Sitemize Hoşgeldiniz, Ziyaretçi!

l Kayıt Ol
Tarih: 15.11.2019, 06:23
youtube twitter facebook google+ feedburner
  • Hoşgeldiniz! TsubasaTR 12 Yaşında ! Sizde Üye Olun Aramıza Katılın
  • Site Kuralları Gereği Üye Olduktan Sonra Konu Açıp Kendinizi Tanıtınız.
  • Yardım Menüsünden Bilgi Alabilirsiniz.
  • Site Kurallarını Okuyunuz ve Riayet Ediniz. Tsubasa Türkiye
Captain Tsubasa | Tsubasa Türkiye Platformu > Captain Tsubasa Hex Kodları ve Offset Paylaşımları > Captain Tsubasa 2 - Hex Kodları Bölümü > Oyuncuların Tekniklerini Uyguladıkları Alanlar [Kayma ve Güç İçerik Kodları] >

 Yorum: 10    Görüntülenme: 309
Konuyu Değerlendir
  • 2 Oy - 5 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 Oyuncuların Tekniklerini Uyguladıkları Alanlar [Kayma ve Güç İçerik Kodları]
29.03.2017, 22:18,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#1
Oyuncuların Tekniklerini Uyguladıkları Alanlar [Kayma ve Güç İçerik Kodları]

Arkadaşlar biliyorsunuz bir süre önce Rakip oyuncu davranış kodlarından 5.si olan Topu ayağında bulunduran oyuncuların davranışı adlı konuyu ve bununla beraber bizim ceza sahasında ve rakip ceza sahasında top kontrolü ile ilgili kodların içerik kodlarını sizlerle paylaşmıştım. Orada bir oyuncunun sahanın neresinde şut çekeceği, pas vereceği, top süreceği ve verkaç yapacağı ile ilgili özelliklerin içerik kodlarını sizlerle paylaşmıştım.

İşte şimdide burada sizlerle rakip oyuncuların yakaladıkları oyuncumuza, sahanın neresinde kayma, blok, pas kesme yapacakları ve nerede kayarak oyuncularımızı uçuracaklarıyla ilgili tek kodluk yer gösterim kodlarının içerik kodlarını ve ayrıca davranış kodlarından 9 ve 10.su olan bizim ceza sahamız ile rakip ceza sahasında güç özelliği yani oyuncu uçurma özelliğinin içerik kodlarını paylaşacağım.

Tüm bu paylaştığım kodlarla rakip oyuncular sahanın belli noktasında o tekniklerini uygularlar.

8. konunun içerik kodlarını ayrı bir klasörde verdim, 9 ve 10. özelliğin kodlarını da bir klasörde.


Bu konuyla ilgili ilk paylaştığım topu ayağında bulunduran oyuncuların içerik kodları adlı paylaşıma da aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

Oyuncuların Tekniklerini Uyguladıkları Alanlar [Şut çekme, Pas, Top sürme ve Verkaç]

Hide Post

29.03.2017, 22:18
Alıntı
29.03.2017, 22:29,
Çevrimdışı
Striker EM9
Cezalı Kullanıcı Grubu
Katılım: 27.10.2014
Mesajlar : 993
Konular:
Rep Puanı: 26
27
#2
RE: Oyuncuların Tekniklerini Uyguladıkları Alanlar [Kayma ve Güç İçerik Kodları]

Eline Sağlık Kardeşim.Çok Güzel Özellikler Bunlar Belirli Noktalarda İstediğiimiz Gibi Faul Uçurma Vb Ayar Yapabileceğiz Artık...
29.03.2017, 22:29
Alıntı
29.03.2017, 22:40,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#3
RE: Oyuncuların Tekniklerini Uyguladıkları Alanlar [Kayma ve Güç İçerik Kodları]

Evet öyle. Mesela ceza sahasında birçok noktada faul kodu girerek sürekli penaltı kazanabilirsin. Yada frikik noktası civarındaki kodu da faul kodu yaparak sürekli faul olmasını sağlayabilir ve bu sayede sürekli frikik kazanabilirsin.

Aynı şekilde istediğin alanlarda oyuncularını uçurma özelliği verebilirsin.

Yine rakip sıradan oyuncular yakaladıkları oyuncumuza müdahale sırasında hiç gözükmüyor ya işte onu da kaldırıp onları sürekli görünür hale getirebilirsiniz.
29.03.2017, 22:40
Alıntı
30.03.2017, 00:50,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 20.11.2012
Mesajlar : 19
Konular:
Rep Puanı: 0
#4
RE: Oyuncuların Tekniklerini Uyguladıkları Alanlar [Kayma ve Güç İçerik Kodları]

eline sağlık hiena.
30.03.2017, 00:50
Alıntı
30.03.2017, 19:15,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2016
Mesajlar : 183
Konular:
Rep Puanı: 0
30
#5
RE: Oyuncuların Tekniklerini Uyguladıkları Alanlar [Kayma ve Güç İçerik Kodları]

Emeğine çok ama çook sağlık Tolga abi
Yani artık istersek 3B8BE
3B8EE
3B91E
3B94E
3B97E
3B9AE
3B9DE
3BA0E
ofsetlerinde bulunan 22 leri kaldırırsak faulü de kaldırmış mı oluyoruz??Açık Ağızlı Gülümseme
30.03.2017, 19:15
Alıntı
01.04.2017, 01:05,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#6
RE: Oyuncuların Tekniklerini Uyguladıkları Alanlar [Kayma ve Güç İçerik Kodları]

Evet aynen dediği gibi. Tabi bunların hepsi yerine belli bir takımda da bunu yapabilirsin. Yani o 8. özelliğin koduna ait içerik kodlarında bu 22 leri kaldırıp sadece o takımın faul yapmasını engelyebilirsin. Gülümseme
01.04.2017, 01:05
Alıntı
02.04.2017, 21:50,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2016
Mesajlar : 183
Konular:
Rep Puanı: 0
30
#7
RE: Oyuncuların Tekniklerini Uyguladıkları Alanlar [Kayma ve Güç İçerik Kodları]

Faulün sadece rakip takım oyuncuları top sürerken biz yaptığımızda olmasını istersek 3B8BE
3B8EE ofsetlerini mi değiştirmeden bırakırız?

Ki böylece rakip takımın oyuncuları bize serbest vuruşta şut çekebilsinler tıpkı Riverou banana şutu gibi.Ama biz yapamayalım.
02.04.2017, 21:50
Alıntı
02.04.2017, 22:38,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#8
RE: Oyuncuların Tekniklerini Uyguladıkları Alanlar [Kayma ve Güç İçerik Kodları]

Bu özellikler sadece rakip oyunculara ait. Bizim oyuncuların faul yapacakları alanı etkilemiyor bu kodlar. Rakip oyuncular bizi yakaladığı zaman faul mü, oyuncu uçurma mı, kayma mı yapacak yada hiç oyuncu çıkmayacak mı, bunları belirliyor o kodlar.

Davranış kodlarından ilk 4' ü olan Enerji ve skill kodları, hızlı koşma, kontra atak ve markaj bizim ve rakibin ortak özellikleri. Onun dışındaki 5 ve 11. konuya kadar olan diğer tüm özellikleri biz kendimiz uyguladığımız için bizim oyunculara ait o tür kodlar yok.
02.04.2017, 22:38
Alıntı
29.04.2017, 23:52,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2016
Mesajlar : 183
Konular:
Rep Puanı: 0
30
#9
Cvp: RE: Oyuncuların Tekniklerini Uyguladıkları Alanlar [Kayma ve Güç İçerik Kodları]

(02.04.2017, 22:38)Hiena demiş ki: Bu özellikler sadece rakip oyunculara ait. Bizim oyuncuların faul yapacakları alanı etkilemiyor bu kodlar. Rakip oyuncular bizi yakaladığı zaman faul mü, oyuncu uçurma mı, kayma mı yapacak yada hiç oyuncu çıkmayacak mı, bunları belirliyor o kodlar.

Davranış kodlarından ilk 4' ü olan Enerji ve skill kodları, hızlı koşma, kontra atak ve markaj bizim ve rakibin ortak özellikleri. Onun dışındaki 5 ve 11. konuya kadar olan diğer tüm özellikleri biz kendimiz uyguladığımız için bizim oyunculara ait o tür kodlar yok.
Benim şimdi kafam karıştı?
Hangisinde faulü kaldırabiliriz?
Bizim oyuncular topu sürerken mi?
Rakip oyuncular topu sürerken mi?
29.04.2017, 23:52
Alıntı
30.04.2017, 01:17,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#10
RE: Oyuncuların Tekniklerini Uyguladıkları Alanlar [Kayma ve Güç İçerik Kodları]

Biz top sürerken. Yani rakip oyuncular bizi yakaladığında faul yaparlar ya işte onların bu özelliğini kaldırabiliriz. Bu onlara ait bir özellik. 5. özellikte Topu ayağında bulundurduğunda şut çekiyor veya pas veriyorlar işte bunun gibi onlar bizi yakaladığında faul yapıyorlar, oyuncularımızı uçuruyorlar veya sıradan oyuncuları hiç gözükmüyor. İşte onlara ait bu özelliği belirliyor.
30.04.2017, 01:17
Alıntı
02.06.2017, 01:43,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#11
RE: Oyuncuların Tekniklerini Uyguladıkları Alanlar [Kayma ve Güç İçerik Kodları]

Arkadaşlar bu verdiğim özellikle ilgili 2 noktada yanılmışım. Şimdi o tekniklerden 00 kodu sürekli kayma ve 33 kodu İran takımın özelliği olan kayarak oyuncu uçurma oluyor. 11 ve 22 kodlarında ise yanılmışım. Ben bunu 1. takım üzerinden denediğimden ve onlarda sıklıkla oyunumuzu yakaladıkları zaman hiç görünmedikleri ve birde sıkça faul yaptıkları için bu 2 kodun bunları ifade ettiğini sanmıştım ama aslında 11 kodu Pas kesme, 22 kodu da Blok özelliğinin kodu oluyor. Tabi faul oranı bizde de olduğu gibi çalım atmak isteyen oyuncuya karşı blok veya pas kesme yapmışsa o oyuncu, bu durumda sıklıkla faul olur. İşte birazda bundan dolayı yanılmışım. Güzel Birde 1. takım oyuncularının değerleri çok düşük olduğu için genelde topa çıkmıyorlar ve faul yapıyorlar. Mesela siz bunların Level ve enerji konusundaki ofsetine gidip kayma, blok ve pas kesme kodlarını 44 gibi bir kod girerek yükseltirseniz eğer bu durumda normalde topa çıkmayacaksa bile o pas kesmeyi uyguladığı için top ayağında alır ve o zaman görünür olur. Aynı şekilde bu değerlerle pek faul yapmazlar ve topu kaparlar. İşte değerleri yükseltmeden onlar üzerinde denediğim için başta bunların blok ve pas kesme kodları olduğunu anlayamadım. Gülümseme

00 Kayma
11 Pas kesme
22 Blok
33 Kayarak Oyuncu Uçurma

Kodlar işte bu özellikleri belirler. Bu sayede 5. konuda olduğu gibi bu 4 tekniği istediğiniz bir özel oyuncuya veya takıma uygulayabileceksiniz. Mesela normalde sadece pas kesme yapan oyuncu yoktur. İşte siz o tek kodluk yer gösterim kodunun içeriğine giderek o kodları 11 yaparsanız o oyunc sürekli pas kesme yapar.

Yine bir oyuncunun sadece blok yapmasını veya blok ve pas kesme yapmasını isterseniz bu durumda o kodları 11 ve 22 yapacaksanız. Özel blok ve pas kesmesi olan oyuncuların bu şekilde sürekli başarılı olabileceği doğru tekniğini uygulamalarını bu yolla sağlayabilirsiniz.

Bu arada Kaslghnoon' un verdiği tek kodluk yer gösterim kodlarının ifade ettiği durumlar ile ilgili verilen bilgilerde tam doğru değil.

Mesela 01 kodu için 01 -Yaparsanız rakip oyuncu sadece topa kayma ve pas kesme yapar

bu bilgi yanlış çünkü 01 kodunun içerik kodları arasında kayma, pas kesme ve blok kodları bir arada var. Tıpkı 00 kodu gibi.

Yine 05 kodu için ağrılıklı olarak topa kayma denilmiş ama bu kod ile çok az farkla kaymayı daha fazla yapıyor o oyuncular. Yani blok kodları da kayma kodlarına yakın derecede orada bulunuyor.

Onların, keşfettiğim içerik kodları ile beraber doğru özellik durumları aşağıdaki şekildedir.


Oyuncu Özellikleri :

Şimdi arkadaşlar bu ofsetler top bizdeyken rakip oyuncu ile karşı karşıya kaldığımızda rakip oyuncunun hangi hareketi yapacağını belirliyor.

00 – Topa kayma, Pas kesme ve Blok hepsini yapar. [Kayma biraz daha fazla]
01 – Kayma, Blok ve Pas Kesme [Ağırlıklı olarak kayma. Blok ve Pas kesme düşük oranda]
02 – Topa kayma ve Blok [Kayma yarı yarıya daha fazla]
03 – Sürekli olarak topa kayma
04 – Kayma ve Blok [Ağırlıklı olarak kayma]
05 – Kayma ve Blok [Kayma çok az farkla daha fazla]
06 – Sürekli adam uçuran kayma


Bunlar tek kodluk yer gösterim kodlarıdır ve diğer dökümandaki içerik kodlarını belirlerler.

Link güncellenmiştir. Güncellenmiş halini paylaşım mesajımdan indirebilirsiniz.
02.06.2017, 01:43
Alıntı
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi


Lütfen Giriş Yapın & Kayıt Olun.
Bize Destek Olmak İçin Lütfen Hemen Giriş Yapın & Kayıt Olun
Hemen Kayıt Ol
Sitemize Çok Kolay Bir Şekilde Kayıt Olabilirsiniz. Kayıt olarak birçok içeriğe ücretsiz erişebilirsiniz !
&
Giriş yap
Zaten Bir Hesabınız Var Mı? Giriş yap.

Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Rakip oyuncuların pas kesme-blok-kayma davranış ofsetleri ジャイロメ59 4 366 01.11.2019, 03:03
Son Mesaj: misugi17
  İstediğimiz Oyuncumuza Güç [Oyuncu Savurma] Özelliği Ekleme Hiena 11 277 01.11.2019, 03:00
Son Mesaj: misugi17
  Hızlı Koşma Kodları Hiena 9 375 01.11.2019, 01:44
Son Mesaj: misugi17
  Hızlı Koşma Kodları (Asıl İçeriği Gösteren Bölüm) Hiena 8 551 01.11.2019, 01:32
Son Mesaj: misugi17
  CT2 Tüm Özelliklere Her Maç Farklı Güç ve Enerji Değerleri Verme bakgal 7 116 28.10.2019, 22:48
Son Mesaj: n.bariis

Foruma Git:


 

Türkçe Çeviri: MyBBKursu.Com, Kodlayanlar MyBB
© 2002-2019 MyBB Group.
ImAdige theme by IMADIGE © 2015. Thanks For IMADIGE EDIT by AlphaT®.NET TsubasaTR 2007-2019