Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

CT2 - Hızlı Koşma Sistemlerini Arttırma / Yeni Hız Seçenekleri Ekleme

Bu konu; 2 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena 2
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Herkese günaydın,

Arkadaşlar yıllar önce Hiena tarafından hızlı koşma özelliğine dair tek kodluk yer gösterim kodu ve içerik kodları diye 2 konu paylaşılmıştı. Hızlı koşma içerik kodları için 6 farklı seçenek ve 12 kod vardır. Birde bu içerik kodlarını ifade eden tek kodluk yer gösterim kodları oluyor. Tabi bunlar birçok oyuncuda ortaktır ve belli sayıda sistem seçeneği var. İşte ben şimdi bu özelliği istediğimiz oyuncu için özel olarak uygulayabileceğimiz şekilde ve ortak kodlara sahip olanları ayırıp hız kodlarını yükseltme ve düşürme yapacağımız bilgileri paylaşacağım.  


3816F =  A5 32 18 69 AE 85 32 98 69 AF 85 33 8A
 
AE AF kodları 3AFBE ofsetini gösteriyor ve bu ofsetten itibaren aşağıdaki tabloda yer alan oyuncuların hızlı koşma içerik kodları sıralanıyor.
 
 
O tabloda yer aldığı şekilde 6 farklı adımda 2 şer kod ile ifade edilip 12 koddan oluşur. Normalde 00 ile 1F arasındaki yer gösterim kodları ile belli sayıda hızlı koşma sistemi vardır. İşte biz hack oyunlarımızda ortak kodlara sahip olan oyuncuları birbirinden ayırmak veya o 6 adımdaki hız özelliğini de bir oyuncu için daha farklı bir şekilde eklemek istedik diyelim; bunun için mevcut hızlı koşma kodlarını bozmadan yeni ekleme ile istediğimiz sayıda hızlı koşma sistemi oluşturabiliriz.  
 
Linkteki dökümanda yer alan tabloda 1F yer gösterim kodu ile biten hızlı koşma sistemlerini arttırmak için bunları farklı boş bir bölüme taşıyıp daha fazla ekleme yapabiliriz.
 
AE AF kodları yerine AE BD kodlarını girdik ve hız kodlarını 3BDBE ofsetine taşımış olduk. Bu sayede içerik kodlarını ifade eden tek kodluk yer gösterim kodu 1F ile biterken biz 20 ve sonrasını 3BDBE deki boş bölümleri kullanarak arttırmış olduk.
 
Mesela Nitta için yeni bir hızlı koşma sistemi tasarlamak istedik diyelim. Nitta’ nın o dökümandaki 1.tabloda yer alan tek kodluk yer gösterim ofseti olan 3963B gidip oraya 20 kodunu girelim. Şimdi 20 kodunun belirlediği 3BF3E ofsetine gidip içerik kodlarını orada oluşturup girelim.
 
 
3BF3E = 50 06 00 08 D0 06 95 04 86 05 D0 04  
 
Bu kodları girdiğimizde Nitta top ondayken Coimbra gibi hızlı koşar ve top rakipteyken, takım arkadaşındayken, boş alan pas atılma anında, pres anında diğer tüm oyunculardan daha hızlı koşmuş olur. Böylelikle Nitta diğer ortak olduğu Misaki, Misugi ve Sano gibi oyunculardan ayrıldı ve kendisine ait ofset ve kod bölümü oldu. Şimdi Nankatsu veya Japonya yı açıp Nitta nın hızını test edebilirsiniz.   
Bu kodlar örnekti. Siz dilerseniz o tablodaki oyuncuların özelliklerine bakarak daha farklı hız kodları oluşturabilirsiniz.
 
Bir başka oyuncuyu daha ortak olduğu oyunculardan ayırmak ve/veya yeni hız sistemi oluşturmak isterseniz linkteki dökümanda yer alan 1.tablodan o oyuncunun ofsetine gidip oraya 21 kodunu girip ardından 3BF4A ofsetine gidip oraya 12 kodluk hız kodlarını girebilirsiniz. Bu şekilde 22 – 23 – 24 – 25 … 2F – 30 vs. 3C010 ofsetine kadar olan boş bölümleri kullanacak kadar yeni hız sistemi oluşturabilirsiniz.  
 
Bu kodları 3BDBE ye taşıdıktan sonra 3AFBE ile 3B13E arasındaki kodlar boşa çıktı ve klasör içerisindeki bu işlemleri uyguladığım romda orada yer alan kodları FF kodları ile sildim. Artık buradaki kodları da farklı özellikler için kullanabiliriz. Mesela rakip takım kadrolarını ve 7 koddan oluşan özel teknikleri ve şut ekleme kodlarını, bu bölüme yer gösterim yapıp bu boş bölümlere girerek kullanabiliriz.

Kolay gelsin.



.rar   Hızlı Koşma Sistemlerini Arttırma.rar (Dosya Boyutu: 242.94 KB / İndirme Sayısı: 7)
Yukarı Çık Cevapla
#2
emeğine sağlık..
Yukarı Çık Cevapla
#3
@Tsumax

Eyvallah. Sağol.


Bu arada birçok özelliğin yer gösterim kodları bu şekilde yer alır;

69 AE 85 32 98 69 AF

Eğer bir özelliğin yer gösterim kodlarını 20 XX XX ve 4C XX XX ile arattığınızda bulumazsanız, bu durumda o özelliğin içerik kodlarından ilkinin üstüne gelip bir üst bloğa çıkıp, göstermesi gereken kodları hangi bölümdeyse o bölümün başına gelerek aratabilirsiniz. 

Örneğin 38000 ile 3BD10 arasında bir özelliği aratacaksanız 38010 gelip 69 XX diye arama yapabilirsiniz ve sizi götürdüğü o kod grubunda 3 - 4 kod sonra yine 69 kodu varsa ve yanındaki kodda sizin bölümü gösteren kod ise bu durumda o özelliğin yer gösterim kodları o bölümdedir demektir. Buradaki örnekte olduğu gibi her iki 69 kodundan sonraki AE AF kodlarının 3AFBE ofsetini göstermesi gibi. Eğer aradığınız özellik 28000 ile 2BE00 arasında ise bu durumda 28010 gelip 69 XX diye aratabilirsiniz.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Enter Tuşu ile Kalecilere Her Maç Farklı Kurtarış Ekleme bakgal 11 991 16-04-2024, Saat: 10:58
Son Yorum: Kian
kalecilerimize alt tuş seçeneği ile özel kurtarış ekleme Askerullah 59 2,291 14-04-2024, Saat: 17:54
Son Yorum: Martin_Diaz
Kalecilere Wakabayashide olduğu Gibi Sinirlenme Ekleme bakgal 55 3,543 14-04-2024, Saat: 17:18
Son Yorum: Martin_Diaz
Hızlı Koşma Kodları (Asıl İçeriği Gösteren Bölüm) Hiena 79 5,618 14-04-2024, Saat: 15:44
Son Yorum: Martin_Diaz
Hızlı Koşma Kodları Hiena 54 3,573 14-04-2024, Saat: 15:41
Son Yorum: Martin_Diaz

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:



Konuyu Okuyanlar
2 Kullanıcı Bu Konuyu Okudu:
DiegodeArgentina (04-04-2024, 04:55), Kian (16-04-2024, 10:56)
 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi