Sitemize Hoşgeldiniz, Ziyaretçi!

l Kayıt Ol
Tarih: 15.11.2019, 16:15
youtube twitter facebook google+ feedburner
  • Hoşgeldiniz! TsubasaTR 12 Yaşında ! Sizde Üye Olun Aramıza Katılın
  • Site Kuralları Gereği Üye Olduktan Sonra Konu Açıp Kendinizi Tanıtınız.
  • Yardım Menüsünden Bilgi Alabilirsiniz.
  • Site Kurallarını Okuyunuz ve Riayet Ediniz. Tsubasa Türkiye
Captain Tsubasa | Tsubasa Türkiye Platformu > Captain Tsubasa Hex Kodları ve Offset Paylaşımları > Captain Tsubasa 2 - Hex Kodları Bölümü > Diaz - Sinirlenme [Rakipteki Şekliyle Takımımızda Uygulama] >

 Yorum: 12    Görüntülenme: 234
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 Diaz - Sinirlenme [Rakipteki Şekliyle Takımımızda Uygulama]
12.05.2017, 01:26,
Çevrimdışı
Striker EM9
Cezalı Kullanıcı Grubu
Katılım: 27.10.2014
Mesajlar : 993
Konular:
Rep Puanı: 26
27
#1
Diaz - Sinirlenme [Rakipteki Şekliyle Takımımızda Uygulama]

Arkadaşlar Diaz’ ın sinirlenme özelliğini hemen hepimiz biliriz, belli zamanlarda yakın görünüm çıkar ve uçmaya başlayarak herkesi çalıma dizer. Bu sırada hep çalımlarla ilerler ve kalecide dahil herkesi çalımlar. Özelikle bu sırada çalım gücü çok çok yükselir. Neredeyse kendinden 2 takım sonraki Coimbra kadar bu değeri yükselir. İşte şimdi vereceğim bilgilerle beraber attık bu özelliğini kendi takımımızda da uygulayabileceğiz. Hem de birebir rakipteki şekliyle.

Şimdi biliyorsunuz bundan önce Matsuyama’ nın benzer özelliğini birebir oalcak şekilde paylaşmışım. Diaz’da da o kodlardan yararlanarak onun bu özelliğini oyunlarımıza aktaracak bilgileri oluşturdum.

Biliyorsunuz yıllardır hemen hepimizin hayali ve özlemi bunu kendi takımımızda da birebir uygulamaktı. Son dönemde hex konusunda gelişen teknoloji ile farklı yollarla bunu takımımızda uygulayabiliyorduk. Mesela daha önce paylaşılan çalım tuşuna basıp, istediğimiz zaman bunu sürekli uygulayabilme olayı vardı. Sonra mağlup duruma düştüğümüzde uygulama şeklinde bir özellik paylaşılmıştı. Bunun gibi birkaç farklı yöntem daha paylaşılmıştı. Şimdi burada vereceğim bilgilerle beraber Diaz artık rakipteyken bize karşı yaptığı gibi bizde de birebir bunu uygulayabilecek.

Şimdi biliyorsunuz bir süre önce rakip takımlarda Matsuyama ve Diaz’ ın bu özelliklerini sahanın belli noktalarında uyguladığı ile ilgili bilgileri öğrenmiştik. Hatta Hyuga bile Tiger ve Neo Tiger şutlarını sahanın belli alanlarında uyguluyormuş. Bir noktada Tiger, bir başka noktada Neo Tiger alanı vardı mesela. İşte bizdeki bu özellikte de sahanın belli noktalarına entegre edilmiş bu özelliği ara bir uygulayabileceğiz. Tıpkı rakipteki gibi… Bununla ilgili doküman içerisindeki resmi açarak tespit ettiğim bazı alanları orada görebilirsiniz. Daha fazla alanlarda bu durum olabilir tabi. Sahanın her noktasında dolaşarak bunu keşfedebilirsiniz. Tıpkı rakipteki gibi birebir şekliyle, artık bizde de bunu isterseniz Diaz’ a, isterseniz de farklı bir oyuncuya uygulayabileceksiniz.

Klasör içerinde ayrıca hemen denemeniz için bu özelliği uyguladığım romu da paylaştım. 1. Takımdan açıp Diaz’ a ile o resimdeki alanlarda turlayabilirsiniz. Bir süre sonra yakın görünümü çıkacak ve hızlanacak. Bu durum gol atana kadar devam eder. Golden sonra eski değerlerini alır. Rakip olarak karşımızda oda bu özelliği birebir uygular. Yani kulüp takımında onu yönetiyorsanız bu özelliğini takımınızda yaptığı gibi rakipte de aynı şekilde siz karşı yine bunu uygular.

Bu konu ve önceki onu olan Matsuyama’ nın o özelliğiyle beraber artık bu 2 oyuncunun özelliklerini birebir kendi takımınızda uygulayabileceksiniz.

İyi eğlenceler dilerim.


Eklenti Dosyaları
.rar   Diaz - Sinirlenme.rar (Boyut: 649.56 KB / İndirilme: 9)
12.05.2017, 01:26
Alıntı
12.05.2017, 01:40,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#2
RE: Diaz - Sinirlenme [Rakipteki Şekliyle Takımımızda Uygulama]

Matsuyama konusunda sonra yine çok önemli ve çok işimize yarayacak bir konu oldu. Bunu da hep birebir rakipteki gibi uygulamak istiyordum. Bugüne kısmetmiş. Güzel

Diaz üzerine yapılacak çalışmalarda oyunu çok renklendirecek bir özelli bu. Eskiden beri hep onun ve Schneider' in üzerine bir çalışma düşünüyordum ama iş güç ve vakit sıkıntısı yüzünden bir türlü olmadı. Bakalım, ilerde elimdeki oyun bittikten sonra belki bunlardan birini düşünebilirim. Özellikle bu özelliğin uygulandığı Diaz çalışması çok özel olacaktır.

Eline sağlık. Yine önemli bir çalışma ortaya koymuşsun. Bu önemli bilgileri bizlere getirdiğin için teşekkürler. Gülümseme
12.05.2017, 01:40
Alıntı
12.05.2017, 01:48,
Çevrimdışı
Striker EM9
Cezalı Kullanıcı Grubu
Katılım: 27.10.2014
Mesajlar : 993
Konular:
Rep Puanı: 26
27
#3
RE: Diaz - Sinirlenme [Rakipteki Şekliyle Takımımızda Uygulama]

Evet Aynen Dediğin Gibi Bende Çok İstiyordum Sonudna Bulabildim Valalha Ben Ara Sıra Açıyorum Hazır Romu Sinirleniyorum GülümsemeGülümseme Güzel Oluyor Çok Güzel Bir Özellik Rica Ederim Ben Teşekkür Ederim..
12.05.2017, 01:48
Alıntı
12.05.2017, 02:04,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#4
RE: Diaz - Sinirlenme [Rakipteki Şekliyle Takımımızda Uygulama]

Evet bende arada deniyorum. Dediğim gibi bir gün Diaz, Matsuyama ve Schendier' in o özelliklerini bizim takıdma uygulayacağım ve karşımızda da yine bu 3' ü olacak ve karşılıklı bu özelliklerini uygulayacaklar. Baya keyifli bir maç olur. Gülümseme
12.05.2017, 02:04
Alıntı
12.05.2017, 16:46,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.01.2013
Mesajlar : 492
Konular:
Rep Puanı: 13
#5
Cvp: Diaz - Sinirlenme [Rakipteki Şekliyle Takımımızda Uygulama]

Güzel paylaşım eline sağlık.Buarada bir düzeltme yapayım.Furonadaki Matsuyamanın sahnesini editleyip,Diaz yapmamıza gerek yok.Direk Diazın kendi sahnesinide verebiliyoruz.


3FD47 : A9 16 20 4E C5
3FD83 :A9 16 20 4E C5

16 : Diaz Sinirlenme Sahnesi
15 : Matsuyama Sinirlenme Sahnesi

Yani 3FD48 deki ve 3FD84 deki 15 kodunu 16 yapınca Diazın Sahnesi geliyor.
12.05.2017, 16:46
Alıntı
12.05.2017, 18:04,
Çevrimdışı
Striker EM9
Cezalı Kullanıcı Grubu
Katılım: 27.10.2014
Mesajlar : 993
Konular:
Rep Puanı: 26
27
#6
RE: Diaz - Sinirlenme [Rakipteki Şekliyle Takımımızda Uygulama]

Bunuda Ekliyelim Belgeye Sende Sağol.
Yeri Gelmişken Arkadaşlar Bunun Yanı Sıra Farklı Sahnede Tasarlayabilirsiniz Bu Direk Orjinal Sahnenin Yerini Gösterme Oluyor Aslında Sahne Ofsetinde Kasıtta Bu Gülümseme Belge İÇinde Nasıl Farklı Sahne Tasarlarsınız Bilgiler Mevcut Gülümseme

Arkadaşlar Belge Güncellendi Önceden İndirenler Baştan İndirsinler...
12.05.2017, 18:04
Alıntı
12.05.2017, 21:43,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#7
RE: Diaz - Sinirlenme [Rakipteki Şekliyle Takımımızda Uygulama]

Eyvallah bakgal. Yine önemli bir bilgi keşfetmişsin. Aslında benim aklıma geldi, Diaz için ne gibi kodlar girmeliyiz diye düşünüyordum ve A9 dan sonraki kodlar ne işe yarıyor diye onları da değiştirmiştim ama Diaz' a ait bir kod olacağı aklıma gelmedi.

Bu önemli bilgi için teşekkürler. Bu sayede Matsuyama' nın yakın görünümü kullanmaya gerek kalmadı. Yani F3 40 yöntemine Diaz' ın bu özelliğinde gerek yok. Diğer konuda ise bu 2 Matsuyama olduğu için gerekli. Gülümseme
12.05.2017, 21:43
Alıntı
19.06.2017, 02:30,
Çevrimdışı
Roooy
Üye Grubu
Katılım: 25.11.2016
Mesajlar : 441
Konular:
Rep Puanı: 3
24
#8
RE: Diaz - Sinirlenme [Rakipteki Şekliyle Takımımızda Uygulama]

@Çılgın Santrafor reis 10 numara konu bu gün yaptım fakat bir hata ile karşılaştım. İngilzice Türkçe hatta Orjinal Japonca romda bile denedim aynı hatayı aldıö. Hata şu Diazın sinirlenmesiyle alakalı olmadan gol attığımız zaman aynı gol attığımız sahne tekrar tekrar yaşanıyor ve direkt olmadığı zaman belli bir sğre sonra oyun bozuluyor. Sanki Gol atamamamız için oluşmuş bir virüs gibi Açık Ağızlı Gülümseme Sorunun oluştuğu yer tam olarak şurası:

"345FD = 4C 7D FD

3FD8D = FB 05 D0 04 A9 00 85 C0 4C F0 85

Bu kodlar sinirlendikten sonra değerleri artan oyuncunun golden sonra tekrar eski haline [değerlerine] dönmesini sağlar. A9 dan sonraki 00 koduyla golden sonra değerleri eski halini alır."

345FD Offsetindeki 4C 7D FD yi eski haline getirdim yani FE 28 00 kodları tekrar girdim ve sorun kalktı. Sanırım 3FD8D offsetinde ters giden birşeyler var. Düzenlersen efsane olur.
19.06.2017, 02:30
Alıntı
23.06.2017, 02:28,
Çevrimdışı
Roooy
Üye Grubu
Katılım: 25.11.2016
Mesajlar : 441
Konular:
Rep Puanı: 3
24
#9
RE: Diaz - Sinirlenme [Rakipteki Şekliyle Takımımızda Uygulama]

Sorunu çözdüm. Rar içerisindeki ROM sorunsuz çalışırken dökümandakileri birebir uyguladığımız halde olmamasının sebebi dökümanda eksik kod varilmesi. Rar içerisindeki ROM a baktım ve 3FD8D Offsetinde F6 28 AD kodlarını gördüm. yani FB 05 D0 04 A9 00 85 C0 4C F0 85 değil F6 28 AD FB 05 D0 04 A9 00 85 C0 4C F0 85 olacak.
23.06.2017, 02:28
Alıntı
23.06.2017, 09:14,
Çevrimdışı
Striker EM9
Cezalı Kullanıcı Grubu
Katılım: 27.10.2014
Mesajlar : 993
Konular:
Rep Puanı: 26
27
#10
RE: Diaz - Sinirlenme [Rakipteki Şekliyle Takımımızda Uygulama]

Flood Yapmak Yerine Mesajına Not Düşmen Daha Doğru Bildirim İçin Sağol.
Evet Yanlış Yazmışım Belgeye Bazen Böyle Hatalar Olabiliyor.Döküman Güncellendi Arkadaşlar Daha Önceden İndirenler Tekrar İndirsinler..
23.06.2017, 09:14
Alıntı
23.06.2017, 11:21,
Çevrimdışı
Roooy
Üye Grubu
Katılım: 25.11.2016
Mesajlar : 441
Konular:
Rep Puanı: 3
24
#11
Cvp: RE: Diaz - Sinirlenme [Rakipteki Şekliyle Takımımızda Uygulama]

(23.06.2017, 09:14)Crazy Striker demiş ki: Flood Yapmak Yerine Mesajına Not Düşmen Daha Doğru Bildirim İçin Sağol.
Evet Yanlış Yazmışım Belgeye Bazen Böyle Hatalar Olabiliyor.Döküman Güncellendi Arkadaşlar Daha Önceden İndirenler Tekrar İndirsinler..

Normalde ilk mesajdan sonra ardından 2. mesaj atınca otomatikman ilk mesaja ekliyor diye attım ama eklememiş. Düzenledim şimdi. Fazla takma zaten böyle flood işlerine sitede daha önemli sorunlar var. Floodmuş büyük yazıymış şuan çok önemli değil.

Asıl ben teşekkür ederim bu güzel konu için Gülümseme
23.06.2017, 11:21
Alıntı
23.06.2017, 13:13,
Owari da
Ziyaretçi
 
#12
RE: Diaz - Sinirlenme [Rakipteki Şekliyle Takımımızda Uygulama]

Ertu'yu buraya çağıralım lütfen Açık Ağızlı Gülümseme Açık Ağızlı Gülümseme

Neyse güzel paylaşım Güzel
23.06.2017, 13:13
Alıntı
30.06.2017, 00:01,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#13
RE: Diaz - Sinirlenme [Rakipteki Şekliyle Takımımızda Uygulama]

Bu 3 kod dökümana aktarırken gözümüzden kaçmış. Güzel dikkatin için teşekkürler.
30.06.2017, 00:01
Alıntı
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi

[ Etiketler: diaz | sinirlenme ]

Lütfen Giriş Yapın & Kayıt Olun.
Bize Destek Olmak İçin Lütfen Hemen Giriş Yapın & Kayıt Olun
Hemen Kayıt Ol
Sitemize Çok Kolay Bir Şekilde Kayıt Olabilirsiniz. Kayıt olarak birçok içeriğe ücretsiz erişebilirsiniz !
&
Giriş yap
Zaten Bir Hesabınız Var Mı? Giriş yap.

Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Diaz'ın hızlanma özelliği Oozora Tsubasa 24 872 11.11.2019, 17:36
Son Mesaj: nemar
  Matsuyama - Avalanche Strategy [Rakipteki Şekliyle Takımımızda Uygulama] Crazy Striker 12 208 28.07.2017, 23:55
Son Mesaj: Hiena
  Schneider - Mağlup Duruma Düştükten Sonra Sinirlenme [Kendi Takımımızda Uygulama] Hiena 10 222 29.05.2017, 23:38
Son Mesaj: Hiena
  Tsubasa'nın şut girmeyince sinirlenmesi [Drive-Tiger] İstediğimiz Maçta Uygulama bakgal 31 560 28.05.2017, 23:43
Son Mesaj: Hiena
  Matsuyama - Avalance Strategy [Kendi Takımımızda Uygulama] Hiena 7 253 28.05.2017, 22:47
Son Mesaj: Hiena

Foruma Git:


 

Türkçe Çeviri: MyBBKursu.Com, Kodlayanlar MyBB
© 2002-2019 MyBB Group.
ImAdige theme by IMADIGE © 2015. Thanks For IMADIGE EDIT by AlphaT®.NET TsubasaTR 2007-2019