hızlı ve etkili oynaması için 3FD51 ofsetindeki 0C kodu yerine 0E yazıyoruz ve birde 3FD6A ofsetindeki 16 kodu yerine de 0F yazıyoruz. Bu kodları girdikten sonra sadece 4 numara 2. yarıda Diaz' ın özelliklerini alıp hızlı koşar.
Yani bu 2 ofsetteki 0C ve 16 kodları rakip oyuncuların açma kapama kodu gibidir. 4 numara için 0E koduyla bunu başlattık ve 0F koduyla da bunu kapatarak ondan sonraki oyuncuların bu özelliği almasını engelledik.

2.bir örnek daha vereyim; 9 numara içinde yapmanız gereken 3FD51 ofsetine 13 kodunu girin ve sonra 3FD6A ofsetineki 16 kodu yerine de 14 kodunu girin. Bununla beraber sadece 9 numara bu özellikleri alır. Diğerleri normal bir şekilde oynarlar.

Bu arada 3FD51 ve 3FD6A sadece Fluminense takımı içindi. Diğer bir takımda artık o A9 dan sonraki 0C ve C9 dan sonraki 16 kodu neredeyse o kişisel bir oyuncuya gireceğiniz kodları oraya girmeniz gerekiyor

Tüm takım yerine buda alternatif etkili bir yöntem. Mesela bu sayede yaptığınız bir oyunda şöyle bir şey yapabilirsiniz; o numaradaki oyuncu ilk yarıda sönükken, takım arkadaşı 2. yarıda oyuna girdiği zaman oda ondan aldığı enerji ile daha etkili bir oyuncu haline gelir. İkisi birden yıldızlaşır ve takımları için etkili bir oyun tarzı ortaya koymuş olurlar. Gülümseme
Bu 0C kodunu görünce hemen anladım. Normalde 2.yarı oyuna giren oyuncular ve birçok özellikte 00 ile 0A arası bizim 11 oyuncuya ait kodlar olurken, 0B ve 15 arası kodlarda rakip oyunculara ait olur.

GK.1 = 0B
No 2 = 0C
No 3 = 0D
No 4 = 0E
No 5 = 0F
No 6 = 10
No 7 = 11
No 8 = 12
No 9 = 13
No 10 = 14
No 11 = 15
10 kodunu 13 yaptım.
16 kodunu bu 9 numara için 14 yaptım olmadı. 9 numara normal oynuyor
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#11
Hayır 14 kodunu yani 2. yarıda oyuna giren özel oyuncunun kodunu karıştırma. 3FD51 deki 0C ve 3FD6A ofsetindeki 16 kodu o sıradan oyunculardan kaçının bu özelliğini alacağını belirleyen 2 kod oluyor. Yani bu 2 kod arasındaki mevkileri belirliyor.

3FD51 e 13 yaz ve 3FD6A ya da 14 yaz bu durumda sıradan oyunculardan sadece 9 numara Diaz' ın o özelliğini alır. 16 kodunun işlevi bu.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#12
(02-04-2017, Saat: 22:32)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hayır 14 kodunu yani 2. yarıda oyuna giren özel oyuncunun kodunu karıştırma. 3FD51 deki 0C ve 3FD6A ofsetindeki 16 kodu o sıradan oyunculardan kaçının bu özelliğini alacağını belirleyen 2 kod oluyor. Yani bu 2 kod arasındaki mevkileri belirliyor.

3FD51 e 13 yaz ve 3FD6A ya da 14 yaz bu durumda sıradan oyunculardan sadece 9 numara Diaz' ın o özelliğini alır. 16 kodunun işlevi bu.

Tamam 16 kodunada tamamen çözüp dokumana ekledim.Böylece sadece 1 oyuncunun skilini değiştirebiliyoruz
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Şutların ve Diğer Tüm Tekniklerin Güç Değeri Hiena 57 2,555 Dün, Saat: 16:06
Son Yorum: Cnyt76
Maç İçinde Rakip Oyuncuların Tekniklerini Bizdeki Gibi Çerçeve Ekranında Gösterme Hiena 2 28 316 Dün, Saat: 01:08
Son Yorum: Hiena 2
CT 2 - Tüm Şutların ve Diğer Özel Hareketlerin Kodları (Asıl İçerik) Hiena 63 3,830 18-03-2024, Saat: 13:21
Son Yorum: Erdem75
İstediğmiz Sayıda Oyuncuya Özel Pas Kesme Ekleme Crazy Striker 17 1,462 17-03-2024, Saat: 16:36
Son Yorum: Erdem75
İstediğiniz Sayıda Oyuncuya Özel Bloğu Kendi Yakın Görünümleriyle Ekleme Hiena 9 881 17-03-2024, Saat: 15:43
Son Yorum: Erdem75

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:



Konuyu Okuyanlar
8 Kullanıcı Bu Konuyu Okudu:
Jun Misugi (24-03-2024, 10:04), bakgal (24-03-2024, 11:01), Hiena 2 (24-03-2024, 10:11), RedMellow (24-03-2024, 08:02), Karl Heinz Schneider (24-03-2024, 14:47), Mohamad ibrahim (24-03-2024, 02:41), Soil (24-03-2024, 14:17), Grandios (24-03-2024, 13:26)
 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi