Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Yakın Görünüm Renk Ayarları.

Bu konu; 6 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : herzem
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Merhaba beyler, bu konuda bilmeyenler için F7 XX kodundaki XX kodu yerine gelen bazı kodların ne işe yaradığını ve nasıl düzenleyebileceğimizi öğreneceğiz.

44 Kodu

F7 kodundan sonra 44 kodunu girince çerçeve içi arka plan pembe ve beyaz renkleri arasında gidip gelir. Hemen görmek isterseniz Driver Şutun Offseti, yani 21D0C adresine gelerek 10 FD yazıp 3FD20 offsetine gidip aşağıda verdiğim kodları yazıp oyuna girip şut çekelim.

Kod:
F7 44 F9 02 30 80 30 91 BA F5 F7 03 F9 02 6B EF 44 8E 49 F7 00 F9 01 0E 40 41 8C 00 FB ED 07 FD EE EC FF FA 21 E8 01 FB

Görüntü şöyledir;
[Resim: I5eB.gif]

İşte bu Beyaz ve Pembe renkleri kafanıza göre değiştirmek için yapmanız gereken şunlar;

44 kodunun ofseti 333C0'dır. Hemen bu ofsete gidiyoruz ve karşımızda şu kodları görüyoruz;

Kod:
1A 05 30 0D 30 22 05 25 0D 25 01 B0 B3

Zaten renk kodlarını biliyorsanız bundan sonrası hem sizin hemde benim için basit fakat ben yine de anlatayım. 1A 05 30 Buradaki altı çizili kod Beyaz rengin kodu 22 05 25 buradaki altı çizili kod ise Pembe rengin kodudur. Bunu kafanıza göre değiştirebilirsiniz. Örneğin: 30 yerine 2D, 25 yerine de 3A girelim ve oyunumuza girip Driver Şut çekelim. Karşımıza şu şekil çıkar;

[Resim: TdZ3F.gif]

Diğer kodlara bakalım;
Öncelikle başta ki 1A koduna hiçbir şekilde ellemiyoruz. Bu kod çerçevenin iç kısmının parlamasını sağlayan koddur. Yanında ki 05 kodu da onun gibi bir şeydir. 05 yerine 01 girerseniz ilk kod olan Gri dışarıda kalan siyah kısmı Gri yapar, ikinci renk kodu olan Yeşil ise çerçevenin içinde tek renk kodu olarak kalır ve parlama yapmadan kalır. 0D kodunu bağlama kodu diye biliyorum fakat değiştirince bir şey değişmiyor yada değişiyorsa bile ben göremedim ne değiştiğini. Tek renk olarak kullanmak istiyorsanız da 333C0 adresine
Kod:
1A 05 3A 0D 25 01 B0 B3 FF FF FF FF FF
bu kodu girdikten sonra şut çekin ve tek renk olduğunu görün... Rengi değiştirmek için 3A kodunu değiştirebilirsiniz. Buyrun size görüntüsü;

[Resim: xDkYt.png]

----

1F Kodu

1F Kodu çerçeve dışında kalan siyah kısımın kodudur. Ofseti 33097'dir. Bu ofsete geldiğimiz de karşımıza

Kod:
21 01 30 21 01 0F 01 87 B0

Bu kodlar gelir. Bunun mantığı çok basittir. 21 01 30 Altı çizili kod Beyaz rengi simgeler. Bunu 30 değil de 16 yapalım. 21 01 0F Burada ki altı çizili kod ise siyah rengi simgeler. OF kodunu da 2Ayapalım ve Tsubasa'nın Drive şut adresine, yani 21D0C adresine gelip 10 FD yazıp 3FD20 adresine gelip aşağıdaki kodu yazalım ve oyuna girip şutumuzu çekelim;

Kod:
F7 1F F9 02 30 80 30 91 BA F5 F7 03 F9 02 6B EF 44 8E 49 F7 00 F9 01 0E 40 41 8C 00 FB ED 07 FD EE EC FF FA 21 E8 01 FB

Normal beyaz, siyah şeklinde parlayan kısım şuanda Kırmızı, yeşil şeklinde parlamakta... Bunu da kafanıza göre değiştirebilirsiniz tabi..

----------

44 ve 1F Kodunu Birleştirme

Son olarak bir şey daha söyleyeyim 44 ve 1F kodunu birlikte kullanabilirsiniz. Gerçi 44 kodu tam olmuyor. Öncelikle kullanmayacağımız bir perde kodu alalım. Ben OD'yi aldım. OD'nin yer gösterme offseti 32D96 budur. Hemen 32D96 adresine gidip 10 FE yazıp 3FE20 adresine gelelim ve
Kod:
0A 01 30 05 0F 0A 05 2A 01 0F 01 87 B0
yazalım. Bunu yazdıktan sonra ise daha önce Driver şuta vermiş olduğumuz kodlardan 3FD21 adresine gelip 0D yazalım ve oyuna girip Driver şut çekelim. Burada çerçeve içi tek renk oluyor, çift renk yapmayı bulamadım. Bu tek rengi değiştirebilmek için 2A kodunu değiştirmeniz yeterli. Çerçeve dışında parlaya kısmı ise 33097(1F Kodu) ofsetini düzenleyerek yapabilirsiniz.

-------

Diğer kodları da kendiniz karıştırarak öğrenebilirsiniz.. Buyrun kodlar;
KOD--OFSET--YER GÖSTERME OFSETİ
44 -- 333C0 -- 32E04
1F -- 33097 -- 32DBA
8B -- 32EFE -- 32D92
23 -- 330E0 -- 32DC2
0C -- 32F16 -- 32D94
24 -- 3312B -- 32DC4
1B -- 33049 -- 32DB2
26 -- 33149 -- 32DA4
19 -- 3303D -- 32DAE
30 -- 331D6 -- 32DDC
31 -- 331E9 -- 32DDE
0D -- 32F38 -- 32D96

Not: Anlatım bana aittir. Herkes istediği gibi kullanabilir. : )
[Resim: rbYtd.png]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
Güzelce anlatmışsın Mehmet, artık bir hack oyunu yap da hünerlerini görelim artık Açık Ağızlı Gülümseme
İlk hack çalışmam Gülümseme

[Resim: v807e0.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
(11-06-2013, Saat: 21:14)Taro Misaki Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Güzelce anlatmışsın Mehmet, artık bir hack oyunu yap da hünerlerini görelim artık Açık Ağızlı Gülümseme

Yolda kanka gelecek yakında :(H):
[Resim: rbYtd.png]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
Zaten imzadan güzel bir çalışma olacak gibi görünüyor, hadi bakalım bekliyoreee Açık Ağızlı Gülümseme
İlk hack çalışmam Gülümseme

[Resim: v807e0.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
Ekleme yapayım ;

1) Dış bölge parlamalarında ki renk kodlarının yanında bulunan " 21 " kodu parlama hızını belirlemektedir. " 11 " yaptığınızda daha hızlı parlamaktadır.

2) 333C0 ofsetine şu koduda girebilirsiniz ;

Kod:
09 05 30 09 05 25 01 B0 B3

09 = Rengin görünme süresi ( /salise )
05 = Arka plan uyum kodu
30 = 1. Renk
09 = Rengin görünme süresi ( /salise)
05 = Arka plan uyum kodu
25 = 2. Renk
01 = Yandaki kodları toparlamak için gerekli olan kod
B0 B3 = 333C0 Ofsetini gösterme.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
(11-06-2013, Saat: 21:19)Taro Misaki Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Zaten imzadan güzel bir çalışma olacak gibi görünüyor, hadi bakalım bekliyoreee Açık Ağızlı Gülümseme

Normalde 4-5 gün önce bitirip paylaşacaktım ama 4-5 gün boyunca kendi bilgisayarıma giremedim bilgisayara virüs girdi, mavi ekran alıyordum. Zor aldım verileri pc'den yoksa güme gitmişti. Öyle çok bir şeyde yapmadım gerçi ama olsun.. Hafta sonuna kadar bitiririm işlerim olmazsa Açık Ağızlı Gülümseme Çok meşgul adamım bee Dil Çıkarma

(11-06-2013, Saat: 21:23)Schneider ~ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ekleme yapayım ;

1) Dış bölge parlamalarında ki renk kodlarının yanında bulunan " 21 " kodu parlama hızını belirlemektedir. " 11 " yaptığınızda daha hızlı parlamaktadır.

2) 333C0 ofsetine şu koduda girebilirsiniz ;

Kod:
09 05 30 09 05 25 01 B0 B3

09 = Rengin görünme süresi ( /salise )
05 = Arka plan uyum kodu
30 = 1. Renk
09 = Rengin görünme süresi ( /salise)
05 = Arka plan uyum kodu
25 = 2. Renk
01 = Yandaki kodları toparlamak için gerekli olan kod
B0 B3 = 333C0 Ofsetini gösterme.

Güzel ekleme barış.. Bu yer göstermeleri ben şöyle kullandım işte
0A 01 30 05 0F 0A 05 2A 01 0F 01 87 B0 - 1F kodunun yer göstermesi olduğundan öyle yazdığımızda hem Çerçeve içini tek renk olarak hemde 1F kodunu birlikte kullanabiliyoruz.
[Resim: rbYtd.png]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
İstediğiniz Sayıda Oyuncuya Özel Bloğu Kendi Yakın Görünümleriyle Ekleme Hiena 9 918 17-03-2024, Saat: 15:43
Son Yorum: Erdem75
Golü Atan Her Oyuncunun Kendi Yakın Görünümünün Çıkmasını Sağlama Hiena 35 2,995 28-02-2024, Saat: 21:02
Son Yorum: hb1998q
Bir Şutu Her Oyuncuya Kendi Yakın Görünümü Ekleme Hiena 71 11,082 14-02-2024, Saat: 21:21
Son Yorum: Lenib180
arka plan renk kodları Askerullah 19 1,205 13-02-2024, Saat: 23:26
Son Yorum: hb1998q
Bir Özel Kurtarışı Birden fazla Kaleciye Verme ve Yakın Görünüm Ekleme bakgal 10 1,436 11-02-2024, Saat: 17:27
Son Yorum: Kayra4646

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi