Sitemize Hoşgeldiniz, Ziyaretçi!

l Kayıt Ol
Tarih: 18.11.2019, 04:45
youtube twitter facebook google+ feedburner
  • Hoşgeldiniz! TsubasaTR 12 Yaşında ! Sizde Üye Olun Aramıza Katılın
  • Site Kuralları Gereği Üye Olduktan Sonra Konu Açıp Kendinizi Tanıtınız.
  • Yardım Menüsünden Bilgi Alabilirsiniz.
  • Site Kurallarını Okuyunuz ve Riayet Ediniz. Tsubasa Türkiye
Captain Tsubasa | Tsubasa Türkiye Platformu > Captain Tsubasa Hex Kodları ve Offset Paylaşımları > Captain Tsubasa 2 - Hex Kodları Bölümü > Şuta Vuruş Anı ve Şutun Kaleye Gidiş Animasyonları >

 Yorum: 12    Görüntülenme: 599
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 Şuta Vuruş Anı ve Şutun Kaleye Gidiş Animasyonları
03.01.2014, 23:30,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#1
Şuta Vuruş Anı ve Şutun Kaleye Gidiş Animasyonları

Arkadaşlar, şutların en önemli animasyonları olan bir konuyu sizlerle paylaşacağım.

Şutların tüm sahnelerini değiştirip, yepyeni şutlar yaratabileceğimiz kodları sizlerle paylaşayım... Aşağıda 2 ayrı link verdim..

1.si şuta ilk vuruş anı:

Bu şuta vurma anı şu oluyor; oyucunun ayağını kaldırıp topa vurduğu sahne ve yakın görünümü olan oyuncuların şutlarında da o oyuncunun yakın görünümü çıkar.

2.si de;

Bu ilk vuruşu yaptıktan sonra topun kaleye gidişi, kıvrım alması, arkadaki desenler falan... Yani ilk vuruştan sonra topun kaleye gidişi...

Şimdi öncelikle size şuta ilk vuruş anını açıklayayım:

Şimdi link içerisinde oyundaki bütün şutlara ait ofsetler var... Yerden ve havadan çekilen tüm şutlar...

Mesela, Drive şutun ofseti 21D0C, kodları 4C AB.

Örneğin Banana şutu, Tsubasa'ya eklemek istiyorsunuz ve bu şut sırasında Tsubasa'nın yakın görünümün çıkmasını istiyorsunuz. Önce, Banana şutun 21D2E ofsetini açıyorsunuz ve burdaki 4C AD kodları yerine Drive şutun 4C AB kodlarını girin. Bu şut sırasında, Tsubasa'nın yakın görünümü çıkacak ve Drive şuta ilk vurduğu sahnede, arka plandaki perdeler çıkacak ama şut Banana şut olarak yine kaleye gidecek..

Mesela, Booster şutu çok fazla bir oyuncuya eklemek istemeyebilirsiniz; çünkü Nei topa vuruyor ve Toninho tamamlıyor. Toninho'nun tipi her zaman bu şut sırasında çıktığından, genel olarak onun tipinde bir oyuncuya eklemek zorunda olduğunuz için bu şutu öyle istediğinize ekleyemeyebilirsiniz. İşte bu şekilde, burdaki kodları kullanarak, başka bir şutun kodlarını girerek, bu başlangıç sahnesini kaldırabilirsiniz. Yani Toninho'nun topu tamamlama sahnesinden kurtulabilirsiniz. Aynı şekilde, Jitou'nun Sano tono combination şutundan da...

Havadaki şutları da aynı şekilde değiştirebilirisiniz. Mesela oyunda çokça bulunan süper kafa şutlarından birinin başlangıcını, yani vuruş anını, vole şeklinde yapabilirsiniz.

Misaki ve Nitta'nın şutlarında yakın görünüm var; onların kodlarını eklerseniz, onların yakın görünümleri çıkar. Ama normal vole kodunun ofseti de var: 21DAE ofseti.

Bunun 82 B1 kodlarını, bu özel kafa şutlarından biri yerine girebilirsiniz. İlk vuruş anı kafa yerine vole olur.. Topun kaleye gidişi aynı olur ama 2. linkte verdiğim şutun kaleye gidiş kodunu da değiştirerek bambaşka bir şut haline getirebilirsiniz.

Çin'li ikizlerden Lee kardeşlerin o şutunu da bu şekilde vole veya yerden şut yapabilirsiniz.

Çünkü bu şut, birinin diğerini omuzuna alıp fırlatma hareketi yüzünden çok fazla oyuncuya eklenmiyor ve başka oyunculara yakışmıyor. Ama ilk sahnesini değiştirerek yepyeni bir şut haline getirip, istediğiniz oyuncuya ekleyebilirsiniz.

Ayrıca yerden çekilen şutları, havadan ceza sahasından şut haline; ceza sahasından çekilen şutları da, yerden şut haline getirebilirsiniz.

Şimdi gelelim şutun kaleye gidiş sahnesine:

Bu da aynı şekilde 2 koddan oluşuyor ve tüm şutların ofsetleri 2. linkte bulunuyor. İstediğiniz şutun kaleye gidiş sahnesini, istediğiniz şuta ekleyebilirsiniz.

Mesela Drive-Tigerın kaleye gidiş sahnesini, Nitta'nın Hayabusa şutuna ekleyebilirsiniz. Ya da çok güzel bir şut sahnesine sahip olan Tsubasa'nın Drive Bicycle veya Lee Hanne'nin şutunu yerden bir şuta, örneğin Tiger şuta ekleyebilirsiniz. Veya bir başkasına...

Coimbra'nın Mach şutunu, başka bir oyuncuya ekleyip, bu şut kaleye giderken kalecinin şaşırmasını sağlayabilirsiniz.

Havadan şut şekillerini birbirine veya yerden şutlara ekleyebilirsiniz. Aynı şekilde yerden şutları da öyle... Artık gerisi sizlere kalmış...

Bunlar dışında, bir de pas sahnelerini bunlar gibi değiştirebiliyoruz. Onu da daha sonra paylaşacağım..

Bu ofsetler, bir özelliğe ait içeriği gösteren asıl kodlar... Yani bu kodlarla, şutların ilk sahnesini veya kaleye gidiş sahnesini ancak bir başka şutun kodunu girerek, onunla aynı şekilde yapabilirsiniz. Oysa farklı bir yerde vereceğim tüm içeriğin bulunduğu kodlarla her şutu birbirinden bağımsız ve istediğiniz şekillere sokabilirsiniz.




Not: Bu arada şu aşağıda verdiğim konudan faydalanabilirsiniz. Zira bu ve o konudaki kodlar birbiriyle bağlantılı

LINKLER:

Hide Post


http://www.tsubasatr.net/konu-Bir-Sutu-B...kleme.html
03.01.2014, 23:30
Alıntı
03.01.2014, 23:33,
Çevrimdışı
Kingx Of PC
Üye Grubu
Katılım: 09.05.2013
Mesajlar : 733
Konular:
Rep Puanı: 24
15
#2
RE: Şuta Vuruş Anı ve Şutun Kaleye Gidiş Animasyonları

Teşekkürler abi Çok güzel anlatmışsın Gülümseme


NanoBasa nickli üyenin imzası
Hazır Ol
[Resim: avatar_759.jpg?dateline=1390913547]
DangerS.!

Jairo Twin S.!
[Resim: xYkaVl.jpg]

MEHMET And Jairo Forever!!
03.01.2014, 23:33
Alıntı
03.01.2014, 23:46,
quasar84
Ziyaretçi
 
#3
Cvp: Şuta Vuruş Anı ve Şutun Kaleye Gidiş Animasyonları

eline sağlık üstad.benim sormak istediğim bir soru var.mesela geçen anlattğın şekilde drive şutu diğerlerinden bağımsız olarak önerdiğin boş ofsetlerde editledim.fakat şut perdesini rengini ve topun kaleye gidişini hiç değiştiremedim.bunları boş ofsetlerde mi editleyecez yoksa drive şutun kendi ofsetinde mi.konuları biraz gezdim birşeyler anladım fakat yetersiz.arka plan değiştiğinde sadece tsubasanın şutunda değişecek yahut şutun gidişlerinde sadece yine onun ki değişecek.şimdiden teşekkürler.
03.01.2014, 23:46
Alıntı
04.01.2014, 00:02,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#4
RE: Şuta Vuruş Anı ve Şutun Kaleye Gidiş Animasyonları

Drive Şut ve Slider Şutun ayrı bir perde rengi yok. Maç içindeki havanın rengiyle aynı kodlara sahipler.
Aşağıdaki kodlardan oluşuyor. Yalnız bu kodları değiştirirsek maç içinde havanın rengi de değişmiş olur.

Havanın Rengi:

3FBFA = İlk Üç kodu değiştir (30 kodu hariç)
3FC2A = ilk beş kod (30 kodu hariç)
3FBE8 = 21 Kodu
3FBF1 = 21 Kodu


Havanın rengiyle beraber değiştirebilirsin ancak. Bunun dışında Tsubasa ya başka bir perdenin renk kodunu girip onun renk kodlarını değiştirebilirsin.

Tsubasa' nın Drive şutunun offseti olan 22B5C ye gittiğimizde oradaki perde animasyon kodlarından

F9 02 16 28 4A 8E 49

diye giden kodlardan şu 5. kod olan 4A yerine başka bir perde kodu girelim. Mesela 0D veya 26, 2F gibi kodları da kullanabilirsin.

Topun kaleye gidiş ofsetleri de yukarıdaki linkte mevcut. O ofsetteki kodlar yerine başka bir şutun kaleye gidiş kodlarını girebileceğin gibi şuta vuruş anındaki mantıkla yeni kodlar girip öylede değiştirebilirsin.

Bunları boş ofsete girebildiğin gibi istersen drive şut üzeride de deneyebilirsin. Ama sana tavsiyem mevcut kodları üzerinde bunu yapma. Hem kod alanı dar hemde bazen farklı şutlar veya normal şutlarında bazı sahnelerinin ofsetleri bu bölümü gösterebiliyor. O yüzden boş ofset göstermen daha mantıklı, zira bu şekilde diğer sahneleri bozmamış olursun.
04.01.2014, 00:02
Alıntı
04.01.2014, 00:13,
quasar84
Ziyaretçi
 
#5
Cvp: Şuta Vuruş Anı ve Şutun Kaleye Gidiş Animasyonları

teşekkürler elleriniz dert görmesinGöz kırpma
04.01.2014, 00:13
Alıntı
04.01.2014, 12:30,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 19.11.2012
Mesajlar : 475
Konular:
Rep Puanı: 8
#6
RE: Şuta Vuruş Anı ve Şutun Kaleye Gidiş Animasyonları

emeğine sağlık kardeşGülümseme
04.01.2014, 12:30
Alıntı
19.10.2016, 20:01,
Uzakta
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 08.09.2013
Mesajlar : 65
Konular:
Rep Puanı: 0
24
#7
RE: Şuta Vuruş Anı ve Şutun Kaleye Gidiş Animasyonları

Teşekkürler.
Bir tane site vardı.Bu kodların hepsini arayüzsüz ve sadece dosyaların adları ve türlerinin görüldüğü biçimde bir siteden girip direk bu dosyaları bulabiliyorduk.O site tsubasatr.net e mi bağlı?IP no ile giriliyordu.
19.10.2016, 20:01
Alıntı
19.10.2016, 20:31,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#8
RE: Şuta Vuruş Anı ve Şutun Kaleye Gidiş Animasyonları

İsmi tsubasatr.net ise o bizim eski site. 2012 sonunda kapanmış ve burası yeniden açılmıştı.

Bizim dışımızda başka böyle koda paylaşımı yapan yok. Onlarda bizden alıyor veya bizim üyeler orada paylaşıyor.

Bunun dışında yabancı site falan ise onların çalışmaları ayrı..
19.10.2016, 20:31
Alıntı
20.10.2016, 01:32,
Uzakta
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 08.09.2013
Mesajlar : 65
Konular:
Rep Puanı: 0
24
#9
RE: Şuta Vuruş Anı ve Şutun Kaleye Gidiş Animasyonları

Çince hack bilgileride vardı hatta ispanyolca.Bazı kısımlarda burada paylaşılanlar vardı.
20.10.2016, 01:32
Alıntı
20.10.2016, 18:49,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#10
RE: Şuta Vuruş Anı ve Şutun Kaleye Gidiş Animasyonları

Onu hatırlamıyorum da, şöyle bir site var;

http://cayosa.ys168.com/

Buraya bir bak istersen.
20.10.2016, 18:49
Alıntı
20.10.2016, 23:19,
Çevrimdışı
この かりは かならず かえす!
Cezalı Kullanıcı Grubu
Katılım: 17.11.2012
Mesajlar : 5,927
Konular:
Rep Puanı: 168
24
#11
Cvp: RE: Şuta Vuruş Anı ve Şutun Kaleye Gidiş Animasyonları

(20.10.2016, 18:49)Hiena demiş ki: Onu hatırlamıyorum da, şöyle bir site var;

cayosa.ys.html

Buraya bir bak istersen.

Abi müsaaden ile düzelteyim siteyi ;

http://cayosa.ys168.com
20.10.2016, 23:19
Alıntı
20.10.2016, 23:39,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#12
RE: Şuta Vuruş Anı ve Şutun Kaleye Gidiş Animasyonları

İyi yapmışsın. Ben denedim ama çözemedim bi türlü. Ee uzun süre ara verince, unuttuk baya bu işleri. Dil Çıkarma
20.10.2016, 23:39
Alıntı
09.10.2019, 19:15,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 07.10.2019
Mesajlar : 14
Konular:
Rep Puanı: 0
16
#13
RE: Şuta Vuruş Anı ve Şutun Kaleye Gidiş Animasyonları

faydalı
09.10.2019, 19:15
Alıntı
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi


Lütfen Giriş Yapın & Kayıt Olun.
Bize Destek Olmak İçin Lütfen Hemen Giriş Yapın & Kayıt Olun
Hemen Kayıt Ol
Sitemize Çok Kolay Bir Şekilde Kayıt Olabilirsiniz. Kayıt olarak birçok içeriğe ücretsiz erişebilirsiniz !
&
Giriş yap
Zaten Bir Hesabınız Var Mı? Giriş yap.

Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Arka Plan Animasyonları Hiena 10 248 12.06.2017, 00:45
Son Mesaj: Hiena
  Şutları ve Diğer Animasyonları Tersine Döndürme Hiena 17 555 31.05.2017, 22:56
Son Mesaj: Hiena
  Ara Sahne Animasyonları ! ジャイロメ59 6 649 15.02.2017, 23:18
Son Mesaj: Sinan1984
  Mach Şutun İlk Vuruşundaki Kaleci Şaşırmasını Diğer Şutlara Uygulama Hiena 9 185 14.02.2017, 18:16
Son Mesaj: Hiena
  Santra(ilk pas atış ani) Jun Misugi 22 331 05.01.2017, 00:48
Son Mesaj: Sinan1984

Foruma Git:


 

Türkçe Çeviri: MyBBKursu.Com, Kodlayanlar MyBB
© 2002-2019 MyBB Group.
ImAdige theme by IMADIGE © 2015. Thanks For IMADIGE EDIT by AlphaT®.NET TsubasaTR 2007-2019