Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Captain Tsubasa 1 (FC) İngilizceleştirme / Türkçeleştirme Projesi -GÖNÜLLÜ ARANIYOR!-

Bu konu; 14 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : knighTeen87
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#14
(08-05-2017, Saat: 22:00)Wild Striker Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 2.Burda benim demek istediğim bu özellikler nedeniyle birçok kişi oyuna mesafeli ama sonuçta Tsubasa oyunu o yüzden değerlidir.Pas olayını biliyorum ama uğraştırmıyor mu sence? CT-2'deki pas kolaylığı düşünülünce...
Ama bu özellikler eklense hataları biraz giderilse oyunun takipçisi önemli sayıda artar bu benim düşüncem.Şahsen bu özellikler eklense oynarım ben.

3.Mahir başlığı görürse müsait olunca yardım edebilir.

4.Çok Yetenekli arkadaşları mesajda yazabilrisin merak ettim.Ve yetenekleri doğru alanda nasıl kanalize edebilriiz bunu da paylaşabilrisin.

Destek konusunda elimizden ne gelirse zaman sıkıntı olabilir ama gerekeni yaparız şüphen olmasın kardeşim

2) Dediğim gibi CT1 seçme nedenlerim: Biz yaparsak ilk olacağız, hack yapısı Tecmo Cup Soccer Game ile benzerlik gösteriyor, metin sayısı diğer oyunlara göre çok az ve ilk kez bir araya gelen ekiplerin önce küçük projelerle başlaması her zaman daha uygundur. Başarıldığı zaman heves artar ve birlikte çalışma yeteneği gelişir çünkü. İkinci adım olarak oyunu tamamen Türkçeleştiririz, ileri de diğer oyunlara geçeriz.

Ayrıca CT1'in çeviri haricinde oynanışına müdahele etmememiz gerekiyor, yoksa yaptığımız iş direkt hack sınıfına girer, romhacking.net'in bu konuda kesin kuralları var.

3) Mahir arkadaşımıza haber verip fikrini sorarsanız çok sevinirim o zaman. Hiena da destek vereceğini söylemişti, ekipte iki tane kodcu olması inanılmaz güzel olur.

4) Sitedeki hacklere genel olarak bakıldığında pek çok bağımsız güzel işler var. Senaryoları dilediğince değiştirme, oyun içi taktiklere ve şut animasyonlarına müdahele falan, farklı kişilerde farklı güzel beceriler var. Kanalize etmekten kastım bu farklı yetenekleri ortak ve herkesin ilgisini çekecek bir projede bir araya getirmekti benim kastım.

Genel olarak hack'ler içerse de oynanış ve bütünlük olarak birşey ifade etmeyen çalışmalar var piyasada, sadece bizde değil, yabancılarda da. Mesela her oyuncuya sonsuz enerji verme kodunu birisi kendi başına bulabilir ki bu çok önemli bir adımdır. Ama takımdaki her oyuncuya sonsuz enerji verip paylaştığın zaman ilgi görmez, çünkü bunun bir oynanabilirliği yok. Kimse her maçı 30-0 alabileceği ve zorlanmayacağı bir oyunu oynamak istemez, oyun oynama anlayışına ters bir kere. Bütünlükten kastım hep buydu benim, bir başkası oynadığı zaman ona standart profesyonel bir oyun oynuyormuş gibi denge ve rekabet sunacak, görsel olarak hoş gelecek, öykü açısından ilgi uyandıracak oyunlar. Ama bunu söylediğim için sanki insanlar beni hack yapan arkadaşlarımı hor görüyormuşum gibi düşündü, o yüzden konuyu uzatmak istemiyorum Gülümseme


(09-05-2017, Saat: 00:32)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tekrar bu konuya dönecek olursak, zaten çok uzun olan diyalogları birebir aktaramayabiliriz, bu yüzden bunu karşılayacak, anlaşılır diyaloglar koyabiliriz. Aslında bulabilirsek, CT2 de her bir ara sahnenin yer gösterim kodu var ve o sahneleri alıp daha uzun bir şekilde düzenlemek için boş bir yere taşıyabiliyoruz. Bu oyunda da o kodları bulabilirsek, bunda da aynı şeyi yapabiliriz. Genelde o 2 kodluk yer gösterim kodları hemen o ara sahne metinlerinden önce oluyor. Bunu araştırırız.

Elbette ilgi görecektir çünkü benim gibi bazı kişiler o dönem zorunlu olan Japonca oyun yerine hemen her oyunun Türkçe ve İngilizcesini oynamak ister. Bu yüzden senin o çalışman da o şekilde ilgi gördü ve yayıldı. Gülümseme Bakalım inşallah istediğin şekilde bi çalışma ortaya koyabiliriz.

Kesinlikle, benim de kastım buydu zaten, yoksa CT2'de de mecburen cümleler hayli kısaltılmış durumda. Oynarken neler olup bittiğini, Fransa'da Misaki'yi ararken ekranda neler yazdığını oyuncunun görebileceği bir çalışma fazlasıyla iş görür.

Ben zaten dilbilgisi, kısaltma ve çeviri konularında da destek vereceğim. Yeterki sen oyuna aktar bunları Açık Ağızlı Gülümseme Bir düşün, benim yıllar önce yaptığım çalışma oyuncuların isimlerini tam içermediği halde ve o kadar yayıldı, ihtiyaç vardı çünkü. Şimdi bir de bütün oyunu çevirdiğimizi düşün, ne kadar popüler olacağını düşünebiliyor musun? Gülümseme

Pozitif yaklaşımın için de ayrıyetten teşekkür ederim.
[Resim: 1274.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Bu Konudaki Yorumlar
Cvp: RE: Captain Tsubasa 1 (FC) İngilizceleştirme / Türkçeleştirme Projesi -GÖNÜLLÜ ARANIYOR!- - Yazar: knighTeen87 - 09-05-2017, Saat: 19:59

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
CT2 - Zhangjianihao Hack (V10) Türkçeleştirme Çalışması İle İlgili Bilgi Hiena 2 75 1,969 16-04-2024, Saat: 13:37
Son Yorum: Hiena 2
Capitan Tsubasa 2 Bayer Munih hack levin44 5 944 15-04-2024, Saat: 22:39
Son Yorum: Kian
En İyi 5 Captain Tsubasa 2 hacki? Jun Misugi 20 5,510 14-03-2024, Saat: 01:28
Son Yorum: AlphaT®.NET
Captain Tsu 1 Hack üzerine soru byzon 1 164 10-12-2023, Saat: 17:49
Son Yorum: Kikipirmansah
Captain Tsubasa 2 Vol II Final Evolution Şifrelerim :) Claudio Meon 40 5,384 28-01-2023, Saat: 22:39
Son Yorum: kurtgeliyor33

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:



Konuyu Okuyanlar
1 Kullanıcı Bu Konuyu Okudu:
Kian (Dün, 01:09)
 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi