Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

İstediğimiz Maçlarda Komple Tüm Oyuncuların Forma Rengini Değiştirme

Bu konu; 11 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena 2
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#7
Yy-chr de soruyorsan eğer 2. bir rom açıp farklı alanları karşılaştırabiliyoruz ama dediğim gibi çok küçük parçalar halinde ve baya dağınık olarak gözüküyor ve bu yüzden o program ile o yakın görünümleri aktarmak mümkün olmuyor. 

Hex editörde kod karşılaştırmasını soruyorsan eğer o şekilde birçok özelliği bulduk ve farklı farklı birçok alanda yakın görünümlere ait kodlar var ve onları düzgün bir yöntem ile bir ayara getirip eklemek gerekiyor.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#8
hex editörü sordum ama yy chr de bahsettiğin gibi yapılabilir.
Hex editörde bu kadar çok yere kod girmelerini anlayamıyorum
CT-2 Hack Nasıl Yapılır?

TsubasaTR Hackleri


TR.Net'i Youtube semalarına taşımış bulunmaktayız 
tsubasatr.net Her yerde peki ya sen nerdesin?
[img][Resim: mkVGaR.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#9
Kod girmiyor aslında; özel bir program ile bu yakın görünümleri ekliyorlar ve hex editörde o oyunu açtığımızda eklenen yakın görünümler mevcut animasyon kodlarında kopya ile oluşturuyor. Mesela 9D, A3, A6 gibi mevcutta var olan animasyon kodlarından kopya ile oluşuyor. 
Yine yakın görünüm forma renklerinin kodlarından kopya ile yeni oyuncular için forma renk kodları oluşuyor. 
Yine 20704 ofsetinden itibaren yakın görünüm ekleme-kaldırma konusundaki Tsubasa'nın 01 kodu üzerinden yeni tüm oyuncularda bu kod oluşuyor. 
2C340 bölümlerde mevcut oyuncuların yakın görünüm kod bölümlerinde boş yer olmadığı hex editörde o alanlarda belli yerlerde yer gösterimler oluyor ve 40000 - 50000 gibi boş alanlarda yakın görünümün 2C300 lü bölümlerdeki kodları oluşuyor. 
En önemlisi de yy-chr de de gözüken o yakın görünüm kodları orijinal oyunda 4D000 li bölümlerden itibaren başlıyor ve her bir oyuncu için yüzlerce kod grubu ile yer alan o kodlar bu yeni yakın görünümlerin eklendiği oyunlarda A0000 ve C0000 arasında yer alıyor. 

Bunlar gibi 5 - 6 farklı yakın görünüm alanları var ve bunlara klonlama ile çeşitli yer gösterim kodları vasıtasıyla yönlendirmeler var. Yani hex editör bu eklenen özellikleri bu şekilde bir mantıkla düzenleyip gösteriyor. Gerekli olan tüm kod alanlarını bulup ekledim ama sadece oyuna eklerken mevcut Diaz, Pierre, Pascal, Naponleon gibi oyuncuların yakın görünümlerinde bazen bozulma oluyor. Onları da çözebilirsem daha fazla forma renk eklemeleri ile beraber bu yakın görünümleri ilgili oyunculara ekleyip düzenleyeceğim.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#10
eyvallah
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#11
Yupi Yupi Yupi Yupi Yupi Yupi
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#12
tesekkrlr
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Meksika Maçından İstediğimiz Levelde Başlama Hiena 22 1,150 22-04-2024, Saat: 04:19
Son Yorum: hb1998q
CT 2 Oyuncuların İsimlerini Değiştirme TheGriffin972 56 5,688 21-04-2024, Saat: 19:20
Son Yorum: gktkznc
Takım Kadrolarımızı Değiştirme Hiena 113 4,987 21-04-2024, Saat: 15:14
Son Yorum: gktkznc
Çorap Renklerini Değiştirme Hiena 51 2,691 21-04-2024, Saat: 04:26
Son Yorum: gktkznc
CT 2 - Oyuncu İsmi Değiştirme AlphaT®.NET 85 5,401 16-04-2024, Saat: 10:55
Son Yorum: Kian

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:



Konuyu Okuyanlar
1 Kullanıcı Bu Konuyu Okudu:
Tsumax (19-04-2024, 11:38)
 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi