Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Şuta Vuruş Anı ve Şutun Kaleye Gidiş Animasyonları

Bu konu; 51 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Arkadaşlar, şutların en önemli animasyonları olan bir konuyu sizlerle paylaşacağım.

Şutların tüm sahnelerini değiştirip, yepyeni şutlar yaratabileceğimiz kodları sizlerle paylaşayım... Aşağıda 2 ayrı link verdim..

1.si şuta ilk vuruş anı:

Bu şuta vurma anı şu oluyor; oyucunun ayağını kaldırıp topa vurduğu sahne ve yakın görünümü olan oyuncuların şutlarında da o oyuncunun yakın görünümü çıkar.

2.si de;

Bu ilk vuruşu yaptıktan sonra topun kaleye gidişi, kıvrım alması, arkadaki desenler falan... Yani ilk vuruştan sonra topun kaleye gidişi...

Şimdi öncelikle size şuta ilk vuruş anını açıklayayım:

Şimdi link içerisinde oyundaki bütün şutlara ait ofsetler var... Yerden ve havadan çekilen tüm şutlar...

Mesela, Drive şutun ofseti 21D0C, kodları 4C AB.

Örneğin Banana şutu, Tsubasa'ya eklemek istiyorsunuz ve bu şut sırasında Tsubasa'nın yakın görünümün çıkmasını istiyorsunuz. Önce, Banana şutun 21D2E ofsetini açıyorsunuz ve burdaki 4C AD kodları yerine Drive şutun 4C AB kodlarını girin. Bu şut sırasında, Tsubasa'nın yakın görünümü çıkacak ve Drive şuta ilk vurduğu sahnede, arka plandaki perdeler çıkacak ama şut Banana şut olarak yine kaleye gidecek..

Mesela, Booster şutu çok fazla bir oyuncuya eklemek istemeyebilirsiniz; çünkü Nei topa vuruyor ve Toninho tamamlıyor. Toninho'nun tipi her zaman bu şut sırasında çıktığından, genel olarak onun tipinde bir oyuncuya eklemek zorunda olduğunuz için bu şutu öyle istediğinize ekleyemeyebilirsiniz. İşte bu şekilde, burdaki kodları kullanarak, başka bir şutun kodlarını girerek, bu başlangıç sahnesini kaldırabilirsiniz. Yani Toninho'nun topu tamamlama sahnesinden kurtulabilirsiniz. Aynı şekilde, Jitou'nun Sano tono combination şutundan da...

Havadaki şutları da aynı şekilde değiştirebilirisiniz. Mesela oyunda çokça bulunan süper kafa şutlarından birinin başlangıcını, yani vuruş anını, vole şeklinde yapabilirsiniz.

Misaki ve Nitta'nın şutlarında yakın görünüm var; onların kodlarını eklerseniz, onların yakın görünümleri çıkar. Ama normal vole kodunun ofseti de var: 21DAE ofseti.

Bunun 82 B1 kodlarını, bu özel kafa şutlarından biri yerine girebilirsiniz. İlk vuruş anı kafa yerine vole olur.. Topun kaleye gidişi aynı olur ama 2. linkte verdiğim şutun kaleye gidiş kodunu da değiştirerek bambaşka bir şut haline getirebilirsiniz.

Çin'li ikizlerden Lee kardeşlerin o şutunu da bu şekilde vole veya yerden şut yapabilirsiniz.

Çünkü bu şut, birinin diğerini omuzuna alıp fırlatma hareketi yüzünden çok fazla oyuncuya eklenmiyor ve başka oyunculara yakışmıyor. Ama ilk sahnesini değiştirerek yepyeni bir şut haline getirip, istediğiniz oyuncuya ekleyebilirsiniz.

Ayrıca yerden çekilen şutları, havadan ceza sahasından şut haline; ceza sahasından çekilen şutları da, yerden şut haline getirebilirsiniz.

Şimdi gelelim şutun kaleye gidiş sahnesine:

Bu da aynı şekilde 2 koddan oluşuyor ve tüm şutların ofsetleri 2. linkte bulunuyor. İstediğiniz şutun kaleye gidiş sahnesini, istediğiniz şuta ekleyebilirsiniz.

Mesela Drive-Tigerın kaleye gidiş sahnesini, Nitta'nın Hayabusa şutuna ekleyebilirsiniz. Ya da çok güzel bir şut sahnesine sahip olan Tsubasa'nın Drive Bicycle veya Lee Hanne'nin şutunu yerden bir şuta, örneğin Tiger şuta ekleyebilirsiniz. Veya bir başkasına...

Coimbra'nın Mach şutunu, başka bir oyuncuya ekleyip, bu şut kaleye giderken kalecinin şaşırmasını sağlayabilirsiniz.

Havadan şut şekillerini birbirine veya yerden şutlara ekleyebilirsiniz. Aynı şekilde yerden şutları da öyle... Artık gerisi sizlere kalmış...

Bunlar dışında, bir de pas sahnelerini bunlar gibi değiştirebiliyoruz. Onu da daha sonra paylaşacağım..

Bu ofsetler, bir özelliğe ait içeriği gösteren asıl kodlar... Yani bu kodlarla, şutların ilk sahnesini veya kaleye gidiş sahnesini ancak bir başka şutun kodunu girerek, onunla aynı şekilde yapabilirsiniz. Oysa farklı bir yerde vereceğim tüm içeriğin bulunduğu kodlarla her şutu birbirinden bağımsız ve istediğiniz şekillere sokabilirsiniz.




Not: Bu arada şu aşağıda verdiğim konudan faydalanabilirsiniz. Zira bu ve o konudaki kodlar birbiriyle bağlantılı

LINKLER:

Tesekkurler ! Icerik Acilmistir:




.doc   Åžuta VuruÅŸ Anı.doc (Dosya Boyutu: 60.5 KB / İndirme Sayısı: 186)

.doc   Åžutun Kaleye GidiÅŸi.doc (Dosya Boyutu: 93 KB / İndirme Sayısı: 164)



http://www.tsubasatr.net/konu-Bir-Sutu-B...kleme.html
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Bu Konudaki Yorumlar
Şuta Vuruş Anı ve Şutun Kaleye Gidiş Animasyonları - Yazar: Hiena - 03-01-2014, Saat: 23:30
Cvp: Şuta Vuruş Anı ve Şutun Kaleye Gidiş Animasyonları - Yazar: quasar84 - 03-01-2014, Saat: 23:46
Cvp: Şuta Vuruş Anı ve Şutun Kaleye Gidiş Animasyonları - Yazar: quasar84 - 04-01-2014, Saat: 00:13

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Şut eklerken hangi kod hangi şuta denk gelir ? ジャイロメ59 24 1,680 04-03-2024, Saat: 03:39
Son Yorum: Lenib180
Bir şuta 2 farklı şekilde topa vuruş ve topun gidiş anı verme Tsumax 17 212 03-03-2024, Saat: 21:08
Son Yorum: Hiena 2
Mach Şutun İlk Vuruşundaki Kaleci Şaşırmasını Diğer Şutlara Uygulama Hiena 19 1,932 21-02-2024, Saat: 21:16
Son Yorum: tobi
Çalım Animasyonları Tasarlama ジャイロメ59 19 2,133 17-02-2024, Saat: 19:22
Son Yorum: Furkanbro01
drıver sutun ve dıger sutların ofsetlerı MAJESTE 50 2,918 15-02-2024, Saat: 14:59
Son Yorum: ali mavrak

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:



Konuyu Okuyanlar
2 Kullanıcı Bu Konuyu Okudu:
S.Carlos (14-04-2024, 18:24), DiegodeArgentina (03-04-2024, 20:18)
 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi