Kick off bölümündeki büyük japonca yazı yerine başka resim koyma. - Baskı Önizleme +- Tsubasa Türkiye Platformu (https://tsubasatr.net) +-- Forum: Captain Tsubasa Hex Kodları ve Offset Paylaşımları (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-hex-kodlari-ve-offset-paylasimlari.html) +--- Forum: Captain Tsubasa 2 - Hex Kodları Bölümü (https://tsubasatr.net/forum-captain-tsubasa-2-hex-kodlari-bolumu.html) +--- Konu Başlığı: Kick off bölümündeki büyük japonca yazı yerine başka resim koyma. (/konu-kick-off-bolumundeki-buyuk-japonca-yazi-yerine-baska-resim-koyma.html) |
Kick off bölümündeki büyük japonca yazı yerine başka resim koyma. - AlphaT®.NET - 30-09-2019 Konu sahibi GokcinOd Öncelikle Jun Misugi ve Alpha.Net'in önermesiyle bu konuyu açıyorum. 1.Adım Hex editörde büyük japonca yazının offsetler 11154-1121F dir. Buraya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bu kodları yapıştırıyoruz. AA lar karelerin bitimlerini temsil ediyor. Ve oyun içinde 12 tane 16 karelik büyük kare var. https://eksiup.com/h/0Rrn4L.jpg Yukarda verdiğim kodlar bu resime göre sırasıyla 2,3,4,5,8,9,10,11 i doldurursunuz. peki nereden dolduracaksınız? 2. Adım YYchr programını açıp resimdeki gibi 32x32A ya çevirip en alta iniyoruz.Ve japonca yazıyı silip oraya istediğimiz çizimi koyuyoruz. Yukarıda verdigim kodlarla ,yychr 'de sildiğiniz Büyük Japonca yazının yerine ne çizerseniz onu aynen oyunda görürsünüz. https://eksiup.com/h/BabPzV.jpg https://eksiup.com/h/OvaARz.jpg Peki 1,6,7,12 kısımlarına çizdiğimizden başka ne koyabiliriz veya daha geniş bir resim koymak istiyoruz. öncelikle YYCHR 32x32A tile kod sıralama mantığı X0 X1 X4 X5 X2 X3 X6 X7 X8 X9 XC XD XA XB XE XF şeklindedir. konumuza dönelim. Kupayı da kaldırıp 1,6,7,12 ye de kupanın yerine çizdiğiniz çiziminizi koymak isterseniz kupanın ofseti 2A8 deki E7 kodunu E8 yapıp kupayı da silerek kupanın yerine de resim yapabilirsiniz . Dİyelim kupanın yerine de resminizi koydunuz. şimdi yapmanız gereken. YYCHR32 x32A mantığına göre Kupanın tile kodları 4X ,5x,6x,7x b.japonca yazının ise 8x,9x,Ax,Bx,Cx,Dx,Ex,Fx tir . En yukarda veriğim kodlarda bazı AA ların aralarında 00 kodları var . baştan aşağı sırasıyla en yukardaki resme göre 1,7,6,12 karelerinin 16 lık offsetleri dir. Buraları da kupa yerine çizdiğiniz resmin kodlarını aynı 0-1-4-5-2-3-6-7-8-9-C-D-A-B-E-F mantığıyla dizebilirsin. https://eksiup.com/h/y6j5Va.jpg ben böyle yaptım isterseniz siz istediginizi istediğiniz sıraya göre çizip yerleştirebilirsiniz. Hadi kolay gelsin. Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler
|