Kişiye Özel Otomatik Blok Yaptırma - Baskı Önizleme +- Tsubasa Türkiye Platformu (https://tsubasatr.net) +-- Forum: Captain Tsubasa Hex Kodları ve Offset Paylaşımları (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-hex-kodlari-ve-offset-paylasimlari.html) +--- Forum: Captain Tsubasa 2 - Hex Kodları Bölümü (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-2-hex-kodlari-bolumu.html) +--- Konu Başlığı: Kişiye Özel Otomatik Blok Yaptırma (/konu-kisiye-ozel-otomatik-blok-yaptirma.html) |
Kişiye Özel Otomatik Blok Yaptırma - Hiena - 22-04-2017 Arkadaşlar biliyorsunuz bir süre önce hem bizdeki hem de rakipteki özel bloğu ve pas kesmesi olan oyuncuların bu tekniklerini her şutta ve her pasta yapabilecekleri kodları paylaşmıştım. Tabi oradaki o kodlarlarla kişiye özel olmuyordu, ayrıca bizdeki ve rakipteki tüm bu tekniklere sahip oyuncuların hepsi sürekli bu tekniklerini uyguluyorlardı. İşte şimdi vereceğim kodlarla bizde ve rakipte istediğimiz oyuncunun oyuncu kodunu girerek kişiye özel otomatik blok yaptırabilirsiniz. Doküman içerisinde önce tüm özel bloğu ve pas kesmesi olan oyuncuları bir arada verdim ve daha sonra altta bizden Jitou ve rakipte de sadece Galvan ve Libuta ya ekleyebileceğiniz kodları paylaştım. Araya oyuncu kodu ve yer gösterim kodu ile beraber sadece 4 kod girerek istediğiniz kadar oyuncuya bu özelliği ekleyebilirsiniz. Bu kodlarla beraber bizdeki ve 16.Japonya’ daki Ishizaki, gelen şutlar onun güzergahı üzerindeyse otomatik blok yaparlar. Yine Tachibana kardeşler gelen şutlara otomatik Skylap blok ve gelen paslara da Skylap pas kesme yaparlar. Ayrıca Jitou, Galvan, Libuta, Dirceu gibi oyuncularda otomatik Power blok yaparlar. Bunlar dışında özel kayma ve pas kesme ekleyeceğiniz her yeni oyuncuda bu özel tekniklerini şutlar ve paslar sırasında kullanırlar. Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler
RE: Kişiye Özel Otomatik Blok Yaptırma - Crazy Striker - 22-04-2017 Eline Sağlık kardeşim Demek Çözdün Bende Öyle Olduğunu Farketmiştim Sana Göndereyim Dedim Bu Dahada İyi Oldu..Şimdi Kişiye Özel Pas Kesme Yapabilirz Mesela Schestere Levine RE: Kişiye Özel Otomatik Blok Yaptırma - Hiena - 22-04-2017 Evet, daha önceki konudaki kodlarla benzerlikleri var ama orada oyuncu kodu yoktu. Ayrıca orada 4 bölüm için yer gösterme yaparken burada onlardan sadece 2. si olan 34884 ofsetini kullanıyoruz. Sende sağol. Emeklerin için teşekkürler. Dediğin gibi Tachibana kardeşler dışında özel pas kesme ekleyeceğimiz oyuncularda bu özelliklerini paslar sırasında yapabilecek. RE: Kişiye Özel Otomatik Blok Yaptırma - Hiena - 03-06-2017 @bakgal Bu konu ile ilgili aklıma şu geldi; şimdi şutlar ve paslar sırasında otomatik blok ve pas kesme yapabiliyoruz ya işte bunu şuta karşılık şut olarak yani diğer oyunlardaki tabirle counter şut olarak uygulamak için bugün biraz araştırma yaptım. Tam olarak istediğim gibi olmasa da önemli bilgilere ulaştım. Şimdi mesela bu kodları giriyoruz ya bunlar içerisinde mesela A9 lardan sonraki kodlar bu blok özelliğine ait kodlar oluyor. 3FD85 = 03 Skylap Blok 3FDC7 = 01 Gammen Blok 3FD20: AD 42 04 20 0C C5 A0 00 B1 34 C9 5D F0 3C C9 62 F0 38 C9 2A F0 34 C9 72 F0 30 C9 1C F0 2C C9 2E F0 28 C9 48 F0 24 C9 17 F0 20 C9 18 F0 1C C9 30 F0 18 C9 31 F0 14 C9 46 F0 10 C9 47 F0 0C C9 14 F0 4A C9 49 F0 46 20 A8 88 60 AD 3B 04 D0 03 AD 3D 04 D0 0A A5 E3 C9 00 B0 04 20 A8 88 60 EE FF 7F 20 DF DC A9 03 8D 3E 04 A9 07 20 4B C5 20 F3 8F AD 3B 04 0A 0A 6D 3D 04 AA 0A 85 3B A9 00 BC 7C 82 20 E9 8E 20 32 81 20 54 81 60 Şimdi burada bu kodları değiştirdiğimiz zaman istediğimiz şeyi uygulayamıyoruz. Ben aradığım kodların bu 20 XX XX ile orjinal yerindeki kodlar arasında olacağını düşünerek bu yer göstermelerin orijinal yerindeki kodlarına gidip tek tek oradaki C9 ve A9 gibi kodlardan sonraki kodları değiştirdim. Diğerlerinden pek bişey çıkmadı ama en sondaki 20 54 81 kodları 34164 ofsetini gösteriyor ve orada bu şekilde kodlar var; 34164 = A9 00 20 4E C5 AD 12 06 20 09 C5 69 81 9C 81 BC 81 D1 81 EA 81 20 BA 8B Buradaki 00 kodu ile o blok yapan oyuncuların o sahneleri yerine farklı bir sahne kodu girebiliyoruz. Mesela bazı kullanılabilen sahneler; 00 = Kendi sahnesi 01 = Oyuncunun topa gelişi 03 = Verkaç sonrasında topun oyuncuya geri gelmesi 0A = Kalecinin topa gelişi 0D = Normal şut 14 = Topun frikik sırasında falso ile barajı geçmesi 15 = Matsuyama – Avalanche Strategy [Yakın görünüm sahnesi] 16 = Diaz Sinirlenme [Yakın görünüm sahnesi] 17 = Tsubasa – Meao Drive Overhead sahnesi [Tüm sahne] 18 = Drive Pas 19 = Tsubasa – Misaki Golden combi yakın görünümler ve ilk pas sahnesi 1A = Tsubasa – Misaki Golden combi paslaşma sahneleri 1D = Kaleci ve oyuncular çıkmadan gol olma sahnesi 20 = Topun penaltı noktasına dikilmesi 24 = Korner / Topun dışarı çıkması 27 = Topun auta çıkması 28 = Kalecinin pasını kullanması / Kale vuruşu 29 = Topun taca çıkması 2A = Tacın kullanılması 2D = Topun yerden sekmesi 30 = Sao paolo sevinme sahnesi 33 = Hakemin ilk yarı sonu için düdük çalması 35 = Hakemin saatini kontrol etmesi 36 = Hakemin maçı başlatması 43 = Hakemin uzatma dakikaları için saatini kontrol etmesi 46 = Cyclone ilk şuttaki vuruş ve kaleye gidiş sahnesi 50 = Tsubasa Yakın görünüm 51 = Misaki Yakın görünüm 52 = Hyuga Yakın görünüm 53 = Wakabayashi Yakın görünüm 54 = Matsuyama - Furano Yakın görünüm 55 = Misugi – Musashi yakın görünüm 56 = Ishizaki Yakın görünüm 57 = Souda – Tatsunami yakın görünüm 58 = Nitta Yakın görünüm 59 = Jitou – Kunimi yakın görünüm 5A = Tachibana kardeşler - Akita yakın görünüm 5B = Wakashimazu yakın görünüm 5C = Carlos – Flamengo yakın görünüm 5D = Meao yakın görünüm 5E = Kaltz Yakın görünüm 5F = Pierre yakın görünüm 60 = Napoleon yakın görünüm 61 = Diaz yakın görünüm 62 = Pascal yakın görünüm 63 = Schneider yakın görünüm 64 = R.Victoriono yakın görünüm 65 = Coimbra yakın görünüm 66 = Final maçı sonrası tüm şutların kaleye gidiş sahneleri 68 = Filelerin yırtılması ve Japonya sevinme sahnesi 6A = Heel Lift çalım 6B = Kamisori tackle 6C = Ganmen blok 6D = Cyclone sırasında topu göğsüyle havaya atma sahnesi 6E = Skylap Huricane 6F = Sankakutobi [Direkten zıplama] 70 = Direkten dönen topu kafayla tamamlama ve sonrasında topun patlama sahnesi 71 = Kalecinin topa gelmesi ve kaleciyi geçen topu çıkaran oyuncu sahnesi 72 = Power blok 73 = Wakabayashi sinirlenme 74 = Final sonrası Hyuga’ nın Force drib ile 4 oyuncu ve kaleciyi savurması 75 = Final sonrası Misaki’ nin volesi 76 = Rövaşata 77 = Final sonrası son sahnede Tsubasa’ nın kafası 78 = Oyuncunun topu kale içinden kafayla uzaklaştırması 7A = Normal çalım Şimdi mesela o 00 kodu yerine 46 kodunu girdiğimiz zaman rakip oyuncu şut çektiği zaman karşısındaki oyuncu buna Cyclone ile cevap veriyor ama tabi şutu çeken oyuncunun tipi ile ve yine bizim kaleye geliyor top. Bu aşağıda verdiğim konudan yararlanarak oradaki kodları girdim ve Tsubasa drive şut ile karşılık verir mi dedim ama aynı şekilde şutu çeken oyuncu tipi ile gözüküyor ve bizim kaleye şut geliyor. İlk Şutları Farklı bir Sahne ile Uygulama 3FDA8 ofsetindeki 20 54 81 kodları yerine 20 00 FE kodlarını girdim ve 3FE10 ofsetine de o konudaki aşağıda bulunan kodları girdim; 3FE10 = AD 41 04 20 0C C5 AD 3C 04 C9 03 D0 05 AD 04 03 F0 03 4C 92 D7 EE 04 03 A9 46 20 4E C5 A9 08 8D 12 06 A9 0C 20 4E C5 4C B5 D7 03 Drive şut 46 Cyclone vuruş sahnesi Bu kodlarla bu şutu Tsubasa gelen şuta karşılık vuruyor ama bizim kaleye gidiyor yine. Yani anladım ki 34164 ofsetinde bununla ilgili uzunca bir kod grubu var ve onlar bu otomatik blok ve pas kesmeleri sağlıyor. 34164 = A9 00 20 4E C5 AD 12 06 20 09 C5 69 81 9C 81 BC 81 D1 81 EA 81 20 BA 8B Ben bu kadarını verdim ama bu kodlar daha uzayıp gidiyor sanırım. Özellikle bu 69 81 ve EA 81 arasındaki kodlar yer gösterim kodları oluyor ve onların gösterdikleri yerde de bununla ilgili kodlar olması gerekiyor. 34000 li bölümlerin yer göstermesi 84 şeklinde biliyorsun. 8 burada 4' ü ifade ediyor. Senden ricam, sende bu 34164 ofsetindeki kodlara baksan birde genel olarak 3FD20 li bölümdeki kodlar arasında şuta karşılık şut için ne gibi kodlar girilmesi gerekiyor buna bir baksan. Blok ve pas kesme oluyorsa bunun da doğru kodları girilirse oda olur diye düşünüyorum. Bu arada 3FD20 ofsetinde o oyuncu kodlarından birinin yerine Tsubasa' nın oyuncu kodunu girmen gerekiyor. Mesela 3FD2B ofsetindeki 5D Libuta kodu yerine Tsubasa nın 01 oyuncu kodunu girmek gerekiyor ki o yapmasını istediğimiz tekniği otomatik uygulayabilsin Bulabilirsen, bu CT2 de büyük bir adım ve çok önemli bir özellik olarak oyunlarda kullanılabilir. Cvp: RE: Kişiye Özel Otomatik Blok Yaptırma - bakgal - 03-06-2017 (03-06-2017, Saat: 01:18)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @bakgalBugün biraz denemeler yaptım.Sürekli rakip takımdaki oyuncu çıkıyor.34164 ofsetine baktım.Orada baya bir kod var.Bir şey çıkmadı.Daha sonra yeniden deneyeceğim bu özelliği.Bir şey bulursam yazarım. RE: Kişiye Özel Otomatik Blok Yaptırma - Hiena - 03-06-2017 Zor bir konu olduğunu biliyorum. Bende çok uğraştım ama sonuç alamadım. Umarım sen bir sonuç alırsın. |